Formula 1
Forum rules
Σας υπενθυμίζουμε να μην δημοσιεύετε μηνύματα σε greeklish ή συνεχή ΚΕΦΑΛΑΙΑ! Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται.
Σας υπενθυμίζουμε να μην δημοσιεύετε μηνύματα σε greeklish ή συνεχή ΚΕΦΑΛΑΙΑ! Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται.
- liakoskotsi
- MechEng Seeder
- Posts: 1672
- Joined: Thu Mar 10, 2011 7:24 pm
- Σχολή: Μηχανολόγος
- Gender: Male
- Location: near kage's hidden village
Re: Formula 1 2011
αν είναι η κούκουρα εγώ ψήνομαι
πέρα από την πλάκα έχει απόλυτο δίκιο ο κουτσίκι-τάδε..
μετράει πολύ η μεγάλη παρέα σε τέτοια θέματα
πέρα από την πλάκα έχει απόλυτο δίκιο ο κουτσίκι-τάδε..
μετράει πολύ η μεγάλη παρέα σε τέτοια θέματα
Wise Man wrote:Όχι 'κάποια' γυναίκα. Η μία και μοναδική. Ο σωστός άνδρας φυλάει το λουλουδάκι του για μια ξεχωριστή ψυχή που βρίσκεται κάπου εκεί έξω και τον ψάχνει.
- Kuchiki_Byakuya
- MechEng Seeder
- Posts: 6498
- Joined: Fri Oct 22, 2010 6:55 pm
- Σχολή: Μηχανολόγος
- Gender: Male
- Location: Seireitei
Re: Formula 1 2011
Αν πάμε monza η κούκουρα θα τα έχει όλα κανονισμένα και θα μας βγει τζάμπα. Σοφία, δεν νομίζω να μας αφήσεις έτσι; Αν και στη βόρια Ιταλία θα έχεις τις άκρες σου.
Εδικά στο ξενοδοχείο και αν κλειστεί από άνοιξη μπορούμε να πετύχουμε τιμές που δεν θα το πιστεύουμε, μέχρι και 40% για ΠΣΚ F1 μετράει πολύ. Άσχετα και που σαν ταξίδια μετράνε πολύ.
Εδικά στο ξενοδοχείο και αν κλειστεί από άνοιξη μπορούμε να πετύχουμε τιμές που δεν θα το πιστεύουμε, μέχρι και 40% για ΠΣΚ F1 μετράει πολύ. Άσχετα και που σαν ταξίδια μετράνε πολύ.
Be proud to die by my Bankai.
Bankai. Senbonsakura Kageyoshi
Bankai. Senbonsakura Kageyoshi
- Kuchiki_Byakuya
- MechEng Seeder
- Posts: 6498
- Joined: Fri Oct 22, 2010 6:55 pm
- Σχολή: Μηχανολόγος
- Gender: Male
- Location: Seireitei
Re: Formula 1 2011
Και εγώ Spa ψηφίζω, είναι η αγαπημένη μου πίστα γιατί είναι γρήγορη, τέλεια υψομετρικά (όχι σαν την Βραζιλία), και μη καθαρή αγωνιστική γραμμή με πολλές επιλογές για τους οδηγούς (είναι πολλών οδηγών η αγαπημένη). Αν θες να κάτσεις στην Eau Rouge πρέπει να τα σκάσεις. Επίσης το Spa και η Monza είναι οι μοναδικές πίστες που έχουν εισιτήρια στο γρασίδι, χωρίς συγκεκριμένες θέσεις, καθότι παλιές.HarisSukhoi wrote:Ρε παιδιά τιφόζι, αλλά Spa θέλω πιο πολύ να πάω. Nα κάτσω στην κορυφή της Eau Rouge.
Βάλτε Σταυρούλα, και γαμώ τις φωνές.HarisSukhoi wrote:Σκατά στην πετσέτα και η πετσέτα στα μούτρα του Πουρναρακή. Βάλτε τη Σταυρούλα να κάνει περιγραφή!
