stathis εχεις πιασει το οριο του trolling ,σταματα πριν φας ban ,report ,delete &block!Stathis wrote:Kuchiki_Byakuya wrote:Γιατί φθάσαμε στο μνημόνιο; Γιατί κάτι τσόλια σαν τον πρύτανη και τα δήθεν αριστερά κόμματα που τους στηρίζουν δεν πλήρωσαν ποτέ φόρο και τώρα κάνουν αντίσταση
εικόνες από το μέλλον
Αξιολόγηση ΕΜΠ
Forum rules
Σας υπενθυμίζουμε να μην δημοσιεύετε μηνύματα σε greeklish ή συνεχή ΚΕΦΑΛΑΙΑ! Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται.
Σας υπενθυμίζουμε να μην δημοσιεύετε μηνύματα σε greeklish ή συνεχή ΚΕΦΑΛΑΙΑ! Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται.
-
- MechEng Seeder
- Posts: 1249
- Joined: Mon Jun 13, 2011 1:51 pm
- Gender: Male
Re: Αξιολόγηση ΕΜΠ
Re: Αξιολόγηση ΕΜΠ
αν καταδικαστώ , θα αποκαλύψω το πλήρες ημερολόγιο μου και τους κρυφούς διαλόγους με τον Αδ.
- Kuchiki_Byakuya
- MechEng Seeder
- Posts: 6498
- Joined: Fri Oct 22, 2010 6:55 pm
- Σχολή: Μηχανολόγος
- Gender: Male
- Location: Seireitei
Re: Αξιολόγηση ΕΜΠ
τώρα μπορούμε να μιλήσουμε για την αξιολόγηση του ιδρύματος;
Be proud to die by my Bankai.
Bankai. Senbonsakura Kageyoshi
Bankai. Senbonsakura Kageyoshi
-
- MechEng Seeder
- Posts: 1249
- Joined: Mon Jun 13, 2011 1:51 pm
- Gender: Male
Re: Αξιολόγηση ΕΜΠ
εγω αυτο λεω εδω και ποσα ποστ και καθενας λεει οτι του κατεβει.γ αυτο με τα ban σοβαρολογουσα ,μερικα ατομα το ζητανε επιμονα
Re: Αξιολόγηση ΕΜΠ
Πολλά μπαίνουν εδώ...
Ο μέσος φοιτητής στο Harvard (παράδειγμα) δίνει γύρω στα $63.000 ανά 9μηνο.
Δεν ξέρω πως και πού φορολογείται το συγκεκριμένο πανεπιστήμιο, ούτε που ακριβώς πηγαίνουν αυτά τα ποσά.
Ξέρω όμως ότι το Harvard πολύ ευκολότερα θα αγοράσει ενα όργανο-μηχάνημα του εκατομμυρίου από ότι το ΕΜΠ.
Είμαι λίγο ανέμπειρος , και δεν μπορώ να ξέρω τι είδους χρήματα παίρνει το ΕΜΠ από το κράτος.
Αλλά ξέρω ότι στο εργαστήριο μου πέρισι, είχαν σπάσει κάτι γυαλικά που έκαναν γύρω στα 30 ευρώ σύνολο, και μας ξεκαθάρισαν ότι δύσκολα θα αντικατασταθούν.
Όταν φτάνουμε σε σημείο στο ΑΠΘ να κόβεται το ρεύμα (!) και να πρέπει να γίνει διακανονισμός με την ΔΕΗ, δεν μπορείς να έχεις και πολλές προσδοκίες.
