Page 5 of 8

Re: Συνταξιούχος φαρμακοποιός αυτοκτόνησε στο Σύνταγμα!

Posted: Fri Apr 06, 2012 1:03 am
by crouch
@Lakers
Όντως λοιπόν πέρασε κακουχίες ο παππούς σου, το πρόβλημα παραμένει ότι εξαιτίας πολιτών που ασκούσαν ελλιπώς τις συνταγματικές υποχρεώσεις ενασχόλησης με τα κοινά (έστω σε επίπεδο σωστής ενημέρωσης και κριτικής εξαγωγής συμπερασμάτων), έχουν ανέβει στην εξουσία άνθρωποι που είναι ικανοί μέσα σε μια δυο γενιές να κάνουν τα παιδιά μας να δουλεύουν σαν τον παππού σου ξανά. Πρέπει να φτάσουμε εκεί για να καταλάβεις ότι ο κόπος ενός ανθρώπου του μόχθου, αλλά με το κεφάλι κάτω, πάει χαμένος μακροπρόθεσμα;
Spoiler: show
katsanetrino wrote:
crouch wrote:μεγαλείο και θέωση του ανθρώπου. Αυτό λέγεται συγκεκαλυμμένη έπαρση.
Θέωση ναι, αλλά μεγαλείο και έπαρση είναι λέξεις με μεγάλο βάρος για να χρησιμοποιείς. Προϋποθέτουν την διαδικασία της σύγκρισης, κάτι το οποίο όντως αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες πληγές της ανθρωπότητας, αλλά δεν υπάρχει στα μηνύματα του χριστιανισμού.
Υπάρχει σύγκριση στα μηνύματα, από τη στιγμή που σε σύγκριση με τα ζώα, μόνο ο άνθρωπος είναι καθ'εικόνα του θεού.
katsanetrino wrote:
crouch wrote:Είναι μια αντεπιστημονική φιλοσοφία. Είναι ανθρωποκεντρική, όσο και γεωκεντρική, πράγματα που έχουν ξεπεραστεί διαπαντός πια.
Ο ανθρωποκεντρισμός έχει ξεπεραστεί διαπαντός πια;
Δεν νομίζω, την στιγμή που η ραγδαία εξέλιξη των επιστημών ήρθε μόνο όταν ο νους του ανθρώπου στράφηκε στον ίδιο τον άνθρωπο.
Όσο για το γεωκεντρική, αν στηρίζεσαι στις "επιστημονικές" αναλύσεις της Βίβλου σχετικά με την Δημιουργία, τότε μόνο επιστημονικές δεν μπορείς να της πεις γιατί προφανώς η Βίβλος ΔΕΝ είναι επιστημονικό βιβλίο. Για άλλο σκοπό γράφτηκε και άλλα πράγματα θέλει να καταδείξει.
Οτιδήποτε άλλο σχετικό με το ότι η γη είναι στο κέντρο του κόσμου αποτελεί ερμηνεία και παρερμηνεία ανθρώπων και όχι φιλοσοφία χριστιανισμού.
Ο ανθρωποκεντρισμός είναι η οπτική του ανθρώπου ως κεντρικού και εξέχοντος σημαντικού ζωντανού οργανισμού στη φύση. Έχει ξεπεραστεί από τότε που εμπεδώθηκε η εξέλιξη των ειδών. Μάλλον κάτι άλλο είχες στο μυαλό σου. Επίσης η ραγδαία ανάπτυξη των επιστημών ήρθε μέσα από τη μελέτη της φύσης, κυρίως μάλιστα της άβιας φύσης. Η μελέτη των έμβιων οργανισμών, η φυσιολογία, και ειδικά οι επιστήμες του ανθρώπου άργησαν και εξελίσσονται πολύ βραδέως σε σύγκριση.
katsanetrino wrote:
crouch wrote:Είναι μια φιλοσοφία που δίνει αξία στην πίστη, δηλαδή στην υιοθέτηση πιστεύω χωρίς αποδείξεις.
Σύμφωνοι αλλά μήπως και η επιστήμη που τόσο επικροτείς δεν κάνει το ίδιο. Συνεχείς υποθέσεις και αξιώματα, χωρίς απόδειξη, με μόνη συνθήκη την συνέπεια με την λογική, η οποία όπως αποδεικνύεται εν τέλει υποπύπτει σε αντιφάσεις εν τη γενέσει της. Θα μου αντιπαραθέσεις ότι δεν γνωρίζουμε ακόμη και ότι κάποια μέρα θα ξέρουμε τα πάντα για το Σύμπαν. Δεκτό, αλλά αυτή η άποψη δεν μου φαίνεται καθόλου περισσότερο σωστή από το ότι οι γνώσεις μας έχουν upper bound και εν τέλει το μόνο που μας μένει είναι η καταφυγή στην πίστη.

