Κατασκευαστής vs Αεροναυπηγός
Forum rules
Σας υπενθυμίζουμε να μην δημοσιεύετε μηνύματα σε greeklish ή συνεχή ΚΕΦΑΛΑΙΑ! Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται.
Σας υπενθυμίζουμε να μην δημοσιεύετε μηνύματα σε greeklish ή συνεχή ΚΕΦΑΛΑΙΑ! Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται.
Κατασκευαστής vs Αεροναυπηγός
Αν και νωρίς μπορείτε να μου πείτε τι παίζει με τις 2 κατευθύνσεις . Δηλαδή που τα μαθήματα είναι πιο κατανοητά πχ ο μανωλάκος είναι όπως στα τεχνικά υλικά ή όχι( το ίδιο και για τον Βοσνιάκο) καλά για τον Σπιτά δε ρωτάω είναι απάλευτος, και τα θέματα που βάζουν στο τέλος ταιριάζουν με αυτά που κάνουν στην αίθουσα; Απλώς θέλω να δω που την παλεύεις πιο πολύ.
Re: Κατασκευαστής vs Αεροναυπηγός
Λοιπόν εγώ στους κατασκευαστές είμαι και μπορώ να σου πω δυο λόγια (προσωπική άποψη και γι΄αυτό όχι κατ' ανάγκη πραγματικότητα)
Βοσνιάκος χρειάζεται παρακολούθηση γτ βάζει πράγμα που έχει κάνει στην τάξη, δεν τα βρίσκεις πουθενά και αναρωτιέσαι τι είναι όλα αυτά.
Μανωλάκος κλασσικός (αν και δεν τον έχουμε 7ο 6μηνο έχω ακούσει πως είναι ίδιος και απαράλλακτος)
Κυριακόπουλος είρωνας (επίσης κλασσικός) αλλά παραμένει ένας από τους πιο αξιόλογους καθηγητές της σχολής μας με πολλές γνώσεις, μεταδοτικότητα και όραμα. Το μθμ του είναι πολύ ευχάριστο (κοινό με αεροναυπηγούς)
Σπιτάς τι να πω? Εμένα μου αρέσει πολύ ο τύπος. Στο μάθημα σου δίνει γνώσεις και τροφή για σκέψη και όχι SOSακια για τις εξετάσεις και μάλλον γι αυτό δεν είναι σε πολλούς συμπαθής. Εγώ όμως είμαι πολύ ευχαριστημένη από τη συνεργασία μαζί του. Πολύ επικοινωνιακός και πρόθυμος να βοηθήσει (μόνο αν είσαι κατασκευαστής γτ τους υπόλοιπους τους σνομπάρει )
Προβατίδη δεν έχω ξεκάθαρη άποψη, πάντως δε μου πολυαρέσει το μθμ του γτ είναι αργο-βαρετό (κοινό με αεροναυπηγούς)
Αντωνιάδης επίσης κλασσικός, μπαίνει για μθμ για κανα μισάωρο, κάνει απελπιστικά αργό και βαρετό μθμ και μετά στέλνει έναν βοηθό ο οποίος είναι εξαιρετικός. Η δυναμική ΙΙ είναι από τα πιο ενδιαφέροντα μθμ αλλά δεν είναι και για παρακολούθηση.
Δεν ξέρω αν σε βοήθησα. Αυτά που σου είπα είναι προσωπική μου γνώμη...
Βοσνιάκος χρειάζεται παρακολούθηση γτ βάζει πράγμα που έχει κάνει στην τάξη, δεν τα βρίσκεις πουθενά και αναρωτιέσαι τι είναι όλα αυτά.
