"Γνωσιακό αδιέξοδο" πρωτοετή πολυτεχνιτη
Posted: Thu Sep 22, 2016 3:37 pm
Καλησπερα σας παιδια (και καλη επιτυχια για τους εξεταζομενους του Σεπτεμβριου ),
Θέλω να με βοηθήσετε σε ένα θέμα που μπορεί εγω να εχω βρει μια δυο εναλλακτικες, αλλα θελω τη γνωμη σας γιατι θεωρώ οτι μπορειτε να με βοηθησετε.
Πριν αρχισω απλα να σας πω οτι σκεφτηκα και τον "προσωπικο σουμβουλο σπουδων" ωστοσο πιστευω οτι θα μου πει κατι σε στυλ "ελα να σου πω αυτο για να φυγεις να ασχοληθω με πιο σημαντικα πραγματα " (πραγμα που ενδεχομενως να μην ισχυει). Χρειαζομαι απελπισμενα την βοηθεια σας στο παρακατω θεμα γιατι εχω συζητησει και με 1-2 παιδια μεγαλυτερου εξαμηνου και στο τι να προσεξω μου εχουν πει οτι " αν ημουν α ετοσ θα ειχα κοντα μου εναν φοιτητη μεγαλυτερου ετους ωστε να μου λεει τι να προσεξω , αφου θα εχει περισσοτερη πειρα και ¨τριβή" με το αντικείμενο. "
ειμαι φοιτητης μηχ μηχ και προκειται να μεταβώ στο 3ο εξαμηνο (β ετος). Ωστοσο η απογοητευση κυριαρχει αφου χρωσταω 10 μαθηματα (σχεδόν όλα του α΄ετους). To προβλημα δεν ειναι ο αριθμος αλλα οι γνωσεις που θα επρεπε να ειχα.
Το θεμα ειναι οτι νιωθω οτι δεν μπορω να προχωρησω στα επομενα εξαμηνα της σχολης μου. Δε μιλαω για μαθηματα τυπου Εισαγωγη στη μηχανολογια , χημεια , τεχνικα υλικα (οχι οτι τα θεωρω μη χρησιμα) αλλα για Μαθηματικα 1 & 2 Φυσικές , Μηχανικές αντε και Μηχανολογικο Σχεδιο. Πιστευω οτι εχω αρκετα κενα στον ολοκληρωτικο και διαφορικο λογισμο, στα διασματα στη Φυσικη (μου προκαλουν συγχυση) , δυο πραγματα τα οποια τα συνανταω παντου στα περισσοτερα μαθηματα του 2ου εξαμηνου ( ποσο μαλλον στα επομενα!!). Εννοειται οτι μου λειπουν και οι γνωσεις των μαθηματων δηλαδη η "υλη" αφου εχω ασχοληθει ελαχιστα με ολα τα μαθηματα. (μεγαλο λαθος )
Τωρα σκεφτομαι οτι εχω ενα σωρο μαθηματα τα οποια με κρατουν στασιμο απο το να ασχοληθω πραγματικα με το αντικειμενο στα σοβαρα. Ολο αυτο με αγχωνει και ειναι ενας φαυλος κυκλος...
(π.χ.) Τωρα διαβαζω Ηλεκτρομαγνητισμο (φυσική ΙΙ για τους παλιους) για να τον δωσω αλλα ολο το σκεπτικο που "κρυβεται" πίσω από τους τύπους πέρα απο τους στεγνούς κλασσικους λυκειακους τυπους!
Προφανως γνωριζω οτι επειδη δεν εκανα την καταλληλη "προετοιμασια - εξασκηση" έχω θέμα.
Από την άλλη έχω δει άλλο ένα παρόμοιο thread sto froum που συμβουλες ειναι του τυπου "Διαβαζε τα του εξαμηνου σου και βαζε στις εξεταστικες μαθηματα χαμηλοτερου ετους"
Ωστόσο όταν δεν μπορώ να σκεφτώ "μαθηματικα (στοιχειώδη πραγματα ολοκληρωματων - ποτε ολοκληρωνω , πανω σε τι (ακουστηκε καπως ) , με σκοπο να κανω τι) πώς μπορώ να σκεφτώ πιο σύνθετα προβληματα του μαθηματος (που σιγουρα θα υπαρξουν σε μαθηματα του 2ου ΕΤΟΤΣ);;;
άρα
--> Ξεκινάω όλα τα μαθήματα του α΄εξαμήνου και κολλαω και κάποια λίγο ευκολότερα του 3ου πχ οικονομια, κατεργασιες, τεχνικά υλικά
(ειναι και η αποψη που επικρατεί στο κεφάλι μου)
Η
--> το αντίστροφο δηλαδη ΝΤΟΥ στα μαθήματα του 3ου και κολλαω 1ου εξαμηνου οτι μπορεσω;
(πως όμως να δωσω πχ μηχανικη Γ οταν δεν ξερω Μηχανικη Α?)
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για οποιεσδηποτε απαντησεις!