Σχετικά με τα υπόλοιπα, είσαι πολύ γενικός και αφοριστικός και βέβαια κάνεις το λάθος να αναφέρεσαι σε προσπάθειες απόκτησης προσωπικού οφέλους που έγιναν διαχρονικά και όχι στην φιλοσοφία του χριστιανισμού. Ως γνωστόν, το μαχαίρι μπορεί να κόψει και μπορεί να σκοτώσει. Δεν φταίει ο δημιουργός του αν γίνει το 2ο.

sorry για το off topic
Η πλέον αξιόπιστη φιλοσοφία της επιστήμης είναι αυτή του Πόπερ, ο οποίος εν ολίγοις λέει ότι μια αυτό που κάνει μια θεωρία επιστημονική είναι η διαψευσιμότητα ή ελέγξιμότητά της. Επιστημονική γνώση είναι η εκάστοτε λιγότερο πιθανά λανθασμένη γνώση. Αυτό σημαίνει ότι όλη η γνώση είναι προσωρινή και πρόκειται για προσέγγιση της αλήθειας. Πάντα όμως πρέπει είναι έτσι δομημένη ώστε να μπορεί να δοκιμαστεί και να διαψευστεί. Αλλιώς κρίνεται αντιεπιστημονική.

Ευτυχώς δε προβλέπω να μάθουμε ποτέ τα πάντα, αν συνέβαινε κάτι τέτοιο ο κόσμος θα ήταν πολύ βαρετό μέρος. Το ίδιο ισχύει για τον θεό. Αν πραγματικά πιστεύει κάποιος ότι υπάρχει, τότε δεν υπάρχει κανένα μυστήριο γιατί όλες οι απαντήσεις θα έχουν δοθεί. Συμφωνώ απόλυτα με τον Hitchens:
"[...]to me, the offer of certainty, the offer of complete security, the offer of an impermeable faith that can’t give way, is the offer of something not worth having. I want to live my life taking the risk all the time that I don’t know enough yet. That I haven’t read enough, that I can’t know enough, that I’m always operating hungrily on the margins of a potentially great harvest of future knowledge and wisdom. I wouldn’t have it any other way, and I’d urge you to look at those of you who tell you, those people who tell you at your age, that you’re dead until you believe as they do. What a terrible thing to be telling to children. And that you can only live by accepting an absolute authority. Don’t think of that as a gift — think of it as a poisoned chalice, push it aside however tempting it is, take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way."

Είναι λάθος να παρομοιάζεις τη χριστιανική φιλοσοφία με ένα πολυχρηστικό μαχαίρι. Εγώ τη βλέπω σαν τον ηθικό αυτουργό λόγω του οποίου το μαχαίρι έχει βαφτεί πολλές φορές με αίμα.

Re: Συνταξιούχος φαρμακοποιός αυτοκτόνησε στο Σύνταγμα!

Posted: Fri Apr 06, 2012 1:45 am
by katsanetrino
crouch wrote: Υπάρχει σύγκριση στα μηνύματα, από τη στιγμή που σε σύγκριση με τα ζώα, μόνο ο άνθρωπος είναι καθ'εικόνα του θεού.

