Μιλαμε για μια ταιραστια εμπορικη επιτυχια, που δε της ελειπε ομως η ποιοτητα. Αλλωστε το κοιν των gamers πισευω οτι ειναι αρκετα απαιτητικο οταν ειναι να πληρωνει...
Λοιπον τα στοιχεια που θεωρω οτι εκαναν το WoW uber MMORPG champion:
1) Πολυ καλο support με διαρθωσεις στα bugs και οτι αλλο χρειαζοταν
2)Αρκετα συνθετες κλασεις δηλαδη πολλα skills να χρησιμοποιησεις, που σε εκανε να λειτουργεις στο max παιζοντας τον χαρακτηρα σου, ειδικα σε PvP και Boss PvE
Πολυ μεγαλη ευελιξια επιλογων: talents,gems,gear χωρις ομως να καταντα χαοτικο και εκνευριστικο
3) Αρκετα εως πολυ πετυχημενο balancing των κλασεων, παρα τη πολυ μεγαλη δυσκολια που ειχε λογω των παραπανω
4) Αισθηση οργανωσης: Οργανωμενο PvP μεσω των Battegrounds, οργανωμενο PvE μεσω των instanced dungeons, οργανωμενο leveling μεσω των συνεχων quests που το εκαναν πολυ λιγοτερο βαρετο και κουραστικο απο ανταγωνιστικα παιχνιδια. Ακομα και οργανωμενη οικονομια μεσω proffesions, banks, auction house. Γενικα μου εδινε αρκετα εντονα την αισθηση οτι τιποτα δεν εχει αφεθει στη τυχη, πραγμα που ειδικα μετα το lineage που ηταν χυμα στο κυμα το εκτιμησα πολυ και με κρατησε.
Και το ποσο σημαντικα ειναι τα παραπανω αποδεικνειεται απο το οτι εφεραν το μειονεκτημα των μετριων γραφικων σε δευτερη μοιρα, επιλογη που πιστευω οτι εγινε βεβαια επιτηδες, για να χτυπησουν τη μεγιστη πιτα αγορας λογω των χαμηλων απαιτησεων.
World of Warcraft
Forum rules
Σας υπενθυμίζουμε να μην δημοσιεύετε μηνύματα σε greeklish ή συνεχή ΚΕΦΑΛΑΙΑ! Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται.
Σας υπενθυμίζουμε να μην δημοσιεύετε μηνύματα σε greeklish ή συνεχή ΚΕΦΑΛΑΙΑ! Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται.
- ShadowMech
- Praetorian
- Posts: 2118
- Joined: Thu Jan 21, 2010 11:20 am
World of Warcraft
Ρώτα οποιονδήποτε ευτυχισμένο άνθρωπο και δεν θα σου πει για συστήματα, πολιτικές, δυνάμεις, αριστερά, κεφάλαιο. Δεν θα σου πει τίποτα πέρα από το "ήξερα τι ήθελα".
The Don
The Don
- Adramelch
- MechEng Seeder
- Posts: 1730
- Joined: Sun Jan 24, 2010 3:31 am
- Σχολή: Υπ. Διδάκτορας
- Gender: Male
- Location: Βαρκελώνη
Re: World of Warcraft
Ξεχνάς και το καλοφτιαγμένο lore που είναι ένα από τα πράγματα στα οποία το WoW πάντα υπερείχε και πάντα θα υπερέχει έναντι των ανταγωνιστών του.
Επίσης το γεγονός ότι είναι της Blizzard παίζει κι αυτό το ρόλο του καθώς εκτός από όλα αυτά που ανέφερες περί support κτλ, είναι μια εταιρεία που έχει βγάλει παιχνιδάρες όπως Warcraft, Starcraft και Diablo οπότε ξέρεις τι να περιμένεις.
Επίσης το γεγονός ότι είναι της Blizzard παίζει κι αυτό το ρόλο του καθώς εκτός από όλα αυτά που ανέφερες περί support κτλ, είναι μια εταιρεία που έχει βγάλει παιχνιδάρες όπως Warcraft, Starcraft και Diablo οπότε ξέρεις τι να περιμένεις.
