Page 10 of 20
Re: Γ.Σ. Μηχανολόγων 30/8/2011
Posted: Tue Aug 30, 2011 12:54 am
by KonTaz
lakers4life24 wrote:διαφωνεις?
Προφανώς και διαφωνώ για τους χαρακτηρισμούς.
Για τα ν+2 χρόνια συμφωνώ με σένα αν και δεν είμαι ο πλέον αρμόδιος για να το πω καθώς είμαι 1ετης και δεν δουλεύω.
Re: Συζήτηση για το νομοσχέδιο
Posted: Tue Aug 30, 2011 1:00 am
by eΝy
1. Topic properly split. Εδώ μένει η συζήτηση για νομοσχέδιο και το topic της συνέλευσης των ΜΜ θα μείνει καθαρό για να συζητηθεί η αυριανή συνέλευση.
2. Μην προβαίνετε σε προσωπικές επιθέσεις. Διαφωνείτε; Κανένα πρόβλημα, κρατήστε τις διαφωνίες σας όμως σε επίπεδο επιχειρηματολογίας.
Re: Συζήτηση για το νομοσχέδιο
Posted: Tue Aug 30, 2011 1:03 am
by electron
Αν οι καθηγητες ενοχλουνται που θα ειναι 7-8 στο 15μελες μπορουν να κανουν οι ιδιοι απεργια. Δεν υπαρχει λογος να κανουμε εμεις καταληψη γι αυτο.
Αν καποιος ενοχλειται που πανω απο το κουτελο του δε θα γραφει πια ΚΟΚΚΙΝΟΣ-ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ-ΜΠΛΕ-ΠΡΑΣΙΝΟΣ οταν θελει να προτεινει κατι σε γενικη συνελευση...... δεν πειραζει, υπαρχουν οι κομματικες νεολαιες γι αυτο το σκοπο και ειναι ανοιχτες σε ολους.
Οποιος γκρινιαζε για τις ΑΠΑΙΣΙΕΣ εκδοσεις ΕΜΠ με το απαραδεκτο κατρουλι εξωφυλλο, βιβλιο που σκιζεται σε ν κομματια αναλογα με τις φορες που το εχεις ανοιξει, δεν εχει δικαιωμα να μιλαει για ηλεκτρονικα συγγραμματα κλπ κλπ κλπ (ασε που θα παιρνει και εντυπη μορφη, μεχρι αποδειξεως του εναντιου).
Οποιος γκρινιαζε για ο,τι εχει τραβηξει στη σχολη με καθηγητες οι οποιοι για ανεξηγητους στον ιδιο λογους τον κοβουν στα μαθηματα, καλο θα ηταν να αρχισει να χαιρεται, γιατι αφου κοπει 3 φορες απο τον ιδιο καθηγητη στη συνεχεια αν το επιθυμει κανει αιτηση και εξεταζεται απο τριμελη επιτροπη στην οποια δε συμμετεχει ο καθηγητης που τον πετσοκοβει.
Οσους πειραζει που το πανεπιστημιο θα αφουγκραζεται και λιγο τι ζητα η αγορα, ας το ξανασκεφτουν λιγουλακι. Ειμαστε στο πολυτεχνειο και νομιζουμε, λανθασμενα ισως, οτι ολο κ καπου θα απορροφηθουμε. Μπορω να σας πω ενα κατεβατο αλλες σχολες οι αποφοιτοι των οποιων δεν προκειται ΠΟΤΕ να βρουν δουλεια πανω σ αυτο που σπουδαζουν. Μην πεσετε απο τα συννεφα.
Οσον αφορα το ν+2, ειναι γελοιο να γκρινιαζουμε γιατι ξερουμε πολυ πολυ πολυ καλα οτι κα η σχολη βγαινει σε 5-6 χρονια αν δειξεις συνεπεια κι επιπλεον, οι καθηγητες δεν ειναι μοχθηρα πλασματα απο τα εγκατα της γης που θελουν να αδειασουν τα πανεπιστημια. Αν δουν οτι υπαρχει η συνεπεια που απαιτει η εκαστοτε σχολη απο μερους φοιτητων, εννοειται οτι θα υπαρξει η φυσιολογικη χαλαρωση κα απο μεριας τους.
