Re: Ανέκδοτα & άφθονο γέλιο!!
Posted: Sat Nov 27, 2010 1:39 am
Οι 3 νόμοι του Newton για την αποφοίτηση
Ο 1ος νόμος
Η γνωστός από την έρευνα του στην επιστήμη της μηχανικής, η θεωρία του Isaac Newton για την πρόβλεψη της αποφοίτησης τυποποιήθηκε όντας η ποιο σημαντική συνεισφορά του για το πανεπιστήμιο του Cambridge την περίοδο που διάνυε εκεί την περίοδο λήψης του διδακτορικού του
1ος νόμος
« Ένας φοιτητής που μένει αδρανής στο πανεπιστήμιο τείνει ν παραμένει σε αδράνεια εκτός αν μια εξωτερική δύναμη ασκηθεί επάνω του»
Αυτή η εικασία είναι γνωστή και ως o «law of invertia» και ανακαλύφθηκε πειραματικά όταν ο Γαλιλαίος 4 χρόνια πριν γεννηθεί ο Νεύτωνας απείλησε να κόψει ένα μαθητή του αν δεν του έφερνε αποτελέσματα στην έρευνα που του είχε ανατεθεί
Πριν από την εποχή του Γαλιλαίου ήταν ευρέος διαδεδομένη η άποψη που έλεγε ότι ένας φοιτητής θα ξεκουραζόντανε μόνο όταν δεν του είχε ανατεθεί κάποια εργασία και το γεγονός ότι αν κατά την διάρκεια τις φοίτησης του δεν του ασκούνταν κάποια εξωτερική δύναμη θα αποφοιτούσε από μόνος του
Ο 2ος νόμος
Πρωτοεκδωθηκε το 1976 στο έργο του Νεύτωνα «Procrastinare Unaturalis Principia Mathematica», το οποίο θεωρείτε ένα από τα ποιο σημαντικά συγγράμματα στην ιστορία της φυσικής επιστήμης. Ο δεύτερος νόμος του είναι ο ποιο σημαντικός από τους 3 γιατί έχει ως αποτέλεσμα τον υπολογισμό τις διάρκειας της φοίτησης
2ος νόμος
« η διάρκεια “a (age)” της φοίτησης είναι ευθείς ανάλογη της ελαστικότητας “F (flexibility) ” των καθηγητών και αντιστρόφως ανάλογη της προθυμίας “m (motivation) ” του φοιτητή για διάβασμα »
Μαθηματικά αυτό μεταφράζετε
a = F / m
κ
F = m a
Αυτός ο νόμος περιγράφει ποσοτικά τα αποτελέσματα άσκησης δύναμης σε έναν φοιτητή . ένας πολύ πρόθυμος φοιτητής μπορεί ν παραμείνει στην σχολή παρερχόμενος με αρκετή ελαστικότητα από τους καθηγητές του. Παρατηρείτε ότι αν η προθυμία τείνει ν εκμηδενιστεί η διάρκεια πάει στο άπειρο
3ος νόμος
Έχοντας εκδώσει τους 2 πρώτους νόμους της αποφοίτησης ο Νεύτωνας ακόμα βασανιζόταν από αυτό το παράδοξο : εάν πράγματι οι 2 πρώτοι νόμοι ληφθούν υπόψην για της δυνάμεις που καθυστερούν την αποφοίτηση γιατί η γνωστοποίηση των νόμων αυτών δεν οδηγεί τους φοιτητές σε αποφοίτηση .
