Page 23 of 36
Re: Ανεξάρτητο Πλαίσιο "ΑΝΟΙΧΤΗ ΣΧΟΛΗ"
Posted: Sun Sep 18, 2011 5:59 pm
by EiRiNaKi
Με αυτό το σκεπτικό μπορείς να ξεκινήσεις και Πέμπτη.
Το 1ο έτος δίνει σχέδιο που δε θέλει και διάβασμα, για 2ο και 3ο έτος δεν υπάρχει κάτι και στο 4ο και 5ο νομίζω υπάρχουν κυρίως μαθήματα επιλογής ή τελοσπάντων όχι δύσκολα μαθήματα.
Re: Ανεξάρτητο Πλαίσιο "ΑΝΟΙΧΤΗ ΣΧΟΛΗ"
Posted: Sun Sep 18, 2011 6:02 pm
by george.eleftheriou
dpunis μπορούμε προς το παρόν να συμφωνήσουμε ότι όπως έχουν τώρα τα πράγματα η βέλτιστη διατύπωση του πλαισίου είναι απλώς ανοιχτή σχολή χωρίς καμία εισαγωγή, καμία αναφορά θετική/αρνητική στον νόμο (για τους λόγους που έχουν αναφερθεί επανειλημμένα) και χωρίς αναφορά στο πότε ακριβώς ξεκινάει η εξεταστική;
Re: Ανεξάρτητο Πλαίσιο "ΑΝΟΙΧΤΗ ΣΧΟΛΗ"
Posted: Sun Sep 18, 2011 6:08 pm
by Kitharistas
έχει να κάνει και με το πως το ακούει ο άλλος.. άλλο να του πεις μεθαύριο κι άλλο να τους πεις μετά από 3 μέρες, είναι σχεδόν ίδιο και σύμφωνα με το πρόγραμμα σιγά την ιδιαίτερη διαφορά, αλλά έχει να κάνει με την πρώτη αντίδραση στον αποδέκτη.. είναι κάτι παρόμοιο με μια τιμή που είναι 100€ και μία που είναι 99,99€ καμία ουσιαστική διαφορά, αλλά η δεύτερη φαίνεται πιο ελκυστική
Re: Ανεξάρτητο Πλαίσιο "ΑΝΟΙΧΤΗ ΣΧΟΛΗ"
Posted: Sun Sep 18, 2011 6:22 pm
by Nameless
Σας παρακαλω παιδια, γινεται να σταματησουμε τη φιλολογια??? Παμε να ανοιξουμε τη σχολη μας με αυτο το μινιμουμ ενωτικο πλαισιο και ΑΦΟΥ την ανοιξουμε θα δουμε πως θα πανε ολα.
Ποιος ο λογος να συναντηθουμε??? Μηπως ξεφευγουμε απο το στοχο μας??? Ο στοχος μας ειναι να ανοιξει η σχολη. Και αμα θελουμε να το κανουμε αυτο, το πλαισιο θα παραμεινει ΑΠΛΟ και ΛΙΤΟ ως εχει.
Η πολιτικη μας θεση απεναντι στο νομοσχεδιο ειναι απλη. Οτι ειναι γενικολογο. Εως εκει. Αλλοι διαφωνουν. Αλλοι συμφωνουν. ΩΡΑΙΑ.
Δεν πρεπει να ξαναμπουμε σε διαδικασια κουβεντας με οποιαδηποτε παραταξη (για το νομοσχεδιο). Ο,τι και να κανουμε, για ενα να ειστε σιγουροι. Θα βρουν απειρους τροπους να μας την πουν.
Το θεμα ειναι να βρουμε τροπους να απαντησουμε σε αυτα με ξεκαθαρο και σαφη τροπο ωστε να μην υπαρχουν παρεξηγησεις. Δεν ειμαστε ουτε πρακτορες της Διαμαντοπουλου, ουτε σκοπευουμε να καουμε στην κολαση.
Ειμαστε ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ που θελουν ΑΝΟΙΧΤΗ ΣΧΟΛΗ.
Ας μην ξεχναμε το λογο για τον οποιο δημιουργηθηκε αυτο το THREAD. ΓΙΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗ.
Re: Ανεξάρτητο Πλαίσιο "ΑΝΟΙΧΤΗ ΣΧΟΛΗ"
Posted: Sun Sep 18, 2011 6:39 pm
by dpunis
+1.
Re: Ανεξάρτητο Πλαίσιο "ΑΝΟΙΧΤΗ ΣΧΟΛΗ"
Posted: Sun Sep 18, 2011 6:50 pm
by george.eleftheriou
Σωστά. Δεν χρειάζεται συνάντηση και η συζήτηση για οτιδήποτε άλλο πέρα από το άνοιγμα της σχολής είναι μάλλον βλαπτική. Περισσότερο απελπισία δημιουργεί παρά λύσεις.Ισχύει και για τη συνέλευση και για το forum. Ούτε για τον νόμο ούτε για το πότε δίνεται το πρώτο μάθημα μπορούμε να μιλάμε τώρα. Προς το παρόν ο στόχος μας είναι να ανοίξει η σχολή. Αν ανοίξει, αλλάζουν τα δεδομένα και βάζουμε άλλον στόχο.
+1 κι απο μένα
Re: Ανεξάρτητο Πλαίσιο "ΑΝΟΙΧΤΗ ΣΧΟΛΗ"
Posted: Sun Sep 18, 2011 8:04 pm
by Stallion
HarisSukhoi wrote:Μήπως να παραδεχτούμε απλά ότι η εξεταστική του Σεπτέμβρη μας άφησε χρόνους και να παλέψουμε απλά για να ανοίξουμε κανονικά για το εξάμηνο?
+1
Re: Ανεξάρτητο Πλαίσιο "ΑΝΟΙΧΤΗ ΣΧΟΛΗ"
Posted: Sun Sep 18, 2011 9:28 pm
by electron
Stallion wrote:HarisSukhoi wrote:Μήπως να παραδεχτούμε απλά ότι η εξεταστική του Σεπτέμβρη μας άφησε χρόνους και να παλέψουμε απλά για να ανοίξουμε κανονικά για το εξάμηνο?
+1
. . . . . Όχι ????? Αυτό καίει τελείως όσους θα τελείωναν τώρα. Επίσης βγάζει από τον προγραμματισμό τους και όσους ήθελαν να τελειώσουν Φλεβάρη (καλοκαιρινά μαθήματα). Αν πούμε να μη γινει εξεταστική για όλους, πρέπει να εισηγηθούμε να γίνει έστω για τους επι πτυχίω. Κρίμα είναι κάποιος που χρωστάει 2 καλοκαιρινά να τελειώσει ένα χρόνο μετά (πιο κρίμα και από το να τελειώσει 6 μήνες μετά αν χρωστάει μόνο χειμερινά). Το λογικο ειναι εστω αυτοι να δωσουν. Το ιδανικο ειναι να δωσουν ολοι ομως. Αν αυτο δε γινεται, μιλαμε μονο για τους επι πτυχιω.
Re: Ανεξάρτητο Πλαίσιο "ΑