Page 1 of 2

Διδακτικες μοναδες-Βαρυτητα μαθηματων

Posted: Thu Sep 16, 2010 6:55 pm
by boutsi
Μιλούσα σήμερα με ένα φίλο μου από το τμήμα αεροναυπηγών της Πάτρας και μου έλεγε πως το κάθε μάθημα της σχόλης έχει συγκεκριμένο αριθμό διδακτικών μονάδων δηλαδή διαφορετική βαρύτητα στην διαμόρφωση του ΜΟ του φοιτητή πράγμα το όποιο αλλάζει εντελώς τους συσχετισμούς στον όλο τρόπο και φύση της φοίτησης εκεί...(έμαθα κιόλας ότι το ίδιο σύστημα ισχύει στην ΑΣΟΕΕ αλλά δεν επηρεάζει τόσο λογω του μικρού αριθμού μαθημάτων)

Από όσα ξέρω κάτι τέτοιο δεν ισχύει στην σχολή μας. Τι ξέρετε/πιστεύετε για το σύστημα αυτό;

P.S.: Πάντως με μια πρώτη προσέγγιση σε συζήτηση που είχα με συμφοιτητές αλλά και φίλους από άλλες πολυτεχνικές σχόλες η απάντηση στο αν αυτό αυξάνει την ποιότητα σπουδών των φοιτητών δεν είναι τόσο εύκολη όσο φαίνεται...υπάρχουν πολλά, παρά πολλά που πρέπει να ληφθέν υπόψη για μια τεκμηριωμένη και σοβαρή άποψη πάνω στο θέμα

Re: Διδακτικες μοναδες-Βαρυτητα μαθηματων

Posted: Thu Sep 16, 2010 7:26 pm
by Don Molina
Σαν ιδέα σίγουρα καλή ακούγεται, αλλά το θέμα είναι ποιος θα βαθμονομήσει τα μαθήματα.

Και βάσει ποιου συστήματος, ποιας λογικής κλπ κλπ κλπ.
Και όλα αυτά στην μίζερη ΕΜΠίτικη πολιτική πραγματικότητα με καθηγητές να μην μιλιούνται, να σκοτώνονται, να βρίζονται να κυνηγιούνται στα δικαστήρια και δεν συμμαζεύεται.


Ένας καλός μπούσουλας θα ήτανε τα μαθήματα των κατευθύνσεων να ήταν .5 πιο "βαριά" από του κορμού or sth - να βγάζαμε και πιο εύκολα κανένα βαθμό

Re: Διδακτικες μοναδες-Βαρυτητα μαθηματων

Posted: Thu Sep 16, 2010 7:32 pm
by tsag
boutsi wrote:Μιλούσα σήμερα με ένα φίλο μου από το τμήμα αεροναυπηγών της Πάτρας και μου έλεγε πως το κάθε μάθημα της σχόλης έχει συγκεκριμένο αριθμό διδακτικών μονάδων δηλαδή διαφορετική βαρύτητα στην διαμόρφωση του ΜΟ του φοιτητή πράγμα το όποιο αλλάζει εντελώς τους συσχετισμούς στον όλο τρόπο και φύση της φοίτησης εκεί...(έμαθα κιόλας ότι το ίδιο σύστημα ισχύει στην ΑΣΟΕΕ αλλά δεν επηρεάζει τόσο λογω του μικρού αριθμού μαθημάτων)

Από όσα ξέρω κάτι τέτοιο δεν ισχύει στην σχολή μας. Τι ξέρετε/πιστεύετε για το σύστημα αυτό;

P.S.: Πάντως με μια πρώτη προσέγγιση σε συζήτηση που είχα με συμφοιτητές αλλά και φίλους από άλλες πολυτεχνικές σχόλες η απάντηση στο αν αυτό αυξάνει την ποιότητα σπουδών των φοιτητών δεν είναι τόσο εύκολη όσο φαίνεται...υπάρχουν πολλά, παρά πολλά που πρέπει να ληφθέν υπόψη για μια τεκμηριωμένη και σοβαρή άποψη πάνω στο θέμα
αυτο θα γινει στο νεο μοτιβο των "μονάδων πτυχίου" !!!!! το κάθε μάθημα έχει άλλη βαρύτητα !!!

