Ακριβώς αυτό σκεφτόμουν κι εγώ. Πολύ συνοπτικά, επειδή τα θέλουμε όλα δημόσια, δωρεάν και με δυνατότητα βολέματος.
Έλεος πια με την αντίσταση σε κάθε μορφή προόδου.
Ζούμε σε έναν κόσμο που κυριαρχεί ο καπιταλισμός. Αυτό μην ονειρεύεστε ότι θα αλλάξει. Μάθετε να αναγνωρίζετε τι είναι πρόοδος με βάση τα δεδομένα του πραγματικού μας κόσμου και όχι του κόσμου των ονείρων σας που ποτέ δεν θα έχετε (και που δεν γίνεται να έχετε. Γιατί? Επειδή απλά υπάρχουν ΧΡΗΜΑΤΑ).
Μήπως λοιπόν η χώρα μας πτώχευσε επειδή τα θέλουμε όλα δημόσια?? Ο Μπάμπης Παπαδημητρίου ζωντανά στο e-polytexneio.gr?? Να αναρτήσω μια λίστα απο χώρες που έχουν μια χαρα δημόσια παιδεία, παρόλα αυτά τα δημοσιονομικά τους είναι μια χαρά?? Επίσης κάποιο λάθος κάνεις, η παιδεία τουλάχιστον στη χώρα μας δεν είναι δωρεάν. Πάντως με την τρίτη το πέτυχες. Αυτή η δυνατότητα βολέματος πιστεύω κι εγώ οτι σαν να έχει συντελέσει λιγάκι. Την περιέγραψα πριν, χαίρομαι που συμφωνούμε.
Επίσης, με βάση την πρόοδο την οποία επικαλείσαι, η ανατροπή του καπιταλισμού είναι νομοτέλεια. Αυτοαναιρείσαι νομίζω...
Μπορείς σε παρακαλώ να αναφέρεις συγκεκριμένα τα μέτρα του νομοσχεδίου που πιστεύεις οτι "καίνε" το ΕΜΠ;
1) Υπάρχει θέμα με το 15 μελές συμβούλιο. Αν αφήσουμε κατα μέρος τα "ποσοστά", δηλαδή αν θα συμμετέχουν 7 ή 8 καθηγητές (μικρή συμμασία έχει - για τους καθηγητές μπορεί να έχει μεγάλη) ουσιαστικά μας λένε πως οι καθηγητές είναι ανίκανοι να διοικήσουν τα ιδρύματα, πράγμα απαξιωτικό. Εδώ η κυβέρνηση είναι τίγκα στους καθηγητάδες (Βενιζέλος,Λοβέρδος, Παμπούκης κλπ) αλλά για το πανεπιστήμιο δεν κάνουνε.
2)Κατάργηση ασύλου
3)Η δυνατότητα σπουδών τριετούς διάρκειας ακόμα δεν έχει γίνει κατανοητή στον πολύ κόσμό, ούτε και τα αποτελέσματά που ίσως θα επιφέρει. Για τις πολυτεχνικές σχολές, μπορώ να προβλέψω πως θα πάμε σύντομα σε 3+2, με δίδακτρα φυσικά στα 2 τελευταία έτη.
4)μηχανολόγοι στα 14 εξάμηνα πρέπει να την έχουν βγάλει όλοι τη σχολή, αλλιώς διαγραφή. υπάρχει ένα παραθυράκι με τους part time φοιτητές.
Αυτά θεωρώ ως πιο βασικά. είναι και άλλα πολλά σημεία όμως που θέλω σελίδες να γράφω.
γιατι δν γίνεται να αντιδρασουμε με ανοιχτη σχόλη? και ολοι αυτοι οι φωστηρες των παραταξεων που ετσι κι αλλιως εχουν ξεχασει πως ειναι απο μεσα τα αμφιθέατρα γιάτι δν εχουν σκεφτει τπτ αλλο ? αντιδραση δν σημαινει καταληψη
Αν βρείτε κάτι καλύτερο από την κατάλυψη ρε παιδιά, καντε το. αλλά για όνομα, μη μείνετε στην απάθεια ενω γκρεμίζονται τα πάντα.
Να'ναι καλα ο Ανδρεας.
Αυτό ξαναπέστο. πρώτα από όλα που πήρε τους πατεράδες και τις μανάδες όλων σας (μας) και τους έκανε ανθρώπους. κάθε ελληνική μικροαστική οικογένεια πρέπει να ανάβει μια λαμπάδα δύο φορες όσο το μποι του Ανδρέα.
elitis αμα δε γουσταρεις διαγραψου απ τη σχολη...το νομοσχεδιο θα ισχυσει Ο,ΤΙ ΚΙ ΑΝ ΓΙΝΕΙ
Μα καλά, απο το γραφείο της 'Αννας παίρνετε τηλέφωνο??
ρε παιδιά ηρεμήστε λίγο και σταματήστε την ακαταπαυστη μπουρδολογια και μη λετε ανακριβιες
Σ αρθρ 16 παρ 4 εδ α
όλοι οι έλληνες έχουν δικαίωμα δωρεάν παιδείας, σε όλες τις βαθμίδες της, στα κρατικά εκπαιδευτήρια
δεν θα πληρωνουμε διδακτρα
Με 2 διαφορές
1)Το άρθρο αυτό πάει προς αναθεώρηση
2)Στους μηχανολόγους το +2 είναι μετα το μπατσελορ.Με ότι συνεπάγεται αυτό.
Α, και αν και ρισκαρω εγκεφαλικα, θα σου πω ενα φρεσκο νεο... Σε αυτο τον πλανητη ΠΟΤΕ οι ανρθωποι δεν υπηρξαν ισοι. Και ακομα και αυτο που επαγγελεσαι ΔΕΝ ειναι ισοτητα, ειναι απλα ισες ευκαιριες.
Μεγάλωσε και ανόητος έμεινε...