Ο ανθρωποκεντρισμός είναι η οπτική του ανθρώπου ως κεντρικού και εξέχοντος σημαντικού ζωντανού οργανισμού στη φύση. Έχει ξεπεραστεί από τότε που εμπεδώθηκε η εξέλιξη των ειδών. Μάλλον κάτι άλλο είχες στο μυαλό σου. Επίσης η ραγδαία ανάπτυξη των επιστημών ήρθε μέσα από τη μελέτη της φύσης, κυρίως μάλιστα της άβιας φύσης. Η μελέτη των έμβιων οργανισμών, η φυσιολογία, και ειδικά οι επιστήμες του ανθρώπου άργησαν και εξελίσσονται πολύ βραδέως σε σύγκριση.
Θα συμφωνήσω μαζί σου αν μου παραθέσεις κείμενο από την "καταγωγή των ειδών", όπου ο Δαρβίνος αναφέρει εξέλιξη από είδος σε είδος και όχι εξέλιξη μέσα στο ίδιο είδος.
Αν όντως η εξέλιξη των επιστημών προέρχεται από τη μελέτη της άβιας φύσης, τότε γιατί δεν εξελίχθηκε τόσο έντονα από την εποχή του Αριστοτέλη και του Αρχιμήδη; Και αυτοί την φύση δεν προσπαθούσαν να εξηγήσουν;
crouch wrote: Η πλέον αξιόπιστη φιλοσοφία της επιστήμης είναι αυτή του Πόπερ, ο οποίος εν ολίγοις λέει ότι μια αυτό που κάνει μια θεωρία επιστημονική είναι η διαψευσιμότητα ή ελέγξιμότητά της. Επιστημονική γνώση είναι η εκάστοτε λιγότερο πιθανά λανθασμένη γνώση. Αυτό σημαίνει ότι όλη η γνώση είναι προσωρινή και πρόκειται για προσέγγιση της αλήθειας. Πάντα όμως πρέπει είναι έτσι δομημένη ώστε να μπορεί να δοκιμαστεί και να διαψευστεί. Αλλιώς κρίνεται αντιεπιστημονική.
Ωραίες οι απόψεις του Πόπερ αλλά λίγο άκυρες εδώ. Για να ελέγξεις μια θεωρία πρέπει πρώτα να την στήσεις. Για να γίνει αυτό πρέπει να στηριχθείς σε κάποια θεμέλια. Αυτό ακριβώς είναι το σημείο που λέω ότι αναγκαστικά καταφεύγεις στην πίστη. Επιλέγεις αυτό που σου δίνει τις λιγότερες αντιφάσεις αλλά τελικά προκύπτει ότι τα πάντα προκαλούν αντιφάσεις.
crouch wrote:Ευτυχώς δε προβλέπω να μάθουμε ποτέ τα πάντα, αν συνέβαινε κάτι τέτοιο ο κόσμος θα ήταν πολύ βαρετό μέρος. Το ίδιο ισχύει για τον θεό. Αν πραγματικά πιστεύει κάποιος ότι υπάρχει, τότε δεν υπάρχει κανένα μυστήριο γιατί όλες οι απαντήσεις θα έχουν δοθεί.
Για να συμβεί αυτό πρέπει να γνωρίζεις τα πάντα για την ουσία αυτού που εσύ αποκαλείς Θεό. Αν δεν γίνεται αυτό τότε δυστυχώς οι απαντήσεις που έχεις είναι ελάχιστες.

Re: Συνταξιούχος φαρμακοποιός αυτοκτόνησε στο Σύνταγμα!

Posted: Fri Apr 06, 2012 3:08 am
by liakoskotsi
απορώ πραγματικά απορώ....

πως διάολο καταντήσαμε έτσι?!?!

συμφωνώ απόλυτα με τον ενυ...
μια εικόνα χίλιες λέξεις

δεν έχω κάτι άλλο να πω, όποιος κατάλαβε κατάλαβε...

Re: Συνταξιούχος φαρμακοποιός αυτοκτόνησε στο Σύνταγμα!

Posted: Fri Apr 06, 2012 3:31 am
by L1f
lakers4life24 wrote:
Ο παππούς σου που έχει κάνει τα κουμάντα του και έχει μια εξασφάλιση (και μπράβο του), αν δεν ασχοληθεί λίγο με αυτούς τους μαλάκες τους πολιτικούς μας και τα κοινά γενικά, μπορεί να ξυπνήσει αύριο μετά από μια κατάσχεση των καταθέσεων για αποπληρωμή του δημόσιου χρέους και να βρεθεί στην ίδια θέση με έναν σπάταλο ανεύθυνο συνταξιούχο φαρμακοποιό π.χ.
ο ανθρωπος δεν εχει βγαλει ουτε τριτη δημοτικου αγορι μου....το καταλαβαινεις? δεν ασχολειται με τετοια....παρ ολα αυτα καταφερε και οι απογονοι του ειναι σε πολυ υψηλοτερο επιπεδο...
κοιτα να βρεθει στην ιδια θεση μ αυτον αποκλειεται.....αντε να παιρνε την καραμπινα να τιναζε τα μυαλα αυτουνου του εβραιου που χουμε για πρωθυπουργο και των λοιπων μασονων

Κοιτα ,αντικειμενικα ο παππους σου ειναι ενα χουφταλο και θα εκλανε στον οποιοδηποτε μπατσο οποτε κοβε τις εξυπναδες

Re: Συνταξιούχος φαρμακοποιός αυτοκτόνησε στο Σύνταγμα!

