- “Παράθυρο” εισόδου από ΙΕΚ και ιδιωτικά κολέγια σε ΑΕΙ και ΤΕΙ αφήνει το νέο νομοσχέδιο
- Τι κρύβεται πίσω από το λουκέτο των ιδιωτικών κολεγίων
- Πως θα μπαίνουν οι φοιτητές στα δημόσια πανεπιστήμια
- Έρχονται και νέα λουκέτα σε ιδιωτικά κολέγια
«Μπόνους» για την εισαγωγή αποφοίτων ιδιωτικών κολεγίων και ΙΕΚ σε πανεπιστήμια και ΤΕΙ δίνει το υπουργείο Παιδείας. Οι «τίτλοι σπουδών» που θα αποκτούν μετά το λύκειο θα μεταφράζονται σε πιστωτικές μονάδες και θα διευκολύνουν την πρόσβαση στα ΑΕΙ. Όχημα για κάτι τέτοιο θα αποτελέσει στο μέλλον η συγκέντρωση πιστωτικών μονάδων μεταξύ των διάφορων μορφών κατάρτισης που λαμβάνει ένας πολίτης σήμερα, κάτι που ήδη εφαρμόζεται σε πολλές χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Έτσι ο «χάρτης» της ανώτατης εκπαίδευσης της χώρας «ανοίγει», πιστοποιούνται και ελέγχονται τα κολέγια, αναβαθμίζονται τα Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης και προχωρεί η θέσπιση του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων. Στόχος είναι όλα αυτά τα συστήματα να συνδεθούν μεταξύ τους από το 2013-2014, που θα αλλάξει το εξεταστικό σύστημα της χώρας, και κάθε πολίτης να ξέρει τις πιστωτικές μονάδες που θα πρέπει να συγκεντρώσει για να μεταπηδήσει από τη μια βαθμίδα στην άλλη.
Είναι αυτονόητο ότι κάτι τέτοιο δεν μπορεί να οδηγήσει έναν απόφοιτο κέντρου μεταλυκειακής εκπαίδευσης στην είσοδο της Ιατρικής Σχολής Αθηνών, αλλά σίγουρα δημιουργεί τις προϋποθέσεις εισόδου σε τμήματα των ΤΕΙ που παραδοσιακά δέχονταν μονοψήφιο αριθμό εισακτέων.
Σύμφωνα με πηγές του υπουργείου Παιδείας, δημιουργείται με αυτόν τον τρόπο ένα « πιστοποιημένο παράθυρο για τη σύνδεση των προγραμμάτων της μη τυπικής εκπαίδευσης με το σύστημα της τυπικής εκπαίδευσης της χώρας,το οποίο φυσικά με το ισχύον σύστημα των πανελλαδικών εξετάσεων δεν μπορεί να λειτουργήσει».
«Πρόκειται για ένα πιο ανοιχτό εκπαιδευτικό σύστημα,που δεν θα χωρίζει τους αποφοίτους του σε κατηγορίες απομονωμένες μεταξύ τους » ανέφερε η ίδια πηγή. Σε πρώτη φάση ωστόσο μελετάται η εφαρμογή του νέου νόμου στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (ΕΑΠ), που αποτελεί μορφή Διά Βίου Εκπαίδευσης, πλήρως ισότιμη με τα δημόσια πανεπιστήμια της χώρας. Ετσι μελλοντικά συζητείται η πιθανότητα εισαγωγής στα προγράμματα του ιδρύματος εκτός κλήρωσης μέσω της συγκέντρωσης συγκεκριμένου αριθμού πιστωτικών μονάδων που θα οριστεί σε συνεργασία με τη διοίκησή του. Όμως στο ΕΑΠ ο φοιτητής είναι αναγκασμένος να πληρώνει για την φοίτηση του αν και πρόκειται για δημόσιο πανεπιστήμιο.
