Είναι οι ίδιοι άνθρωποι που εμφανίζονται στις γενικές συνελεύσεις μόνο όταν μυριστούν κατάληψη
πράγματι όταν κατεβαίνει Ανεξάρτητο στις συνελεύσεις, ως εκ του θαύματος εμφανίζονται 300+ άτομα στο σύνολο και όχι με το ζόρι 100 όταν έχει απαρτία (σημ.: η απαρτία είναι 120 που είναι περίπου ίσο με 100,σωστά?
) ή δεν εμφανίζεται κανείς.
έρχονται να κουνήσουν το δάχτυλο μιλώντας μας για υποβάθμιση της διαδικασίας
υποβάθμιση της διαδικασίας είναι όταν καλείς τον κόσμο σε συνέλευση για ακαδημαϊκά ζητήματα, για τα συγγράμματα πχ και μιλάς όολη την ώρα για το μνημόνιο και την επικείμενη εξόντωσή μας. Επίσης υποβάθμιση είναι το κάθε τρεις και λίγο συνέλευση, 3 μέρες κατάληψη-ανοίγουμε-2μέρες κατάληψη-ξανανοίγουμε-ψηφίζεται ανοιχτή σχολή (ντρέπομαι που αυτό έχει φτάσει να είναι αίτημα)-την άλλη μέρα ξαναμαζεύουμε υπογραφές για συνέλευση (αλήθεια πού είναι όλες αυτές οι υπογραφές?). Επίσης υποβάθμιση της διαδικασίας είναι να αποδέχεσαι (δε σου λέω να εφαρμόζεις) μόνο ό,τι κατεβάζεις εσύ για πρόταση (δηλ κατάληψη) και ό,τι άλλο έχει ψηφιστεί από το σώμα μη δικό σου να το γράφεις στα παλιά σου τα παπούτσια (αυτό για τις αφίσες η ΔΑΠ το ψήφισε όχι εμείς! άρα κρεμάμε αφίσες πάλι).
όταν οι ίδιοι δεν παίρνουν θέση για τα κρίσιμα ζητήματα της σχολής
^^
η απαντήσεις τους στα ερωτήματα που τους θέτονται στερούνται επιχειρηματολογίας
^^
αυτός ο κάθε άλλο παρά ανεξάρτητος σχηματισμός
εντάξει χαλαρώστε ένα όνομα είναι που δηλώνει ανεξαρτησία από τις κομματικές φοιτητικές παρατάξεις και από άλλα εξωτερικά κέντρα εξουσίας που επιβουλεύονται το πανεπιστήμιό μας. κατά τα άλλα "Ανεξάρτητη Πρωτοβουλία Τύρβη-εαακ-σχήμα ΑΝΤΑΡΣΥΑ"
κατάργηση της δημοκρατίας στα πανεπιστήμια
βλ.
http://www.e-polytexneio.gr/viewtopic.p ... E%BA%CE%B9
ξεπούλημά τους στους ιδιώτες,
δεν έχω κανένα μπαμπά-θείο-μπάρμπα στον οποίο ενδιαφέρομαι να πουλήσω το πολυτεχνείο. κυρίως δεν έχω τη δυνατότητα να πληρώσω για να σπουδάσω σε ιδιωτικό πανεπιστήμιο. εσείς την έχετε? επίσης ξέρω ότι ξεπουλάς κάτι το οποίο είναι υποβαθμισμένο. άρα υποβαθμίζοντας κάτι, ουσιαστικά εσύ ανοίγεις το δρόμο προς το ξεπούλημά του. επίσης πιστεύω ότι οι κομματικές φοιτητικές παρατάξεις με τον τρόπο που δρουν όλα αυτά τα χρόνια έχουν συμβάλει τα μέγιστα στην υποβάθμιση του ελληνικού πανεπιστημίου.
την κατάργηση της δημόσιας και δωρεάν παιδείας
^^
στην ουσία της ακαδημαϊκότητας
ναι γιατί ακαδημαϊκότητα πάνω από όλα είναι να κλείνει ο πρύτανης όλο το Πολυτεχνείο για να κάνουν συνελεύσεις οι φοιτητές και άρα κατάληψη, ακαδημαϊκότητα είναι να κάνουμε εμείς κατάληψη για να προωθούνται τα συμφέροντα των καθηγητών (βλ αλλαγές νόμου Αρβανιτόπουλου), ακαδημαϊκότητα είναι να έρχεται καθηγητής μέσα στη συνέλευσή μας παροτρύνοντάς μας να κάνουμε κατάληψη, υποσχόμενος πως οι καθηγητές θα κάνουν απεργιακό αγώνα διαρκείας (ένας μήνας καταλήψεων-2 ημέρες απεργία οι καθηγητές)
Παπαδόπουλος
από όσα ξέρω εγώ, ο πιο τίμιος καθηγητής ως προς το μάθημά του (παράδοση,σημειώσεις,ασκήσεις,βαθμολόγηση,βιβλίο,διαθεσιμότητα για απορίες)+ο μοναδικός που ασχολήθηκε σοβαρά (έστειλε επιστολή στο υπουργείο για τα μαθηματικά ΙΙΙΑ και του απάντησαν πως μόνο παραπάνω αντίτυπα για τη βιβλιοθήκη μπορούν να δώσουν) με το "ένα σύγγραμμα ανά μάθημα" από ολόκληρη τη σχολή, το τονίζω ο μοναδικός. ξέρετε κάτι παραπάνω?
