TIME PROGRAM (ΔΙΠΛΟ ΔΙΠΛΩΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ) IS BACK

Ανακοινώσεις, συζητήσεις και προβληματισμοί που αφορούν το Πολυτεχνείο γενικότερα.
Forum rules
Σας υπενθυμίζουμε να μην δημοσιεύετε μηνύματα σε greeklish ή συνεχή ΚΕΦΑΛΑΙΑ! Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται.
Post Reply
User avatar
boutsi
MechEng Seeder
MechEng Seeder
Posts: 354
Joined: Mon Mar 22, 2010 7:40 pm
Σχολή: Μηχανολόγος

TIME PROGRAM (ΔΙΠΛΟ ΔΙΠΛΩΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ) IS BACK

Post by boutsi »

Το παρακάτω μήνυμα προέρχεται από φοιτητή των Πολιτικών Μηχ. Α.Π.Θ. που αυτή τη στιγμή βρισκεται στη Γαλλία μέσω του προγράμματος TIME και θέλει να μας ενημερώσει για την επιστροφή του TIME στο Ε.Μ.Π. Μετά από παράκλησή του το επισυνάπτω εδώ προς κάθε ενδιαφερόμενο.
Αγαπητοί συνάδελφοι,
Ονομάζομαι Μουστίδης Κωνσταντίνος και είμαι φοιτητής στο τμήμα πολιτικών μηχανικών Α.Π.Θ. Θα ήθελα να σας παρουσιάσω το πρόγραμμα ΤΙΜΕ το οποίο δίνει την δυνατότητα σε φοιτητές να πραγματοποιήσουν σπουδές διπλού διπλώματος.
Το δίκτυο ΤΙΜΕ αποτελείται απο κορυφαία ευρωπαϊκά πολυτεχνεία τα οποία συνάπτουν διμερής συμφωνίες για ανταλλαγή φοιτητών. Στα πλαίσια αυτά, το Ε.Μ.Π έχει υπογράψει συμφωνία με την Ecole Centrale στο Παρίσι(Επικοινωνήστε με το international office σας για να το επιβεβαιώσετε), για πραγματοποίηση σπουδών διπλού διπλώματος. Έτσι δίνετε η δυνατότητα μετά το β έτος, να μεταβείτε στο Παρίσι, να κάνετε εδώ δυο χρόνια και εν συνεχεία να επιστρέψετε στο ΕΜΠ για να τελειώσετε με τις σπουδές σας. Στο τέλος, θα σας απονεμηθούν δύο διπλώματα, ένα δίπλωμα μηχανικού απο το ΕΜΠ και diplome d'ingenieur απο τη Γαλλία(πτυχίο γενικού μηχανικού).
Το όλο πρόγραμμα χρηματοδοτείται το πρώτο έτος απο μια υποτροφία ερασμους και το δεύτερο έτος καλύπτετε τυπικά(?) απο την Κοσμητεία. Τα χρήματα που θα πρέπει να βάζετε μηνιαίως απο την τσέπη σας (βάση της δικής μου εμπειρίας) είναι 300 ευρώ τουλάχιστον.