Μανωλάκος κλασσικός (αν και δεν τον έχουμε 7ο 6μηνο έχω ακούσει πως είναι ίδιος και απαράλλακτος)
Κυριακόπουλος είρωνας (επίσης κλασσικός) αλλά παραμένει ένας από τους πιο αξιόλογους καθηγητές της σχολής μας με πολλές γνώσεις, μεταδοτικότητα και όραμα. Το μθμ του είναι πολύ ευχάριστο (κοινό με αεροναυπηγούς)
Σπιτάς τι να πω? Εμένα μου αρέσει πολύ ο τύπος. Στο μάθημα σου δίνει γνώσεις και τροφή για σκέψη και όχι SOSακια για τις εξετάσεις και μάλλον γι αυτό δεν είναι σε πολλούς συμπαθής. Εγώ όμως είμαι πολύ ευχαριστημένη από τη συνεργασία μαζί του. Πολύ επικοινωνιακός και πρόθυμος να βοηθήσει (μόνο αν είσαι κατασκευαστής γτ τους υπόλοιπους τους σνομπάρει )
Προβατίδη δεν έχω ξεκάθαρη άποψη, πάντως δε μου πολυαρέσει το μθμ του γτ είναι αργο-βαρετό (κοινό με αεροναυπηγούς)
Αντωνιάδης επίσης κλασσικός, μπαίνει για μθμ για κανα μισάωρο, κάνει απελπιστικά αργό και βαρετό μθμ και μετά στέλνει έναν βοηθό ο οποίος είναι εξαιρετικός. Η δυναμική ΙΙ είναι από τα πιο ενδιαφέροντα μθμ αλλά δεν είναι και για παρακολούθηση.
Δεν ξέρω αν σε βοήθησα. Αυτά που σου είπα είναι προσωπική μου γνώμη...
-
- MechEng Seeder
- Posts: 1249
- Joined: Mon Jun 13, 2011 1:51 pm
- Gender: Male
Re: Κατασκευαστής vs Αεροναυπηγός
o σπιτας ειναι πολυ καλος και εξαιρετικα συνεργασιμος και προθυμος να βοηθησει ,μονο ομως οταν πηγαινεις στο εργαστηριο και τον βρισκεις προσωπικα βγαζεις ακρη.το μαθημα του ειναι πολυ ακαταστατο και δυστυχως δεν δινει ενα ελαχιστο γνωσεων που πρεπει να εχουν ολοι.και κανενας δεν ζητησε σοσακια στο μαθημα του.
προσωπικα θα ηθελα να μπαινει να κανει για ενα δυωρο την υλη που πρεπει να διδαχθουμε (χαθηκαν γυρω στις 4 βδομαδες μαθηματος φετος,δεν εγινε ποτε εκτος απο το τελευταιο μαθημα ασκηση) και ανα περισεψει χρονος ας μας κανει οτι του κατεβει...απλα δεν μου αρεσε που εχοντας χασει τοσα μαθηματα φετος ,δεν καναμε καμια αναπληρωση και συν τοις αλλοις σπαταλουσαμε σχεδον σε καθε μαθημα ενα μισαωρακι φιλοσοφικων συζητησεων κτλ...
περα απο αυτο ο σπιτας παραμενει ενας απο τους αξιολογοτερους καθηγητες που εχω γνωρισει μεσα στο πολυτεχνειο ,απλα αυτο με την μεταδοτικοτητα δεν το εχει (ισως οι γνωσεις που θελεις να μας μεταφερει ειναι τοσες πολλες που και ο ιδιος χανεται )
παντως μια συμβουλη ,οσοι επειλεξετε κατασκευαστες να ειστε ετοιμη γ αγριο καψιμο και πολυ δουλεια....
προσωπικα θα ηθελα να μπαινει να κανει για ενα δυωρο την υλη που πρεπει να διδαχθουμε (χαθηκαν γυρω στις 4 βδομαδες μαθηματος φετος,δεν εγινε ποτε εκτος απο το τελευταιο μαθημα ασκηση) και ανα περισεψει χρονος ας μας κανει οτι του κατεβει...απλα δεν μου αρεσε που εχοντας χασει τοσα μαθηματα φετος ,δεν καναμε καμια αναπληρωση και συν τοις αλλοις σπαταλουσαμε σχεδον σε καθε μαθημα ενα μισαωρακι φιλοσοφικων συζητησεων κτλ...