Μην αδικούμε τον Τομπάζη, έφτιαξε καλό μονοθέσιο αλλά ξεφτιλίστηκε γιατί μετά το καλοκαίρι δεν είχε καθόλου εξέλιξη. Ο τύπος ίσως δεν ήταν έτοιμος να γίνει επικεφαλής τόσο νέος, πιστεύω σαν δεύτερος θα είναι εκπληκτικός και θα αναδειχτεί η δουλεία του πραγματικά.HarisSukhoi wrote:Στα @@ οι μεταγραφές οδηγών εμείς θέλουμε τεχνικό διευθυντή και ένα μονοθέσιο, φέτος τρέχαμε με Fiat Stilo...
Be proud to die by my Bankai.
Bankai. Senbonsakura Kageyoshi
Bankai. Senbonsakura Kageyoshi
- Kuchiki_Byakuya
- MechEng Seeder
- Posts: 6498
- Joined: Fri Oct 22, 2010 6:55 pm
- Σχολή: Μηχανολόγος
- Gender: Male
- Location: Seireitei
Re: Formula 1 2011
Δικό μου λάθος. Ναι έχεις δίκιο. Ειδικά στην Formula ο αρχηγός χρειάζεται γιατί πρέπει να παρθούν πολλές αποφάσεις στη διάρκεια ενός αγώνα (πιο πολλές από οποιοδήποτε άλλο άθλημα)και δεν γίνεται να τις παίρνουν 2-3 άτομα μαζί.
Be proud to die by my Bankai.
Bankai. Senbonsakura Kageyoshi
Bankai. Senbonsakura Kageyoshi
Re: Formula 1 2011
Η Φερράρι έχει αποδεδειγμένα θέμα στη φιλοσοφία που κουβαλάει. Σε καμία μεγάλη αλλαγή κανονισμών η οποία απαιτούσε εκ βάθρων αλλαγή προσέγγισης και σκέψης στην ανάπτυξη ενός μονοθεσίου, δεν καταφέρνει να μπει σε ρόλο οδηγητή και μπροστάρη. Αντιθέτως τα πρώτα 2-3 χρόνια αφήνει άλλους (βλ. Newey) που έχουν κάτι παραπάνω σε μηχανολογική φαντασία, να κάνουν το δύσκολο βήμα της πρωταρχικής καινοτομικής εφραμογής νέων τεχνικών κανονισμών, όσπου να προκύψει κάποια σύγκλιση σχεδιαστικών επιλογών και όταν οι λύσεις σταθεροποιούνται, βάζει μπρος την μεγάλη δύναμη προσωπικού και εγκαταστάσεων να δώσει ρέστα στη βελτιστοποίηση. Ως παραδειγμα έχουμε ήδη την μεγάλη αλλαγή του 97-98 όπου χάραξε πορεία η Macca και το 2009-2010 όπου έδειξε το δρόμο η RBR.
Για να το πούμε διαφορετικά η φιλοσοφία της Φερράρι, ανεξαρτήτως εποχής και στελεχών δεν ήταν του τεχνικού ρίσκου, της φοβερής ιδέας και της καινοτομίας, αλλά της εξαντλητικής βελτιστοποίησης και εξέλιξης μέσω χρήσης δοκιμών κάθε είδους.
Ο Τομπάζης για παράδειγμα, είναι Chief Designer έχοντας πάνω απόλα την ευθύνη του Design Office (κοινώς όλα πλην μοτέρ-μετάδοσης) ήδη από το 2006, έχοντας υπό την ευθύνη του τις επιτυχημένες F2007-F2008, οι οποίες όλως τυχαίως αποτέλεσαν τα τελευταία αποτελέσματα μίας μακρόχρονης εξέλιξης πάνω σε μία συγκεκριμένη βάση σχεδίασης λογώ σταθερών κανονισμών και άπειρων γύρων στις ελέυθερες δοκιμές εξέλιξης εκέινης της περιόδου.
Ο Τρομπενικάλι όσο gtp και αν είναι, ήταν στην ίδια θέση και το 2007-2008 που πήραν ή σχεδόν πήραν πρωταθλήματα.
