Χρυσή Αυγή
Forum rules
Σας υπενθυμίζουμε να μην δημοσιεύετε μηνύματα σε greeklish ή συνεχή ΚΕΦΑΛΑΙΑ! Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται.
Σας υπενθυμίζουμε να μην δημοσιεύετε μηνύματα σε greeklish ή συνεχή ΚΕΦΑΛΑΙΑ! Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται.
-
- MechEng Seeder
- Posts: 190
- Joined: Thu Jun 03, 2010 12:04 pm
- Σχολή: Μηχανολόγος
- Gender: Female
Χρυσή Αυγή
Είναι αλήθεια πως την υπόσταση της ζωής μας την διέπουν κάποιες ηθικές αξίες. Είτε τις υποστηρίζουμε είτε όχι, είτε τις δεχόμαστε επειδή είναι κοινωνικά κατασκευάσματα είτε απλά συμμορφωνόμαστε με αυτές για να μπορέσουμε να συμβιώσουμε με τους συμπολίτες μας. Όπως όμως και αν τις αντιμετωπίζουμε δύο είναι οι βασικές και αντίθετες απόψεις απέναντι σε αυτές που ορίζουν την συμπεριφορά μας. Οι ηθικές αξίες είναι ένα αυταπόδεικτο καλό που η τελείωση μας σημαίνει την ταύτιση της συμπεριφοράς μας με αυτές. Και δεύτερον αποτελούν μια πραγματικότητα ανεξάρτητη από την αρχή της φιλαυτίας ή της ατομικής ευδαιμονίας. Όποια και αν είναι η αντιμετώπιση της ηθικότητας πάνω σε αυτές και μόνο τις δυο βασικές αρχές μπορεί να βασιστεί.
Κατά αναλογία εδώ τίθενται δύο ερωτήματα που αφορούν την αυτονόητη επιθυμία για εξέλιξη.
Πρώτον πως μπορούμε να επιτύχουμε την συνεχή πρόοδο έως την επίτευξη της ιδεολογικής τελείωσης της ανθρωπότητας
Δεύτερον ποια είναι η μέθοδος που πρέπει να ακολουθήσουμε για να επιτύχουμε την ατομική ευδαιμονία.
Και ενώ τα ερωτήματα φαντάζουν γεωμετρικά αντίθετα ευτυχώς για μας τυχαίνει η απάντηση να είναι προκύπτει κοινή.
Ας ξεκινήσουμε από το πρώτο ερώτημα που μάλλον αντιπροσωπεύει το μικρότερο ποσοστό των ανθρώπων της σημερινής κοινωνίας. Θα χρειαστεί να κάνουμε μια μικρή ιστορική αναδρομή έστω και με λειψές γνώσεις για να παρατηρήσουμε το αισιόδοξο για το πρόβλημα μας εξής. Ο άνθρωπος ιστορικά τείνει να επεκτείνει με την πάροδο του χρόνου και μέσω νέων οικονομοτεχνολογικών συνθηκών, τα όρια της ηθικής του έκτασης, με άλλα λόγια θέτει ως αξία του την ισότητα εντός αρχικά της οικογένειας έπειτα της κοινότητας του χωριού της πόλης του φέουδου και έπειτα του έθνους. Βλέπουμε πως τελικά το έθνος δεν είναι τίποτα άλλο παρά μια δίοδος στην διαδικασία εξέλιξης της ανθρώπινης ηθικότητας.