περα απο αυτο ο σπιτας παραμενει ενας απο τους αξιολογοτερους καθηγητες που εχω γνωρισει μεσα στο πολυτεχνειο ,απλα αυτο με την μεταδοτικοτητα δεν το εχει (ισως οι γνωσεις που θελεις να μας μεταφερει ειναι τοσες πολλες που και ο ιδιος χανεται )
παντως μια συμβουλη ,οσοι επειλεξετε κατασκευαστες να ειστε ετοιμη γ αγριο καψιμο και πολυ δουλεια....
- (β-α)/2
- MechEng Seeder
- Posts: 1219
- Joined: Wed Nov 10, 2010 7:41 pm
- Σχολή: Μηχανολόγος
- Gender: Female
- Location: by the lake near kage's hidden village
Re: Κατασκευαστής vs Αεροναυπηγός
Τι νωρίς βρε;! Κοντοζυγώνει η ώρα!
- spirosnikolako
- MechEng Seeder
- Posts: 26
- Joined: Wed Jun 08, 2011 6:52 pm
- Σχολή: Μηχανολόγος
- Gender: Male
Re: Κατασκευαστής vs Αεροναυπηγός
φιλε μου, απο την δικη μου οπτικη γωνια υπαρχουν καποια μαθηματα στη σχολη που ειναι πολυ μπερδεμενα πχ. αεροσκαφος, δυναμικη πτησης, ρευστα 2, αεροακουστικη, ελαφρες κατ., ΑΜΚ2, στροβιλομηχανες. Οταν λεω μπερδεμενα, δεν εννοω δυσκολα να τα περασεις, απλα δεν ειναι πραγματα απτα, που συνανταμε καθημερινα, και αρα λιγα μαθαινεις απο την διδασκαλια τους.
Το ιδιο ερωτημα, σε σχεση με την επιλογη καταευθυνσης ειχα και εγω περυσι.
Εγω οπως καταλαβες απο τα μαθηματα που ανεφερα, ειμαι ΕΕΜΜ. Δεν μπορω να πω οτι μαθαινω νεα πραγματα ουτε ομως κουραζομαι για να περασω τα μαθηματα. Αν εξαιρεσεις τις πολλες εργασιες, τα ΕΕΜΜ παλευονται ευκολα και δεν θα σε κουρασουν, ασχετα απο τους καθηγητες που διδασκουν. Αν μονο αυτη η σουμα σε ενδιαφερει, τοτε μην διαβασεις παρακατω.
Ομως, σε πρωτη φαση νομιζω πως πρεπει να σκεφτεις για ποιους λογους επελεξες την σχολη αυτη. Ησουν ανεκαθεν αποφασισμενος να σπουδασεις μηχανολογος λογω "αγαπης" του αντικειμενου, ή επελεξες μεταξυ πολιτικων, χημικων και ηλεκτρολογων λογω μοριων και επαγγελματικης αποκαταστασης η για αλλους λογους? επειδη ξερω ατομα και απο τις δυο κατηγοριες μπορω να σου πω πως αν ανηκεις στην πρωτη τοτε καλα κανεις και σκεφτεσαι μεταξυ ΕΕΜΜ και κατασκευαστες γιατι πιθανοτατα γουσταρεις το περιεχομενο και τον δυο. Αν εισαι στη δευτερη καλυτερα πηγαινε παραγωγη.
