Prom Racing @ FS Hungary & FSAE Italy
Posted: Mon Sep 19, 2011 3:53 pm
Λίγο πολύ όλοι πλέον ξέρουν ή έχουν ακούσει για το περίφημο "φορμουλάκι" του Πολυτεχνείου.
Ε λοιπόν η ομάδα Prom Racing βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να μοιραστεί μαζί σας τις εμπειρίες των 2 διαγωνισμών στους οποίους συμμετείχε φέτος:
Formula Student Hungary
18-21 Αυγούστου 2011
http://www.fshungary.hu
________________________________________________________________
Μετά από ένα (επικότατο) roadtrip 27 ωρών μέσα από Βουλγαρία και Ρουμανία, το convoy έφτασε στο Gyor της Ουγγαρίας για την πρώτη συμμετοχή της ομάδας σε διαγωνισμό.
Στον διαγωνισμό συμμετείχαν περίπου 30 ομάδες, με κτήνη όπως η Καρλσρούη, το Ελνσίνκι και το τεχνικό του Αμβούργου να δίνουν το παρόν. Εμείς και μία ομάδα από την Ουγγαρία μόνο ήμασταν πρωτοεμφανιζόμενοι και γενικότερα ο ανταγωνισμός ήταν πολύ δυνατός.
Η ομάδα πήγε αναμενόμενα στα Design και Business Plan Presentation events βρισκόμενη λίγο κάτω από την μέση της κατάταξης (η έλλειψη εμπειρίας αυτά έχει), αλλά πιαστήκαμε πραγματικά στον ύπνο όταν κερδίσαμε την 1η θέση για το Cost. Εικάζουμε ότι το εξαιρετικά χαμηλό κόστος, το πολύ καλο value-for-money πολλών από των επιλογών μας αλλά και ότι κατασκευάσαμε το αυτοκίνητο εξ ολοκλήρου in-house μόνοι μας, χωρίς να κάνουμε outsourcing την κατασκευή βρήκε πολύ καλή ανταπόκριση από τους κριτές οι οποίοι μας δώσανε την 1η θέση
Στα επόμενα events ήταν το πραγματικά nail bitter. Πλέον φεύγαμε από την θεωρητική εξέταση του αυτοκινήτου και περάσαμε στα χρονόμετρα.
Μέσα στο άγχος, το αυτοκίνητο άρχισε να βήχει την μέρα πριν τα αγωνίσματα, και το επόμενο πρωί όσα προβλήματα δεν εμφανίστηκαν τον τελευταίο 1 χρόνο σκάσανε μαζί. Αγώνας δρόμου να βρούμε αντλία καυσίμου (ευχαριστούμε πολύ τους HAWKS 69 του Αμβούργου που μας φτιάξανε άγρια), και μόλις φτιάχνουμε αυτό πεθαίνει η μίζα. Βρίσκουμε ανταλλακτική από την γειτονική στα paddock ομάδα της Βουδαπέστης (BMU - να 'ναι καλά τα παιδιά), και κυριολεκτικά 4 λεπτά πριν κλείσει το παράθυρο κάνουμε το πέρασμά μας στο Acceleration.
Ξεκινάει το αυτοκίνητο με κρύα λάστιχα, μέσα στην σκόνη και γράφει 4.21 χρόνος που μόλις ακούστηκε στα μεγάφωνα ότι επιτεύχθηκε από τους πρωτοεμφανιζόμενους έστειλε κόσμο έξω από τα pit να κρέμονται στα σύρματα για να δουν τι παίζει.
Yeah, we're pretty proud 'bout that!
Στην συνέχεια Skid Pad και μετά δεύτερος οδηγός για τα δεύτερα περάσματα.
4.08sec Acceleration και 5.373sec Skid Pad
χρόνοι που μας δώσανε 13η και 15 θέση αντίστοιχα, περνώντας τέρατα όπως το κομπρεσοράτο σωληνωτό κάρμπον της Βιέννης.