Η σχετική διάταξη που έχει συμπεριληφθεί στο νομοσχέδιο αναφέρει ότι προβλέπεται « η σύνδεση προγραμμάτων της μη τυπικής εκπαίδευσης με το σύστημα της τυπικής εκπαίδευσης μέσω σπονδυλωτών και πιστοποιημένων προγραμμάτων μάθησης, τα οποία παρέχουν τη δυνατότητα αναγνώρισης, άθροισης και μεταφοράς πιστωτικών μονάδων εκπαίδευσης από το ένα σύστημα στο άλλο ».
Οι καινοτομίες που θα ισχύσουν
Με το νέο νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας για τη Διά Βίου Μάθηση που παρουσιάστηκε χθες:
- Αναμορφώνεται το καθεστώς οργάνωσης, διαχείρισης και λειτουργίας των Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης τα οποία αναβαθμίζονται και υπάγονται πλέον στη Γενική Γραμματεία Διά Βίου Μάθησης, ενώ θα δίδουν και υποτροφίες σε σπουδαστές τους.
- Δίδονται υποτροφίες 40 εκατ. ευρώ για αρχική επαγγελματική κατάρτιση σε σπουδαστές δημοσίων και ιδιωτικών ΙΕΚ, 25 εκατ. ευρώ για την ενθάρρυνση της νεανικής επιχειρηματικότητας και 10 εκατ. ευρώ για εκπαίδευση μεταναστών στην ελληνική γλώσσα.
- Διευρύνεται ο ρόλος του Εθνικού Κέντρου Πιστοποίησης Δομών Διά Βίου Μάθησης (ΕΚΕΠΙΣ) που αναλαμβάνει πλέον την πιστοποίηση προγραμμάτων και εκπαιδευτών καθώς και την αδειοδότηση γενικότερα των φορέων μη τυπικής εκπαίδευσης.
- Καθιερώνεται Ηλεκτρονικό Μητρώο Διά Βίου Μάθησης όπου θα εγγράφονται οι ενδιαφερόμενοι με αίτησή τους, ενώ θεσπίζονται κίνητρα για την ανάπτυξη της διά βίου μάθησης, με σημαντικότερο τη νέα δυνατότητα που παρέχει ο νόμος, αναγνώρισης, άθροισης και μεταφοράς πιστωτικών μονάδων μεταξύ συστημάτων τυπικής και μη τυπικής εκπαίδευσης.
- Σύμφωνα με τις μεταβατικές διατάξεις του νομοσχεδίου καθιερώνεται και το αποδεικτικό γλωσσομάθειας για αλλοδαπούς, ενώ στις διατάξεις αυτές περιλαμβάνονται η οργάνωση και η λειτουργία ζωνών εκπαιδευτικής προτεραιότητας που αφορά περιοχές με χαμηλούς μορφωτικούς δείκτες.
Την ίδια ώρα η υπουργός Παιδείας δηλώνει αποφασισμένη να σταματήσει την ανομία που επικρατεί στον χώρο των κολεγίων. Ανακοίνωσε μάλιστα ότι θα μπει λουκέτο και σε δεύτερο κολέγιο, το Hellenic American University, το οποίο δεν πληροί τις προϋποθέσεις που ορίζει ο νέος νόμος για τη λειτουργία των Κέντρων Μεταλυκειακής Εκπαίδευσης.
«Δεν ξέρω τι συμβαίνει στην Αλαμπάμα», δήλωσε η υπουργός. «Εδώ υπάρχουν πλέον κανόνες για τη λειτουργία αυτών των Κέντρων, με τους οποίους θα πρέπει όλοι να συμμορφωθούν. Τα Κέντρα αυτά είχαν ικανό διάστημα να προσαρμοσθούν στις διατάξεις τους νόμου».
Αναφερόμενη στους φοιτητές, που ήδη φοιτούν στα συγκεκριμένα κολέγια, η υπουργός δήλωσε ότι «ο καθένας πρέπει να προσέχει όταν κάνει κάποιες επιλογές».