Το ασυλο ιδεων υπηρχε υπαρχει και θα υπαρχει. Αλλου εντοπιζεται το προβλημα.
Re: Συζήτηση για το νομοσχέδιο
Posted: Tue Aug 30, 2011 1:05 am
by Adramelch
Εμένα αυτό που μου αρέσει, και είμαι απόλυτα σοβαρός χωρίς να έχω σκοπό να trollάρω ή να κάνω flame απλά για το flame, το πως άτομα που κάμποσες σελίδες πίσω (ή στο άλλο thread μιας και έγιναν split) μιλάγανε για πλαίσιο για ανοικτή σχολή χωρίς πολιτικό περιεχόμενο και τώρα υπερασπίζονται το νομοσχέδιο με τα μπούνια.
Re: Συζήτηση για το νομοσχέδιο
Posted: Tue Aug 30, 2011 1:06 am
by eΝy
Αλήθεια, τώρα με το νέο νόμο θα καταργηθούν οι Συνελεύσεις, οι Φοιτητικές Εκλογές, κτλ ;
Re: Συζήτηση για το νομοσχέδιο
Posted: Tue Aug 30, 2011 1:11 am
by ShadowMech
eΝy wrote:Αλήθεια, τώρα με το νέο νόμο θα καταργηθούν οι Συνελεύσεις, οι Φοιτητικές Εκλογές, κτλ ;
Re: Συζήτηση για το νομοσχέδιο
Posted: Tue Aug 30, 2011 1:15 am
by electron
Adramelch wrote:Εμένα αυτό που μου αρέσει, και είμαι απόλυτα σοβαρός χωρίς να έχω σκοπό να trollάρω ή να κάνω flame απλά για το flame, το πως άτομα που κάμποσες σελίδες πίσω (ή στο άλλο thread μιας και έγιναν split) μιλάγανε για πλαίσιο για ανοικτή σχολή χωρίς πολιτικό περιεχόμενο και τώρα υπερασπίζονται το νομοσχέδιο με τα μπούνια.
Δεν καταλαβα γιατι με το να συμφωνεις με ενα νομοσχεδιο πρεπει να εισαι ΠΑΣΟΚΟΣ ή ο,τι αλλο. Σορρυ κιολας που λεμε τη γνωμη μας δηλαδη για το κατα ποσο κατι ειναι σωστο ή οχι στη δικη μας κριση.
Εμενα με ενδιαφερει να ανοιξει η σχολη. Το πώς κρινω το νομο, ειναι αλλου παπα ευαγγελιο. Το τι ψηφιζω και αν ψηφιζω ειναι κι αυτο αλλου παπα ευαγγελιο. Κακως τα συγχεουμε.
Re: Συζήτηση για το νομοσχέδιο
Posted: Tue Aug 30, 2011 1:20 am
by Adramelch
Δεν είπα τίποτα τέτοιο. Απλά το να αναφέρεις "χωρίς πολιτικό περιεχόμενο" και μετά να κάνεις forum-fighting υπέρ του νομοσχεδίου σημαίνει ότι έχεις πολιτική άποψη επί του θέματος, η οποία "τυχαίνει" να συμφωνεί και με το αίτημα σου. Δεν αναφέρομαι σε εσένα συγκεκριμένα, γενικά το λέω.
Re: Συζήτηση για το νομοσχέδιο
Posted: Tue Aug 30, 2011 1:22 am
by Nameless
Adramelch wrote:Εμένα αυτό που μου αρέσει, και είμαι απόλυτα σοβαρός χωρίς να έχω σκοπό να trollάρω ή να κάνω flame απλά για το flame, το πως άτομα που κάμποσες σελίδες πίσω (ή στο άλλο thread μιας και έγιναν split) μιλάγανε για πλαίσιο για ανοικτή σχολή χωρίς πολιτικό περιεχόμενο και τώρα υπερασπίζονται το νομοσχέδιο με τα μπούνια.
Απο αυτο καταλαβαινω οτι εισαι παραταξιακος. Οτι θελεις ενα πλαισιο να εχει πολιτικο περιεχομενο ωστε να πεσουν ολες οι απολιτικοβολεμενες παραταξεις πανω του και να το κατασπαραξετε.