Το απόγευμα στο Autocross πολλά προβλήματα με τον χάρτη του κινητήρα που μπαλώθηκαν τελευταία στιγμή (δοκιμάστε άγραφο εγκέφαλο χωρίς λ και δυναμόμετρο - αυτί μου αυτάκι μου ) δεν μας άφησαν να πετύχουμε τον χρόνο ανταπροσωπευτικό του αυτοκινήτου και των δυνατοτήτων του.
Την επόμενη μέρα στο κυρίως event το μονοθέσιο κλήθηκε να ολοκληρώσει 22Km αγωνιστικής οδήγησης.
Τα πρώτα 11Km μέχρι την αλλαγή οδηγού πήγαν σχετικά καλά, με τον επίσημο νταβατζή της ομάδας να κρατάει το μοτέρ εντός λειτουργικού φάσματος. Δυστυχώς το σωληνάκι αναθυμιάσεων λαδιού γλίτστρησε και πετάχτηκε με συνέπεια να πετάξει λάδια στην πίσω ανάρτηση και ένας εκ των επισήμων δεν μας άφησε να συνεχίσουμε.
Συνολικά η Ουγγαρία μας άφησε πολύ ευχαριστημένους για τα αποτελέσματα, και με σκέψεις για βελτιώσεις σε κρίσιμα σημεία του αυτοκινήτου.
Η διοργάνωση υποδειγματική, το κλίμα τέλειο και το FSH Club κάθε βράδυ είχε μπύρα με 2€.
Life was grand at Hungary
φωτογραφίες
http://www.fsae.ntua.gr/FSH11.html
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 849&type=1
2 βδομάδες μετά εγένετο το
FSAE Italy
2-5 Σεπτεμβρίου 2011
http://www.ata.it/it/formulaata/view/15 ... taly-2011/
________________________________________________________________
Άλλος αέρας στην Ιταλία, πλέον το venue ήταν η πίστα του Varano - πίστα δοκιμών Maserati/Alfa Romeo.
Αποτελέσματα ίδια για το Design, κάπου στην μέση για το Cost (που δεν άρεσε πολύ στους Ιταλούς), αλλά η εμπειρία της Ουγγαρίας επέτρεψε να πάμε πολύ καλύτερα στο Presentation (ίσως πάλι ήταν και το παπούτσι και η γραβάτα )
Πλέον όμως είχαμε αισθητήρα λ και καταφέραμε να στρώσουμε και τον χάρτη της ανάφλεξης, με συνέπεια το αυτοκίνητο να δυναμώσει αρκετά.
Δυστυχώς όμως, ο κωλόκαιρος του κερατά που άλλαζε πιο γρήγορα κι από το Spa μας άφησε με νωπή πίστα και πολύ σπινιάρισμα στο Acceleration (έπρεπε να ξεκινήσουμε με 2α - τα 'λεγε η γκόμενα από την Lions Άγγελεεεεεεεεεεεεε) και πολύ γλίστρημα στο Skid Pad.
Μετά από θρίλερ με βρόχινα/στεγνά - βρες δεύτερο σετ ζάντες - τι στα κομμάτια καιρό θα κάνει τελικά, τρέξαμε με νωπή πίστα στο Autocross με μέτρια αποτελέσματα.
Στο Endurance της τελευταίας μέρας, ο καιρός μας χαμογέλασε, τρέξαμε στεγνοί και με το αυτοκίνητο να αποδίδει εξαιρετικά. Το γυρολόγιο του captain ήταν σταθερά καλύτερο γύρο-γύρο και στο top 10. Δυστυχώς η Susie μούσκεψε από την χαρά της και στην αλλαγή οδηγών ένας εκ των κριτών εντόπισε μία στάμπα λαδιού και μαζί με κάτι τζόγους στα πίσω ρουλεμάν δεν επέτρεψε να συνεχίσουμε.
