Πως να γίνετε Moderators/Administrators στο Forum της Σχολής
Posted: Thu Oct 07, 2010 11:04 pm
Όπως έχω ανακοινώσει και παλαιότερα, τελειώνοντας τη Σχολή αφήνω το Forum πίσω στην Κοινότητα των Μηχανολόγων & Ναυπηγών.
Συζητήθηκε με κάποιους καθηγητές το ενδεχόμενο να παραδοθεί ολόκληρο το site στη διοίκηση της σχολής, αλλά ήταν όλοι σίγουροι ότι το Forum θα κατέρρεε εντός διμήνου. Το να είσαι διαχειριστής σε αυτό το Forum αποτελεί μία 24ωρη απασχόληση και δεν θα μπορούσε να ζητηθεί από το προσωπικό της Σχολής να αναλάβει έναν τέτοιο κόπο.
Η μόνη δίκαιη λύση που μπόρεσα να σκεφτώ στο παραπάνω πρόβλημα, είναι οι ρόλοι των διαχειριστών και των συντονιστών να είναι κυλιόμενοι από τα μεγαλύτερα έτη στα μικρότερα. Το διάγραμμα που έχω κατά νου και θα ισχύσει από αυτό το εξάμηνο, έχει ως εξής:
- 1ο Έτος: -
- 2ο Έτος: 2 Moderators: 1 Μηχανολόγος + 1 Ναυπηγός (+ μελλοντικά και χημικοί)
- 3ο Έτος: Οι από πάνω συνεχίζουν την "θητεία τους"
- 4ο Έτος: Από τους παραπάνω moderators 1 γίνεται Administrator και ο άλλος Global Moderator
- 5ο Έτος: Δημιουργείται το παραπάνω σχήμα του 8μελούς Staff (2 Admin+6mod)
(Εν συνεχεία ένας απ τους νεότερους mods γίνεται admin και συνεχίζει ο κύκλος)
Είναι λίγο πολύπλοκο στην πρώτη ματιά, αλλά νομίζω εξασφαλίζει μία φυσική ροή στο σύστημα. Εκτός αυτού μετά το 5ο Έτος θέλουν όλοι να πάρουν πτυχίο και να σηκωθούνε να φύγουν, οπότε είναι καλύτερα να φορτώνεται το adminiλίκι το νέο 4ο Έτος.
Το 8μελές Staff είναι πιστεύω ένας καλός αριθμός για την διαχείριση των ~1500 χρηστών που θα έχουμε έως τον Μάρτη. Αρκεί να φροντίζετε και οι ίδιοι οι χρήστες να τηρείτε τους κανόνες και να μην γίνεται το Forum μπουρδέλο...
What say u people?
Συζητήθηκε με κάποιους καθηγητές το ενδεχόμενο να παραδοθεί ολόκληρο το site στη διοίκηση της σχολής, αλλά ήταν όλοι σίγουροι ότι το Forum θα κατέρρεε εντός διμήνου. Το να είσαι διαχειριστής σε αυτό το Forum αποτελεί μία 24ωρη απασχόληση και δεν θα μπορούσε να ζητηθεί από το προσωπικό της Σχολής να αναλάβει έναν τέτοιο κόπο.
Η μόνη δίκαιη λύση που μπόρεσα να σκεφτώ στο παραπάνω πρόβλημα, είναι οι ρόλοι των διαχειριστών και των συντονιστών να είναι κυλιόμενοι από τα μεγαλύτερα έτη στα μικρότερα. Το διάγραμμα που έχω κατά νου και θα ισχύσει από αυτό το εξάμηνο, έχει ως εξής:
- 1ο Έτος: -
- 2ο Έτος: 2 Moderators: 1 Μηχανολόγος + 1 Ναυπηγός (+ μελλοντικά και χημικοί)
- 3ο Έτος: Οι από πάνω συνεχίζουν την "θητεία τους"
- 4ο Έτος: Από τους παραπάνω moderators 1 γίνεται Administrator και ο άλλος Global Moderator
- 5ο Έτος: Δημιουργείται το παραπάνω σχήμα του 8μελούς Staff (2 Admin+6mod)
(Εν συνεχεία ένας απ τους νεότερους mods γίνεται admin και συνεχίζει ο κύκλος)
Είναι λίγο πολύπλοκο στην πρώτη ματιά, αλλά νομίζω εξασφαλίζει μία φυσική ροή στο σύστημα. Εκτός αυτού μετά το 5ο Έτος θέλουν όλοι να πάρουν πτυχίο και να σηκωθούνε να φύγουν, οπότε είναι καλύτερα να φορτώνεται το adminiλίκι το νέο 4ο Έτος.
Το 8μελές Staff είναι πιστεύω ένας καλός αριθμός για την διαχείριση των ~1500 χρηστών που θα έχουμε έως τον Μάρτη. Αρκεί να φροντίζετε και οι ίδιοι οι χρήστες να τηρείτε τους κανόνες και να μην γίνεται το Forum μπουρδέλο...
What say u people?