Re: Διδακτικες μοναδες-Βαρυτητα μαθηματων

Posted: Thu Sep 16, 2010 7:32 pm
by maraki19
Σε άλλες σχολές πάντως υπάρχει κάτι τέτοιο ήδη εδώ και καιρό. Μια φίλη στην Χίο δεν θυμάμαι την σχολή μου έλεγε ότι τα μαθήματος τους έχουν συγκεκριμένες μονάδες και βαρύτητα.

Re: Διδακτικες μοναδες-Βαρυτητα μαθηματων

Posted: Thu Sep 16, 2010 7:34 pm
by tsag
maraki19 wrote:Σε άλλες σχολές πάντως υπάρχει κάτι τέτοιο ήδη εδώ και καιρό. Μια φίλη στην Χίο δεν θυμάμαι την σχολή μου έλεγε ότι τα μαθήματος τους έχουν συγκεκριμένες μονάδες και βαρύτητα.
σε άλλες σχολές έχουν στείλει χαρτί στους παλιούς φοιτητές ότι έχουν περιθώριο 5 ετών για να τελειώσουν σύμφωνα με τον νόμο που ισχύει ........

Re: Διδακτικες μοναδες-Βαρυτητα μαθηματων

Posted: Thu Sep 16, 2010 7:46 pm
by boutsi
αυτο θα γινει στο νεο μοτιβο των "μονάδων πτυχίου" !!!!! το κάθε μάθημα έχει άλλη βαρύτητα !!!

τι εννοεις θα γινει; ποτε; τι ειναι οι μοναδες πτυχιου;
enlighten me please...

Re: Διδακτικες μοναδες-Βαρυτητα μαθηματων

Posted: Thu Sep 16, 2010 8:03 pm
by maraki19
tsag wrote:σε άλλες σχολές έχουν στείλει χαρτί στους παλιούς φοιτητές ότι έχουν περιθώριο 5 ετών για να τελειώσουν σύμφωνα με τον νόμο που ισχύει ........
μη μου λες τέτοια αγχώνομαι!

Re: Διδακτικες μοναδες-Βαρυτητα μαθηματων

Posted: Thu Sep 16, 2010 8:32 pm
by tsag
«Τα προγράμματα προπτυχιακών και μεταπτυχιακών σπουδών των ιδρυμάτων ανώτατης εκπαίδευσης οργανώνονται με βάση το σύστημα μεταφοράς και συσσώρευσης πιστωτικών μονάδων….

Το σύστημα μεταφοράς και συσσώρευσης πιστωτικών μονάδων είναι ένα σύστημα περιγραφής των προγραμμάτων σπουδών των ιδρυμάτων ανώτατης εκπαίδευσης με την απόδοση πιστωτικών μονάδων στα στοιχεία που τα συνθέτουν. Οι πιστωτικές μονάδες εκφράζουν τον φόρτο εργασίας που απαιτείται για την ολοκλήρωση των στόχων ενός ακαδημαϊκού προγράμματος από κάθε φοιτητή ή σπουδαστή….»

Καταρχήν ας δούμε την έννοια των πιστωτικών μονάδων (credits). Ένας φοιτητής ανάλογα με το τμήμα που σπουδάζει παίρνει πια, πιστωτικές μονάδες για κάθε μάθημα που περνάει. Παράδειγμα μπορεί να πάρει 5 credits για το Χ, 10 credits για το Ψ μάθημα κλπ

Επίσης, για να πάρει κάποιος πτυχίο, καθορίζεται ότι, ανεξάρτητα από το ποια μαθήματα παίρνει, πρέπει να μαζέψει συνολικά κάποιες πιστωτικές μονάδες πχ 240 για τετραετείς σπουδές, 300 για πενταετή κύκλο σπουδών. Στο εξωτερικό οι τριετείς κύκλοι σπουδών ισοδυναμούν με 180 μονάδες - credits.