Σε δευτερη φαση σκεψου, ποια ενδιαφεροντα σε ωθησαν στη σχολη και ακόμα, μεσα στην διαρκεια των μεχρι στιγμης σπουδων σου, ποια μαθηματα σου αρεσαν και ασχοληθηκες μαζι τους σοβαρα? Τα τεχνικα υλικα οι κατεργασιες, η μηχανουργικη κ.α ή τα οχηματα και τα ρευστα? Το να μην μπορεις να επιλεξεις οχηματα ή κατασκευαστης σημαινει οτι δεν εχεις καποιο συγκεκριμενο ενδιαφερον και, ασχετα αν εχουν πολλα κοινα μαθηματα, διαφερουν πολυ σαν τομεις.
Αν μπηκες μηχανολογος γιατι σου αρεσουν τα οχηματα, τοτε η αποφαση ειναι μονοδρομος, απλα θα φας στην μαπα πολλα μαθηματα ρευστων και αεροπλανων που προσωπικα πιστευω οτι, αν και εχουν ενδιαφερον, ειναι τελειως ξεκαρφωτα και δεν μαθαινεις τιποτα ουσιαστικο.
Αν ομως μπηκες επειδη γουσταρεις συγκολλησεις χυτευσεις Υπολ Στοιχ μηχ. εργαλειομηχανες κτλ και σε αφηνουν αδιαφορο τα οχηματα τοτε πηγαινε κατασκευαστης.
Σε καθε περιπτωση θεωρω λαθος να παιρνεις αποφασεις αναλογα με το ποσο σωστοι-κατανοητοι ειναι οι καθηγητες. Εσυ με τι θελεις να ασχοληθεις μετραει.
Το ιδιο ερωτημα, σε σχεση με την επιλογη καταευθυνσης ειχα και εγω περυσι.
Εγω οπως καταλαβες απο τα μαθηματα που ανεφερα, ειμαι ΕΕΜΜ. Δεν μπορω να πω οτι μαθαινω νεα πραγματα ουτε ομως κουραζομαι για να περασω τα μαθηματα. Αν εξαιρεσεις τις πολλες εργασιες, τα ΕΕΜΜ παλευονται ευκολα και δεν θα σε κουρασουν, ασχετα απο τους καθηγητες που διδασκουν. Αν μονο αυτη η σουμα σε ενδιαφερει, τοτε μην διαβασεις παρακατω.
Ομως, σε πρωτη φαση νομιζω πως πρεπει να σκεφτεις για ποιους λογους επελεξες την σχολη αυτη. Ησουν ανεκαθεν αποφασισμενος να σπουδασεις μηχανολογος λογω "αγαπης" του αντικειμενου, ή επελεξες μεταξυ πολιτικων, χημικων και ηλεκτρολογων λογω μοριων και επαγγελματικης αποκαταστασης η για αλλους λογους? επειδη ξερω ατομα και απο τις δυο κατηγοριες μπορω να σου πω πως αν ανηκεις στην πρωτη τοτε καλα κανεις και σκεφτεσαι μεταξυ ΕΕΜΜ και κατασκευαστες γιατι πιθανοτατα γουσταρεις το περιεχομενο και τον δυο. Αν εισαι στη δευτερη καλυτερα πηγαινε παραγωγη.
Σε δευτερη φαση σκεψου, ποια ενδιαφεροντα σε ωθησαν στη σχολη και ακόμα, μεσα στην διαρκεια των μεχρι στιγμης σπουδων σου, ποια μαθηματα σου αρεσαν και ασχοληθηκες μαζι τους σοβαρα? Τα τεχνικα υλικα οι κατεργασιες, η μηχανουργικη κ.α ή τα οχηματα και τα ρευστα? Το να μην μπορεις να επιλεξεις οχηματα ή κατασκευαστης σημαινει οτι δεν εχεις καποιο συγκεκριμενο ενδιαφερον και, ασχετα αν εχουν πολλα κοινα μαθηματα, διαφερουν πολυ σαν τομεις.