Posted: Fri Apr 06, 2012 3:37 am
by Adamaklas
Ενας Άνθρωπος οδηγηθηκε στην αυτοκτονία λογω της εξαθλίωσης και της καταντιας αυτης της χωρας.

ΣΕΒΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟΝ .

Μιλήστε Συνετά ΚΑΙ όμορφα.

Re: Συνταξιούχος φαρμακοποιός αυτοκτόνησε στο Σύνταγμα!

Posted: Fri Apr 06, 2012 10:15 am
by rest_in_pieces
Πέστα ρε κατσανετρίνο.

Πριν 3 μήνες στην χαλκίδα είχε αυτοκτονήσει ένας άνθρωπος στην μεγάλη γέφυρα, για οικονομικούς λόγους.
Το έμαθε κανείς σας; Ε;
Όσο η ενασχόληση με "τα κοινά", εμπεριέχει τύπους όπως ο πρετεντέρης, ο τσίμας ο γαπ και κάτι άλλοι χοντροί, ΝΑ ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙ.

Re: Συνταξιούχος φαρμακοποιός αυτοκτόνησε στο Σύνταγμα!

Posted: Fri Apr 06, 2012 10:50 am
by crouch
Οff-topic μεν, κρυμμένο δε
Spoiler: show
katsanetrino wrote:Θα συμφωνήσω μαζί σου αν μου παραθέσεις κείμενο από την "καταγωγή των ειδών", όπου ο Δαρβίνος αναφέρει εξέλιξη από είδος σε είδος και όχι εξέλιξη μέσα στο ίδιο είδος.
Αν όντως η εξέλιξη των επιστημών προέρχεται από τη μελέτη της άβιας φύσης, τότε γιατί δεν εξελίχθηκε τόσο έντονα από την εποχή του Αριστοτέλη και του Αρχιμήδη; Και αυτοί την φύση δεν προσπαθούσαν να εξηγήσουν;
Ο Δαρβίνος είναι έθεσε τη βάση της εξελικτικής βιολογίας αλλά δεν είναι αυθεντία. Πέρα από αυτό, εννοείται ότι η εξέλιξη δρα πάνω σε μεμονωμένους οργανισμούς μέσα στο είδος, και όχι κατευθείαν πάνω σε είδη συνολικά.
Η επιστήμη δεν εξελίχθηκε την εποχή του Αριστοτέλη για δυο λόγους: δεν είχε εφευρεθεί η επιστημονική μέθοδος, και δεν υπήρχαν τα μαθηματικά εργαλεία. Μόνο γεωμετρία υπήρχε τότε, για αυτό και όλα περιστρέφονταν γύρω από αρμονίες και κύκλους/σφαίρες στο μυαλό τους. Αλλά δεν πέρασε από το μυαλό κανενός να δοκιμάσει τις θεωρίες του με πείραμα. Επίσης χωρίς μαθηματικά εργαλεία (ούτε ένα πολυώνυμο δευτέρου βαθμού δε μπορούσαν να λύσουν) θα ήταν αδύνατη η πρόοδος που έγινε με τον διαφορικό λογισμό π.χ. Μην τα περιμένουμε όλα σωστά από τα αρχαία χρόνια, η κάθε εποχή χτίζει στη συνέχεια των προηγούμενων. Παρθενογένεση δεν υπάρχει.


katsanetrino wrote:Ωραίες οι απόψεις του Πόπερ αλλά λίγο άκυρες εδώ. Για να ελέγξεις μια θεωρία πρέπει πρώτα να την στήσεις. Για να γίνει αυτό πρέπει να στηριχθείς σε κάποια θεμέλια. Αυτό ακριβώς είναι το σημείο που λέω ότι αναγκαστικά καταφεύγεις στην πίστη. Επιλέγεις αυτό που σου δίνει τις λιγότερες αντιφάσεις αλλά τελικά προκύπτει ότι τα πάντα προκαλούν αντιφάσεις.
Τη θεωρία τη στήνεις έτσι ώστε να μπορεί να δοκιμαστεί και να μπορεί να διαψευστεί. Αυτό είναι σημαντικό γιατί συνεπάγεται ότι για όσο καιρό ασπάζεσαι τη συγκεκριμένη θεωρία, το κάνεις επειδή έχεις αποδείξεις. Τα αστήρικτα θεμέλια της θεωρίας σου δεν είναι προϊόν πίστης, αλλά οφείλονται σε αποδείξεις, και μπορούν να εγκαταλειφθούν όταν οι αποδείξεις δε στηρίζουν πια την θεωρία. Είπαμε ο ίδιος ο ορισμός της πίστης είναι η υιοθέτηση πιστεύω χωρίς αποδείξεις.