Φωτογραφίες
http://www.fsae.ntua.gr/FSAEIt11.html
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 849&type=1
Ε λοιπόν η ομάδα Prom Racing βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να μοιραστεί μαζί σας τις εμπειρίες των 2 διαγωνισμών στους οποίους συμμετείχε φέτος:
Formula Student Hungary
18-21 Αυγούστου 2011
http://www.fshungary.hu
________________________________________________________________
Μετά από ένα (επικότατο) roadtrip 27 ωρών μέσα από Βουλγαρία και Ρουμανία, το convoy έφτασε στο Gyor της Ουγγαρίας για την πρώτη συμμετοχή της ομάδας σε διαγωνισμό.
Στον διαγωνισμό συμμετείχαν περίπου 30 ομάδες, με κτήνη όπως η Καρλσρούη, το Ελνσίνκι και το τεχνικό του Αμβούργου να δίνουν το παρόν. Εμείς και μία ομάδα από την Ουγγαρία μόνο ήμασταν πρωτοεμφανιζόμενοι και γενικότερα ο ανταγωνισμός ήταν πολύ δυνατός.
Η ομάδα πήγε αναμενόμενα στα Design και Business Plan Presentation events βρισκόμενη λίγο κάτω από την μέση της κατάταξης (η έλλειψη εμπειρίας αυτά έχει), αλλά πιαστήκαμε πραγματικά στον ύπνο όταν κερδίσαμε την 1η θέση για το Cost. Εικάζουμε ότι το εξαιρετικά χαμηλό κόστος, το πολύ καλο value-for-money πολλών από των επιλογών μας αλλά και ότι κατασκευάσαμε το αυτοκίνητο εξ ολοκλήρου in-house μόνοι μας, χωρίς να κάνουμε outsourcing την κατασκευή βρήκε πολύ καλή ανταπόκριση από τους κριτές οι οποίοι μας δώσανε την 1η θέση
Στα επόμενα events ήταν το πραγματικά nail bitter. Πλέον φεύγαμε από την θεωρητική εξέταση του αυτοκινήτου και περάσαμε στα χρονόμετρα.
Μέσα στο άγχος, το αυτοκίνητο άρχισε να βήχει την μέρα πριν τα αγωνίσματα, και το επόμενο πρωί όσα προβλήματα δεν εμφανίστηκαν τον τελευταίο 1 χρόνο σκάσανε μαζί. Αγώνας δρόμου να βρούμε αντλία καυσίμου (ευχαριστούμε πολύ τους HAWKS 69 του Αμβούργου που μας φτιάξανε άγρια), και μόλις φτιάχνουμε αυτό πεθαίνει η μίζα. Βρίσκουμε ανταλλακτική από την γειτονική στα paddock ομάδα της Βουδαπέστης (BMU - να 'ναι καλά τα παιδιά), και κυριολεκτικά 4 λεπτά πριν κλείσει το παράθυρο κάνουμε το πέρασμά μας στο Acceleration.
Ξεκινάει το αυτοκίνητο με κρύα λάστιχα, μέσα στην σκόνη και γράφει 4.21 χρόνος που μόλις ακούστηκε στα μεγάφωνα ότι επιτεύχθηκε από τους πρωτοεμφανιζόμενους έστειλε κόσμο έξω από τα pit να κρέμονται στα σύρματα για να δουν τι παίζει.
Yeah, we're pretty proud 'bout that!
Στην συνέχεια Skid Pad και μετά δεύτερος οδηγός για τα δεύτερα περάσματα.
4.08sec Acceleration και 5.373sec Skid Pad
χρόνοι που μας δώσανε 13η και 15 θέση αντίστοιχα, περνώντας τέρατα όπως το κομπρεσοράτο σωληνωτό κάρμπον της Βιέννης.