Και πάμε στα πρόσφατα γεγονότα. Από το 2009 και την μεγάλη αλλαγή στους τεχνικούς κανονισμούς, κάθε χρονιά ρίχνει στην μάχη μονοθέσια απολύτως conventional και τουλάχιστον συντηρητικά, φτάνοντας στο σημείο να τρέχουν να αντιγράφουν λύσεις της RBR από την αρχή της χρονιάς για να είναι απλά σε μία ακτίνα 1 sec πίσω της. Η απόλυτη ευθύνη για τα αποτελέσματα των τελευταίων 3 ετών επιβαρύνει ξεκάθαρα το τεχνικό team των 600 + 300 στο powertrain στελεχών (όταν η RBR έχει κάτω από 500), που κάθε χρόνο υπόσχεται "επιθετικές" προσεγγίσεις και εμφανίζει συνεχώς άτολμα δημιουργήματα.
Σε καμία περίπτωση, με καμία στρατηγική δεν μπορείς να κάνεις την F150 φέτος να νικήσει στα ίσια, όταν τρώει σε qualy mode σχεδόν δευτερόλεπτο, όπως και σε race pace με τη σκληρή γόμα. Μην ξεχνάτε ότι ο ντόρος της στρατηγικής που έχει αφήσει ο Brawn ήταν σε εποχή ανεφοδιασμών, όπου οι εναλλακτικές και οι μεταβλητές ήταν μακράν περισσότερες.
Για να το πούμε διαφορετικά η φιλοσοφία της Φερράρι, ανεξαρτήτως εποχής και στελεχών δεν ήταν του τεχνικού ρίσκου, της φοβερής ιδέας και της καινοτομίας, αλλά της εξαντλητικής βελτιστοποίησης και εξέλιξης μέσω χρήσης δοκιμών κάθε είδους.
Ο Τομπάζης για παράδειγμα, είναι Chief Designer έχοντας πάνω απόλα την ευθύνη του Design Office (κοινώς όλα πλην μοτέρ-μετάδοσης) ήδη από το 2006, έχοντας υπό την ευθύνη του τις επιτυχημένες F2007-F2008, οι οποίες όλως τυχαίως αποτέλεσαν τα τελευταία αποτελέσματα μίας μακρόχρονης εξέλιξης πάνω σε μία συγκεκριμένη βάση σχεδίασης λογώ σταθερών κανονισμών και άπειρων γύρων στις ελέυθερες δοκιμές εξέλιξης εκέινης της περιόδου.
Ο Τρομπενικάλι όσο gtp και αν είναι, ήταν στην ίδια θέση και το 2007-2008 που πήραν ή σχεδόν πήραν πρωταθλήματα.
Και πάμε στα πρόσφατα γεγονότα. Από το 2009 και την μεγάλη αλλαγή στους τεχνικούς κανονισμούς, κάθε χρονιά ρίχνει στην μάχη μονοθέσια απολύτως conventional και τουλάχιστον συντηρητικά, φτάνοντας στο σημείο να τρέχουν να αντιγράφουν λύσεις της RBR από την αρχή της χρονιάς για να είναι απλά σε μία ακτίνα 1 sec πίσω της. Η απόλυτη ευθύνη για τα αποτελέσματα των τελευταίων 3 ετών επιβαρύνει ξεκάθαρα το τεχνικό team των 600 + 300 στο powertrain στελεχών (όταν η RBR έχει κάτω από 500), που κάθε χρόνο υπόσχεται "επιθετικές" προσεγγίσεις και εμφανίζει συνεχώς άτολμα δημιουργήματα.
Σε καμία περίπτωση, με καμία στρατηγική δεν μπορείς να κάνεις την F150 φέτος να νικήσει στα ίσια, όταν τρώει σε qualy mode σχεδόν δευτερόλεπτο, όπως και σε race pace με τη σκληρή γόμα. Μην ξεχνάτε ότι ο ντόρος της στρατηγικής που έχει αφήσει ο Brawn ήταν σε εποχή ανεφοδιασμών, όπου οι εναλλακτικές και οι μεταβλητές ήταν μακράν περισσότερες.