Αν μπηκες μηχανολογος γιατι σου αρεσουν τα οχηματα, τοτε η αποφαση ειναι μονοδρομος, απλα θα φας στην μαπα πολλα μαθηματα ρευστων και αεροπλανων που προσωπικα πιστευω οτι, αν και εχουν ενδιαφερον, ειναι τελειως ξεκαρφωτα και δεν μαθαινεις τιποτα ουσιαστικο.
Αν ομως μπηκες επειδη γουσταρεις συγκολλησεις χυτευσεις Υπολ Στοιχ μηχ. εργαλειομηχανες κτλ και σε αφηνουν αδιαφορο τα οχηματα τοτε πηγαινε κατασκευαστης.
Σε καθε περιπτωση θεωρω λαθος να παιρνεις αποφασεις αναλογα με το ποσο σωστοι-κατανοητοι ειναι οι καθηγητες. Εσυ με τι θελεις να ασχοληθεις μετραει.
- Kuchiki_Byakuya
- MechEng Seeder
- Posts: 6498
- Joined: Fri Oct 22, 2010 6:55 pm
- Σχολή: Μηχανολόγος
- Gender: Male
- Location: Seireitei
Re: Κατασκευαστής vs Αεροναυπηγός
το πιο σημαντικό.spirosnikolako wrote:Σε καθε περιπτωση θεωρω λαθος να παιρνεις αποφασεις αναλογα με το ποσο σωστοι-κατανοητοι ειναι οι καθηγητες. Εσυ με τι θελεις να ασχοληθεις μετραει.
εγώ ξέρετε τι ψηφίζω.
-
- MechEng Seeder
- Posts: 83
- Joined: Tue Jun 15, 2010 8:31 pm
- Σχολή: Μηχανολόγος
- Gender: Male
Re: Κατασκευαστής vs Αεροναυπηγός
1+ στο spirosnikolako
Διαφωνω βεβεαια στην προσωπικη του αποψη οτι στα ρευστα και στα αεροπλανα δε μαθαινεις τιποτα ουσιαστικο....Ακριβως με την ιδια λογικη και στα οχηματα δεν μαθαινεις τιποτα ουσιαστικο.
Η αληθεια ειναι ο τομεας αυτος (ΕΕΜΜ) ειναι ισως ο πιο χαοτικος σε γνωσιακο ευρος απο καθε αλλο...οποτε τι να σου πει ο αλλος σε 1 ακαδημαικακο μαθημα για αεροπλανα και αυτοκινητα.....Ποσο μαλλον οταν πρεπει να αρχισει απο τα βασικα.
Παρολλα αυτα Follow your heart -ONLY- .....
Keep this in mind.
Διαφωνω βεβεαια στην προσωπικη του αποψη οτι στα ρευστα και στα αεροπλανα δε μαθαινεις τιποτα ουσιαστικο....Ακριβως με την ιδια λογικη και στα οχηματα δεν μαθαινεις τιποτα ουσιαστικο.
Η αληθεια ειναι ο τομεας αυτος (ΕΕΜΜ) ειναι ισως ο πιο χαοτικος σε γνωσιακο ευρος απο καθε αλλο...οποτε τι να σου πει ο αλλος σε 1 ακαδημαικακο μαθημα για αεροπλανα και αυτοκινητα.....Ποσο μαλλον οταν πρεπει να αρχισει απο τα βασικα.
Παρολλα αυτα Follow your heart -ONLY- .....
Keep this in mind.
Re: Κατασκευαστής vs Αεροναυπηγός
wouldn't say sospirosnikolako wrote: Αν εισαι στη δευτερη καλυτερα πηγαινε παραγωγη.
Σαφέστατα και το αντικείμενο του Παραγωγής δεν είναι η μελέτη περίπλοκων ρευστομηχανικών φαινομένων , ωστόσο σε κάποιον που θέλει απλά να ξεμπλέκει με τη σχολή μάλλον θα πρότεινα Ενέργεια.
