Re: Formula 1
Posted: Mon Oct 06, 2014 2:35 am
Κάνανε χοντρή μαλακία οι Ιάπωνες με τον γερανό.Ελπίζω να γλύτωσε ο Jules.Φθηνά την γλύτωσαν και οι διάφοροι κριτές που είχαν βγει για να μαζέψουν το μονοθέσιο του Sutil
Έκανε εγχείρηση στο κεφάλι και αναπνέει χωρίς μηχανική υποστήριξη...KonTaz wrote:Κάνανε χοντρή μαλακία οι Ιάπωνες με τον γερανό.Ελπίζω να γλύτωσε ο Jules.Φθηνά την γλύτωσαν και οι διάφοροι κριτές που είχαν βγει για να μαζέψουν το μονοθέσιο του Sutil
γιατί ρε. το μόνο που μπορείς να πεις είναι ότι σε κάθε επικίνδυνη στροφή, όπως αυτή, ο γερανός να είναι μέσα από τα λάστιχα. και μάλλον θα είναι στους νέους κανονισμούς ασφαλείας στις πίστες. αλλά δεν μπορείς να το προβλέψεις αυτό με κίτρινη σημαία.KonTaz wrote:Κάνανε χοντρή μαλακία οι Ιάπωνες με τον γερανό
ναι το πάνω μέρος του κεφαλιού στον πάτο του γερανού.arxaios wrote:Δεν το χα δει αυτό το βίντεο!! Πρέπει να χτύπησε κατευθείαν με το κεφάλι πάνω στη μπουλντόζα!
Πρέπει σε κάθε πίστα να έχουν γερανούς όπως στο Μονακό,που να είναι μέσα από τα λάστιχα και να έχουν ακτίνα δράσης 50 μέτρων.Ή αλλιώς βγάλε το security car μέχρι να το μαζέψουν γιατί στις κίτρινες σημαίες κανείς δεν κόβει από τους πιλότουςKuchiki_Byakuya wrote:γιατί ρε. το μόνο που μπορείς να πεις είναι ότι σε κάθε επικίνδυνη στροφή, όπως αυτή, ο γερανός να είναι μέσα από τα λάστιχα. και μάλλον θα είναι στους νέους κανονισμούς ασφαλείας στις πίστες. αλλά δεν μπορείς να το προβλέψεις αυτό με κίτρινη σημαία.KonTaz wrote:Κάνανε χοντρή μαλακία οι Ιάπωνες με τον γερανό
εντάξει στο μονακό δεν υπάρχει χώρος για κάτι διαφορετικό και νομίζω ότι θα γίνει από εδώ και πέρα. η εικόνα είναι πολύ σκληρή.KonTaz wrote:Πρέπει σε κάθε πίστα να έχουν γερανούς όπως στο Μονακό,που να είναι μέσα από τα λάστιχα και να έχουν ακτίνα δράσης 50 μέτρων.Ή αλλιώς βγάλε το security car μέχρι να το μαζέψουν γιατί στις κίτρινες σημαίες κανείς δεν κόβει από τους πιλότους
ε, είχανε και τυφώνα αυτοί εκεί. αφού εκεί κολυμπάνε μέσα στις πόλεις. ήταν και η κακιά η ώρα.KonTaz wrote:Συν το ότι η ώρα έναρξης του Ιαπωνικού grand prix είναι σχετικά απογευματινή προς ικανοποίηση των Ευρωπαίων τηλεθεατών και όταν τελείωνε τις προάλλες ο αγώνας η ορατότητα είχε μειωθεί σημαντικλα
Σε ξενες σελιδες αναφερεται οτι ειναι τραυματισμος απο τον οποιο το 90% των ασθενων δεν ξυπνα ποτε. Η ταχυτητα του μονοθεσιου την στιγμη της συγκρουσης ηταν 110 μιλια την ωρα δηλαδη περιπου 175kphΗ οικογένεια του Ζουλ Μπιανκί ανακοίνωσε την έκταση των τραυμάτων που έχει υποστεί στο κεφάλι ο Γάλλος οδηγός μετά τη σφοδρή σύγκρουση με τον γερανό στη Σουζούκα. Οι γιατροί διέγνωσαν διάχυτη αξονική βλάβη και παραμένει σε κρίσιμη, αλλά σταθερή κατάσταση.
Η ανακοίνωση της οικογένειας:
"Αυτή είναι μια πολύ δύσκολη περίοδος για την οικογένεια μας, αλλά τα μηνύματα συμπαράστασης και υποστήριξης για τον Ζουλ από ολόκληρο τον κόσμο μας δίνουν παρηγοριά. Θα θέλαμε να εκφράσουμε ειλικρινά την ευγνωμοσύνη μας.
Ο Ζουλ παραμένει στην εντατική μονάδα του γενικού νοσοκομείου Μίε στο Γιοκαΐτσι. Έχει υποστεί διάχυτη αξονική βλάβη και παραμένει σε κρίσιμη, αλλά σταθερή κατάσταση. Οι γιατροί του νοσοκομείου παρέχουν την καλύτερη θεραπεία και φροντίδα και είμαστε ευγνώμονες για όσα έχουν κάνει για τον Ζουλ μετά το ατύχημα.
Είμαστε ευγνώμονες για την παρουσία του καθηγητή, Ζεράρ Σαϊλιάν, προέδρου της ιατρικής επιτροπής της FIA και του καθηγητή Αλεσάντρο Φράτι, νευροχειρουργό του πανεπιστημίο της Ρώμης La Sapienza, ο οποίος ταξίψεψε στην Ιαπωνία έπειτα από αίτημα της Ferrari.
Έφτασαν στο νοσοκομείο σήμερα και μίλησαν με την ιατρική ομάδα που είναι υπεύθυνη για τη θεραπεία του Ζουλ, ώστε να είναι πλήρως ενημερωμένοι για την κλινική του κατάσταση και να μπορέσουν να συμβουλέψουν την οικογένεια. Οι καθηγητές Σαϊλιάν και Φράτι αναγνωρίζουν την άριστη φροντίδα που δίνει το νοσοκομείο και θέλουν να ευχαριστήσουν τους Ιάπωνες συναδέλφους τους.
Το νοσοκομείο θα συνεχίσει να παρακολουθεί και να φροντίζει τον Ζουλ. Μεγαλύτερη ενημέρωση θα δοθεί όταν κριθεί απαραίτητο".
Η διάχυτη αξονική βλάβη είναι ένα από τα συνηθέστερα εγκεφαλικά τραύματα. Δεν προέρχεται από χτύπημα στο κεφάλι, αλλά είναι αποτέλεσμα επιτάχυνσης ή επιβράδυνσης του κεφαλιου. Εξαιτίας της επιβράδυνσης (στην περίπτωση του Μπιανκί)δημιουργείται πρόβλημα στην επικοινωνία των νευρώνων. Παρουσιάζεται πρήξιμο στον εγκέφαλο δίχως φανερή αιτία δηλαδή μια κάκωση ή ένα αιμάτωμα.