Προφανώς και διαφωνώ για τους χαρακτηρισμούς.lakers4life24 wrote:διαφωνεις?
Για τα ν+2 χρόνια συμφωνώ με σένα αν και δεν είμαι ο πλέον αρμόδιος για να το πω καθώς είμαι 1ετης και δεν δουλεύω.
Προφανώς και διαφωνώ για τους χαρακτηρισμούς.lakers4life24 wrote:διαφωνεις?
eΝy wrote:Αλήθεια, τώρα με το νέο νόμο θα καταργηθούν οι Συνελεύσεις, οι Φοιτητικές Εκλογές, κτλ ;
Δεν καταλαβα γιατι με το να συμφωνεις με ενα νομοσχεδιο πρεπει να εισαι ΠΑΣΟΚΟΣ ή ο,τι αλλο. Σορρυ κιολας που λεμε τη γνωμη μας δηλαδη για το κατα ποσο κατι ειναι σωστο ή οχι στη δικη μας κριση.Adramelch wrote:Εμένα αυτό που μου αρέσει, και είμαι απόλυτα σοβαρός χωρίς να έχω σκοπό να trollάρω ή να κάνω flame απλά για το flame, το πως άτομα που κάμποσες σελίδες πίσω (ή στο άλλο thread μιας και έγιναν split) μιλάγανε για πλαίσιο για ανοικτή σχολή χωρίς πολιτικό περιεχόμενο και τώρα υπερασπίζονται το νομοσχέδιο με τα μπούνια.
Απο αυτο καταλαβαινω οτι εισαι παραταξιακος. Οτι θελεις ενα πλαισιο να εχει πολιτικο περιεχομενο ωστε να πεσουν ολες οι απολιτικοβολεμενες παραταξεις πανω του και να το κατασπαραξετε.Adramelch wrote:Εμένα αυτό που μου αρέσει, και είμαι απόλυτα σοβαρός χωρίς να έχω σκοπό να trollάρω ή να κάνω flame απλά για το flame, το πως άτομα που κάμποσες σελίδες πίσω (ή στο άλλο thread μιας και έγιναν split) μιλάγανε για πλαίσιο για ανοικτή σχολή χωρίς πολιτικό περιεχόμενο και τώρα υπερασπίζονται το νομοσχέδιο με τα μπούνια.
Δηλαδή επειδή έχουμε κακό βιβλίο, δεν πρέπει να διαμαρτυρηθούμα που θα μας το κόψουν (αν μας το κόψουν)?? Ενδιαφέρουσα άποψη...Οποιος γκρινιαζε για τις ΑΠΑΙΣΙΕΣ εκδοσεις ΕΜΠ με το απαραδεκτο κατρουλι εξωφυλλο, βιβλιο που σκιζεται σε ν κομματια αναλογα με τις φορες που το εχεις ανοιξει, δεν εχει δικαιωμα να μιλαει για ηλεκτρονικα συγγραμματα κλπ κλπ κλπ (ασε που θα παιρνει και εντυπη μορφη, μεχρι αποδειξεως του εναντιου).
Δηλαδή έχω κοπεί 3 φορές στον Α καθηγητή, και ευτυχώς θα με εξετάσει ο Β, ο Γ και ο Δ, που έχουν τα γραφεία τους στις διπλανές πόρτες. Λες να βγάλουν το συνάδελφό τους άχρηστο?? Και αν κοπείς και στην επιτροπή τι γένεται??Οποιος γκρινιαζε για ο,τι εχει τραβηξει στη σχολη με καθηγητες οι οποιοι για ανεξηγητους στον ιδιο λογους τον κοβουν στα μαθηματα, καλο θα ηταν να αρχισει να χαιρεται, γιατι αφου κοπει 3 φορες απο τον ιδιο καθηγητη στη συνεχεια αν το επιθυμει κανει αιτηση και εξεταζεται απο τριμελη επιτροπη στην οποια δε συμμετεχει ο καθηγητης που τον πετσοκοβει.
Μέσος όρος αποφοίτησης στο ΕΜΠ 6,5 έτη. Στους ναυπηγούς ξεπερνάει τα 7. Επίσης το όριο των 3 "κοψιμάτων" θα αυξήσει το μέσο όρο αποφοίτησης. Δεν θα μπορείς να κατεβαίνεις "κι ότι κάτσει". Θα κατεβαίνεις σε μετρημένα μαθήματα που τα χεις προετοιμάσει. Και άπαξ και στο πρώτο έτος το γαμήσεις (όπως όλοι μας λιγο πολυ) μετά κλαφτα. άντε να τα συμμαζέψεις.Οσον αφορα το ν+2, ειναι γελοιο να γκρινιαζουμε γιατι ξερουμε πολυ πολυ πολυ καλα οτι κα η σχολη βγαινει σε 5-6 χρονια αν δειξεις συνεπεια κι επιπλεον, οι καθηγητες δεν ειναι μοχθηρα πλασματα απο τα εγκατα της γης που θελουν να αδειασουν τα πανεπιστημια. Αν δουν οτι υπαρχει η συνεπεια που απαιτει η εκαστοτε σχολη απο μερους φοιτητων, εννοειται οτι θα υπαρξει η φυσιολογικη χαλαρωση κα απο μεριας τους.