Με αυτό τον τρόπο το υπουργείο προσπαθεί να ξεκαθαρίσει το θολό τοπίο στην ιδιωτική εκπαίδευση, ειδικά στο θέμα των ΙΕΚ και των κολεγίων για να μπορέσει όπως λένε πηγές του υπουργείου να λειτουργήσει σωστά το νομοσχέδιο για την Δια Βίου Μάθηση. Έτσι θα μπορούν πιο σωστά και νόμιμα φοιτητές της ιδιωτικής εκπαίδευσης να περάσουν στην δημόσια εκπαίδευση με σωστά, όπως λένε κριτήρια και χωρίς να απειλούνται οι φοιτητές που έχουν περάσει στις πανελλήνιες.
http://www.newsit.gr/default.php?pname= ... 42&catid=3
Χωρίς εξετάσεις σε ΑΕΙ και ΤΕΙ από ιδιωτικά κολέγια και ΙΕΚ
Ανακοινώσεις, συζητήσεις και προβληματισμοί που αφορούν το Πολυτεχνείο γενικότερα.
Forum rules
Σας υπενθυμίζουμε να μην δημοσιεύετε μηνύματα σε greeklish ή συνεχή ΚΕΦΑΛΑΙΑ! Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται.
Σας υπενθυμίζουμε να μην δημοσιεύετε μηνύματα σε greeklish ή συνεχή ΚΕΦΑΛΑΙΑ! Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται.
Jump to
- Ανακοινωσεις
- ↳ ΞΕΚΙΝΗΜΑ στο Polytexneio.gr!
- ↳ Λειτουργία & Feedback για την Ιστοσελίδα
- ↳ Εκδηλώσεις
- Forum Σχολων ΕΜΠ
- ↳ Κοινό για όλους (Εργαστήρια Φυσικής)
- ↳ Forum Μηχανολόγων Μηχανικών
- ↳ Συζητήσεις Μαθημάτων Μηχανολόγων
- ↳ Γενικές Συζητήσεις & Νέα Σχολής Μηχανολόγων
- ↳ 1ο Έτος Mηχανολόγων - Συζητήσεις Μαθημάτων
- ↳ 2ο Έτος Mηχανολόγων - Συζητήσεις Μαθημάτων
- ↳ 3ο Έτος Mηχανολόγων - Συζητήσεις Μαθημάτων
- ↳ 4ο Έτος Mηχανολόγων - Συζητήσεις Μαθημάτων
- ↳ Κατασκευαστές 4ου
- ↳ Παραγωγής 4ου
- ↳ Ενεργειακοί 4ου
- ↳ Αεροναυπηγοί 4ου
- ↳ Επιλογής 4ου
- ↳ 5ο Έτος Mηχανολόγων - Συζητήσεις Μαθημάτων
- ↳ Κατασκευαστές 5ου
- ↳ Παραγωγής 5ου
- ↳ Ενεργειακοί 5ου
- ↳ Αεροναυπηγοί 5ου
- ↳ Επιλογής 5ου
- ↳ Θέματα Εξεταστικής Μηχανολόγων
- ↳ 1ο έτος Μηχανολόγων - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ 2ο έτος Μηχανολόγων - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ 3ο έτος Μηχανολόγων - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ 4ο έτος Μηχανολόγων - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ Κατασκευαστές 4ο - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ Παραγωγής 4ο - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ Ενεργειακοί 4ο - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ Αεροναυπηγοί 4ο - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ Επιλογής 4ο - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ 5ο έτος Μηχανολόγων - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ Κατασκευαστές 5ο - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ Παραγωγής 5ο - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ Ενεργειακοί 5ο - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ Αεροναυπηγοί 5ο - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ Επιλογής 5ο - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ Εργαστήρια & Εργασίες Μηχανολόγων