Το ότι τα πάντα προκαλούν αντιφάσεις είναι επαγωγικός συλλογισμός. Επειδή έχεις παρατηρήσει πάρα πολλές περιπτώσεις να προκαλούν αντιφάσεις, συμπεραίνεις ότι όλες οι περιπτώσεις προκαλούν αντιφάσεις. Όμως ο επαγωγικός συλλογισμός έχει δειχθεί παράλογος από τον Hume, και αυτός είναι ο λόγος που η θεωρία του Popper δημιουργήθηκε: για να καλύψει το κενό.

Re: Συνταξιούχος φαρμακοποιός αυτοκτόνησε στο Σύνταγμα!

Posted: Fri Apr 06, 2012 11:16 am
by lakers4life24
crouch wrote:@Lakers
Όντως λοιπόν πέρασε κακουχίες ο παππούς σου, το πρόβλημα παραμένει ότι εξαιτίας πολιτών που ασκούσαν ελλιπώς τις συνταγματικές υποχρεώσεις ενασχόλησης με τα κοινά (έστω σε επίπεδο σωστής ενημέρωσης και κριτικής εξαγωγής συμπερασμάτων), έχουν ανέβει στην εξουσία άνθρωποι που είναι ικανοί μέσα σε μια δυο γενιές να κάνουν τα παιδιά μας να δουλεύουν σαν τον παππού σου ξανά. Πρέπει να φτάσουμε εκεί για να καταλάβεις ότι ο κόπος ενός ανθρώπου του μόχθου, αλλά με το κεφάλι κάτω, πάει χαμένος μακροπρόθεσμα;
Spoiler: show
katsanetrino wrote:
crouch wrote:μεγαλείο και θέωση του ανθρώπου. Αυτό λέγεται συγκεκαλυμμένη έπαρση.
Θέωση ναι, αλλά μεγαλείο και έπαρση είναι λέξεις με μεγάλο βάρος για να χρησιμοποιείς. Προϋποθέτουν την διαδικασία της σύγκρισης, κάτι το οποίο όντως αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες πληγές της ανθρωπότητας, αλλά δεν υπάρχει στα μηνύματα του χριστιανισμού.
Υπάρχει σύγκριση στα μηνύματα, από τη στιγμή που σε σύγκριση με τα ζώα, μόνο ο άνθρωπος είναι καθ'εικόνα του θεού.
katsanetrino wrote:
crouch wrote:Είναι μια αντεπιστημονική φιλοσοφία. Είναι ανθρωποκεντρική, όσο και γεωκεντρική, πράγματα που έχουν ξεπεραστεί διαπαντός πια.
Ο ανθρωποκεντρισμός έχει ξεπεραστεί διαπαντός πια;
Δεν νομίζω, την στιγμή που η ραγδαία εξέλιξη των επιστημών ήρθε μόνο όταν ο νους του ανθρώπου στράφηκε στον ίδιο τον άνθρωπο.
Όσο για το γεωκεντρική, αν στηρίζεσαι στις "επιστημονικές" αναλύσεις της Βίβλου σχετικά με την Δημιουργία, τότε μόνο επιστημονικές δεν μπορείς να της πεις γιατί προφανώς η Βίβλος ΔΕΝ είναι επιστημονικό βιβλίο. Για άλλο σκοπό γράφτηκε και άλλα πράγματα θέλει να καταδείξει.
Οτιδήποτε άλλο σχετικό με το ότι η γη είναι στο κέντρο του κόσμου αποτελεί ερμηνεία και παρερμηνεία ανθρώπων και όχι φιλοσοφία χριστιανισμού.
Ο ανθρωποκεντρισμός είναι η οπτική του ανθρώπου ως κεντρικού και εξέχοντος σημαντικού ζωντανού οργανισμού στη φύση. Έχει ξεπεραστεί από τότε που εμπεδώθηκε η εξέλιξη των ειδών. Μάλλον κάτι άλλο είχες στο μυαλό σου. Επίσης η ραγδαία ανάπτυξη των επιστημών ήρθε μέσα από τη μελέτη της φύσης, κυρίως μάλιστα της άβιας φύσης. Η μελέτη των έμβιων οργανισμών, η φυσιολογία, και ειδικά οι επιστήμες του ανθρώπου άργησαν και εξελίσσονται πολύ βραδέως σε σύγκριση.
katsanetrino wrote:
crouch wrote:Είναι μια φιλοσοφία που δίνει αξία στην πίστη, δηλαδή στην υιοθέτηση πιστεύω χωρίς αποδείξεις.
Σύμφωνοι αλλά μήπως και η επιστήμη που τόσο επικροτείς δεν κάνει το ίδιο. Συνεχείς υποθέσεις και αξιώματα, χωρίς απόδειξη, με μόνη συνθήκη την συνέπεια με την λογική, η οποία όπως αποδεικνύεται εν τέλει υποπύπτει σε αντιφάσεις εν τη γενέσει της. Θα μου αντιπαραθέσεις ότι δεν γνωρίζουμε ακόμη και ότι κάποια μέρα θα ξέρουμε τα πάντα για το Σύμπαν. Δεκτό, αλλά αυτή η άποψη δεν μου φαίνεται καθόλου περισσότερο σωστή από το ότι οι γνώσεις μας έχουν upper bound και εν τέλει το μόνο που μας μένει είναι η καταφυγή στην πίστη.

