Συμπεριφορά Πλοίου σε Θαλάσσιους Κυματισμούς
Forum rules
Σας υπενθυμίζουμε να μην δημοσιεύετε μηνύματα σε greeklish ή συνεχή ΚΕΦΑΛΑΙΑ! Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται.
Σας υπενθυμίζουμε να μην δημοσιεύετε μηνύματα σε greeklish ή συνεχή ΚΕΦΑΛΑΙΑ! Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται.
- Λakedaimonas
- Praetorian
- Posts: 2086
- Joined: Thu Jan 21, 2010 1:17 am
- Σχολή: Μηχανολόγος
- Gender: Male
Re: Συμπεριφορά Πλοίου σε Θαλάσσιους Κυματισμούς
Καλά ρε σεις κανείς δεν τους έχει πει ότι δεν πρέπει να σαλπάρουν τα επιβαταγωγά με τέτοιους καιρούς...
Introduce a little anarchy. Upset the established order and everything becomes chaos. I’m an agent of chaos. Oh, and you know the thing about chaos? It’s fair.
e-polytexneio.gr forum ntua all hail ntua
e-polytexneio.gr forum ntua all hail ntua
Re: Συμπεριφορά Πλοίου σε Θαλάσσιους Κυματισμούς
toν επιασε μεσοπελαγα...
- Λakedaimonas
- Praetorian
- Posts: 2086
- Joined: Thu Jan 21, 2010 1:17 am
- Σχολή: Μηχανολόγος
- Gender: Male
Re: Συμπεριφορά Πλοίου σε Θαλάσσιους Κυματισμούς
Γκαντεμιά! Καλά τα ραντάρ και τα δελτία καιρού τι τα χουμε? Τέσπα θάλασσα τι να λέμε..
Introduce a little anarchy. Upset the established order and everything becomes chaos. I’m an agent of chaos. Oh, and you know the thing about chaos? It’s fair.
e-polytexneio.gr forum ntua all hail ntua
e-polytexneio.gr forum ntua all hail ntua
- Λakedaimonas
- Praetorian
- Posts: 2086
- Joined: Thu Jan 21, 2010 1:17 am
- Σχολή: Μηχανολόγος
- Gender: Male
Re: Συμπεριφορά Πλοίου σε Θαλάσσιους Κυματισμούς
Introduce a little anarchy. Upset the established order and everything becomes chaos. I’m an agent of chaos. Oh, and you know the thing about chaos? It’s fair.
e-polytexneio.gr forum ntua all hail ntua
e-polytexneio.gr forum ntua all hail ntua
Re: Συμπεριφορά Πλοίου σε Θαλάσσιους Κυματισμούς
το ρανταρ σου λεει απλα αν υπαρχει αλλο πλοιο σε καποια αποσταση...οσο για τα δελτια καιρου η προβλεψη για την επομενη μερα ειναι με 63% επιτυχια...αν το χασεις κι η καταιγιδα ερχεται προς τα εσενα..ΓΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΜΗΣΕ ΤΑ....τα γιγαντια κυματα που ειδες πριν 22μετρα και λοιπα συμβαινουν σε "συμβολη" καταιγιδων...
- Λakedaimonas
- Praetorian
- Posts: 2086
- Joined: Thu Jan 21, 2010 1:17 am
- Σχολή: Μηχανολόγος
- Gender: Male
Re: Συμπεριφορά Πλοίου σε Θαλάσσιους Κυματισμούς
Ναι δίκιο έχεις. Μεγάλη υπόθεση η πρόβλεψη του καιρού για τους ναυτικούς. Λογικά σε κάτι τέτοιες στιγμές κάνεις και τον σταυρό σου να μην γίνει καμιά μαλακία και σταματήσουν οι μηχανές.
Introduce a little anarchy. Upset the established order and everything becomes chaos. I’m an agent of chaos. Oh, and you know the thing about chaos? It’s fair.
e-polytexneio.gr forum ntua all hail ntua
e-polytexneio.gr forum ntua all hail ntua
Re: Συμπεριφορά Πλοίου σε Θαλάσσιους Κυματισμούς
και να ειναι κανα πλοιο κοντα να ερθει αν λαβει τα σηματα σου...ειδικα αυτα τα κυματα ανω των 20 μετρων ειναι θανατος σκετος...μπορουμε να κανουμε προσομοιωση στην δεξαμενη που εχει το ΕΜΠ να το δουμε ποσο ευκολα το μπαταρει..
Re: Συμπεριφορά Πλοίου σε Θαλάσσιους Κυματισμούς
Κάνω μια μικρή παρένθεση.