Με αυτό το σύστημα η έννοια του ενιαίου πτυχίου για όλους τους αποφοίτους μιας σχολής καταργείται και οδηγούμαστε στην έννοια του ατομικού πτυχίου = άθροισμα πιστωτικών μονάδων (credits).

Re: Διδακτικες μοναδες-Βαρυτητα μαθηματων

Posted: Thu Sep 16, 2010 8:38 pm
by tsag
ενα παραδειγμα για να γινω ποιο κατανοητος (απο Πανεπιστημιο Πελοποννησου)

Απονομή Πτυχίου

Απαραίτητες προϋποθέσεις για τη λήψη του πτυχίου είναι οι εξής:

*
Επιτυχία στο σύνολο των 28 βασικών υποχρεωτικών μαθημάτων κορμού του Προγράμματος Σπουδών.

*
Επιτυχία στο σύνολο των μαθημάτων μίας κατεύθυνσης μαθημάτων (20 μαθήματα), Κατεύθυνσης Κοινωνικής Κατεύθυνση Εκπαιδευτικής Πολιτικής

*
Επιτυχία σε 8 κατ' επιλογήν υποχρεωτικά μαθήματα, επιλεγόμενα μεταξύ των προσφερομένων μαθημάτων ελεύθερης επιλογής ή και μεταξύ των μαθημάτων της Κατεύθυνσης, που δεν έχει επιλέξει ο φοιτητής.

*
Επιτυχία στα δύο Σχέδια Έρευνας - Πρακτικές Ασκήσεις.

*
Επιτυχής ολοκλήρωση της Διπλωματικής Εργασίας.

*
Πιστοποίηση της επάρκειας των γνώσεων του φοιτητή στην Αγγλική ή στη Γαλλική γλώσσα στο υψηλότερο επίπεδο (επίπεδο C).

*
Η πραγματοποίηση Διπλωματικής Εργασίας είναι προαιρετική για τους φοιτητές. Όσοι φοιτητές δεν επιλέξουν την πραγματοποίηση Διπλωματικής Εργασίας οφείλουν να επιτύχουν σε 6 επιπλέον κατ' επιλογήν υποχρεωτικά μαθήματα, επιλεγόμενα ομοίως μεταξύ των προσφερομένων μαθημάτων ελεύθερης επιλογής ή και μεταξύ των μαθημάτων της Κατεύθυνσης που δεν έχουν επιλέξει ως υποχρεωτική.

*
Τα σχετικά με το πρόγραμμα εκμάθησης ξένης γλώσσας περιγράφονται και αναλύονται στον σχετικό Κανονισμό που ακολουθεί στο Κεφάλαιο 8. Η πιστοποίηση της επάρκειας των γνώσεων του φοιτητή στην ξένη γλώσσα στο υψηλότερο επίπεδο (επίπεδο C) συνοδεύεται στο εξής από ένα βαθμό ο οποίος αντιστοιχεί στην εξέταση στο υψηλότερο επίπεδο C, ανεξάρτητα από το εάν έχουν προηγηθεί ή όχι επιτυχείς εξετάσεις προόδου στα χαμηλότερα επίπεδα Α και Β.

Η συνδρομή του συνόλου των ανωτέρω προϋποθέσεων αντιστοιχεί στη συγκέντρωση συνολικά 240 ευρωπαϊκών πιστωτικών μονάδων (ECTS), πράγμα το οποίο αποτελεί επίσης προϋπόθεση για τη λήψη του πτυχίου. Για τον υπολογισμό όμως του βαθμού πτυχίου λαμβάνονται υπόψη μόνο οι ελληνικές διδακτικές μονάδες, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 5 του άρθρου 14 του Ν. 3374/2005 και σύμφωνα με τα αναφερόμενα στην παράγραφο 11 του παρόντος Κανονισμού Σπουδών.


