World of Warcraft
Posted: Wed Feb 17, 2010 7:37 pm
Μιλαμε για μια ταιραστια εμπορικη επιτυχια, που δε της ελειπε ομως η ποιοτητα. Αλλωστε το κοιν των gamers πισευω οτι ειναι αρκετα απαιτητικο οταν ειναι να πληρωνει...
Λοιπον τα στοιχεια που θεωρω οτι εκαναν το WoW uber MMORPG champion:
1) Πολυ καλο support με διαρθωσεις στα bugs και οτι αλλο χρειαζοταν
2)Αρκετα συνθετες κλασεις δηλαδη πολλα skills να χρησιμοποιησεις, που σε εκανε να λειτουργεις στο max παιζοντας τον χαρακτηρα σου, ειδικα σε PvP και Boss PvE
Πολυ μεγαλη ευελιξια επιλογων: talents,gems,gear χωρις ομως να καταντα χαοτικο και εκνευριστικο
3) Αρκετα εως πολυ πετυχημενο balancing των κλασεων, παρα τη πολυ μεγαλη δυσκολια που ειχε λογω των παραπανω
4) Αισθηση οργανωσης: Οργανωμενο PvP μεσω των Battegrounds, οργανωμενο PvE μεσω των instanced dungeons, οργανωμενο leveling μεσω των συνεχων quests που το εκαναν πολυ λιγοτερο βαρετο και κουραστικο απο ανταγωνιστικα παιχνιδια. Ακομα και οργανωμενη οικονομια μεσω proffesions, banks, auction house. Γενικα μου εδινε αρκετα εντονα την αισθηση οτι τιποτα δεν εχει αφεθει στη τυχη, πραγμα που ειδικα μετα το lineage που ηταν χυμα στο κυμα το εκτιμησα πολυ και με κρατησε.
Και το ποσο σημαντικα ειναι τα παραπανω αποδεικνειεται απο το οτι εφεραν το μειονεκτημα των μετριων γραφικων σε δευτερη μοιρα, επιλογη που πιστευω οτι εγινε βεβαια επιτηδες, για να χτυπησουν τη μεγιστη πιτα αγορας λογω των χαμηλων απαιτησεων.
Λοιπον τα στοιχεια που θεωρω οτι εκαναν το WoW uber MMORPG champion:
1) Πολυ καλο support με διαρθωσεις στα bugs και οτι αλλο χρειαζοταν
2)Αρκετα συνθετες κλασεις δηλαδη πολλα skills να χρησιμοποιησεις, που σε εκανε να λειτουργεις στο max παιζοντας τον χαρακτηρα σου, ειδικα σε PvP και Boss PvE
Πολυ μεγαλη ευελιξια επιλογων: talents,gems,gear χωρις ομως να καταντα χαοτικο και εκνευριστικο
3) Αρκετα εως πολυ πετυχημενο balancing των κλασεων, παρα τη πολυ μεγαλη δυσκολια που ειχε λογω των παραπανω
4) Αισθηση οργανωσης: Οργανωμενο PvP μεσω των Battegrounds, οργανωμενο PvE μεσω των instanced dungeons, οργανωμενο leveling μεσω των συνεχων quests που το εκαναν πολυ λιγοτερο βαρετο και κουραστικο απο ανταγωνιστικα παιχνιδια. Ακομα και οργανωμενη οικονομια μεσω proffesions, banks, auction house. Γενικα μου εδινε αρκετα εντονα την αισθηση οτι τιποτα δεν εχει αφεθει στη τυχη, πραγμα που ειδικα μετα το lineage που ηταν χυμα στο κυμα το εκτιμησα πολυ και με κρατησε.
Και το ποσο σημαντικα ειναι τα παραπανω αποδεικνειεται απο το οτι εφεραν το μειονεκτημα των μετριων γραφικων σε δευτερη μοιρα, επιλογη που πιστευω οτι εγινε βεβαια επιτηδες, για να χτυπησουν τη μεγιστη πιτα αγορας λογω των χαμηλων απαιτησεων.