Καλή, χρησή η σκληρή μας εκπαίδευση (κακά τα ψέματα τα μαθηματικά που κάνουμε εμείς στο λύκειο , πολλές πολύ πιο ανεπτυγμένες χώρες τα κάνουν πολύ πιο μετά) αλλά δεν μπορείς να περιμένεις τον μαθητή με το χρυσό μυαλό να ενισχύσει την ερευνητική σου προσπάθεια - γιατί πολύ απλά αυτός ο μαθητής-φοιτητής θα βρίσκεται ήδη στο εξωτερικό όταν έρθει η ώρα να ερευνήσει. Και γιατί να μην το κάνει, όταν έξω το παρέχεται ένα πολύ ωραίοτερο περιβάλλον, με καλύτερες συνθήκες και προοπτικές. (Κι όταν μιλάμε για συνθήκες, πόσο τα χουν ξεσκίσει τα κτίρια οι κωλοαφίσες , έλεος). Ούτε οι καθηγητές (στην μεγάλη πλειοψηφία) έχουν την δυνατότητα να κάνουν κάτι (ε, παραδεχτείτε το, όλοι ξέρουμε τι παίζεται με τις θέσεις στα ελληνικά πανεπιστήμια. Εδώ Νανόπουλο απορρίψανε)
Κι εγώ ως δευτεροετής , παρακαλώ να τελειώσω νωρίς και με αξιοπρεπή βαθμό , ώστε να πάω έξω να κάνω κάτι σίγουρο και πιο σημαντικό, αντί να σκέφτομαι τι μπορώ να πάρω από το πανεπιστήμιο μου.
Ο μέσος φοιτητής στο Harvard (παράδειγμα) δίνει γύρω στα $63.000 ανά 9μηνο.
Δεν ξέρω πως και πού φορολογείται το συγκεκριμένο πανεπιστήμιο, ούτε που ακριβώς πηγαίνουν αυτά τα ποσά.
Ξέρω όμως ότι το Harvard πολύ ευκολότερα θα αγοράσει ενα όργανο-μηχάνημα του εκατομμυρίου από ότι το ΕΜΠ.
Είμαι λίγο ανέμπειρος , και δεν μπορώ να ξέρω τι είδους χρήματα παίρνει το ΕΜΠ από το κράτος.
Αλλά ξέρω ότι στο εργαστήριο μου πέρισι, είχαν σπάσει κάτι γυαλικά που έκαναν γύρω στα 30 ευρώ σύνολο, και μας ξεκαθάρισαν ότι δύσκολα θα αντικατασταθούν.
Όταν φτάνουμε σε σημείο στο ΑΠΘ να κόβεται το ρεύμα (!) και να πρέπει να γίνει διακανονισμός με την ΔΕΗ, δεν μπορείς να έχεις και πολλές προσδοκίες.
Καλή, χρησή η σκληρή μας εκπαίδευση (κακά τα ψέματα τα μαθηματικά που κάνουμε εμείς στο λύκειο , πολλές πολύ πιο ανεπτυγμένες χώρες τα κάνουν πολύ πιο μετά) αλλά δεν μπορείς να περιμένεις τον μαθητή με το χρυσό μυαλό να ενισχύσει την ερευνητική σου προσπάθεια - γιατί πολύ απλά αυτός ο μαθητής-φοιτητής θα βρίσκεται ήδη στο εξωτερικό όταν έρθει η ώρα να ερευνήσει. Και γιατί να μην το κάνει, όταν έξω το παρέχεται ένα πολύ ωραίοτερο περιβάλλον, με καλύτερες συνθήκες και προοπτικές. (Κι όταν μιλάμε για συνθήκες, πόσο τα χουν ξεσκίσει τα κτίρια οι κωλοαφίσες , έλεος). Ούτε οι καθηγητές (στην μεγάλη πλειοψηφία) έχουν την δυνατότητα να κάνουν κάτι (ε, παραδεχτείτε το, όλοι ξέρουμε τι παίζεται με τις θέσεις στα ελληνικά πανεπιστήμια. Εδώ Νανόπουλο απορρίψανε)
Κι εγώ ως δευτεροετής , παρακαλώ να τελειώσω νωρίς και με αξιοπρεπή βαθμό , ώστε να πάω έξω να κάνω κάτι σίγουρο και πιο σημαντικό, αντί να σκέφτομαι τι μπορώ να πάρω από το πανεπιστήμιο μου.