- ↳ 1o Έτος Μηχανολόγων - Εργαστήρια & Εργασίες
- ↳ 2o Έτος Μηχανολόγων - Εργαστήρια & Εργασίες
- ↳ 3o Έτος Μηχανολόγων - Εργαστήρια & Εργασίες
- ↳ 4o Έτος Μηχανολόγων - Εργαστήρια & Εργασίες
- ↳ Κατασκευαστές 4ου - Εργαστήρια & Εργασίες
- ↳ Παραγωγής 4ου - Εργαστήρια & Εργασίες
- ↳ Ενεργειακοί 4ου - Εργαστήρια & Εργασίες
- ↳ Αεροναυπηγοί 4ου - Εργαστήρια & Εργασίες
- ↳ Επιλογής 4ου - Εργαστήρια & Εργασίες
- ↳ 5o Έτος Μηχανολόγων - Εργαστήρια & Εργασίες
- ↳ Κατασκευαστές 5ου - Εργαστήρια & Εργασίες
- ↳ Παραγωγής 5ου - Εργαστήρια & Εργασίες
- ↳ Ενεργειακοί 5ου - Εργαστήρια & Εργασίες
- ↳ Αεροναυπηγοί 5ου - Εργαστήρια & Εργασίες
- ↳ Επιλογής 5ου - Εργαστήρια & Εργασίες
- ↳ Σημειώσεις Σχολής Μηχανολόγων Μηχανικών
- ↳ 1ο Έτος Mηχανολόγων - Σημειώσεις
- ↳ 2ο Έτος Mηχανολόγων - Σημειώσεις
- ↳ 3ο Έτος Mηχανολόγων - Σημειώσεις
- ↳ 4ο Έτος Mηχανολόγων - Σημειώσεις
- ↳ 5ο Έτος Mηχανολόγων - Σημειώσεις
- ↳ Forum Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών
- ↳ Συζητήσεις Μαθημάτων Ναυπηγών
- ↳ Γενικές Συζητήσεις & Νέα Σχολής Ναυπηγών
- ↳ 1ο Έτος Ναυπηγών - Συζητήσεις Μαθημάτων
- ↳ 2ο Έτος Ναυπηγών - Συζητήσεις Μαθημάτων
- ↳ 3ο Έτος Ναυπηγών - Συζητήσεις Μαθημάτων
- ↳ 4ο Έτος Ναυπηγών - Συζητήσεις Μαθημάτων
- ↳ 5ο Έτος Ναυπηγών - Συζητήσεις Μαθημάτων
- ↳ Θέματα Εξεταστικής Ναυπηγών
- ↳ 1ο Έτος Ναυπηγών - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ 2ο Έτος Ναυπηγών - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ 3ο Έτος Ναυπηγών - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ 4ο Έτος Ναυπηγών - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ 5ο Έτος Ναυπηγών - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ Εργαστήρια & Εργασίες Ναυπηγών
- ↳ 1ο Έτος Ναυπηγών - Εργαστήρια & Εργασίες
- ↳ 2ο Έτος Ναυπηγών - Εργαστήρια & Εργασίες
- ↳ 3ο Έτος Ναυπηγών - Εργαστήρια & Εργασίες
- ↳ 4ο Έτος Ναυπηγών - Εργαστήρια & Εργασίες
- ↳ 5ο Έτος Ναυπηγών - Εργαστήρια & Εργασίες
- ↳ Σημειώσεις Σχολής Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών
- ↳ 1ο Έτος Ναυπηγών - Σημειώσεις
- ↳ 2ο Έτος Ναυπηγών - Σημειώσεις
- ↳ 3ο Έτος Ναυπηγών - Σημειώσεις
- ↳ 4ο Έτος Ναυπηγών - Σημειώσεις
- ↳ 5ο Έτος Ναυπηγών - Σημειώσεις
- ↳ Forum Χημικών Μηχανικών
- ↳ Συζητήσεις Μαθημάτων Χημικών Μηχανικών
- ↳ Γενικές Συζητήσεις & Νέα Σχολής Χημικών
- ↳ 1ο Έτος Χημικών Μηχανικών - Συζητήσεις Μαθημάτων
- ↳ 2ο Έτος Χημικών Μηχανικών - Συζητήσεις Μαθημάτων
- ↳ 3ο Έτος Χημικών Μηχανικών - Συζητήσεις Μαθημάτων
- ↳ 4ο Έτος Χημικών Μηχανικών - Συζητήσεις Μαθημάτων
- ↳ 5ο Έτος Χημικών Μηχανικών - Συζητήσεις Μαθημάτων