Prom Racing
"People wonder why we are obsessed and we wonder why they’re not. Someone asks us why we spend 70 hours a week building a racecar and we just look at them like a dog looks at a mime. Why? What do you mean, Why? Because racecar. That’s why."
"People wonder why we are obsessed and we wonder why they’re not. Someone asks us why we spend 70 hours a week building a racecar and we just look at them like a dog looks at a mime. Why? What do you mean, Why? Because racecar. That’s why."
- katsanetrino
- MechEng Seeder
- Posts: 350
- Joined: Wed Oct 20, 2010 8:28 pm
- Σχολή: Μηχανολόγος
- Gender: Male
- Location: Inside Satrapy
Re: Formula 1 2011
Εντάξει, όντως σε μερικούς αγώνες έλειψε η σωστή στρατηγική φέτος για τη ferrari αλλά σχεδόν πάντα, ήταν μάχες για βάθρο και 2η θέση. Σε κανένα σημείο του πρωταθλήματος δεν έδειξαν ότι είχαν την ταχύτητα να κυνηγήσουν τις red bull όλο το σ/κ και αν δεν έχεις αυτό σε 18 αγώνες, όλες οι άλλες συζητήσεις είναι περιττές.HarisSukhoi wrote:Ο Tομπάζης είναι μηχανικός. Chief Designer στον τομέα αεροδυναμικής. Φυσικά και οι σχεδιαστές φέτος έχουν το μικρότερο μερίδιο ευθύνης.
Λέω για τεχνικό διευθυντή/αρχηγό της ομάδας - που είναι ο Brawn με τον Toddt να έχουμε στρατηγική της προκοπής???
Γαμώ την έλλειψη ηγεσίας - κοστίζει στον αγώνα...
Εγώ λέω να αντικαταστήσουμε αυτόν http://en.wikipedia.org/wiki/Stefano_Domenicali
Aν όντως έπαιξε λάθος μετάφρα συγχωρέστε.
DeterministiC OR StochastiC
- castiel
- Praetorian
- Posts: 6466
- Joined: Tue Oct 05, 2010 8:08 pm
- Σχολή: Ναυπηγός
- Gender: Male
- Location: 501 Not Implemented
Re: Formula 1
Μια συνεργασία ζωής έλαβε τέλος σήμερα το πρωί. Μετά από 6 χρόνια παρουσίας στην McLaren ο Λιούις Χάμιλτον αποφάσισε να γυρίσει σελίδα στην καριέρα του υπογράφοντας “χρυσό” συμβόλαιο με την Mercedes. Ο Βρετανός πιλότος θα αντικαταστήσει τον Μίκαελ Σουμάχερ, του οποίου η απόσυρση από την ενεργό δράση θα ανακοινωθεί σήμερα στα κεντρικά της ομάδας στη Στουτγκάρδη.
Παράλληλα, η McLaren ανακοίνωσε τη συμφωνία της με τον Μεξικανό, Σέρχιο Πέρες, ο οποίος υπέγραψε το νέο του συμβόλαιο χωρίς όμως ακόμα να έχει γίνει γνωστή η διάρκειά του.
«Είμαι ενθουσιασμένος και ικανοποιημένος που έγινα οδηγός αυτής της ομάδας. Το όνομα της McLaren είναι ένα από τα μεγαλύτερα στην ιστορία της Φόρμουλα 1», ήταν τα πρώτα λόγια του Πέρες μετά την ανακοίνωση της συμφωνίας.
Από την πλευρά του το αφεντικό της McLaren, Μάρτιν Γουίτμαρς, τόνισε: «Η ένωση του Σέρχιο με τον Τζένσον θα μας προσφέρει μια ευρεία βάση οδηγικής ικανότητας. Ο Τζένσον είναι ένας από τους κορυφαίους πρεσβευτές του μηχανοκίνητου αθλητισμού, ο οποίος συνδυάζει την ταχύτητα με την εξυπνάδα στοιχεία τα οποία του δίνουν τη δυνατότητα να διεκδικεί τη νίκη σε κάθε γκραν πρι. Ο Σέρχιο ακόμα βελτιώνεται και είμαστε σίγουροι ότι δεν είναι μόνο ταλαντούχος και γρήγορος αλλά επίσης είναι διατεθειμένος να μάθει».