Αλλά ας επανέλθουμε στο δεύτερο ερώτημα που μέσω του τρόπου ζωής μας φαίνεται ότι ανταποκρίνεται στις ανάγκες της σημερινής κοινωνίας. Για να απαντήσουμε θα χρειαστεί πρώτα να επανέλθουμε και να αναρωτηθούμε για την ύπαρξη των ηθικών αξιών των ανθρώπινων κοινωνιών. Φαίνεται πως αυτές έχουν αναπτυχθεί για να εξασφαλίσουν την συνοχή και την ομαλή λειτουργία μιας ομάδας ανθρώπων. Ομάδα που αποκτά περισσότερη δύναμη και εξασφαλίζει καλύτερες συνθήκες διαβίωσης από την ατομικότητα. Το ερώτημα που τίθεται εδώ είναι ποιο είναι το μέγεθος της ομάδας που μπορεί να αποδώσει το βέλτιστο δυνατό αποτέλεσμα σε μια κοινωνία του σήμερα. Φαίνεται από την ιστορική πραγματικότητα και με την δημιουργία εθνών κρατών ότι οι γενικές συνθήκες που περικλείουν την ζωή του ανθρώπου του σήμερα μπορούν να αποδώσουν βέλτιστα στο επίπεδο ενός έθνους. Είναι δηλαδή φανερό ότι για την εύρυθμη λειτουργία μιας ανθρώπινης ομάδας στο σήμερα πρέπει να προβάλλονται να υποστηρίζονται και διατηρούνται όλες εκείνες οι διακρίσεις που ορίζουν ένα έθνος.
Συμπερασματικά ο εθνικισμός είτε σε μια ρεφορμιστική του μορφή ως σκαλοπάτι προόδου μια ιδεαλιστικής κοινωνίας είτε σε μια ακέραια μορφή που θα εξασφαλίσει την συνοχή και ομαλή λειτουργία μέσω των αξιών της κοινωνικής ομάδας που αποκαλούμε κράτος είναι η ΑΠΑΝΤΗΣΗ στην ερώτηση της πολιτικής πραγματικότητας
Και για να δώσω μια προσωπική απάντηση στα προβλήματα της καθημερινότητας ψηφίζω χρυσή αυγή αφού την αναγνωρίζω ως τον μόνο αδιάφθορο φορέα εθνικισμού στον τόπο μας.
Κατά αναλογία εδώ τίθενται δύο ερωτήματα που αφορούν την αυτονόητη επιθυμία για εξέλιξη.
Πρώτον πως μπορούμε να επιτύχουμε την συνεχή πρόοδο έως την επίτευξη της ιδεολογικής τελείωσης της ανθρωπότητας
Δεύτερον ποια είναι η μέθοδος που πρέπει να ακολουθήσουμε για να επιτύχουμε την ατομική ευδαιμονία.
Και ενώ τα ερωτήματα φαντάζουν γεωμετρικά αντίθετα ευτυχώς για μας τυχαίνει η απάντηση να είναι προκύπτει κοινή.
Ας ξεκινήσουμε από το πρώτο ερώτημα που μάλλον αντιπροσωπεύει το μικρότερο ποσοστό των ανθρώπων της σημερινής κοινωνίας. Θα χρειαστεί να κάνουμε μια μικρή ιστορική αναδρομή έστω και με λειψές γνώσεις για να παρατηρήσουμε το αισιόδοξο για το πρόβλημα μας εξής. Ο άνθρωπος ιστορικά τείνει να επεκτείνει με την πάροδο του χρόνου και μέσω νέων οικονομοτεχνολογικών συνθηκών, τα όρια της ηθικής του έκτασης, με άλλα λόγια θέτει ως αξία του την ισότητα εντός αρχικά της οικογένειας έπειτα της κοινότητας του χωριού της πόλης του φέουδου και έπειτα του έθνους. Βλέπουμε πως τελικά το έθνος δεν είναι τίποτα άλλο παρά μια δίοδος στην διαδικασία εξέλιξης της ανθρώπινης ηθικότητας.