-
- MechEng Seeder
- Posts: 1249
- Joined: Mon Jun 13, 2011 1:51 pm
- Gender: Male
Re: Αξιολόγηση ΕΜΠ
πιστευω οτι ολοι πρεπει να προσπαθουμε να αναβαθμισουμε το πανεπιστημιο μας,γιατι θα φαμε κατ ελαχιστο 5 χρονι απαο την ζωη μας,τα οποια πρεπει να φροντισουμε να ειναι παραγωγικα.
σχετικα με τα μεγαλα πανεπιστημια (MIT ,HARVARD ,STANFORD κτλ) αυτα ειναι μη κερδοσκοπικα,μη κυβερνητικα.δηλαδη ολα τα εσοδα τους χρησιμοποιουνται για καλυψη των αναγκων του πανεπιστημιου χωρις να υπαρχει κερδος για κανεναν,περα απο μισθους και συμβολαια που πληρωνει σε καθηγητες και ερευνητες.αυτο ειναι κατι δυσκολο βεβαια να επιτευχθει γ αυτο και το χουν καταφερει μονο τα μεγαλα πανεπιστημια με πολλα χρονια διακρισεων πισω τους.
σχετικα με την ελλαδα τωρα ,το πολυτεχνειο εχει σχετικα παλιο εξοπλισμο σε σχεση με την θεση που πρεπει να εχει.πχ η μοναδα ατμοπαραγωγων που διαθετουμε δεν ειναι σε λειτουργεια ανω εχει καινουργιο καυστηρα .και ολα αυτα επειδη δεν δινονται καποιες ευρω για να γινει συντηρηση και αγορα μιας καινουργιας γεννητριας.(και θα μπορουσε ευκολα να προσφερει θερμανση στην μιση σχολη).
ειναι πολλα τετοαι ,που πιστευω λογω καθαρα κακων αποφασεων δεν αξιοποιουνται.
και γ να μην βγαζουμε και τους καθηγητες απ εξω ,αυτοι μπορουν εαν θελουν να κανουν πολλα ,απο καθε αποψη ,αλλα δυστυχως ενας τελευταιος που ετρεχε για πολλα ζητηματα σχετικα με το πολυτεχνειο ,ο μπεργελες ,εφυγε...
σχετικα με τα μεγαλα πανεπιστημια (MIT ,HARVARD ,STANFORD κτλ) αυτα ειναι μη κερδοσκοπικα,μη κυβερνητικα.δηλαδη ολα τα εσοδα τους χρησιμοποιουνται για καλυψη των αναγκων του πανεπιστημιου χωρις να υπαρχει κερδος για κανεναν,περα απο μισθους και συμβολαια που πληρωνει σε καθηγητες και ερευνητες.αυτο ειναι κατι δυσκολο βεβαια να επιτευχθει γ αυτο και το χουν καταφερει μονο τα μεγαλα πανεπιστημια με πολλα χρονια διακρισεων πισω τους.
σχετικα με την ελλαδα τωρα ,το πολυτεχνειο εχει σχετικα παλιο εξοπλισμο σε σχεση με την θεση που πρεπει να εχει.πχ η μοναδα ατμοπαραγωγων που διαθετουμε δεν ειναι σε λειτουργεια ανω εχει καινουργιο καυστηρα .και ολα αυτα επειδη δεν δινονται καποιες ευρω για να γινει συντηρηση και αγορα μιας καινουργιας γεννητριας.(και θα μπορουσε ευκολα να προσφερει θερμανση στην μιση σχολη).
ειναι πολλα τετοαι ,που πιστευω λογω καθαρα κακων αποφασεων δεν αξιοποιουνται.
και γ να μην βγαζουμε και τους καθηγητες απ εξω ,αυτοι μπορουν εαν θελουν να κανουν πολλα ,απο καθε αποψη ,αλλα δυστυχως ενας τελευταιος που ετρεχε για πολλα ζητηματα σχετικα με το πολυτεχνειο ,ο μπεργελες ,εφυγε...