- ↳ Θέματα Εξεταστικών Χημικών Μηχανικών
- ↳ 1ο Έτος Χημικών Μηχανικών - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ 2ο Έτος Χημικών Μηχανικών - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ 3ο Έτος Χημικών Μηχανικών - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ 4ο Έτος Χημικών Μηχανικών - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ 5ο Έτος Χημικών Μηχανικών - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ Εργαστήρια & Εργασίες Χημικών Μηχανικών
- ↳ 1ο Έτος Χημικών Μηχανικών - Εργαστήρια & Εργασίες
- ↳ 2ο Έτος Χημικών Μηχανικών - Εργαστήρια & Εργασίες
- ↳ 3ο Έτος Χημικών Μηχανικών - Εργαστήρια & Εργασίες
- ↳ 4ο Έτος Χημικών Μηχανικών - Εργαστήρια & Εργασίες
- ↳ 5ο Έτος Χημικών Μηχανικών - Εργαστήρια & Εργασίες
- ↳ Σημειώσεις Σχολής Χημικών Μηχανικών
- ↳ Forum Μεταλλειολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Μεταλλείων
- ↳ Συζητήσεις Μαθημάτων Μεταλλειολόγων Μηχανικών
- ↳ Γενικές Συζητήσεις & Νέα Σχολής Μεταλλειολόγων
- ↳ 1ο Έτος Μεταλλειολόγων - Συζητήσεις Μαθημάτων
- ↳ 2ο Έτος Μεταλλειολόγων - Συζητήσεις Μαθημάτων
- ↳ 3ο Έτος Μεταλλειολόγων - Συζητήσεις Μαθημάτων
- ↳ 4ο Έτος Μεταλλειολόγων - Συζητήσεις Μαθημάτων
- ↳ 5ο Έτος Μεταλλειολόγων - Συζητήσεις Μαθημάτων
- ↳ Θέματα Εξεταστικής Μεταλλειολόγων Μηχανικών
- ↳ 1ο έτος Μεταλλειολόγων - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ 2ο έτος Μεταλλειολόγων - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ 3ο έτος Μεταλλειολόγων - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ 4ο έτος Μεταλλειολόγων - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ 5ο έτος Μεταλλειολόγων - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ Εργαστήρια & Εργασίες Μεταλλειολόγων Μηχανικών
- ↳ 1o Έτος Μεταλλειολόγων - Εργαστήρια & Εργασίες
- ↳ 2o Έτος Μεταλλειολόγων - Εργαστήρια & Εργασίες
- ↳ 3o Έτος Μεταλλειολόγων - Εργαστήρια & Εργασίες
- ↳ 4o Έτος Μεταλλειολόγων - Εργαστήρια & Εργασίες
- ↳ 5o Έτος Μεταλλειολόγων - Εργαστήρια & Εργασίες
- ↳ Σημειώσεις Σχολής Μεταλλειολόγων Μηχανικών
- ↳ Forum Τοπογράφων Μηχανικών
- ↳ Συζητήσεις Μαθημάτων Τοπογράφων Μηχανικών
- ↳ Γενικές Συζητήσεις & Νέα Σχολής Τοπογράφων
- ↳ 1ο Έτος Τοπογράφων - Συζητήσεις Μαθημάτων
- ↳ 2ο Έτος Τοπογράφων - Συζητήσεις Μαθημάτων
- ↳ 3ο Έτος Τοπογράφων - Συζητήσεις Μαθημάτων
- ↳ 4ο Έτος Τοπογράφων - Συζητήσεις Μαθημάτων
- ↳ 5ο Έτος Τοπογράφων - Συζητήσεις Μαθημάτων
- ↳ Θέματα Εξεταστικής Τοπογράφων Μηχανικών
- ↳ 1ο Έτος Τοπογράφων Μηχανικών - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ 2ο Έτος Τοπογράφων Μηχανικών - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ 3ο Έτος Τοπογράφων Μηχανικών - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ 4ο Έτος Τοπογράφων Μηχανικών - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ 5ο Έτος Τοπογράφων Μηχανικών - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ Εργαστήρια & Εργασίες Τοπογράφων Μηχανικών