Κάθε φοιτητής δηλώνει υποχρεωτικά στην αρχή κάθε εξαμήνου (χειμερινού ή εαρινού) τα μαθήματα κάθε κατηγορίας τα οποία θα παρακολουθήσει και στα οποία θα εξεταστεί κατά το συγκεκριμένο εξάμηνο. Η δήλωση υποβάλλεται στη Γραμματεία μετά την έναρξη των μαθημάτων του εξαμήνου και σε προθεσμία που ορίζεται από τη Γενική Συνέλευση. Ο φοιτητής δεν μπορεί να εξεταστεί (είτε στην κανονική εξεταστική περίοδο του αντίστοιχου εξαμήνου είτε στη γενική επαναληπτική εξεταστική περίοδο του Σεπτεμβρίου) σε άλλα μαθήματα πέρα από αυτά που δήλωσε στην αρχή του εξαμήνου. Ειδικά προκειμένου για τις εξετάσεις στα τα μαθήματα εκμάθησης ξένης γλώσσας, οι φοιτητές που επιθυμούν να συμμετάσχουν στις εξετάσεις υποβάλλουν σχετική δήλωση πριν από την έναρξη της αντίστοιχης εξεταστικής περιόδου και μέσα σε προθεσμία που ανακοινώνεται από τη Γραμματεία.

Κατά το εξάμηνο κατά το οποίο αρχίζουν να διδάσκονται και τα μαθήματα των Κατευθύνσεων, ο φοιτητής δηλώνει μαζί με τα μαθήματα και την Κατεύθυνση που θα παρακολουθήσει.

Ο συνολικός αριθμός μαθημάτων που θα δηλώσει ένας φοιτητής στην αρχή ενός εξαμήνου κατά τα ανωτέρω δεν μπορεί να είναι μεγαλύτερος του Ν+3, όπου Ν ο προβλεπόμενος κατά το Ενδεικτικό Πρόγραμμα Σπουδών αριθμός ισοδύναμων μαθημάτων στο αντίστοιχο εξάμηνο σπουδών. Στον αριθμό Ν συνυπολογίζονται τόσο τα Σχέδια Έρευνας - Πρακτικές Ασκήσεις (θεωρούμενα ως ισοδύναμα για το σκοπό αυτό προς 1 μάθημα στο 5ο εξάμηνο και προς 1 μάθημα στο 6ο εξάμηνο) όσο και η Διπλωματική Εργασία (θεωρούμενη ως ισοδύναμη για το σκοπό αυτό προς 2 μαθήματα στο 7ο εξάμηνο και προς 4 μαθήματα στο 8ο εξάμηνο). Ειδικά προκειμένου για το 7ο και το 8ο εξάμηνο, ο μέγιστος αριθμός μαθημάτων που μπορεί να δηλώσει ένας φοιτητής ορίζεται σε Ν+4. Τα μαθήματα εκμάθησης ξένης γλώσσας δεν υπόκεινται στον περιορισμό του Ν+3.

Η παρακολούθηση των φροντιστηρίων και των εργαστηρίων ενός μαθήματος είναι υποχρεωτική για τους φοιτητές, εκτός εάν οριστεί διαφορετικά από τον αντίστοιχο διδάσκοντα. Οι λεπτομέρειες σε ό,τι αφορά τους όρους παρακολούθησης των ανωτέρω εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων καθορίζονται κατά περίπτωση από τους αντίστοιχους διδάσκοντες.

Ένα μάθημα επιλογής δεν διδάσκεται εάν επιλεγεί από λιγότερους των δέκα (10) φοιτητών, σύμφωνα με την από 21.5.07 απόφαση της Διοικούσας Επιτροπής του Ιδρύματος.