Σχετικά με τα υπόλοιπα, είσαι πολύ γενικός και αφοριστικός και βέβαια κάνεις το λάθος να αναφέρεσαι σε προσπάθειες απόκτησης προσωπικού οφέλους που έγιναν διαχρονικά και όχι στην φιλοσοφία του χριστιανισμού. Ως γνωστόν, το μαχαίρι μπορεί να κόψει και μπορεί να σκοτώσει. Δεν φταίει ο δημιουργός του αν γίνει το 2ο.

sorry για το off topic
Η πλέον αξιόπιστη φιλοσοφία της επιστήμης είναι αυτή του Πόπερ, ο οποίος εν ολίγοις λέει ότι μια αυτό που κάνει μια θεωρία επιστημονική είναι η διαψευσιμότητα ή ελέγξιμότητά της. Επιστημονική γνώση είναι η εκάστοτε λιγότερο πιθανά λανθασμένη γνώση. Αυτό σημαίνει ότι όλη η γνώση είναι προσωρινή και πρόκειται για προσέγγιση της αλήθειας. Πάντα όμως πρέπει είναι έτσι δομημένη ώστε να μπορεί να δοκιμαστεί και να διαψευστεί. Αλλιώς κρίνεται αντιεπιστημονική.

Ευτυχώς δε προβλέπω να μάθουμε ποτέ τα πάντα, αν συνέβαινε κάτι τέτοιο ο κόσμος θα ήταν πολύ βαρετό μέρος. Το ίδιο ισχύει για τον θεό. Αν πραγματικά πιστεύει κάποιος ότι υπάρχει, τότε δεν υπάρχει κανένα μυστήριο γιατί όλες οι απαντήσεις θα έχουν δοθεί. Συμφωνώ απόλυτα με τον Hitchens:
"[...]to me, the offer of certainty, the offer of complete security, the offer of an impermeable faith that can’t give way, is the offer of something not worth having. I want to live my life taking the risk all the time that I don’t know enough yet. That I haven’t read enough, that I can’t know enough, that I’m always operating hungrily on the margins of a potentially great harvest of future knowledge and wisdom. I wouldn’t have it any other way, and I’d urge you to look at those of you who tell you, those people who tell you at your age, that you’re dead until you believe as they do. What a terrible thing to be telling to children. And that you can only live by accepting an absolute authority. Don’t think of that as a gift — think of it as a poisoned chalice, push it aside however tempting it is, take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way."

Είναι λάθος να παρομοιάζεις τη χριστιανική φιλοσοφία με ένα πολυχρηστικό μαχαίρι. Εγώ τη βλέπω σαν τον ηθικό αυτουργό λόγω του οποίου το μαχαίρι έχει βαφτεί πολλές φορές με αίμα.
και τι θες να γινει δηλαδη τωρα? ουτως η αλλως γεωργικη χωρα ειναι η γαμημενη η χωρα μας απο πολυ παλια....αλλο που τα τελευταια χρονια νομιζαμε οτι μπορει να γινει βιομηχανικη.....αλλα ειναι αυτο που λεει ο μαο φιλε μου οταν νομιζεις οτι εχεις 4 αρχιδια στην πραγματικοτητα σε γαμανε απο πισω...οταν σνομπαρονται πλεον οι σωματικες εργασιες και γεμιζουμε αλβανους που τις κανουν και μετα γυρνανε με τα λεφτα μας(που δικαια κερδισαν) στη χωρα τους αυτες ειναι οι συνεπειες....οποτε μην το θεωρεις απιθανο να γυρισουμε εκει ακομα κι εμεις (ουτε καν τα εγγονια μας που λες)....εμενα στ αρχιδια μου δε φοβαμαι κι επιστημονας μπορω να γινω αλλα αν χρειαστει δουλευω και σαν αγροτης....τωρα αν εσυ φοβασαι μην σπασεις κανα νυχι δε σου φταιω εγω


