Re: ΑΠΟΝ ΤΟ NTUA ΑΠΟ ΤΟ 50TOP ENGINEERING UNIVERSITIES
Posted: Wed Nov 17, 2010 9:01 pm
ο ενυ βαζει τα πραγματα σε πολυ σωστη βαση και με references! ευγε!
Το Forum του Πολυτεχνείου
https://polytexneio.gr/
Αυτό μπορεί να συμβεί και για πιο ύποπτο λόγο από αυτόν που υπονοείς βέβαια...HarisSukhoi wrote:Παιδιά καταλήγω στο συμπέρασμα πως για κάθε παράταξη που θα φεύγει από το ΕΜΠ, αυτό θα κερδίζει 10-15 θέσεις (αναλογικά πάντα).
Δηλαδής??Elias wrote:Αυτό μπορεί να συμβεί και για πιο ύποπτο λόγο από αυτόν που υπονοείς βέβαια...HarisSukhoi wrote:Παιδιά καταλήγω στο συμπέρασμα πως για κάθε παράταξη που θα φεύγει από το ΕΜΠ, αυτό θα κερδίζει 10-15 θέσεις (αναλογικά πάντα).
Προφανώς και δεν είναι μόνο ένας λόγος.HarisSukhoi wrote:Δεν ξέρω πόσο ύποπτος είναι ο λόγος για τον οποίο το λέω ευθέως (δεν υπονοώ). Μάλλον δεν είναι μόνο ένας. Πολύ θα ήθελα να μου πεις όμως και ένα πιο ύποπτο να έχω μεγαλύτερη γκάμαElias wrote:Αυτό μπορεί να συμβεί και για πιο ύποπτο λόγο από αυτόν που υπονοείς βέβαια...HarisSukhoi wrote:Παιδιά καταλήγω στο συμπέρασμα πως για κάθε παράταξη που θα φεύγει από το ΕΜΠ, αυτό θα κερδίζει 10-15 θέσεις (αναλογικά πάντα).
Η αλήθεια είναι πως δεν περίμενα διαφορετική απάντηση. Ειδικότερα αυτή τη φράση:HarisSukhoi wrote: Αυτό πω δεν ξέρω αν ισχύει για άλλους.
Εγώ δεν είχα ανάγκη τις φοιτητικές παρατάξεις για να ''μορφωθώ'', να ασχοληθώ με πολιτικές συζητήσεις, με τα κοινά, να μάθω για κάποια ιστορικά και κοινωνικά θέματα...
Επίσης νομίζω πως η σχολή Μηχανολόγων διδάσκει μηχανολογία και όχι πολιτική κ.λ.π. (αντίστοιχα για όλες τις σχολές).
Μπορεί, πιστεύω, να διδαχθεί κανείς όλα τα υπόλοιπα πού καλούμε μόρφωση μέσα από την αλληλεπίδραση του με άλλους ανθρώπους στη νέα ζωή που ζει με περισσότερες ευθύνες ως ενήλικας, πού δεν βρίσκονται αναγκαία εντός των τειχών του ΕΜΠ.
Δεν προτείνω αποχαύνωση και προσήλωση στην εξειδίκευση και τον ακαδημαϊκό ανταγωνισμό αλλά αυτό που ζούμε δεν είναι άσκηση δικαιωμάτων μα ανορθόδοξος πόλεμος. Όλοι αναρωτιούνται από που προέρχονται αυτά τα σκατά που έχουμε για πολιτικούς. Ε λοιπόν από μέρη με συνθήκες σαν το ΕΜΠ. ότι πάει εδώ στραβά μεταφέρεται έξω και αντιστρόφως Κλασσικά...
Αυτά και ευχαριστώ, καλή επιτυχία στη εξεταστική και σε 'σένα!
την περίμενα γιατί την έχω ακούσει τόσες φορές κι ειδικότερα από πρωτοετείς.(Δεν το λέω ειρωνικά) Και ναι, συμφωνώ πως δεν χρειάζεσαι τις παρατάξεις, αλλά δυστυχώς ή ευτυχώς παίζουν καταλυτικό ρόλο όπως προανέφερα, κι αυτό το θεωρώ δεδομένο. Ρώτα φίλους ή γνωστούς σου, που σπουδάζουν στο εξωτερικό, σε πανεπιστήμια που δεν υπάρχει φοιτητικός συνδικαλισμός, τι γνωρίζουν για τα προβλήματα της χώρας που σπουδάζουν;Τι γνωρίζουν για τα προβλήματα της σχολής τους;Τι γνώμη έχουν για άλλα κοινωνικό-πολιτικά θέματα;Τι πιστεύουν για την διεθνή οικονομική κρίση; Εγώ πάντως πήρα απογοητευτικές απαντήσεις από την πλειοψηφία των ατόμων που ρώτησα. Δεν λέω πως η πλειοψηφία των φοιτητών του Πολυτεχνείου θα μου έδινε ικανοποιητικές απαντήσεις και μάλιστα χάρη στις φοιτητικές παρατάξεις, αλλά τονίζω κι επιμένω πως οι παρατάξεις(μιλάω κυρίως για τις αριστερές παρατάξεις) σου παρέχουν ένα ερέθισμα. Μπορεί εγώ να το ερμηνεύω διαφορετικά από εσένα και τελικά να ενημερώνομαι ενώ εσύ να αντιδράς αρνητικά και να αδιαφορείς. Αυτό όμως δεν αναιρεί την ύπαρξη του ερεθίσματος. Δεν συνεχίζω στον σχολιασμό των υπολοίπων, γιατί πλατιάζει ανεξέλεγκτα η συζήτηση.Επίσης νομίζω πως η σχολή Μηχανολόγων διδάσκει μηχανολογία και όχι πολιτική κ.λ.π. (αντίστοιχα για όλες τις σχολές).
Αυτά που μπορούμε να συζητήσουμε σε 2-3 ώρες από κοντά, χρειαζόμαστε τουλάχιστον τον διπλάσιο χρόνο για να τα γράψουμε και να τα συζητήσουμε στο φόρουμ.crouch wrote:Eιδικά για μη γκομενικές συζητήσεις, και ιδίως για πολιτικές ο γραπτός αποστασιοποιημένος λόγος είναι πολύ καλύτερος για να κριθούν σωστά τα επιχειρήματα, χωρίς δευτερεύουσες παρεμβολές προσωπικού χαρίσματος, τραμπουκισμών, στάσης σώματος κλπ