Συγχωραμε αν εγω τωρα trollαρω και σου επιτιθεμαι. Απλως υποθετω.
Γιατι πολυ απλα αυτο που θελουν οι παραταξεις ειναι να μην απαντησουν στο ερωτημα : Γιατι να μην παραμεινει η σχολη ανοιχτη???
Προτιμουν να απαντουν ηδη στα ετοιμα σκονακια που εχουν και τα οποια αναφερονται μονο στον κακο Νομο.
Εγω εχω τη δικη μου γνωμη και αυτην εκφραζω στα post μου.
Αμα κατεβει πλαισιο περι ανοιχτης σχολης ΔΕΝ θα περιεχει πολιτικο περιεχομενο οσο και να μην το θελουν οι παραταξεις. Θα πρεπει να βρειτε απαντησεις.
Re: Συζήτηση για το νομοσχέδιο
Posted: Tue Aug 30, 2011 1:30 am
by anticapitalist
Οποιος γκρινιαζε για τις ΑΠΑΙΣΙΕΣ εκδοσεις ΕΜΠ με το απαραδεκτο κατρουλι εξωφυλλο, βιβλιο που σκιζεται σε ν κομματια αναλογα με τις φορες που το εχεις ανοιξει, δεν εχει δικαιωμα να μιλαει για ηλεκτρονικα συγγραμματα κλπ κλπ κλπ (ασε που θα παιρνει και εντυπη μορφη, μεχρι αποδειξεως του εναντιου).
Δηλαδή επειδή έχουμε κακό βιβλίο, δεν πρέπει να διαμαρτυρηθούμα που θα μας το κόψουν (αν μας το κόψουν)?? Ενδιαφέρουσα άποψη...
Οποιος γκρινιαζε για ο,τι εχει τραβηξει στη σχολη με καθηγητες οι οποιοι για ανεξηγητους στον ιδιο λογους τον κοβουν στα μαθηματα, καλο θα ηταν να αρχισει να χαιρεται, γιατι αφου κοπει 3 φορες απο τον ιδιο καθηγητη στη συνεχεια αν το επιθυμει κανει αιτηση και εξεταζεται απο τριμελη επιτροπη στην οποια δε συμμετεχει ο καθηγητης που τον πετσοκοβει.
Δηλαδή έχω κοπεί 3 φορές στον Α καθηγητή, και ευτυχώς θα με εξετάσει ο Β, ο Γ και ο Δ, που έχουν τα γραφεία τους στις διπλανές πόρτες. Λες να βγάλουν το συνάδελφό τους άχρηστο?? Και αν κοπείς και στην επιτροπή τι γένεται??
Οσον αφορα το ν+2, ειναι γελοιο να γκρινιαζουμε γιατι ξερουμε πολυ πολυ πολυ καλα οτι κα η σχολη βγαινει σε 5-6 χρονια αν δειξεις συνεπεια κι επιπλεον, οι καθηγητες δεν ειναι μοχθηρα πλασματα απο τα εγκατα της γης που θελουν να αδειασουν τα πανεπιστημια. Αν δουν οτι υπαρχει η συνεπεια που απαιτει η εκαστοτε σχολη απο μερους φοιτητων, εννοειται οτι θα υπαρξει η φυσιολογικη χαλαρωση κα απο μεριας τους.
Μέσος όρος αποφοίτησης στο ΕΜΠ 6,5 έτη. Στους ναυπηγούς ξεπερνάει τα 7. Επίσης το όριο των 3 "κοψιμάτων" θα αυξήσει το μέσο όρο αποφοίτησης. Δεν θα μπορείς να κατεβαίνεις "κι ότι κάτσει". Θα κατεβαίνεις σε μετρημένα μαθήματα που τα χεις προετοιμάσει. Και άπαξ και στο πρώτο έτος το γαμήσεις (όπως όλοι μας λιγο πολυ) μετά κλαφτα. άντε να τα συμμαζέψεις.
Νομίζω εδώ έχεις λάθος. Σκέψου στο φυσικό τι μανούλες θα κλάψουνε που πρέπει να το τελειώσουν στα 6...