Αλλά ας επανέλθουμε στο δεύτερο ερώτημα που μέσω του τρόπου ζωής μας φαίνεται ότι ανταποκρίνεται στις ανάγκες της σημερινής κοινωνίας. Για να απαντήσουμε θα χρειαστεί πρώτα να επανέλθουμε και να αναρωτηθούμε για την ύπαρξη των ηθικών αξιών των ανθρώπινων κοινωνιών. Φαίνεται πως αυτές έχουν αναπτυχθεί για να εξασφαλίσουν την συνοχή και την ομαλή λειτουργία μιας ομάδας ανθρώπων. Ομάδα που αποκτά περισσότερη δύναμη και εξασφαλίζει καλύτερες συνθήκες διαβίωσης από την ατομικότητα. Το ερώτημα που τίθεται εδώ είναι ποιο είναι το μέγεθος της ομάδας που μπορεί να αποδώσει το βέλτιστο δυνατό αποτέλεσμα σε μια κοινωνία του σήμερα. Φαίνεται από την ιστορική πραγματικότητα και με την δημιουργία εθνών κρατών ότι οι γενικές συνθήκες που περικλείουν την ζωή του ανθρώπου του σήμερα μπορούν να αποδώσουν βέλτιστα στο επίπεδο ενός έθνους. Είναι δηλαδή φανερό ότι για την εύρυθμη λειτουργία μιας ανθρώπινης ομάδας στο σήμερα πρέπει να προβάλλονται να υποστηρίζονται και διατηρούνται όλες εκείνες οι διακρίσεις που ορίζουν ένα έθνος.
Συμπερασματικά ο εθνικισμός είτε σε μια ρεφορμιστική του μορφή ως σκαλοπάτι προόδου μια ιδεαλιστικής κοινωνίας είτε σε μια ακέραια μορφή που θα εξασφαλίσει την συνοχή και ομαλή λειτουργία μέσω των αξιών της κοινωνικής ομάδας που αποκαλούμε κράτος είναι η ΑΠΑΝΤΗΣΗ στην ερώτηση της πολιτικής πραγματικότητας
Και για να δώσω μια προσωπική απάντηση στα προβλήματα της καθημερινότητας ψηφίζω χρυσή αυγή αφού την αναγνωρίζω ως τον μόνο αδιάφθορο φορέα εθνικισμού στον τόπο μας.
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν μπορεί να υπερνικήσει την φυσική ηλιθιότητα
Re: Χρυσή Αυγή
Ρε φίλε μας δουλεύεις μήπως δεν έχεις πάρει χαμπαρι ότι οι άνθρωποι είναι δολοφόνοι και τραμπούκοι.
Σε άλλη χώρα ζεις, δες λίγο τι γίνεται γύρω σου και άσε τις αμπελοφιλοσοφίες περι της ορθόητας του εθνικισμού.
Σε άλλη χώρα ζεις, δες λίγο τι γίνεται γύρω σου και άσε τις αμπελοφιλοσοφίες περι της ορθόητας του εθνικισμού.
Απ: Χρυσή Αυγή
Και απο ποτε ο εθνικιστης σκωτωνει εναν ομοεθνη του;;;
Κατεβα απο το ροζ συννεφακι σου κ δες πως δεν προκειται για εθνικιστες αλλα για κολλημενους στην εποχη του χιτλερ κ του παπαδοπουλου που καθαριζαν οτι αριστερο υπηρχε κ ο πρωτος οτι ξενο επιπλεον κυκλοφορουσε.
Ταπατολκντ
Κατεβα απο το ροζ συννεφακι σου κ δες πως δεν προκειται για εθνικιστες αλλα για κολλημενους στην εποχη του χιτλερ κ του παπαδοπουλου που καθαριζαν οτι αριστερο υπηρχε κ ο πρωτος οτι ξενο επιπλεον κυκλοφορουσε.
Ταπατολκντ
Re: Χρυσή Αυγή
δηλαδή άμα σκάσουνε στην πολιτική σκηνή (όπως έσκασαν οι δολοφόνοι) και τίποτα αδιάφθοροι παιδεραστές, να τους βάλουμε στη βουλή ε; έτσι κι αλλιώς κι εμείς τα αγαπάμε τα παιδιά.Vallian wrote:αδιάφθορο φορέα
By a lonely prison wall
I heard a young girl calling
Micheal they are taking you away
For you stole Trevelyn's corn
So the young might see the morn.
Now a prison ship lies waiting in the bay.
I heard a young girl calling
Micheal they are taking you away
For you stole Trevelyn's corn
So the young might see the morn.
Now a prison ship lies waiting in the bay.
Re: Χρυσή Αυγή
καταρχας συγχαρητηρια που θεωρεις συνυπευθυνο τον εαυτο σου για οσα εχει κανει η ΧΑ και θα σε προλαβω λεγοντας σου οτι αφου τους ψηφιζεις εισαι συνυπευθυνος..Vallian wrote: Και για να δώσω μια προσωπική απάντηση στα προβλήματα της καθημερινότητας ψηφίζω χρυσή αυγή αφού την αναγνωρίζω ως τον μόνο αδιάφθορο φορέα εθνικισμού στον τόπο μας.
δευτερον.αδιαφθορος???? wtf!!! εχεις ιδεα τι εχουν κανει?? μπαλα με κεφαλια αλλοδαπων, μαχαιρωματα ,ξυλοδαρμους...ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ
και τριτον...η ημιμαθεια ειναι χειροτερη και απο την αμαθεια τελικα..αν αγαπας την πατριδα σου (ενω δεν δηλωνεις μισος για αλλες κουλτουρες) εισαι εθνιστης και οχι εθνικιστης!! εκθεση τριτη λυκειου δεν εκανες? σαυτο το μαθημα ελειπες ή οταν μιλουσε ο καθηγητης εσυ διαβαζες το ''ο αγων μου''?
Δώς μοι πᾶ στῶ καὶ τὰν γᾶν κινάσω
Re: Χρυσή Αυγή
Πιστεύω ότι το συγκεκριμένο post θα έπρεπε να διαγραφεί καθότι παραβιάζει τον γενικό κανόνα περί δημοσιεύσεων 3 "Δεν κάνουμε spam ή διαφήμιση" .
- Kyria_patatokeftou
- MechEng Seeder
- Posts: 697
- Joined: Wed Nov 17, 2010 9:49 am
- Σχολή: Μηχανολόγος
Re: Χρυσή Αυγή
κοινωνικό πείραμα είναι το τοπικ τούτο εδώ;
Spoiler: show
I'm fine, as long as my buddha smiles to me..!
- rest_in_pieces
- MechEng Seeder
- Posts: 352
- Joined: Fri Jan 29, 2010 10:18 pm
- Σχολή: Μηχανολόγος
Re: Χρυσή Αυγή
Vallian μπορείς να εξηγήσεις λίγο την προτελευταία παράγραφο; Σε ποιο πράγμα απαντάει ο εθνικισμός; κ προς ΠΟΙΑ κατεύθυνση είναι σκαλοπάτι; λίγο πιο απλά όμως να τα εξηγήσεις παρακαλώ
try katsaro pirouni
Re: Χρυσή Αυγή
Vallian wrote:Είναι αλήθεια πως την υπόσταση της ζωής μας την διέπουν κάποιες ηθικές αξίες. Είτε τις υποστηρίζουμε είτε όχι, είτε τις δεχόμαστε επειδή είναι κοινωνικά κατασκευάσματα είτε απλά συμμορφωνόμαστε με αυτές για να μπορέσουμε να συμβιώσουμε με τους συμπολίτες μας. Όπως όμως και αν τις αντιμετωπίζουμε δύο είναι οι βασικές και αντίθετες απόψεις απέναντι σε αυτές που ορίζουν την συμπεριφορά μας. Οι ηθικές αξίες είναι ένα αυταπόδεικτο καλό που η τελείωση μας σημαίνει την ταύτιση της συμπεριφοράς μας με αυτές. Και δεύτερον αποτελούν μια πραγματικότητα ανεξάρτητη από την αρχή της φιλαυτίας ή της ατομικής ευδαιμονίας. Όποια και αν είναι η αντιμετώπιση της ηθικότητας πάνω σε αυτές και μόνο τις δυο βασικές αρχές μπορεί να βασιστεί.
Κατά αναλογία εδώ τίθενται δύο ερωτήματα που αφορούν την αυτονόητη επιθυμία για εξέλιξη.
Πρώτον πως μπορούμε να επιτύχουμε την συνεχή πρόοδο έως την επίτευξη της ιδεολογικής τελείωσης της ανθρωπότητας
Δεύτερον ποια είναι η μέθοδος που πρέπει να ακολουθήσουμε για να επιτύχουμε την ατομική ευδαιμονία.