Παραγωγής 5ο έτος είμαι και έχω να πω ότι είναι μακράν για εμένα ο καλύτερος τομέας ωστόσο κάποιος που δεν γουστάρει το αντικείμενο θα τα βρει μπαστούνια γιατί θα φάει στη μάπα εργασίες με πιεστικό deadline, άλλες πιο βατές άλλα που χρειάζονται επαφή με το μάθημα, άλλες τεράστιες που θα του φάνε εξάμηνα (ΠεΠ 1) , και ΟΛΕΣ μα ολες να πιάνουν ως ποσοστό του τελικού βαθμού και όχι σαν μπόνους. Επίσης στις τελικές εξετάσεις τα θέματα είναι πάρα πολλά και απαιτούν εξάσκηση , μερικές φορές κανονικός αγώνας δρόμου.
Κοινώς για εμένα κάποιος που θα καραγουστάρει παραγωγής είναι κάποιος που στα 3 πρώτα έτη γούσταρε τα μαθήματα τομέα (Τεχνολογική Οικονομική, ΟΠΔΕ 1, Επιχειρησιακη 1)
Αντίθετα ενέργεια αν εξαιρέσεις 4-5 μαθήματα τα υπόλοιπα είναι πολύ τυποποιημένα , και δεν έχει το αντίστοιχο τρέξιμο μες στο εξάμηνο. Φυσικά προυποθέτει να γουστάρεις θερμοδυναμικές,ολίγον από ρευστά και ενεργειακούς ισολογισμούς.
Όλα αυτά με τα ισχύοντα δεδομένα, όλα μπορεί να αλλάξουν βέβαια
Re: Κατασκευαστής vs Αεροναυπηγός
Θα συμφωνήσω με το Διάτανο!!! +1000000
Μπορεί η παραγωγή με πρώτη ματιά να φαίνεται εύκολη και σίγουρα δεν απαιτεί γνώσεις από τα 3 πρώτα έτη. Ότι και να έχει ειπωθεί σε ΟΠΔΕ Ι, Επιχειρησιακή Ι ή Τεχνολογική Οικονομική επαναλαμβάνονται.
Βάζει το μυαλό όμως του κάθε φοιτητή σε ένα πολύ διαφορετικό δρόμο σκέψης (για μένα πολύ σημαντικό και ουσιαστικό για πολλούς κλάδους) που αν δε σου αρέσει θα ζοριστείς, πιθανόν να μην καταλαβαίνεις και στις παραδόσεις.
ΟΛΑ σχεδόν τα μαθήματα είναι πολύ απαιτητικά και οι εργασίες τους ακόμα περισσότερο, και οι (πολύ) μεγάλες και οι πιο μικρές. Τα deadline πολύ αυστηρά, αν λέει Δευτέρα ο καθηγητής είναι Δευτέρα, ούτε καν Τρίτη πρωί πρωί (μετά από ξενύχτι)!!! Και με εργασίες που πιάνουν 30,40,50% δε λέει να δώσεις μαλακίες, ΟΠΟΤΕ χρειάζεται παρακολούθηση.
ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ όταν λένε πχ. 40% είναι κανονικά 40%*ΕΡΓΑΣΙΑ+60%*ΓΡΑΠΤΟ!!!! Σπανιότατα καθηγητής της Παραγωγής θα σε περάσει με κάτω από 4,5 άντε μονάχα αν είσαι 7ο έτος και πάνω.
Στις εξετάσεις όμως τα βλέπεις ΟΛΑ! Όποιος έχει δώσει πχ ΟΠΔΕ Ι...ας προσθέσει και κάτι παραπάνω. Δε σκέφτεσαι, μόνο γράφεις!
Συμπερασματικά, θέλει πολλή πολλή δουλειά, σε όλα το εξάμηνο! Αλλιώς οκ, μπορεί και να περάσετε αλλά θα πήξετε στο 5αρι!!