- ↳ 1ο Έτος Τοπογράφων Μηχανικών - Εργαστήρια & Εργασίες
- ↳ 2ο Έτος Τοπογράφων Μηχανικών - Εργαστήρια & Εργασίες
- ↳ 3ο Έτος Τοπογράφων Μηχανικών - Εργαστήρια & Εργασίες
- ↳ 4ο Έτος Τοπογράφων Μηχανικών - Εργαστήρια & Εργασίες
- ↳ 5ο Έτος Τοπογράφων Μηχανικών - Εργαστήρια & Εργασίες
- ↳ Σημειώσεις Τοπογράφων Μηχανικών
- ↳ Forum Πολιτικών Μηχανικών
- ↳ Συζητήσεις Μαθημάτων Πολιτικών Μηχανικών
- ↳ Γενικές Συζητήσεις & Νέα Σχολής Πολιτικών Μηχανικών
- ↳ 1ο Έτος Πολιτικών Μηχανικών - Συζητήσεις Μαθημάτων
- ↳ 2ο Έτος Πολιτικών Μηχανικών - Συζητήσεις Μαθημάτων
- ↳ 3ο Έτος Πολιτικών Μηχανικών - Συζητήσεις Μαθημάτων
- ↳ 4ο Έτος Πολιτικών Μηχανικών - Συζητήσεις Μαθημάτων
- ↳ 5ο Έτος Πολιτικών Μηχανικών - Συζητήσεις Μαθημάτων
- ↳ Θέματα Εξεταστικής Πολιτικών Μηχανικών
- ↳ 1ο Έτος Πολιτικών Μηχανικών - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ 2ο Έτος Πολιτικών Μηχανικών - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ 3ο Έτος Πολιτικών Μηχανικών - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ 4ο Έτος Πολιτικών Μηχανικών - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ 5ο Έτος Πολιτικών Μηχανικών - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ Εργασίες & Εργαστήρια Πολιτικών Μηχανικών
- ↳ 1ο Έτος Πολιτικών Μηχανικών - Εργαστήρια & Εργασίες
- ↳ 2ο Έτος Πολιτικών Μηχανικών - Εργαστήρια & Εργασίες
- ↳ 3ο Έτος Πολιτικών Μηχανικών - Εργαστήρια & Εργασίες
- ↳ 4ο Έτος Πολιτικών Μηχανικών - Εργαστήρια & Εργασίες
- ↳ 5ο Έτος Πολιτικών Μηχανικών - Εργαστήρια & Εργασίες
- ↳ Σημειώσεις Σχολής Πολιτικών Μηχανικών
- ↳ Forum Εφαρμοσμένων Μαθηματικών & Φυσικών Επιστημών
- ↳ Θέματα Εξεταστικής ΣΕΜΦΕ
- ↳ 1ο Έτος ΣΕΜΦΕ - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ 2ο Έτος ΣΕΜΦΕ - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ 3ο Έτος ΣΕΜΦΕ - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ 4ο Έτος ΣΕΜΦΕ - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ 5ο Έτος ΣΕΜΦΕ - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ Εργαστήρια & Εργασίες ΣΕΜΦΕ
- ↳ 1ο Έτος ΣΕΜΦΕ - Εργαστήρια & Εργασίες
- ↳ 2ο Έτος ΣΕΜΦΕ - Εργαστήρια & Εργασίες
- ↳ 3ο Έτος ΣΕΜΦΕ - Εργαστήρια & Εργασίες
- ↳ 4ο Έτος ΣΕΜΦΕ - Εργαστήρια & Εργασίες
- ↳ 5ο Έτος ΣΕΜΦΕ - Εργαστήρια & Εργασίες
- ↳ Σημειώσεις ΣΕΜΦΕ
- ↳ 1ο Έτος ΣΕΜΦΕ - Σημειώσεις
- ↳ 2ο Έτος ΣΕΜΦΕ - Σημειώσεις
- ↳ 3ο Έτος ΣΕΜΦΕ - Σημειώσεις
- ↳ 4ο Έτος ΣΕΜΦΕ - Σημειώσεις
- ↳ 5ο Έτος ΣΕΜΦΕ - Σημειώσεις
- ↳ Συζητήσεις Μαθημάτων ΣΕΜΦΕ