I'm a horny engineer Leonard. I never joke about maths or sex.
Re: World of Warcraft
WoW ftw ρε!!!
Mechanical Engineering NTUA, 2010
MTEC ETH Zurich, 2013
Founder: https://polytexneio.gr
Founder: https://globalprep.gr
MTEC ETH Zurich, 2013
Founder: https://polytexneio.gr
Founder: https://globalprep.gr
- Mimo
- MechEng Seeder
- Posts: 447
- Joined: Wed Jan 20, 2010 11:58 pm
- Σχολή: Μηχανολόγος
- Location: Lostallo Track@Switzerland
Re: World of Warcraft
Φανταζομαι να το κανουνε φαση Crysis στα γραφικα καποια στιγμη και να τρωμε καμια ηττα..
Re: World of Warcraft
Δεν τους συφμέρει να το κάνουν αυτό.. Γιατί ο middle average χρήστης (που είναι και ο πολύ λαός) πως θα παίξει?Mimo wrote:Φανταζομαι να το κανουνε φαση Crysis στα γραφικα καποια στιγμη και να τρωμε καμια ηττα..
Επίτηδες το κρατάνε σε αυτά τα επίπεδα, για να γεμίζουν οι servers κόσμο.
Άλλωστε το WOW δεν είναι εθιστικό λόγω των γραφικών του, αλλά λόγω του όλου gameplay... τόσα χρόνια παιχνίδι και όμως καλά βαστάει!
Δηλαδή και καλύτερα γραφικά να είχε, πιο εθιστικό δεν θα γινόταν, οπότε ποιός ο λόγος?
Construction takes years. Destruction a few seconds. Preservation of accomplishments the most effort..
- Mimo
- MechEng Seeder
- Posts: 447
- Joined: Wed Jan 20, 2010 11:58 pm
- Σχολή: Μηχανολόγος
- Location: Lostallo Track@Switzerland
Re: World of Warcraft
Διαφωνω ρε Παπς εγω παλι πιστευω αμα ειχε γραφικα κανονικα απλα θα ηταν 2 φορες εθιστικο απο οτι τωρα Φαντασου τωρα mage να castarei frostbolt π.χ και να φαινεται so real, η τιποτα aoe και τετοια. Τεσπα παντως πιστευω τα hardware εχουν προχωρησει τοσο η τεχνολογια τους που πιστευω δε θα εχει τοσο μεγαλο προβλημα ο middle average χρηστης. Παντως να πω την αληθεια μου οταν εβγαλε την επιλογη με shadows και την εβαζες full ειχες -5 εως -10 fps με τι? με την 4870 φαντασου.BiG wrote:Δηλαδή και καλύτερα γραφικά να είχε, πιο εθιστικό δεν θα γινόταν, οπότε ποιός ο λόγος?
Re: World of Warcraft
Οποιος έχει κάνει οργανωμένο / hardcore / μη casual-χύμα raiding, ξέρει πως έχει ένα κάτι που το κάνει να θυμίζει ομαδικό σπορ πέρα απο videogame.
5 μέρες τη βδομάδα, 4 ώρες raid. Sign-ups ώρες πριν το raid για να ξέρουμε τι classes έχουμε online.
Καλοστημένο raid με διαθέσιμα τα classes που θες. 50-55 άτομα guild, για να είναι αξιόπιστοι και να ντύνονται γρήγορα. 30-35 online για το raid. 25 μέσα, οι άλλοι 5-10 stand by στο ventrillo άμα χρειαστεί κάτι. Ίδια DKP είτε είσαι μέσα είτε stand-by. 100% PvE specs. Βέλτιστο gear enchants trinkets potions elixirs food για PvE. PvE addons, διάβασμα tactics και αλλαγή τους όταν δε μας πήγαιναν καλά. Ένα guild που άντεξε 4 χρόνια και 2 server transfers.