L1F
μαλλον εισαι αριστερος παραταξιακος ετσι? εγω συγγενεις σου δεν σου εβρισα και δεν με ξερεις.......τωρα μεχρι και στα 80 του ο παππους μου απο σενα τουλαχιστον πιο σκληρος ειναι.....εσυ γ@μας μονο με λογια μαλλον

Re: Συνταξιούχος φαρμακοποιός αυτοκτόνησε στο Σύνταγμα!

Posted: Fri Apr 06, 2012 12:44 pm
by eΝy
http://www.time.com/time/world/article/ ... gonewsedit
Image
The man stood under a giant old tree on a grassy patch of Syntagma, the square across the street from Greece's Parliament. It was Wednesday morning, and commuters rushed by on their way to the subway. Most didn't notice him. The few who did saw that he was upset. He talked about drowning in debt.
Minutes later, he put a gun to his head and pulled the trigger. The man, whom Greek media identified as Dimitris Christoulas, was a 77-year-old retired pharmacist with a wife and a daughter. Police found a handwritten note on his body. In it, he blamed the government for cutting his pension so much he could no longer survive on it. "I find no other solution than a dignified end before I start searching through the trash for food," the note said. His final act was an act of protest, too: He chose to die in the square that's become synonymous with the scores of anti-austerity demonstrations that have rocked Athens for the last two years.


Giorgos Malikoutis was at his seaside suburban home when he heard the news. He's 65 and recently retired from his administrative job at Olympic Airlines. And he also has debts: He took out loans years ago to build small homes for his children. He was able to pay those debts until last year. That's when his pension got cut by 40% and also lost rental income from two buildings he owns. "So I went to the bank and asked for a haircut of 40 or 50%," he said, referencing the recent bond swap in which banks and other private creditors agreed to cut Greek debt by about half.
The bank turned him down, he said, smiling bitterly. "The Greek government, who helped cause all this debt mess, can get a break," he said. "But I can't. I wonder if this man, this departed man, felt the same way."


By Wednesday evening, Malikoutis was sitting on a bench in Syntagma, sipping a paper cup of grainy Greek coffee. He had come to pay his respects. So had hundreds of other Greeks. They encircled the tree where Christoulas had taken his life. They left bouquets of roses, tulips and gardenias. They burned incense and candles.
"When I heard the news this morning, I immediately thought of Tunisia," said one mourner, a man in his 50s who gave his name as Michalis and said he worked in nutrition science. He was referring to Mohamed Bouazizi, the 26-year-old street vendor who set himself on fire in the Tunisian town of Sidi Bouzid last year, sparking the Arab Spring revolutions. Michalis wondered what the death of A retired Greek pharmacist would mean in a country paralyzed by fear, debt and uncertainty. He watched as mourners pinned sympathy notes to the trunk of the tree. Some notes were tinged with sadness, saying that he didn't die in vain. Some were angry, beseeching Greeks to take up arms against the government. A few people in the crowd broke into spontaneous chants. "This was not a suicide!" they yelled. "It was a state-perpetrated murder!" Later, the protest turned violent. Young men in hoods threw Molotov cocktails at riot police, who responded with tear gas.


Many anti-austerity protesters blame the debt crisis on Greek politicians, whom they call traitors and thieves. Politicians here are so hated these days that many cannot walk in public without being pelted with yogurt and eggs. Greeks say politicians also sold out the country to international lenders in exchange for billions of dollars in bailout loans. Those lenders — the European Union and the International Monetary Fund — have forced the government to adopt very painful austerity measures, including wage and pension cuts and tax hikes, to bring down Greece's deficit. But the measures have also stalled the economy, dragging it into a fifth year of recession. Unemployment is now at 21%, more than double what it was two years ago, and the number of unemployed Greeks between the ages of 15 and 24 has surpassed an incredible 51%.