Αν κάποιος δεν τα φοβάται όλα αυτά, ας το δοκιμάσει. Ο τομέας παραγωγής σου ανοίγει ένα εντελώς διαφορετικό επιστημονικά χώρο, όποιος το γουστάρει -ή και δε το γουστάρει πολύ- ας το δοκιμάσει, με όσα ανέφερα παραπάνω κατά νου.
Μπορεί η παραγωγή με πρώτη ματιά να φαίνεται εύκολη και σίγουρα δεν απαιτεί γνώσεις από τα 3 πρώτα έτη. Ότι και να έχει ειπωθεί σε ΟΠΔΕ Ι, Επιχειρησιακή Ι ή Τεχνολογική Οικονομική επαναλαμβάνονται.
Βάζει το μυαλό όμως του κάθε φοιτητή σε ένα πολύ διαφορετικό δρόμο σκέψης (για μένα πολύ σημαντικό και ουσιαστικό για πολλούς κλάδους) που αν δε σου αρέσει θα ζοριστείς, πιθανόν να μην καταλαβαίνεις και στις παραδόσεις.
ΟΛΑ σχεδόν τα μαθήματα είναι πολύ απαιτητικά και οι εργασίες τους ακόμα περισσότερο, και οι (πολύ) μεγάλες και οι πιο μικρές. Τα deadline πολύ αυστηρά, αν λέει Δευτέρα ο καθηγητής είναι Δευτέρα, ούτε καν Τρίτη πρωί πρωί (μετά από ξενύχτι)!!! Και με εργασίες που πιάνουν 30,40,50% δε λέει να δώσεις μαλακίες, ΟΠΟΤΕ χρειάζεται παρακολούθηση.
ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ όταν λένε πχ. 40% είναι κανονικά 40%*ΕΡΓΑΣΙΑ+60%*ΓΡΑΠΤΟ!!!! Σπανιότατα καθηγητής της Παραγωγής θα σε περάσει με κάτω από 4,5 άντε μονάχα αν είσαι 7ο έτος και πάνω.
Στις εξετάσεις όμως τα βλέπεις ΟΛΑ! Όποιος έχει δώσει πχ ΟΠΔΕ Ι...ας προσθέσει και κάτι παραπάνω. Δε σκέφτεσαι, μόνο γράφεις!
Συμπερασματικά, θέλει πολλή πολλή δουλειά, σε όλα το εξάμηνο! Αλλιώς οκ, μπορεί και να περάσετε αλλά θα πήξετε στο 5αρι!!
Αν κάποιος δεν τα φοβάται όλα αυτά, ας το δοκιμάσει. Ο τομέας παραγωγής σου ανοίγει ένα εντελώς διαφορετικό επιστημονικά χώρο, όποιος το γουστάρει -ή και δε το γουστάρει πολύ- ας το δοκιμάσει, με όσα ανέφερα παραπάνω κατά νου.
Re: Κατασκευαστής vs Αεροναυπηγός
Συμπλήρωμα στο προηγούμενο Post.
Για όποιον σκεφτεί, οκ δεν παρακολουθώ αλλά θα διαβάζω μόνος και θα αρχίσω από νωρίς τις εργασίες έχω να του πω...
Οι πιο πολλοί καθηγητές δίνουν εξηγήσεις για τις εργασίες μέσα στο μάθημα, αλλιώς μετά τους βρίσκεις ΠΟΤΕ!!!
Αν δε σας κινήσει το ενδιαφέρον να παρακολουθείτε απλά αλλάξτε κατεύθυνση!
Για όποιον σκεφτεί, οκ δεν παρακολουθώ αλλά θα διαβάζω μόνος και θα αρχίσω από νωρίς τις εργασίες έχω να του πω...
Οι πιο πολλοί καθηγητές δίνουν εξηγήσεις για τις εργασίες μέσα στο μάθημα, αλλιώς μετά τους βρίσκεις ΠΟΤΕ!!!
Αν δε σας κινήσει το ενδιαφέρον να παρακολουθείτε απλά αλλάξτε κατεύθυνση!