Το guild μου έκανε το WoW πολύ πιο ωραίο, και οτιδήποτε πέρα απο το γερό raiding μου φαίνεται πολύ πιο μάπα :
Και deep affliction warlock φυσικά. Gnome. Female. Με μεγάλα κόκκινα κοτσίδια. Και nickname Koufala. (δεν ήμουν σε "ελληνικό" server)
Καλά ήτανε.. (ειδικά επειδή πήγαινα λύκειο )
http://www.youtube.com/watch?v=P4cfPjP3yfw Κομμάτι της ιστορίας του KoS Guild.
http://www.kosguild.eu
5 μέρες τη βδομάδα, 4 ώρες raid. Sign-ups ώρες πριν το raid για να ξέρουμε τι classes έχουμε online.
Καλοστημένο raid με διαθέσιμα τα classes που θες. 50-55 άτομα guild, για να είναι αξιόπιστοι και να ντύνονται γρήγορα. 30-35 online για το raid. 25 μέσα, οι άλλοι 5-10 stand by στο ventrillo άμα χρειαστεί κάτι. Ίδια DKP είτε είσαι μέσα είτε stand-by. 100% PvE specs. Βέλτιστο gear enchants trinkets potions elixirs food για PvE. PvE addons, διάβασμα tactics και αλλαγή τους όταν δε μας πήγαιναν καλά. Ένα guild που άντεξε 4 χρόνια και 2 server transfers.
Το guild μου έκανε το WoW πολύ πιο ωραίο, και οτιδήποτε πέρα απο το γερό raiding μου φαίνεται πολύ πιο μάπα :
Και deep affliction warlock φυσικά. Gnome. Female. Με μεγάλα κόκκινα κοτσίδια. Και nickname Koufala. (δεν ήμουν σε "ελληνικό" server)
Καλά ήτανε.. (ειδικά επειδή πήγαινα λύκειο )
http://www.youtube.com/watch?v=P4cfPjP3yfw Κομμάτι της ιστορίας του KoS Guild.
http://www.kosguild.eu
Last edited by 220volt on Sat Feb 20, 2010 9:53 pm, edited 2 times in total.
- ShadowMech
- Praetorian
- Posts: 2118
- Joined: Thu Jan 21, 2010 11:20 am
Re: World of Warcraft
Ναι σιγουρα ενθαρυνε τη συνεργασια εντονα...
Οσο για τα γραφικα, μπορει να ηταν χαμηλης ποιοτητας αλλα σχεδιαστικα πιστευω φυσουσαν. Οταν βλεπεις πολεις οπως η thunderbluff ,darnasus, Orgrimar λες απλα respect στη σχεδιατικη φαντασια της ομαδας του παιχνιδιου. Για να μη μηλισω για τη σχεδιαση πολλων instances...
Οσο για τα γραφικα, μπορει να ηταν χαμηλης ποιοτητας αλλα σχεδιαστικα πιστευω φυσουσαν. Οταν βλεπεις πολεις οπως η thunderbluff ,darnasus, Orgrimar λες απλα respect στη σχεδιατικη φαντασια της ομαδας του παιχνιδιου. Για να μη μηλισω για τη σχεδιαση πολλων instances...
Ρώτα οποιονδήποτε ευτυχισμένο άνθρωπο και δεν θα σου πει για συστήματα, πολιτικές, δυνάμεις, αριστερά, κεφάλαιο. Δεν θα σου πει τίποτα πέρα από το "ήξερα τι ήθελα".
The Don
The Don
- Adramelch
- MechEng Seeder
- Posts: 1730
- Joined: Sun Jan 24, 2010 3:31 am
- Σχολή: Υπ. Διδάκτορας
- Gender: Male
- Location: Βαρκελώνη
Re: World of Warcraft
Για τους καμμένους WoWάδες του φόρουμ τούτου.
I'm a horny engineer Leonard. I never joke about maths or sex.