Η βαθμολογία σε κάθε μάθημα δίνεται σε ακέραιους αριθμούς από το 0 έως και το 10 χωρίς την προσθήκη δεκαδικών. Επιτυχής θεωρείται η βαθμολογία εφόσον είναι ίση προς 5 ή μεγαλύτερη.

Σχέδια Έρευνας - Πρακτικές Ασκήσεις

*
Η εκπαιδευτική δραστηριότητα "Σχέδια Έρευνας - Πρακτικές Ασκήσεις" (ΣΕΠΑ) στο 5ο και στο 6ο Εξάμηνο, αποτελεί συνδυασμό Σχεδίου Έρευνας και Πρακτικής Άσκησης και είναι υποχρεωτική για τους φοιτητές.
*
Τα ΣΕΠΑ προτείνονται στην αρχή κάθε εξαμήνου από τα μέλη ΔΕΠ και εγκρίνονται από τη Γενική Συνέλευση. Η πρόταση περιλαμβάνει το αντικείμενο (τίτλο), το περιεχόμενο και τους στόχους της εργασίας, καθώς και τους τυχόν συνεργάτες επίβλεψης. Επιπροσθέτως, η πρόταση περιλαμβάνει και τα εξής: (i) Τον μέγιστο αριθμό φοιτητών που θα μπορούν να συμμετέχουν σε ένα ΣΕΠΑ, (ii) τις προϋποθέσεις που θα πρέπει να πληρούν αυτοί και (iii) τα κριτήρια επιλογής των φοιτητών που θα συμμετέχουν σε κάθε ΣΕΠΑ σε περίπτωση που η εκδήλωση ενδιαφέροντος υπερβαίνει τον μέγιστο αριθμό θέσεων.
*
Οι φοιτητές εκδηλώνουν το ενδιαφέρον τους για επιλογή ΣΕΠΑ μέσα στην προθεσμία που ορίζεται από τη Γενική Συνέλευση. Κάθε φοιτητής δηλώνει με σειρά προτίμησης τρία (3) αντικείμενα ΣΕΠΑ. Η κατανομή των φοιτητών στα ΣΕΠΑ γίνεται από τη Γραμματεία του Τμήματος με βάση τη σειρά προτίμησης με την οποία έχουν δηλώσει το κάθε ΣΕΠΑ και τα κριτήρια επιλογής που έχουν τεθεί κατά περίπτωση.
*
Το επιβλέπον μέλος ΔΕΠ ορίζει αν οι εργασίες θα είναι ατομικές ή ομαδικές, ανάλογα με το είδος της έρευνας και της πρακτικής άσκησης ή/και τον αριθμό των φοιτητών.
*
Η συμμετοχή των φοιτητών στο σύνολο των δραστηριοτήτων που πραγματοποιούνται στο πλαίσιο ενός ΣΕΠΑ είναι υποχρεωτική και ορίζεται ως μέγιστος επιτρεπόμενος αριθμός απουσιών οι δύο (2), η διαπίστωση των οποίων γίνεται με ευθύνη του επιβλέποντος μέλους ΔΕΠ.
*
Για την ολοκλήρωση της διαδικασίας ενός ΣΕΠΑ το επιβλέπον μέλος ΔΕΠ υποβάλλει στη Γραμματεία το σχετικό βαθμολόγιο μαζί με την τελική εργασία της ομάδας των φοιτητών (ή τις τελικές ατομικές εργασίες κάθε φοιτητή), προκειμένου να κατατεθούν τελικώς οι εργασίες στη Βιβλιοθήκη του Τμήματος.