Κατ'αρχήν υπάρχουν πιο τακτικά, ειδικά δελτία καιρού προς ναυτιλομένους κάθε 4 ή 6 ώρες ανάλογα με την περιοχή και τις καιρικές συνθήκες, καθώς και έκτακτα δελτία καιρού. Επιπλέον αυτά τα μεγάλα πλοία δεν υπήρχε περίπτωση να μην γνώριζαν τι καιρικές συνθήκες θα αντιμετώπιζαν, απλώς τελικά, ορισμένα έκριναν πως έπρεπε να αναλάβουν το ρίσκο του ταξιδιού με τις αντίξοες καιρικές συνθήκες παρά να χάσουν το "μεροκάματο" και άλλα βρίσκονταν ούτως ή άλλως μεσοπέλαγα(πολύ μακριά από οποιοδήποτε λιμάνι, οπότε απλώς συνέχισαν το ταξίδι τους).
Επίσης, τα σύγχρονα ραντάρ που διαθέτουν τα πλοία μπορούν και εντοπίζουν καταιγίδες σε πολύ μεγάλες αποστάσεις, αλλά δεν επαρκούν για την πρόγνωση του καιρού. Αυτό γιατί, ο εντοπισμός της καταιγίδας από το ραντάρ του πλοίου δεν μπορεί να σου δόσει επαρκή στοιχεία για αυτήν, αλλά σου δίνει την απόσταση μεταξύ του ραντάρ και της καταιγίδας, την ταχύτητα με την οποία αυτή η απόσταση αυξάνεται ή μειώνεται, καθώς και το μέγεθος της καταιγίδας, σε ορισμένες περιπτώσεις. Τα υπόλοιπα στοιχεία, τα παίρνεις από τις μετεωρολογικές προγνώσεις και τους ηλεκτρονικούς μετεωρολογικούς χάρτες που διαθέτουν πολλά σύγχρονα πλοία.
Επί του θέματος, και για όσους αγαπάνε την ιστιοπλοΐα:
και ένα για όλα τα γούστα:
Κατ'αρχήν υπάρχουν πιο τακτικά, ειδικά δελτία καιρού προς ναυτιλομένους κάθε 4 ή 6 ώρες ανάλογα με την περιοχή και τις καιρικές συνθήκες, καθώς και έκτακτα δελτία καιρού. Επιπλέον αυτά τα μεγάλα πλοία δεν υπήρχε περίπτωση να μην γνώριζαν τι καιρικές συνθήκες θα αντιμετώπιζαν, απλώς τελικά, ορισμένα έκριναν πως έπρεπε να αναλάβουν το ρίσκο του ταξιδιού με τις αντίξοες καιρικές συνθήκες παρά να χάσουν το "μεροκάματο" και άλλα βρίσκονταν ούτως ή άλλως μεσοπέλαγα(πολύ μακριά από οποιοδήποτε λιμάνι, οπότε απλώς συνέχισαν το ταξίδι τους).
Επίσης, τα σύγχρονα ραντάρ που διαθέτουν τα πλοία μπορούν και εντοπίζουν καταιγίδες σε πολύ μεγάλες αποστάσεις, αλλά δεν επαρκούν για την πρόγνωση του καιρού. Αυτό γιατί, ο εντοπισμός της καταιγίδας από το ραντάρ του πλοίου δεν μπορεί να σου δόσει επαρκή στοιχεία για αυτήν, αλλά σου δίνει την απόσταση μεταξύ του ραντάρ και της καταιγίδας, την ταχύτητα με την οποία αυτή η απόσταση αυξάνεται ή μειώνεται, καθώς και το μέγεθος της καταιγίδας, σε ορισμένες περιπτώσεις. Τα υπόλοιπα στοιχεία, τα παίρνεις από τις μετεωρολογικές προγνώσεις και τους ηλεκτρονικούς μετεωρολογικούς χάρτες που διαθέτουν πολλά σύγχρονα πλοία.
Επί του θέματος, και για όσους αγαπάνε την ιστιοπλοΐα:
και ένα για όλα τα γούστα:
Ο Ρομπέν του ΕΜΠ.
Re: Συμπεριφορά Πλοίου σε Θαλάσσιους Κυματισμούς
το πρωτο βιντεακι πρεπει να ναι απο America Cup η απο Spa Reggata...εχω κανει ιστιοπλοια σε τετοιους καιρους και ειναι Κ Α Υ Λ Α
Re: Συμπεριφορά Πλοίου σε Θαλάσσιους Κυματισμούς
Ουαου το δεύτερο τα σπάει ειδικά εκείνο με το μεγάλο cruise είναι όλα τα λεφτά 90 μοιρες κλίση ....
let's go design