Και ενώ τα ερωτήματα φαντάζουν γεωμετρικά αντίθετα ευτυχώς για μας τυχαίνει η απάντηση να είναι προκύπτει κοινή.
Ας ξεκινήσουμε από το πρώτο ερώτημα που μάλλον αντιπροσωπεύει το μικρότερο ποσοστό των ανθρώπων της σημερινής κοινωνίας. Θα χρειαστεί να κάνουμε μια μικρή ιστορική αναδρομή έστω και με λειψές γνώσεις για να παρατηρήσουμε το αισιόδοξο για το πρόβλημα μας εξής. Ο άνθρωπος ιστορικά τείνει να επεκτείνει με την πάροδο του χρόνου και μέσω νέων οικονομοτεχνολογικών συνθηκών, τα όρια της ηθικής του έκτασης, με άλλα λόγια θέτει ως αξία του την ισότητα εντός αρχικά της οικογένειας έπειτα της κοινότητας του χωριού της πόλης του φέουδου και έπειτα του έθνους. Βλέπουμε πως τελικά το έθνος δεν είναι τίποτα άλλο παρά μια δίοδος στην διαδικασία εξέλιξης της ανθρώπινης ηθικότητας.
Αλλά ας επανέλθουμε στο δεύτερο ερώτημα που μέσω του τρόπου ζωής μας φαίνεται ότι ανταποκρίνεται στις ανάγκες της σημερινής κοινωνίας. Για να απαντήσουμε θα χρειαστεί πρώτα να επανέλθουμε και να αναρωτηθούμε για την ύπαρξη των ηθικών αξιών των ανθρώπινων κοινωνιών. Φαίνεται πως αυτές έχουν αναπτυχθεί για να εξασφαλίσουν την συνοχή και την ομαλή λειτουργία μιας ομάδας ανθρώπων. Ομάδα που αποκτά περισσότερη δύναμη και εξασφαλίζει καλύτερες συνθήκες διαβίωσης από την ατομικότητα. Το ερώτημα που τίθεται εδώ είναι ποιο είναι το μέγεθος της ομάδας που μπορεί να αποδώσει το βέλτιστο δυνατό αποτέλεσμα σε μια κοινωνία του σήμερα. Φαίνεται από την ιστορική πραγματικότητα και με την δημιουργία εθνών κρατών ότι οι γενικές συνθήκες που περικλείουν την ζωή του ανθρώπου του σήμερα μπορούν να αποδώσουν βέλτιστα στο επίπεδο ενός έθνους. Είναι δηλαδή φανερό ότι για την εύρυθμη λειτουργία μιας ανθρώπινης ομάδας στο σήμερα πρέπει να προβάλλονται να υποστηρίζονται και διατηρούνται όλες εκείνες οι διακρίσεις που ορίζουν ένα έθνος.
Συμπερασματικά ο εθνικισμός είτε σε μια ρεφορμιστική του μορφή ως σκαλοπάτι προόδου μια ιδεαλιστικής κοινωνίας είτε σε μια ακέραια μορφή που θα εξασφαλίσει την συνοχή και ομαλή λειτουργία μέσω των αξιών της κοινωνικής ομάδας που αποκαλούμε κράτος είναι η ΑΠΑΝΤΗΣΗ στην ερώτηση της πολιτικής πραγματικότητας
Και για να δώσω μια προσωπική απάντηση στα προβλήματα της καθημερινότητας ψηφίζω χρυσή αυγή αφού την αναγνωρίζω ως τον μόνο αδιάφθορο φορέα εθνικισμού στον τόπο μας.
Κρίμα .
Ολος ο κοσμος, ενα μεγαλο τασακι.
Αλλα δεν γαμιεται
Αλλα δεν γαμιεται
stathis wrote: Εχει αδειες ξαπλωστρες πιο κατω,μακρια απο το ηχειο.
Re: Χρυσή Αυγή
τρολλινγκ υψηλού επιπέδου
“The oldest and strongest emotion of mankind is fear, and the oldest and strongest kind of fear is fear of the unknown”