Μαρμαράς
όταν τον είχατε στριμώξει στη γωνία στο αμφ Δ δεν άκουσα από εσάς και κανένα σοβαρό αντίλογο σε αυτά που έλεγε (ίσως γιατί είχαν φύγει οι περισσότεροι πρωτοετείς από την αίθουσα.)α, και το άλλο, "είμαστε η μόνη σχολή μηχανολόγων που έχει μάθημα οργάνωση παραγωγής" τι ήταν αυτό ωρέ? τρόπος να καθαιρέσετε το μαρμαρά?
ουφ, τα είπα. Λοιπόν, κάθισα και τα έγραψα όλα αυτά όχι για να δικαιολογηθώ απέναντι στο εαακιτο παραλύρημα, αλλά διότι
1ον: να βλέπει ο κόσμος πως από μία αφηρημένη και γενικόλογη ανακοίνωση, με συκοφαντίες πάνω της και ψέμματα, τι μπορεί να βρίσκεται σαν απάντηση σημείο προς σημείο,
2ον: πώς καταρτίζεται μία τέτοια ανακοίνωση, ελαφρά τη καρδία
3ον: για να αναρωτηθούμε όλοι μαζί τελικά: γιατί ασχολούνται τα εαακ τόσο πολύ με 5 άτομα που κατέβασαν ένα πλαίσιο τόσους μήνες πριν για να μεινει η σχολή ανοιχτή τρεις μέρες (τόσες προτείνατε κατάληψη) και από πού και ως πού έχουμε να κάνουμε εμείς με τα συμβούλια διοίκησης και υπαινίσσεστε ότι τα στηρίζουμε και μάλιστα ότι φταίμε που τελικά ψηφίστηκαν. μήπως γιατί πάλι σέρνατε ολόκληρη σχολή, τόσο κόσμο που σας πιστεύει σε έναν ανόητο αγώνα του τύπου "να κλέψουμε την κάλπη να μη γίνουν οι εκλογές!-να ρίξουμε το σύστημα για να μη γίνουν εκλογές!-να διαδόσουμε ότι πήρε απόφαση το δσ για κλειστή σχολή την ημέρα των εκλογών, να κλεισουμε την πύλη για να μην ψηφίσουν οι καθηγητές από τους υπολογιστές τους!-να ντύσουμε τις πόρτες των γραφείων τους με αφίσες "wanted" και τελικά ήταν τόσο άθλιος αυτός ο "αγώνας" σας και τόσο άθλια αυτά τα μέσα που πάλι δεν έγινε τίποτα και τελικά έγιναν οι εκλογές, πάλι πήρατε στον πάτο δικαιότατα αιτήματα όπως "δημόσια δωρεάν παιδεία", "συμμετοχή των φοιτητών στη διοίκηση του πανεπιστημίου"? μήπως γιατί κάπως πρέπει να δικαιολογήσετε τις βλακείες ολκής που κάνετε και μας θάβετε όλους μαζί βάζοντας υπογραφές "αιώνιοι, τεμπέληδες, μη παραγωγικοί"? Δεν αποτελεί στόχο σας η ΔΑΠ που δεν ξέρει τι της γίνεται με τα συμβούλια διοίκησης, έχει τόσες άκρες με καθηγητές και πελατειακά δίκτυα και σας φταίνε 5 άτομα από τα άγραφα! Είστε κοινοί προβοκάτορες χαμηλότατου επιπέδου. Και για να μην έχουμε παρεξηγήσεις, δεν θέλω να ψέξω στον ίδιο βαθμό την κνε γιατί αυτοί τουλάχιστον είναι πιο σοβαροί σε κάποια θέματα και όχι τόσο άσχετοι με τους πολιτικούς και κοινωνικούς αγώνες, ώστε να τους θαβουν μόνοι τους.
4ον: υποτιθέστω ότι συνεχίζαμε και κατεβαίναμε σε κάθε συνέλευση, πάντα θα ακούγαμε όλα τα παραπάνω και καμία κουβέντα σοβαρή δεν θα γινόταν. εδώ λοιπόν είναι η ουσία αυτού που λέμε διαλεκτική: χορεύεις όπως σου βαράνε. είναι χαμηλό το επίπεδο όσων μας κατηγορούν, για να απαντήσουμε αναγκαζόμαστε και εμείς να ρίξουμε το επίπεδό μας (τελικά δεν γίνεται σοβαρή κουβέντα για την ουσία των προβλημάτων), αποπροσανατολιζόμαστε από τα κύρια προβλήματα και τελικά ζημιωνόμαστε όλοι συνολικά. υπάρχουν άπειρα τέτοια παραδείγματα από τα ζητήματα της ελληνικής πολιτικής επικαιρότητας. Αυτό για να βλέπουμε και λίγο πώς διαμορφώνονται καταστάσεις-εντυπώσεις-πόλωση στον κόσμο-αναποτελεσματικότητα στα προβλήματα της κοινωνίας-πολιτικοί χαμηλού επιπέδου που δεν μπορούν να μιλήσουν και να σταθούν σε μία κουβέντα. Η μεγάλη πρόκληση είναι να απαντήσεις φυσικά σε όσα σου καταλογίζονται ως λάσπη (γιατί καμιά σοβαρή κατηγορία δεν υπάρχει σε επίπεδο γεγονότων και πεπραγμένων) και μετά να προχωρήσεις την κουβέντα σε παραπάνω επίπεδο κάνοντάς την ουσιαστική. Και ουσιαστική πολιτική κουβέντα είναι : πρόβλημα-προτάσεις για την επίλυσή του-δράσεις-αποτελέσματα-έλεγχος αυτών.