Το απόγευμα στο Autocross πολλά προβλήματα με τον χάρτη του κινητήρα που μπαλώθηκαν τελευταία στιγμή (δοκιμάστε άγραφο εγκέφαλο χωρίς λ και δυναμόμετρο - αυτί μου αυτάκι μου ) δεν μας άφησαν να πετύχουμε τον χρόνο ανταπροσωπευτικό του αυτοκινήτου και των δυνατοτήτων του.
Την επόμενη μέρα στο κυρίως event το μονοθέσιο κλήθηκε να ολοκληρώσει 22Km αγωνιστικής οδήγησης.
Τα πρώτα 11Km μέχρι την αλλαγή οδηγού πήγαν σχετικά καλά, με τον επίσημο νταβατζή της ομάδας να κρατάει το μοτέρ εντός λειτουργικού φάσματος. Δυστυχώς το σωληνάκι αναθυμιάσεων λαδιού γλίτστρησε και πετάχτηκε με συνέπεια να πετάξει λάδια στην πίσω ανάρτηση και ένας εκ των επισήμων δεν μας άφησε να συνεχίσουμε.
Συνολικά η Ουγγαρία μας άφησε πολύ ευχαριστημένους για τα αποτελέσματα, και με σκέψεις για βελτιώσεις σε κρίσιμα σημεία του αυτοκινήτου.
Η διοργάνωση υποδειγματική, το κλίμα τέλειο και το FSH Club κάθε βράδυ είχε μπύρα με 2€.
Life was grand at Hungary
φωτογραφίες
http://www.fsae.ntua.gr/FSH11.html
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 849&type=1
2 βδομάδες μετά εγένετο το
FSAE Italy
2-5 Σεπτεμβρίου 2011
http://www.ata.it/it/formulaata/view/15 ... taly-2011/
________________________________________________________________
Άλλος αέρας στην Ιταλία, πλέον το venue ήταν η πίστα του Varano - πίστα δοκιμών Maserati/Alfa Romeo.
Αποτελέσματα ίδια για το Design, κάπου στην μέση για το Cost (που δεν άρεσε πολύ στους Ιταλούς), αλλά η εμπειρία της Ουγγαρίας επέτρεψε να πάμε πολύ καλύτερα στο Presentation (ίσως πάλι ήταν και το παπούτσι και η γραβάτα )
Πλέον όμως είχαμε αισθητήρα λ και καταφέραμε να στρώσουμε και τον χάρτη της ανάφλεξης, με συνέπεια το αυτοκίνητο να δυναμώσει αρκετά.
Δυστυχώς όμως, ο κωλόκαιρος του κερατά που άλλαζε πιο γρήγορα κι από το Spa μας άφησε με νωπή πίστα και πολύ σπινιάρισμα στο Acceleration (έπρεπε να ξεκινήσουμε με 2α - τα 'λεγε η γκόμενα από την Lions Άγγελεεεεεεεεεεεεε) και πολύ γλίστρημα στο Skid Pad.
Μετά από θρίλερ με βρόχινα/στεγνά - βρες δεύτερο σετ ζάντες - τι στα κομμάτια καιρό θα κάνει τελικά, τρέξαμε με νωπή πίστα στο Autocross με μέτρια αποτελέσματα.
Στο Endurance της τελευταίας μέρας, ο καιρός μας χαμογέλασε, τρέξαμε στεγνοί και με το αυτοκίνητο να αποδίδει εξαιρετικά. Το γυρολόγιο του captain ήταν σταθερά καλύτερο γύρο-γύρο και στο top 10. Δυστυχώς η Susie μούσκεψε από την χαρά της και στην αλλαγή οδηγών ένας εκ των κριτών εντόπισε μία στάμπα λαδιού και μαζί με κάτι τζόγους στα πίσω ρουλεμάν δεν επέτρεψε να συνεχίσουμε.
Φωτογραφίες
http://www.fsae.ntua.gr/FSAEIt11.html
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 849&type=1