Διπλωματικές Εργασίες

* Οι Διπλωματικές Εργασίες είναι προαιρετικές για τους φοιτητές, διαρκούν δύο εξάμηνα σπουδών και πραγματοποιούνται στο 7ο και στο 8ο εξάμηνο. Είναι δυνατή όμως η έναρξη της εκπόνησης Διπλωματικής Εργασίας και στο 8ο εξάμηνο σπουδών, οπότε η ολοκλήρωσή της γίνεται στο χειμερινό εξάμηνο του επόμενου ακαδημαϊκού έτους.
* Για να είναι σε θέση ένας φοιτητής να εκπονήσει Διπλωματική Εργασία θα πρέπει να μην οφείλει περισσότερα από οκτώ (8) μαθήματα των προηγουμένων εξαμήνων σπουδών.
* Στην αρχή κάθε ακαδημαϊκού έτους οι φοιτητές που επιθυμούν και που δικαιούνται να εκπονήσουν Διπλωματική Εργασία υποβάλλουν σχετική δήλωση στη Γραμματεία του Τμήματος. Ακολούθως, προτείνονται από τα μέλη ΔΕΠ του Τμήματος οι Διπλωματικές Εργασίες τις οποίες προτίθενται να επιβλέψουν κατά το τρέχον ακαδημαϊκό έτος, οι οποίες και εγκρίνονται από τη Γενική Συνέλευση. Τα μέλη ΔΕΠ προτείνουν κατ' αρχήν ίσο αριθμό Διπλωματικών Εργασιών και έτσι ώστε να υπερκαλύπτεται ο αριθμός των φοιτητών που έχουν υποβάλει σχετική δήλωση. Σε μία Διπλωματική Εργασία είναι δυνατό να επιλέγονται περισσότεροι του ενός φοιτητές, στην περίπτωση όμως αυτή κάθε φοιτητής πραγματοποιεί την εργασία σε διακριτό μέρος του αντικειμένου της Διπλωματικής Εργασίας.
* Η πρόταση κάθε μέλους ΔΕΠ θα περιλαμβάνει το αντικείμενο (τίτλο), το περιεχόμενο και τους στόχους της εργασίας, καθώς και τους τυχόν συνεργάτες επίβλεψης. Επιπροσθέτως, η πρόταση θα περιλαμβάνει και τις ειδικότερες προϋποθέσεις που θα πρέπει να πληρούν οι φοιτητές που θα επιλεγούν για κάθε Διπλωματική Εργασία καθώς επίσης και τα κριτήρια επιλογής τους σε περίπτωση που η εκδήλωση ενδιαφέροντος υπερβαίνει τον μέγιστο αριθμό θέσεων.
* Οι φοιτητές εκδηλώνουν το ενδιαφέρον τους για επιλογή Διπλωματικής Εργασίας μέσα στην προθεσμία που ορίζεται από τη Γενική Συνέλευση. Κάθε φοιτητής δηλώνει με σειρά προτίμησης δύο (2) αντικείμενα Διπλωματικών Εργασιών. Η κατανομή των φοιτητών στις Διπλωματικές Εργασίες γίνεται από το σύνολο των μελών ΔΕΠ του Τμήματος με συνεκτίμηση των προτιμήσεών τους και των κατά περίπτωση κριτηρίων επιλογής.
* Για την ολοκλήρωση μίας Διπλωματικής Εργασίας το επιβλέπον μέλος ΔΕΠ υποβάλλει στη Γραμματεία το σχετικό βαθμολόγιο μαζί με την τελική εργασία του φοιτητή, προκειμένου να κατατεθούν τελικώς οι εργασίες στη Βιβλιοθήκη του Τμήματος. Η καταχώριση της βαθμολογίας δεν είναι δυνατή χωρίς την υποβολή της αντίστοιχης τελικής εργασίας.

