
πέρα από την πλάκα έχει απόλυτο δίκιο ο κουτσίκι-τάδε..
μετράει πολύ η μεγάλη παρέα σε τέτοια θέματα
Wise Man wrote:Όχι 'κάποια' γυναίκα. Η μία και μοναδική. Ο σωστός άνδρας φυλάει το λουλουδάκι του για μια ξεχωριστή ψυχή που βρίσκεται κάπου εκεί έξω και τον ψάχνει.
Και εγώ Spa ψηφίζω, είναι η αγαπημένη μου πίστα γιατί είναι γρήγορη, τέλεια υψομετρικά (όχι σαν την Βραζιλία), και μη καθαρή αγωνιστική γραμμή με πολλές επιλογές για τους οδηγούς (είναι πολλών οδηγών η αγαπημένη). Αν θες να κάτσεις στην Eau Rouge πρέπει να τα σκάσεις. Επίσης το Spa και η Monza είναι οι μοναδικές πίστες που έχουν εισιτήρια στο γρασίδι, χωρίς συγκεκριμένες θέσεις, καθότι παλιές.HarisSukhoi wrote:Ρε παιδιά τιφόζι, αλλά Spa θέλω πιο πολύ να πάω. Nα κάτσω στην κορυφή της Eau Rouge.
Βάλτε Σταυρούλα, και γαμώ τις φωνές.HarisSukhoi wrote:Σκατά στην πετσέτα και η πετσέτα στα μούτρα του Πουρναρακή. Βάλτε τη Σταυρούλα να κάνει περιγραφή!
Μην αδικούμε τον Τομπάζη, έφτιαξε καλό μονοθέσιο αλλά ξεφτιλίστηκε γιατί μετά το καλοκαίρι δεν είχε καθόλου εξέλιξη. Ο τύπος ίσως δεν ήταν έτοιμος να γίνει επικεφαλής τόσο νέος, πιστεύω σαν δεύτερος θα είναι εκπληκτικός και θα αναδειχτεί η δουλεία του πραγματικά.HarisSukhoi wrote:Στα @@ οι μεταγραφές οδηγών εμείς θέλουμε τεχνικό διευθυντή και ένα μονοθέσιο, φέτος τρέχαμε με Fiat Stilo...
Εντάξει, όντως σε μερικούς αγώνες έλειψε η σωστή στρατηγική φέτος για τη ferrari αλλά σχεδόν πάντα, ήταν μάχες για βάθρο και 2η θέση. Σε κανένα σημείο του πρωταθλήματος δεν έδειξαν ότι είχαν την ταχύτητα να κυνηγήσουν τις red bull όλο το σ/κ και αν δεν έχεις αυτό σε 18 αγώνες, όλες οι άλλες συζητήσεις είναι περιττές.HarisSukhoi wrote:Ο Tομπάζης είναι μηχανικός. Chief Designer στον τομέα αεροδυναμικής. Φυσικά και οι σχεδιαστές φέτος έχουν το μικρότερο μερίδιο ευθύνης.
Λέω για τεχνικό διευθυντή/αρχηγό της ομάδας - που είναι ο Brawn με τον Toddt να έχουμε στρατηγική της προκοπής???
Γαμώ την έλλειψη ηγεσίας - κοστίζει στον αγώνα...
Εγώ λέω να αντικαταστήσουμε αυτόνhttp://en.wikipedia.org/wiki/Stefano_Domenicali
Aν όντως έπαιξε λάθος μετάφρα συγχωρέστε.
ViaΚρίσιμη είναι η κατάσταση της υγείας του Ζιλ Μπιανκί. Ο Γάλλος πιλότος είχε σοβαρό ατύχημα, το οποίο και οδήγησε στη διακοπή του ιαπωνικού Grand Prix. Υποβάλλεται σε λεπτή χειρουργική επέμβαση στο κεφάλι, όπου σύμφωνα με επίσημη ενημέρωση της FIA φέρει πολλαπλά τραύματα.
Η επίσημη ενημέρωση για τις συνθήκες του ατυχήματος και την κατάσταση του 25χρονου πιλότου αναφέρει: «Στον 42ο γύρο ο Άντριαν Σούτιλ έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του και χτύπησε στις μπαριέρες στη στροφή εφτά. Οι αγωνοδίκες όρισαν καθεστώς κίτρινης σημαίας πριν τη στροφή για να ενημερώσουν τους πιλότους για το ατύχημα. Ένας γερανός βρέθηκε στο σημείο για να απομακρύνει το μονοθέσιο και να το μεταφέρει σε ένα ασφαλές μέρος.
Ενώ ήταν σε εξέλιξη, ο οδηγός του μονοθεσίου ‘17’, Ζιλ Μπιανκί, έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του, βγήκε εκτός πίστας και χτύπησε στον γερανό. Με το που οι άνθρωποι της πίστας διαπίστωσαν ότι ο πιλότος έχει τραυματιστεί, πήγε στο σημείο η ομάδα γιατρών, καθώς επίσης και το αυτοκίνητο ασφαλείας. Στο σημείο πήγε και ασθενοφόρο. Έβγαλαν τον πιλότο από το μονοθέσιο, τον μετέφεραν στο ιατρικό κέντρο της πίστας και στη συνέχεια στο νοσοκομείο Mie General.
Η ακτινογραφία έδειξε ότι υποφέρει από πολλά σοβαρά τραύματα στο κεφάλι και υποβάλλεται σε χειρουργική επέμβαση. Μετά από αυτό θα μεταφερθεί στη μονάδα εντατικής θεραπείας. Το νοσοκομείο θα ενημερώσει μόλις υπάρχουν πληροφορίες».