Αφού απέρριψε την πρόταση των 36 εκ. λιρών από τη McLaren, ο Χάμιλτον είπε το «ναι» στην Mercedes και η απόφασή του αυτή θα βάλει στον τραπεζικό του λογαριασμό το ποσό των 15 εκ. λιρών τον χρόνο για τα επόμενα τρία χρόνια. Το ποσό αυτό μπορεί να φτάσει ακόμα και στα 60 εκ. αν υπολογίσει κανείς τα μπόνους των νικών και των πρωταθλημάτων που θα κατακτήσει ο Βρετανός πιλότος ενώ ίλιγγο προκαλεί το ποσό των 100 εκ. λιρών που αναμένεται να είναι το συνολικό κέρδος του Χάμιλτον μαζί με τα χρήματα που θα εισπράξει από τις διαφημιστικές συμφωνίες.
http://www.pamesports.gr/48888/sth-mercedes-o-xamilton
Παράλληλα, η McLaren ανακοίνωσε τη συμφωνία της με τον Μεξικανό, Σέρχιο Πέρες, ο οποίος υπέγραψε το νέο του συμβόλαιο χωρίς όμως ακόμα να έχει γίνει γνωστή η διάρκειά του.
«Είμαι ενθουσιασμένος και ικανοποιημένος που έγινα οδηγός αυτής της ομάδας. Το όνομα της McLaren είναι ένα από τα μεγαλύτερα στην ιστορία της Φόρμουλα 1», ήταν τα πρώτα λόγια του Πέρες μετά την ανακοίνωση της συμφωνίας.
Από την πλευρά του το αφεντικό της McLaren, Μάρτιν Γουίτμαρς, τόνισε: «Η ένωση του Σέρχιο με τον Τζένσον θα μας προσφέρει μια ευρεία βάση οδηγικής ικανότητας. Ο Τζένσον είναι ένας από τους κορυφαίους πρεσβευτές του μηχανοκίνητου αθλητισμού, ο οποίος συνδυάζει την ταχύτητα με την εξυπνάδα στοιχεία τα οποία του δίνουν τη δυνατότητα να διεκδικεί τη νίκη σε κάθε γκραν πρι. Ο Σέρχιο ακόμα βελτιώνεται και είμαστε σίγουροι ότι δεν είναι μόνο ταλαντούχος και γρήγορος αλλά επίσης είναι διατεθειμένος να μάθει».
Αφού απέρριψε την πρόταση των 36 εκ. λιρών από τη McLaren, ο Χάμιλτον είπε το «ναι» στην Mercedes και η απόφασή του αυτή θα βάλει στον τραπεζικό του λογαριασμό το ποσό των 15 εκ. λιρών τον χρόνο για τα επόμενα τρία χρόνια. Το ποσό αυτό μπορεί να φτάσει ακόμα και στα 60 εκ. αν υπολογίσει κανείς τα μπόνους των νικών και των πρωταθλημάτων που θα κατακτήσει ο Βρετανός πιλότος ενώ ίλιγγο προκαλεί το ποσό των 100 εκ. λιρών που αναμένεται να είναι το συνολικό κέρδος του Χάμιλτον μαζί με τα χρήματα που θα εισπράξει από τις διαφημιστικές συμφωνίες.
http://www.pamesports.gr/48888/sth-mercedes-o-xamilton
Now dance, fucker, dance | Man, I never had a chance | And no one even knew | It was really only you
And now you'll lead the way | Show the light of day | Nice work you did | You're gonna go far, kid..
___P.S.___
Έβαλε ο Θεός σημάδι
παλικάρι στα Σφακιά
κι ο πατέρας του στον Άδη
άκουσε μια τουφεκιά.