Υπολογισμός βαθμού πτυχίου

* Ο βαθμός του πτυχίου υπολογίζεται με πρόσθεση όλων των γινομένων που προκύπτουν από τον πολλαπλασιασμό του βαθμού κάθε μαθήματος και κάθε άλλης βαθμολογούμενης εκπαιδευτικής δραστηριότητας (Σχεδίων Έρευνας - Πρακτικών Ασκήσεων, Διπλωματικής Εργασίας και Ξένης Γλώσσας) επί ένα συντελεστή βαρύτητας ο οποίος ορίζεται με βάση τον αριθμό των ελληνικών διδακτικών μονάδων που αντιστοιχούν στο καθένα από αυτά και διαίρεση εν συνεχεία του αθροίσματος των γινομένων αυτών δια του αθροίσματος των συντελεστών βαρύτητας που αντιστοιχούν στο σύνολο των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων που απαιτούνται για τη λήψη του πτυχίου.
* Οι συντελεστές βαρύτητας κυμαίνονται από 1,0 έως 2,0 και καθορίζονται, σύμφωνα με την υπ' αριθ. Β3/2166/1987 (ΦΕΚ 308Β΄) υπουργική απόφαση, ως εξής:

*
Μαθήματα και λοιπές εκπαιδευτικές δραστηριότητες με 1 ή 2 ελληνικές διδακτικές μονάδες έχουν συντελεστή βαρύτητας 1,0.

*
Μαθήματα και λοιπές εκπαιδευτικές δραστηριότητες με 3 ή 4 ελληνικές διδακτικές μονάδες έχουν συντελεστή βαρύτητας 1,5.

*
Μαθήματα και λοιπές εκπαιδευτικές δραστηριότητες με περισσότερες από 4 ελληνικές διδακτικές μονάδες, καθώς επίσης και η Διπλωματική Εργασία ανεξαρτήτως αριθμού ελληνικών διδακτικών μονάδων, έχουν συντελεστή βαρύτητας 2,0.

*
Με βάση το προηγούμενο εδάφιο β΄, όλα τα μαθήματα του Προγράμματος Σπουδών του Τμήματος έχουν συντελεστή βαρύτητας 1,5, εκτός από το μάθημα "Ευρωπαϊκές Εκπαιδευτικές Πολιτικές" και τη Διπλωματική Εργασία που έχουν συντελεστή βαρύτητας 2,0. Επίσης, ο τελικός ενιαίος βαθμός για την πιστοποίηση της γνώσης ξένης γλώσσας έχει ομοίως συντελεστή βαρύτητας 2,0. Για τον υπολογισμό του βαθμού του πτυχίου, το άθροισμα των συντελεστών βαρύτητας που αντιστοιχούν στο σύνολο των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων που απαιτούνται για τη λήψη του πτυχίου ανέρχεται σε 87 για τους φοιτητές που θα επιλέξουν να πραγματοποιήσουν Διπλωματική Εργασία και σε 94 για τους υπόλοιπους.

*
Για τον υπολογισμό του βαθμού του πτυχίου λαμβάνεται υπόψη η βαθμολογία στον ελάχιστο αριθμό μαθημάτων και λοιπών βαθμολογούμενων εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων που απαιτούνται για τη λήψη του πτυχίου. Εάν ο φοιτητής έχει επιτύχει σε μεγαλύτερο αριθμό μαθημάτων επιλογής, για τον υπολογισμό του βαθμού του πτυχίου αφαιρούνται τα επιπλέον μαθήματα επιλογής με τη χαμηλότερη βαθμολογία.
*
Ο βαθμός πτυχίου δίνεται με ακρίβεια δεκάτου και κυμαίνεται από 0,0 μέχρι και 10,0. Το πτυχίο αναγράφει τους εξής χαρακτηρισμούς ανάλογα με το βαθμό:

* Από 5,0 έως και 6,4: Καλώς
* Από 6,5 έως και 8,4: Λίαν καλώς
* Από 8,5 έως και 10,0: Άριστα


http://dsep.uop.gr/index.php?option=com ... 61&lang=el

Re: Διδακτικες μοναδες-Βαρυτητα μαθηματων

Posted: Thu Sep 16, 2010 8:56 pm
by boutsi
I declare enlightened...