Πιστευετε ότι ο νευτονας ¨παρατησε¨ την ερευνα του για την αποφοίτηση στην Celestial Mechanics στην προσπάθεια του για λύση του παραδόξου αυτού και τότε ανέπτυξε τον 3ο του νόμο
3ος νόμος
«Για κάθε ενέργεια προς την αποφοίτηση υπάρχει μια ίσα και αντίθετη ενέργεια περισπασμού »
Ο νόμος αυτός λέει ότι ανεξάρτητα από την σχέση του φοιτητή με τον καθηγητή του για κάθε παραγωγική ενέργεια υπάρχει μια ίσα και αντίθετη άχρηστη δραστηριότητα
Οι νόμοι του Νεύτωνα είναι τελικά μια γενική παρουσίαση του μηχανισμού αποφοίτησης που αναφέρετε στην ειδική θεωρία του Αϊνστάιν για την εργαστηριακή αναποτελεσματικότητα
Ο 1ος νόμος
Η γνωστός από την έρευνα του στην επιστήμη της μηχανικής, η θεωρία του Isaac Newton για την πρόβλεψη της αποφοίτησης τυποποιήθηκε όντας η ποιο σημαντική συνεισφορά του για το πανεπιστήμιο του Cambridge την περίοδο που διάνυε εκεί την περίοδο λήψης του διδακτορικού του
1ος νόμος
« Ένας φοιτητής που μένει αδρανής στο πανεπιστήμιο τείνει ν παραμένει σε αδράνεια εκτός αν μια εξωτερική δύναμη ασκηθεί επάνω του»
Αυτή η εικασία είναι γνωστή και ως o «law of invertia» και ανακαλύφθηκε πειραματικά όταν ο Γαλιλαίος 4 χρόνια πριν γεννηθεί ο Νεύτωνας απείλησε να κόψει ένα μαθητή του αν δεν του έφερνε αποτελέσματα στην έρευνα που του είχε ανατεθεί
Πριν από την εποχή του Γαλιλαίου ήταν ευρέος διαδεδομένη η άποψη που έλεγε ότι ένας φοιτητής θα ξεκουραζόντανε μόνο όταν δεν του είχε ανατεθεί κάποια εργασία και το γεγονός ότι αν κατά την διάρκεια τις φοίτησης του δεν του ασκούνταν κάποια εξωτερική δύναμη θα αποφοιτούσε από μόνος του
Ο 2ος νόμος
Πρωτοεκδωθηκε το 1976 στο έργο του Νεύτωνα «Procrastinare Unaturalis Principia Mathematica», το οποίο θεωρείτε ένα από τα ποιο σημαντικά συγγράμματα στην ιστορία της φυσικής επιστήμης. Ο δεύτερος νόμος του είναι ο ποιο σημαντικός από τους 3 γιατί έχει ως αποτέλεσμα τον υπολογισμό τις διάρκειας της φοίτησης
2ος νόμος
« η διάρκεια “a (age)” της φοίτησης είναι ευθείς ανάλογη της ελαστικότητας “F (flexibility) ” των καθηγητών και αντιστρόφως ανάλογη της προθυμίας “m (motivation) ” του φοιτητή για διάβασμα »
Μαθηματικά αυτό μεταφράζετε
a = F / m
κ
F = m a
Αυτός ο νόμος περιγράφει ποσοτικά τα αποτελέσματα άσκησης δύναμης σε έναν φοιτητή . ένας πολύ πρόθυμος φοιτητής μπορεί ν παραμείνει στην σχολή παρερχόμενος με αρκετή ελαστικότητα από τους καθηγητές του. Παρατηρείτε ότι αν η προθυμία τείνει ν εκμηδενιστεί η διάρκεια πάει στο άπειρο
3ος νόμος
Έχοντας εκδώσει τους 2 πρώτους νόμους της αποφοίτησης ο Νεύτωνας ακόμα βασανιζόταν από αυτό το παράδοξο : εάν πράγματι οι 2 πρώτοι νόμοι ληφθούν υπόψην για της δυνάμεις που καθυστερούν την αποφοίτηση γιατί η γνωστοποίηση των νόμων αυτών δεν οδηγεί τους φοιτητές σε αποφοίτηση .
Πιστευετε ότι ο νευτονας ¨παρατησε¨ την ερευνα του για την αποφοίτηση στην Celestial Mechanics στην προσπάθεια του για λύση του παραδόξου αυτού και τότε ανέπτυξε τον 3ο του νόμο
3ος νόμος
«Για κάθε ενέργεια προς την αποφοίτηση υπάρχει μια ίσα και αντίθετη ενέργεια περισπασμού »
Ο νόμος αυτός λέει ότι ανεξάρτητα από την σχέση του φοιτητή με τον καθηγητή του για κάθε παραγωγική ενέργεια υπάρχει μια ίσα και αντίθετη άχρηστη δραστηριότητα
Οι νόμοι του Νεύτωνα είναι τελικά μια γενική παρουσίαση του μηχανισμού αποφοίτησης που αναφέρετε στην ειδική θεωρία του Αϊνστάιν για την εργαστηριακή αναποτελεσματικότητα