And now you'll lead the way | Show the light of day | Nice work you did | You're gonna go far, kid..
___P.S.___
Έβαλε ο Θεός σημάδι
παλικάρι στα Σφακιά
κι ο πατέρας του στον Άδη
άκουσε μια τουφεκιά.
- Kuchiki_Byakuya
- MechEng Seeder
- Posts: 6498
- Joined: Fri Oct 22, 2010 6:55 pm
- Σχολή: Μηχανολόγος
- Gender: Male
- Location: Seireitei
- arxaios
- MechEng Seeder
- Posts: 574
- Joined: Wed Dec 18, 2013 4:35 pm
- Σχολή: Μηχανολόγος
- Gender: Male
- Location: 127.0.0.1
Re: Formula 1
ViaΚρίσιμη είναι η κατάσταση της υγείας του Ζιλ Μπιανκί. Ο Γάλλος πιλότος είχε σοβαρό ατύχημα, το οποίο και οδήγησε στη διακοπή του ιαπωνικού Grand Prix. Υποβάλλεται σε λεπτή χειρουργική επέμβαση στο κεφάλι, όπου σύμφωνα με επίσημη ενημέρωση της FIA φέρει πολλαπλά τραύματα.
Η επίσημη ενημέρωση για τις συνθήκες του ατυχήματος και την κατάσταση του 25χρονου πιλότου αναφέρει: «Στον 42ο γύρο ο Άντριαν Σούτιλ έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του και χτύπησε στις μπαριέρες στη στροφή εφτά. Οι αγωνοδίκες όρισαν καθεστώς κίτρινης σημαίας πριν τη στροφή για να ενημερώσουν τους πιλότους για το ατύχημα. Ένας γερανός βρέθηκε στο σημείο για να απομακρύνει το μονοθέσιο και να το μεταφέρει σε ένα ασφαλές μέρος.
Ενώ ήταν σε εξέλιξη, ο οδηγός του μονοθεσίου ‘17’, Ζιλ Μπιανκί, έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του, βγήκε εκτός πίστας και χτύπησε στον γερανό. Με το που οι άνθρωποι της πίστας διαπίστωσαν ότι ο πιλότος έχει τραυματιστεί, πήγε στο σημείο η ομάδα γιατρών, καθώς επίσης και το αυτοκίνητο ασφαλείας. Στο σημείο πήγε και ασθενοφόρο. Έβγαλαν τον πιλότο από το μονοθέσιο, τον μετέφεραν στο ιατρικό κέντρο της πίστας και στη συνέχεια στο νοσοκομείο Mie General.
Η ακτινογραφία έδειξε ότι υποφέρει από πολλά σοβαρά τραύματα στο κεφάλι και υποβάλλεται σε χειρουργική επέμβαση. Μετά από αυτό θα μεταφερθεί στη μονάδα εντατικής θεραπείας. Το νοσοκομείο θα ενημερώσει μόλις υπάρχουν πληροφορίες».
Before you judge a man, walk a mile in his shoes; after that, who cares?! He's a mile away and you've got his shoes!
- Kuchiki_Byakuya
- MechEng Seeder
- Posts: 6498
- Joined: Fri Oct 22, 2010 6:55 pm
- Σχολή: Μηχανολόγος
- Gender: Male
- Location: Seireitei
Re: Formula 1
εντωμεταξύ ούτε στην αγγλική μετάδοση το είχαν πάρει χαμπάρι στην αρχή γιατί είχε βγει η κίτρινη σημαία αφού το μονοθέσιο του σούτιλ ήταν πολύ μακριά και είχε ήδη πάει γερανός. βέβαια εκεί επειδή είναι γατόνια κάποιος τους του σφύριξε αμέσως μετά.
πολύ σωστά που δεν έβγαλαν βίντεο αλλά μερικές φωτό.
πολύ σωστά που δεν έβγαλαν βίντεο αλλά μερικές φωτό.
Be proud to die by my Bankai.
Bankai. Senbonsakura Kageyoshi
Bankai. Senbonsakura Kageyoshi