Page 7 of 9
Re: Simple questions => Simple answers? NOT!
Posted: Tue Oct 16, 2012 10:46 pm
by Kuchiki_Byakuya
Stathis wrote:αν σπάει ένας λαμπτήρας εξοικονόμησης ενέργειας , απελευθερώνεται εξαερωμένος υδράργυρος και κινδυνεύει η υγεία μας ?
δεν νομίζω προϊόν που πωλείται στην ευρωπαϊκή ένωση να ενέχει σοβαρό κίνδυνο για την υγεία του καταναλωτή. απλά άνοιξε καμιά πόρτα/παράθυρο.
Re: Simple questions => Simple answers? NOT!
Posted: Mon Oct 22, 2012 2:33 am
by (β-α)/2
Εν δυνάμει μηχανολόγοι, θέλω να μου εξηγήσετε πώς μια 600αρα μηχανή μπορεί να φτάσει τα 101 χλμ/ω με την πρώτη ταχύτητα.
Re: Simple questions => Simple answers? NOT!
Posted: Mon Oct 22, 2012 2:48 am
by GranitaapoPeponi
(β-α)/2 wrote:Εν δυνάμει μηχανολόγοι, θέλω να μου εξηγήσετε πώς μια 600αρα μηχανή μπορεί να φτάσει τα 101 χλμ/ω με την πρώτη ταχύτητα.
τη ρίχνεις από τα 30000 πόδια αφού της βάλεις πρώτη.damn im good
τι κερδίζω;
Re: Simple questions => Simple answers? NOT!
Posted: Mon Oct 22, 2012 2:52 am
by ιστορικός mech-eng
GranitaapoPeponi wrote:(β-α)/2 wrote:Εν δυνάμει μηχανολόγοι, θέλω να μου εξηγήσετε πώς μια 600αρα μηχανή μπορεί να φτάσει τα 101 χλμ/ω με την πρώτη ταχύτητα.
τη ρίχνεις από τα 30000 πόδια αφού της βάλεις πρώτη.damn im good
τι κερδίζω;
εξυπνο
Re: Simple questions => Simple answers? NOT!
Posted: Mon Oct 22, 2012 2:52 am
by (β-α)/2
εχμ.. ήταν σοβαρή ερώτηση! μπορώ να βάλω και παραμέτρους:
α. πατάει στο δρόμο
β. ειανι σε ευθεια, όχι κατηφορα
γ.
Re: Simple questions => Simple answers? NOT!
Posted: Mon Oct 22, 2012 3:02 am
by KonTaz
Λόγω κλιμάκωσης κιβωτίου.
Re: Simple questions => Simple answers? NOT!
Posted: Mon Oct 22, 2012 3:02 am
by (β-α)/2
Θες να γίνεις λίγο περισσότερο πειγραφικός;
Re: Simple questions => Simple answers? NOT!
Posted: Mon Oct 22, 2012 3:26 am
by KonTaz
Δεν κατάλαβα ποιο σημείο σου κάνει εντύπωση αλλά δεν πειράζει.
Όσο πιο "κοντή" η τελική σχέση μετάδοσης,τόσο μεγαλύτερη ροπή περνάει στον πίσω τροχό της μηχανής και τόσο μεγαλύτερη είναι η επιτάχυνση της.Σε αγωνιστικές μηχανές οι πρώτες σχέσεις(συνήθως η 1η,η 2α και η 3η) είναι αρκετά "κοντές" με στόχο προφανώς την μέγιστη δυνατή επιτάχυνση.
Re: Simple questions => Simple answers? NOT!
Posted: Mon Oct 22, 2012 3:45 am
by ιστορικός mech-eng
paulspot92 wrote:Enositis wrote:Γίνεται να δημιουργήσουμε τεχνητό πετρέλαιο;
Γινεται αλλά είναι χρονοβόρο και πανάκριβο...οπότε αρκούμαστε σε αυτό που έχει δημιουργηθεί 'φυσικα"....μεχρι να τελειωσει....
μολις χθες-προχθες ειδα στο bbc, στις ειδησεις,οτι επιστημονες μπορεσαν να παρασκευασουν καυσιμο απο τον ατμοσφαιρικο αερα,το προλαβα προς το τελος το ρεπορταζ οποτε δεν μπορεσα να καταλαβω και πολλα ,περα απ το οτι τη συγκεκριμενη ανακαλυψη την εκανε εταιρια που δραστηριοποιειται σε αναλογου ειδους εργασιες ,και φυσικα μετα απο χρονια ερευνων
Re: Simple questions => Simple answers? NOT!
Posted: Mon Oct 22, 2012 1:28 pm
by (β-α)/2
KonTaz wrote:Δεν κατάλαβα ποιο σημείο σου κάνει εντύπωση αλλά δεν πειράζει.
Όσο πιο "κοντή" η τελική σχέση μετάδοσης,τόσο μεγαλύτερη ροπή περνάει στον πίσω τροχό της μηχανής και τόσο μεγαλύτερη είναι η επιτάχυνση της.Σε αγωνιστικές μηχανές οι πρώτες σχέσεις(συνήθως η 1η,η 2α και η 3η) είναι αρκετά "κοντές" με στόχο προφανώς την μέγιστη δυνατή επιτάχυνση.
Μου κάνει εντύπωση το γεγονός πως κατάφερε μόνο με πρώτη ταχύτητα να φτάσει στα 101 χλμ/ω. Το είχα στο μυαλό μου σα να χρησιμοποιείται η πρώτη σχέση μόνο για εκκίνηση οχημάτων, όχι ικανή να φτάσει μέχρι και τόσο υψηλή ταχύτητα.