Page 1 of 1

Ελατηριο

Posted: Wed Dec 28, 2011 11:57 am
by Agiaksitelamon
παιδια χρειαζομαι λιγη βοηθεια(απεγνωσμενα μαλλον).πως φτιαχνονται ελατηρια στο sw??

Re: Ελατηριο

Posted: Wed Dec 28, 2011 12:29 pm
by kage21
Ακου τι κανω εγω οπως μου το εμαθαν...(Don ftw)
Κανε στο sketch σου δυο κυκλους των οποιων τα κεντρα να ειναι μια καποια κατακορυφη αποσταση μεταξυ τους(τον εναν κατω απο τον αλλο δηλαδη με καποια αποσταση).Δεξια τους κανε μια ευθεια κατακορυφη.Κανε exit sketch και διαλεξε απο τα features το swept boss/base.Στο profile βαλε εναν απο τους κυκλους (εγω εβαλα τον πανω αλλα δεν παιζει ρολο).Στο path διαλεξε την ευθεια...εκει θα σου βγαλει ενα κουτακι με επιλογες...διαλεξε το open loop.Στα options που θα εχεις αριστερα στο orientation/twist type διαλεξε το twist along path και στο define by διαλεξε turns...το νουμερο που θα συμπληρωσεις απο κατω θα ειναι ο αριθμος των σπειρων...προσοχη ομως,αναλογα με την αποσταση των κυκλων και τη διαμετρο τους θα εχουν εναν μεγιστο αριθμο σπειρων...αν το ξεπερασεις το σχεδιο εξαφανιζεται...μην παθεις κοκομπλοκο..

Re: Ελατηριο

Posted: Wed Dec 28, 2011 10:11 pm
by SlasherG
10 people found this answer useful..
kage21 wrote:Ακου τι κανω εγω οπως μου το εμαθαν...(Don ftw)
Κανε στο sketch σου δυο κυκλους των οποιων τα κεντρα να ειναι μια καποια κατακορυφη αποσταση μεταξυ τους(τον εναν κατω απο τον αλλο δηλαδη με καποια αποσταση).Δεξια τους κανε μια ευθεια κατακορυφη.Κανε exit sketch και διαλεξε απο τα features το swept boss/base.Στο profile βαλε εναν απο τους κυκλους (εγω εβαλα τον πανω αλλα δεν παιζει ρολο).Στο path διαλεξε την ευθεια...εκει θα σου βγαλει ενα κουτακι με επιλογες...διαλεξε το open loop.Στα options που θα εχεις αριστερα στο orientation/twist type διαλεξε το twist along path και στο define by διαλεξε turns...το νουμερο που θα συμπληρωσεις απο κατω θα ειναι ο αριθμος των σπειρων...προσοχη ομως,αναλογα με την αποσταση των κυκλων και τη διαμετρο τους θα εχουν εναν μεγιστο αριθμο σπειρων...αν το ξεπερασεις το σχεδιο εξαφανιζεται...μην παθεις κοκομπλοκο..
As well as this one:

Re: Ελατηριο

Posted: Wed Dec 28, 2011 11:18 pm
by Agiaksitelamon
Εχω 2 προβληματακια:η ευθεια πρεπει να ειναι κατακορυφη στα επιπεδα των κυκλων ή πρεπει να ανηκει σε καποιο απ αυτα? :? :? (δοκιμασα το πρωτο που λεω και εβγαλα ενα ελατηριο με παχος χαρτιου :| :| )ποιο το νοημα των 2 κυκλων?(στο βιντεο του kage φαινεται μονο ενας).Επισης κατι αλλο, επειδη το ειδος ελατηριου που θελω(η μαλλον θα προσπαθησω να κανω :) )εχει 'μαζεμενες' σπειρες στην αρχη και στο τελος. αυτο γινεται να υλοποιηθει?(ευκολα εννοω γιατι το αν γινεται ειναι σιγουρο :lol: ) αν οχι καλως.

Υ.Γ:ποσο μου την δινει οταν νομιζεις οτι τα εχεις κανει σωστα και το sw χτυπαει λαθος :evil: :evil:

Ευχαριστω πολυ.

Re: Ελατηριο

Posted: Wed Dec 28, 2011 11:27 pm
by SlasherG
Τι δεν έπιασες βρε? :oops:

Η γραμμή ειναι ο άξονας του ελατηρίου, οπότε καλό θα ήταν θα είναι τα δύο σχήματα συνεπίπεδα, ή δοκίμασε να τα φτιάξεις με 3D Sketch..

Οι μαζεμένες σπείρες επιτυγχάνονται, είτε αυξάνοντας τον αριθμό τους από τις επιλογές, είτε μειώνοντας το μήκος της γραμμής..

Και το βιντ το ανέβασε ο SlasherG.. Δοκίμασε με έναν κύκλο..

Re: Ελατηριο

Posted: Wed Dec 28, 2011 11:39 pm
by Kitharistas
Άλλο λέει, θέλει μαζεμένες σπείρες στην αρχή και στο τέλος αλλά στην μέση πιο αραιές? Σωστά? Για να το κάνεις αυτά απλά θα φτιάξεις 3 ελατήρια το ένα πάνω στο άλλο με τον τρόπο που σου λένε τα παιδιά πιο πάνω, απλά το καθένα θα έχει άλλα χαρακτηριστικά ;)

Όταν φτιάχνεις τα features κοίτα να έχει επιλεγμένο το merge option και το τελικό αποτέλεσμα θα είναι ενιαίο ;)

Re: Ελατηριο

Posted: Thu Dec 29, 2011 12:02 am
by Agiaksitelamon
ναι αυτο εννουσα

Re: Ελατηριο

Posted: Thu Dec 29, 2011 12:41 am
by kage21
Καλο θα ηταν να το διευκρινιζες απο την αρχη...παντως ειναι ευκολο,καντο οπως λεει ο Κιθ.Αν δε σου βγει μπορω να σου κανω ενα και να στο στειλω(καλο θα ηταν ομως να το κανεις πρωτα μονος σου).Αν και πιστευω οτι μεχρι να γυρισω σπιτι θα με εχει προλαβει ενας απο τους απο πανω...(εξαρταται απο την ορεξη τους...)