Y.Γ.μη διστασεις να μου απεφθυνεσαι στον ενικο απο εδω και περα
Ενταξει αγγελε μου...
ενα δηλωμενο φασιστα
Define Φαστιστας. Αυτη η καημενη λεξουλα εχει περασει τα πανδεινα, και χρησιμοποιειται μονο οταν βολευει.
Για εμενα μερικα πραγματα οπως γινονται στο ΦΣ ειναι φασιστικα (το εχω εξηγεισει/δικαιολογησει αρκετα σε αλλα ποστς...). Αν εσυ εχεις αλλο ορισμο μοιρασου τον
Αν τελικα δε σας αρεσει η δημοκρατια και προτιματε κατι πιο απολυταρχικο, οπου επικρατουν οι ισχυροτεροι (ή εδω οι πιο αποφασιμενοι-πεισμωμενοι) και οχι η πλειοψηφια βγειτε και πειτε το. Να ξερουμε ευθεως την πολιτικη σας θεση...
Αν και εκτιμω οτι μου μιλας στον πληθυντικο δεν μπορω να καταλαβω τι σε εκανε να το υποθεσεις αυτο? Μηπως προσπαθεις να δημιουργησεις εντυπωσεις ? (λεω εγω) Γιατι δεν υπεθεσες οτι θελω πιο πολυ δημοκρατια για παραδειγμα?
Εχεις και συ τα δικια σου, επρεπε να το εξηγησω:
Κοιτα, εγινε μια συνελευση με μεγαλη συμμετοχη, που δινει μια μεγαλυτερη, απο ηθικης μεριας (οχι τυπικης), βαρυτητα στο αποτελεσμα. Μαζευτηκαν 240 ατομα και ειπαν οτι θελουν να γινει εξεταστικη και να σταματησουν οι καταληψεις.
Καποιοι μετα ασκησαν το νομιμο δικαιωμα τους (συμφωνα με ενα ξεχυλωμενο κατα πως βολευει καταστατικο) να μαζεψουν υπογραφες (μαζεψαν?) για ΓΣ. Εδω μπαινει το κλασικο ζητημα νομιμο vs ηθικο.
Ναι, ειναι νομιμο, (αν ΟΝΤΩΣ μαζευτηκαν οι υπογραφες) το να γινει ΓΣ. Οταν ομως ερχεται σε αντιθεση με την ψηφο 240 ατομων πιστευω οτι δεν ειναι ηθικο. Οταν μαλιστα δεν ειχε γινει ποτε αντιστοιχη κινηση για μαζεμα υπογραφων για ΓΣ για να ανοιξει η σχολη, πραγμα παρα πολυ ευκολο αν γινοταν ηλεκτρονικα, βλεπεις οτι υπαρχει μια μονομερης αμφισβητηση των αποφασεων της ΓΣ.
Για να μη σχολιασω καν αυτα περι ομαδων περιφρουρησης...
Δημοκρατια ειναι να σεβεσαι τη πλειοψηφια ειτε σου αρεσει ειτε οχι. Η μονη περιπτωση θεωρω αμφισβητησης της δημοκρατιας που ειναι ηθικα σωστη ειναι οταν θεωρεις οτι δεν ασκειται συμφωνα με τους κανονες της, αλλα καποιος τους παραβιαζει για να περασει το δικο του, με κινησεις που ειναι μονο θεωρητικα/τυπικα σωστες. (Σε αυτη τη λογικη βασιζεται και το αρθρο 120 του συνταγματος:
http://www.ekloges.gr/syntagmaDetails.a ... throID=124)
Οταν λοιπον καποιος αμφισβητει την αποφαση της πλειοψηφιας και παει να την αναιρεσει σημαινει: Α)Θεωρει οτι αυτη παρθηκε παρανομα (στη περιπτωση μας οχι συμφωνα με το καταστατικο) Β)Θεωρει οτι οι νομοι (βλ καταστατικο) ειναι "στημενοι" για να εξυπηρετουν μια φαινομενικη πλειοψηφια (νομοτυπα αλλα ανηθικα) και δεν εκφραζουν την πραγματικη λαϊκη βουληση. Γ) Διαφωνει με την λογικη πανω στην οποια λειτουργει η δημοκρατια, αρα θελει μια αλλη δομη ληψης αποφασεων.
Απλα με βαση την συμπεριφορα καποιων μελων του ΦΣ και ξεροντας τον βαθυ σεβασμο (lol) που εχουν προς το καταστατικο επελεξα το Γ. Σκεφτομενος μαλιστα την ταση που εχουν να κανουν λιγο οτι τους καπνισει, υπεθεσα οτι τους εκφραζει ενα πιο απολυταρχικο μοντελο ληψης αποφασεων, οπου ισχυει το δικιο του ισχυροτερου.
Αυτα ως απαντηση.
Α ξεχασα:
Αγγελε μου.
================================================================================
READ THIS:
Σιγουρα το δημοκρατικο μοντελο ληψης αποφασεων δεν ειναι ΠΑΝΤΑ το αποτελεσματικοτερο. Να θυμισω και απο την ΑΟΔΕ για οσους ηταν τεχνολογικη, που μεσα στις μπαρουφες ελεγε κ αυτο: Τρια προτυπα ληψης αποφασεων: Αυταρχικο, δημοκρατικο, εξουσιοδοτικο.
Για το δημοκρατικο αναφερει προυποθεσεις για την καλη λειτουργια: μορφωμενοι, πολλη εμπειρια, ανεπτυγμενο αισθημα ευθυνης, βοηθουν στην εκτελεση των αποφασεων, δεκτικοι σε νεες ιδεες και αλλαγες.
Στην γενικη αξιολογηση λεει οτι ολα μπορει να ειναι αποτελεσματικα, αναλογα με: 1) Το εργο που πρεπει να υλοποιηθει, 2)το περιβαλλον μεσα στο οποιο ασκειται 3)την ωριμοτητα των ατομων, δηλαδη α) η ικανοτητα και β) η διαθεση των ατομων για την υλοποοιηση του εργου/στοχου.
Οπως ειναι προφανες, πολλα απο αυτα δεν ισχυουν, και για αυτο αλλωστε το πραγμα δε δουλευει σωστα. Οποτε, ναι, θεωρω δικαιολογημενη, ισως και αποτελεσματικη (προς τον δικο τους στοχο) την αυταρχικη δραση μερικων.
Αν ομως δε γουσταρουν δημοκρατια, λογω της ελλειψης των παραπανω προυποθεσεων, ας εχουν τα @@ να βγουν να το πουν ευθεως.