* Ασχοληθηκα πολυ με την αναλυτικη περιγραφη του προβληματος μου ωστε να καταλαβετε το θεμα και να πάρω απαντησεις που θα με βοηθησουν.
Θέλω να με βοηθήσετε σε ένα θέμα που μπορεί εγω να εχω βρει μια δυο εναλλακτικες, αλλα θελω τη γνωμη σας γιατι θεωρώ οτι μπορειτε να με βοηθησετε.
Πριν αρχισω απλα να σας πω οτι σκεφτηκα και τον "προσωπικο σουμβουλο σπουδων" ωστοσο πιστευω οτι θα μου πει κατι σε στυλ "ελα να σου πω αυτο για να φυγεις να ασχοληθω με πιο σημαντικα πραγματα " (πραγμα που ενδεχομενως να μην ισχυει). Χρειαζομαι απελπισμενα την βοηθεια σας στο παρακατω θεμα γιατι εχω συζητησει και με 1-2 παιδια μεγαλυτερου εξαμηνου και στο τι να προσεξω μου εχουν πει οτι " αν ημουν α ετοσ θα ειχα κοντα μου εναν φοιτητη μεγαλυτερου ετους ωστε να μου λεει τι να προσεξω , αφου θα εχει περισσοτερη πειρα και ¨τριβή" με το αντικείμενο. "
ειμαι φοιτητης μηχ μηχ και προκειται να μεταβώ στο 3ο εξαμηνο (β ετος). Ωστοσο η απογοητευση κυριαρχει αφου χρωσταω 10 μαθηματα (σχεδόν όλα του α΄ετους). To προβλημα δεν ειναι ο αριθμος αλλα οι γνωσεις που θα επρεπε να ειχα.
Το θεμα ειναι οτι νιωθω οτι δεν μπορω να προχωρησω στα επομενα εξαμηνα της σχολης μου. Δε μιλαω για μαθηματα τυπου Εισαγωγη στη μηχανολογια , χημεια , τεχνικα υλικα (οχι οτι τα θεωρω μη χρησιμα) αλλα για Μαθηματικα 1 & 2 Φυσικές , Μηχανικές αντε και Μηχανολογικο Σχεδιο. Πιστευω οτι εχω αρκετα κενα στον ολοκληρωτικο και διαφορικο λογισμο, στα διασματα στη Φυσικη (μου προκαλουν συγχυση) , δυο πραγματα τα οποια τα συνανταω παντου στα περισσοτερα μαθηματα του 2ου εξαμηνου ( ποσο μαλλον στα επομενα!!). Εννοειται οτι μου λειπουν και οι γνωσεις των μαθηματων δηλαδη η "υλη" αφου εχω ασχοληθει ελαχιστα με ολα τα μαθηματα. (μεγαλο λαθος )
Τωρα σκεφτομαι οτι εχω ενα σωρο μαθηματα τα οποια με κρατουν στασιμο απο το να ασχοληθω πραγματικα με το αντικειμενο στα σοβαρα. Ολο αυτο με αγχωνει και ειναι ενας φαυλος κυκλος...
(π.χ.) Τωρα διαβαζω Ηλεκτρομαγνητισμο (φυσική ΙΙ για τους παλιους) για να τον δωσω αλλα ολο το σκεπτικο που "κρυβεται" πίσω από τους τύπους πέρα απο τους στεγνούς κλασσικους λυκειακους τυπους!
Προφανως γνωριζω οτι επειδη δεν εκανα την καταλληλη "προετοιμασια - εξασκηση" έχω θέμα.
Από την άλλη έχω δει άλλο ένα παρόμοιο thread sto froum που συμβουλες ειναι του τυπου "Διαβαζε τα του εξαμηνου σου και βαζε στις εξεταστικες μαθηματα χαμηλοτερου ετους"
Ωστόσο όταν δεν μπορώ να σκεφτώ "μαθηματικα (στοιχειώδη πραγματα ολοκληρωματων - ποτε ολοκληρωνω , πανω σε τι (ακουστηκε καπως ) , με σκοπο να κανω τι) πώς μπορώ να σκεφτώ πιο σύνθετα προβληματα του μαθηματος (που σιγουρα θα υπαρξουν σε μαθηματα του 2ου ΕΤΟΤΣ);;;
άρα
--> Ξεκινάω όλα τα μαθήματα του α΄εξαμήνου και κολλαω και κάποια λίγο ευκολότερα του 3ου πχ οικονομια, κατεργασιες, τεχνικά υλικά
(ειναι και η αποψη που επικρατεί στο κεφάλι μου)
Η
--> το αντίστροφο δηλαδη ΝΤΟΥ στα μαθήματα του 3ου και κολλαω 1ου εξαμηνου οτι μπορεσω;
(πως όμως να δωσω πχ μηχανικη Γ οταν δεν ξερω Μηχανικη Α?)
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για οποιεσδηποτε απαντησεις!
* Ασχοληθηκα πολυ με την αναλυτικη περιγραφη του προβληματος μου ωστε να καταλαβετε το θεμα και να πάρω απαντησεις που θα με βοηθησουν.