Για τον αρχάριο μια φιλμάτη κλασσική μηχανή είναι ότι πρέπει. Δίνει αίσθηση και αποκτάς χέρι μέσα από πολλές, πάρα πολλές αποτυχίες. Η αίσθηση και η σιγουριά είναι από τα σπουδαιότερα όπλα ενός καλού φωτογράφου. Επίσης να προτιμήσετε κλασσική αν δεν έχετε πρόβλημα να μετατρέψετε το μπάνιο σας σε θάλαμο, κοινώς αν δεν έχετε μια μάνα σαν τη δική μου που επέμενε ότι το μπάνιο έμοιαζε με μπουρδέλο.
Καλό είναι να προτιμήσετε ένα; μέτριο και φτηνό σώμα, το πιο αναλώσιμο μέρος της μηχανής και να αφιερώσετε το μπάτζετ σε γαμάτους φακούς οι οποίοι με την σωστή συντήρηση (υγρά και πανιά) είναι πράγματι αθάνατοι και θα τους έχετε πρακτικά για πάντα, αλλά και με κακή συντήρηση κρατάνε πολύ. Το δικό μου πρώτο σετ το πήρα στα 12 (κάτι απλά δωδεκάρια, δεκαεξάρια μαζί με φίλτρα) και τα είδε ένας φίλος μου και με ρώτησε αν τα πήρα πριν δυο βδομάδες, αλλά είχα γαμηθεί να τα φροντίζω.
Προσωπικά τη κλασσική μηχανή την αγάπησα πραγματικά και αν μπορούσα δεν θα τραβούσα με ψηφιακή ποτέ στην ζωή μου.
Μερικές συμβουλές δικής μου εμπειρίας και αισθητικής: Όταν θέλετε να φωτογραφίσετε κάτι, μην το βάζετε ποτέ στο κέντρο της φωτογραφίας, είναι ερασιτεχνισμός. Δηλώνει άγχος και επιτήδευση, πρέπει το μάτι να πηγαίνει μόνο του, να τα;ξιδεύει πάνω στην φωτογραφία και όχι να είναι σαν να υπάρχει ένας αόρατος μαλάκας να σου λέει 'να το, εκεί είναι'. Τοποθετήστε το στα τρία τέταρτα και λίγο προς το κέντρο, δεν είναι τόσο προφανές και πάλι αυτό που θέλεις να προσέξει ο θεατής θα το προσέξει, ειδικά σε αστικά τοπία που μια φωτογραφία 'πιάνει' πολλά πράγματα.
Μην ανησυχείς ρε Fermat. Εγώ ζήτημα είναι αν θυμάμαι το ένα δέκατο της ορολογίας και των σχέσεων των μεγεθών που ήξερα στα 15 και φυσικά βγάζω καλύτερες φωτογραφίες από τότε. Αυτό είναι ένα ακόμα κάλο με την τέχνη της φωτογραφίας, δεν χρειάζεται να ξέρεις τίποτα τεχνικό. Ένας από τους λόγους που την ακολούθησα στα πρώτα χρόνια, δεν χρειαζόταν να ξέρω τίποτα, απλά έβγαινα στο δρόμο, ήμουν ο εαυτός μου και του έδινα και καταλάβαινε. Απόλυτη ελευθερία.
Αλλ μπορείς να σταθείς ανάμεσα σε δύο καθρέφτες σε μια μικρή γωνία και να βγάλεις άπειρες φορές τον εαυτό σου. κοίταξε το.