Page 1 of 1

Κείμενο Διαβούλευσης

Posted: Sat Dec 04, 2010 3:13 pm
by Enositis
Εδω και καιρό ακούμε για το περιβόητο ΚΕΙΜΕΝΟ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ...για να ξέρουμε ολοι τι μας γινεται σας το αφηνω εδω...κι οποιος θελει ας ασχοληθει...


http://www.opengov.gr/ypepth/wp-content ... idefsi.pdf

Re: Κείμενο Διαβούλευσης

Posted: Sun Dec 05, 2010 10:36 pm
by dpunis
Κάθισα και διάβασα όλο το κείμενο.

Δυστυχώς δε βρήκα κάτι το οποίο να θεωρώ πως είναι ταφόπλακα για το δημόσιο πανεπιστήμιο, όπως διατείνονται πολλοί. Ειλικρινά δεν ξέρω αν είμαι τόσο λάθος, ή απλά τα συμφέροντα από την μη αλλαγή είναι μεγάλα.

Να επισημάνω κιόλας κάποιες παράξενες αναφορές μέσα στο κείμενο, που ήταν σαν να ήθελαν να προκαλέσουν, όπως αναφορές για παγκοσμιοποιημένο σύστημα, πολίτη του κόσμου και κάτι τέτοια γραφικά.

Επίσης το κείμενο έχει κάποια λάθη ορθογραφικά, τυπογραφικά, και συντακτικά, που δεν αρμόζουν σε επίσημο κείμενο και μου έκανε εντύπωση, ειδικά αν σκεφτείς πως είναι από το Υπουργείο Παιδείας.

Re: Κείμενο Διαβούλευσης

Posted: Mon Dec 06, 2010 1:13 am
by rest_in_pieces
δυστυχώς αυτοί οι άνθρωποι ξέρουν πολύ καλά τι πρέπει να κάνουν για να καταστρέψουν την παιδεία ολοσχερώς. Όποιος έχει μικρότερα αδέρφια (άτυχα μικρότερα αδέρφια, τα οποία είναι σε ένα από τα 800(;) πιλοτικά δημοτικά σχολεία), θα ξέρει το εξής: στην πρώτη δημοτικού τα παιδιά κάνουν, εκτός από τα μαθήματα που κάναμε εμέις, μουσική, χορό, θέατρο, Αγγλικά, υπολογιστές, λογοτεχνία και ευέλικτη ζώνη (κάνουν διάφορα μαθήματα, συνήθως ότι δεν έχουν προλάβει τις άλλες ώρες)-όλα αυτά σε καθημερινό 7ωρο. Όλα αυτά τα μαθήματα με διαφορετικούς δασκάλους.

Προσωπικά δεν θα έχω καμία προσδοκία από αυτήν την γενιά.

Αυτό το κείμενο διαβούλευσης, που στην πραγματικότητα δεν λέει τίποτα, απλά γράφτηκε για να δικαιολογήσει τις αλλαγές που θα γίνουν, με παρόμοιο σκεπτικό με όλες τις προηγούμενες αλλάγές.

Αυτή η χώρα είναι πολλές εκτελέσεις πίσω.

Πίσω στα δικά μας τώρα........σε γνωστό κλαμπ της παραλιακής διασκέδασε η ελένη μενεγάκη συνοδευόμ............................................................