- ↳ Γενικές Συζητήσεις & Νέα ΣΕΜΦΕ
- ↳ 1ο Έτος ΣΕΜΦΕ - Συζητήσεις Μαθημάτων
- ↳ 2ο Έτος ΣΕΜΦΕ - Συζητήσεις Μαθημάτων
- ↳ 3ο Έτος ΣΕΜΦΕ - Συζητήσεις Μαθημάτων
- ↳ 4ο Έτος ΣΕΜΦΕ - Συζητήσεις Μαθημάτων
- ↳ 5ο Έτος ΣΕΜΦΕ - Συζητήσεις Μαθημάτων
- ↳ Forum Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Η/Υ
- ↳ Συζητήσεις Μαθημάτων Ηλεκτρολόγων Μηχανικών
- ↳ Γενικές Συζητήσεις & Νέα Σχολής Ηλεκτρολόγων
- ↳ 1ο Έτος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών - Συζητήσεις Μαθημάτων
- ↳ 2ο Έτος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών - Συζητήσεις Μαθημάτων
- ↳ 3ο Έτος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών - Συζητήσεις Μαθημάτων
- ↳ 4ο Έτος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών - Συζητήσεις Μαθημάτων
- ↳ 5ο Έτος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών - Συζητήσεις Μαθημάτων
- ↳ Θέματα Εξεταστικής Ηλεκτρολόγων Μηχανικών
- ↳ 1ο Έτος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ 2ο Έτος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ 3ο Έτος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ 4ο Έτος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ 5ο Έτος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών - Θέματα Εξεταστικής
- ↳ Εργαστήρια & Εργασίες Ηλεκτρολόγων Μηχανικών
- ↳ 1ο Έτος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών - Εργαστήρια & Εργασίες
- ↳ 2ο Έτος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών - Εργαστήρια & Εργασίες
- ↳ 3ο Έτος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών - Εργαστήρια & Εργασίες
- ↳ 4ο Έτος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών - Εργαστήρια & Εργασίες
- ↳ 5ο Έτος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών - Εργαστήρια & Εργασίες
- ↳ Σημειώσεις Σχολής Ηλεκτρολόγων Μηχανικών
- ↳ Forum Διατμηματικού Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών
- ↳ Ναυτική & Θαλάσσια Τεχνολογία
- ↳ Συστήματα Αυτοματισμού
- Πολυτεχνειακες Συζητησεις
- ↳ Τα Πολυτεχνειακά
- ↳ Οδηγός Μεταπτυχιακών Σπουδών & Οδηγός Επαγγέλματος
- ↳ ΤΕΕ-ΤΜΕΔΕ
- ↳ Οδηγός Στράτευσης για Μηχανικούς
- ↳ Φοιτητικές Ομάδες Ε.Μ.Π.
- ↳ Prom Racing - NTUA FSAE Team
- ↳ Prometheus - NTUA EcoMarathon Team
- ↳ EUROAVIA - NTUA
- ↳ BEST
- ↳ SNAME
- ↳ Polytexneio FM
- Γενικες Συζητησεις
- ↳ ΜΙΚΡΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ
- ↳ ΖΗΤΕΙΤΑΙ
- ↳ ΠΩΛΕΙΤΑΙ
- ↳ The Funny Section
- ↳ Τέχνη & Διασκέδαση
- ↳ Μουσική
- ↳ Σινεμά - TV
- ↳ Λογοτεχνία
- ↳ Φωτογραφία
- ↳ Θέατρο
- ↳ Αθλητικά
- ↳ Πολιτική-Οικονομία
- ↳ Κοινωνικά
- ↳ Health, Fitness & Style
- ↳ Επιστήμη & Τεχνολογία
- ↳ Περί ανέμων και υδάτων
- ↳ The PC corner
- ↳ Γενικά
- ↳ Hardware
- ↳ Δίκτυα
- ↳ Software
- ↳ Games
- ↳ Forum Burnout