"You've heard it before, but young people do not see a future," says Mary Nassi, who's 20 years old and studying architecture at the University of Athens. "It's so depressing and disappointing." She was also at Syntagma on Wednesday evening with her friend, Chryssanthi Mourti, also 20 and an architecture student. Mourti's parents lost their jobs several months ago. "My family has no income," she said. "Nothing."
Mourti says she hopes Greece will get on a better path after parliamentary elections on May 6. But public polls show the vote will likely be inconclusive — no party has enough support to form a government on its own. Economists have also predicted more years of recession. The bailout agreements signed by the leaders of the main political parties mean that Greece must stick to a strict budget to keep receiving the loans that are keeping it from a chaotic default and a possible exit from the euro zone.
But many Greeks say the E.U. and IMF care more about getting their money than what the austerity policies are doing to people. Some are especially angry at Germany, likening their insistence on austerity to an occupation. In his suicide note, Christoulas reportedly compared caretaker Prime Minister Lucas Papademos to Georgios Tsolakoglou, the Premier who collaborated with the Nazis during World War II. Greek media are filled with stories of people sitting in cold, dark homes because they can't pay their electricity bills — or people losing their homes altogether. UNICEF recently cited reports of children fainting from hunger in Greek schools. "This isn't an economic crisis, it's a catastrophe," says Aris Violatzis, a psychologist at Klimaka, a social services NGO in Athens. "People don't know how to break out of the isolation."


Government data shows that the number of suicides in Greece has risen by at least 40% since 2009. Violatzis says he's seen a 10-fold increase in the number of calls to Klimaka's suicide-prevention hotline since 2010, when the debt crisis began. "The sad thing is that nothing new happened yesterday," he says. "It just happened at a particular place, Syntagma. People were committing suicides the day before yesterday and they will continue to do so the day after that."
Though some of the mourners wondered if Christoulas' public suicide in such a symbolic place would galvanize the anti-austerity movement, Mary Nassi, the architecture student, was skeptical. Most people are too scared to take to the streets, she said. "The truth is, even those of us who choose to fight feel depressed," she added. Near the tree where Christoulas took his life, a few angry, hooded young men punched into the air and called the government murderers, but most people were somber and sad. "It's a pity," said a woman in her sixties, wiping away tears. "A pity."

Re: Συνταξιούχος φαρμακοποιός αυτοκτόνησε στο Σύνταγμα!

Posted: Fri Apr 06, 2012 1:56 pm
by electra_semfitissa
aggelos wrote:καλα ρε παλικαρι μου μετα απο τις μαλακιες για χρυσαυγιτες που ελεγες το φθινοπωρο τωρα λες οτι ειναι δειλος ενας ανθρωπος που οπως λεει και το αρθο αγωνιστηκε στις πλατειες το καλοκαιρι , δεν κοιταζε μονο την παρταρα του δηλαδη , επειδη δεν αντεξε αλλο την κατασταση του??? Περα απο ασεβεια στο νεκρο και το τρισαθλιο
ΕΙΣΑΙ ΕΝΑΣ ΔΕΙΛΟΣ τπτ παραπανω
δεν ψιλιαζεσαι καν τις διαφορες της ζωης στην πολη και της ζωης στο χωριο?? Στην πολη αν δεν εχεις χρηματα πεθαινεις στο χωριο εχεις τη γη Δεν ειναι τυχαιο που στην κατοχη σχεδον ολα τα θυματα της πεινας ηταν στην Αθηνα (η Αθηνα δεν ειχε τοτε το μισο πληθυσμο της χωρας) ... Και φυσικα κοντευεις να γινεις αν δεν εισαι εισαι ηδη ,οχι ο πιο μισητος, εδω μεσα αλλα σιγουρα ο πιο αξιοληπητος....

Τελικα τι ειναι δειλια ?
..και όχι μόνο αυτό..:Η πράξη του συγκεκριμένου ανθρώπου έχει μοναδικό παρονομαστή τον "άνθρωπο" ώς οντότητα, ως ύπαρξη..γι αυτό είναι μία καθαρή,ανιδιοτελής πράξη,με ξεκάθαρο φιλοσοφικό περιεχόμενο πάνω στο ζήτημα της ζωής μέσα σε μία κοινωνία ανθρώπων ..Το να "πάρεις" και άλλους μαζί σου εμπεριέχει και την "ατιμία" να αφερείς τη ζωή του διπλανού σου,κάτι το οποίο φυσικά σέβεσαι και υπερασπίζεσαι!