Page 6 of 6

Re: Προαναγγελία αλλαγών στο εκπαιδευτικό σύστημα.

Posted: Tue Sep 28, 2010 11:25 pm
by ShadowMech
Elias wrote: Σαφώς τα πράγματα είναι πολύ πιο δύσκολα για τους νέους μηχανικούς αλλά γενικώς, είμαι της άποψης πως η εποχή θα παραμείνει έτσι και ίσως γίνει και χειρότερη...
Σκέψου, πως αν αυτή η κατάσταση διαιωνιστεί δεν θα φαίνεται περίεργο στις επόμενες γενιές νέων μηχανικών αυτό που σε εμάς φαίνεται αδιανόητο...ίσως είμαι αφελής αλλά νομίζω πως το όλο σύστημα είναι απαράδεκτο και οποιαδήποτε μεταρύθμιση γίνεται τον τελευταίο καιρό το κάνει ακόμα χειρότερο.Απλώς τις μεταρρυθμίσεις στην Παιδεία θα τις νιώσουμε όλοι οι φοιτητές στο πετσί μας αν τελικά περάσουν, ενώ τις όσες οικονομικές μεταρρυθμίσεις έχουν γίνει ως τώρα μερικοί τις νιώθουμε, μερικοί όχι(ακόμα).
Είναι προφανές πως η συζήτηση μπορεί να επεκταθεί πάρα πολύ αλλά δεν ξέρω αν είναι σκόπιμο στο συγκεκριμένο topic.
Nα στο θεσω απλα, λογικα και χωρις πολλα-πολλα:
Αν ειχαν οντως τη διαθεση να προσφερουν, να διεκδικησουν και να ειναι αποτελεσματικες οι φοιτητικες παραταξεις, θα ειχαν ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ξεκινησει με το να ασκουν σωστα και ενεργα τον ΘΕΣΜΙΚΟ ΡΟΛΟ τους μεσα στη σχολη, που ειναι να εκπροσωπουν την αποψη των φοιτητων για τα ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ. Για αυτο (υποτιθεται οτι) τους ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ.
Οταν αποδεικνυουν την αδιαφορια ισως, τεμπελια ισως, στα @@ τους να το πω? στο ρολο που τυπικα τους εχει ανατεθει, τοτε για μενα χανουν καθε σοβαροτητα και αξιοπιστια οταν διεκδικουν κατι ευρυτερο και εκτος σχολης.

Εχουν ξεκαθαρα δειγματα γραφης απο τα του οικου τους, δε γινεται να το παραβλεψεις αυτο πως να το κανουμε.

Re: Προαναγγελία αλλαγών στο εκπαιδευτικό σύστημα.

Posted: Thu Sep 30, 2010 2:44 pm
by Elias
ShadowMech wrote:
Elias wrote: Σαφώς τα πράγματα είναι πολύ πιο δύσκολα για τους νέους μηχανικούς αλλά γενικώς, είμαι της άποψης πως η εποχή θα παραμείνει έτσι και ίσως γίνει και χειρότερη...
Σκέψου, πως αν αυτή η κατάσταση διαιωνιστεί δεν θα φαίνεται περίεργο στις επόμενες γενιές νέων μηχανικών αυτό που σε εμάς φαίνεται αδιανόητο...ίσως είμαι αφελής αλλά νομίζω πως το όλο σύστημα είναι απαράδεκτο και οποιαδήποτε μεταρύθμιση γίνεται τον τελευταίο καιρό το κάνει ακόμα χειρότερο.Απλώς τις μεταρρυθμίσεις στην Παιδεία θα τις νιώσουμε όλοι οι φοιτητές στο πετσί μας αν τελικά περάσουν, ενώ τις όσες οικονομικές μεταρρυθμίσεις έχουν γίνει ως τώρα μερικοί τις νιώθουμε, μερικοί όχι(ακόμα).
Είναι προφανές πως η συζήτηση μπορεί να επεκταθεί πάρα πολύ αλλά δεν ξέρω αν είναι σκόπιμο στο συγκεκριμένο topic.
Nα στο θεσω απλα, λογικα και χωρις πολλα-πολλα:
Αν ειχαν οντως τη διαθεση να προσφερουν, να διεκδικησουν και να ειναι αποτελεσματικες οι φοιτητικες παραταξεις, θα ειχαν ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ξεκινησει με το να ασκουν σωστα και ενεργα τον ΘΕΣΜΙΚΟ ΡΟΛΟ τους μεσα στη σχολη, που ειναι να εκπροσωπουν την αποψη των φοιτητων για τα ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ. Για αυτο (υποτιθεται οτι) τους ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ.
Οταν αποδεικνυουν την αδιαφορια ισως, τεμπελια ισως, στα @@ τους να το πω? στο ρολο που τυπικα τους εχει ανατεθει, τοτε για μενα χανουν καθε σοβαροτητα και αξιοπιστια οταν διεκδικουν κατι ευρυτερο και εκτος σχολης.

Εχουν ξεκαθαρα δειγματα γραφης απο τα του οικου τους, δε γινεται να το παραβλεψεις αυτο πως να το κανουμε.
Δεν μπορώ να συμφωνήσω με την άποψη σου για την μη άσκηση του Θεσμικού τους ρόλου, σύμφωνα με τα όσα έχω δει ως τώρα.
Σαφώς δεν βάζω όλες τις παρατάξεις στο ίδιο τσουβάλι και σαφώς μπορώ να έχω γνώμη μόνο για τους Ναυπηγούς(αλλά δεν νομίζω ότι υπάρχει τόσο μεγάλο χάσμα μεταξύ των παρατάξεων των δύο σχολών).
Παρόλα αυτά, οι διχογνωμίες σε αυτό το θέμα είναι φυσιολογικές, αλλά δεν αποτελούν την ουσία.
Το ότι μπορεί ο φοιτητικός σύλλογος να κάνει τις παρατάξεις του να τρέξουν για αυτόν το θεωρώ δεδομένο και σε ένα βαθμό το έχω ήδη δει.
Αρκεί οι φοιτητές να έχουν συνειδητοποιήσει ότι ορισμένα ζητήματα αντιμετωπίζονται μόνο συλλογικά και ότι ο ατομικός δρόμος πρόκειται να αποδόσει καρπούς μόνο για μία ισχνή μειοψηφία.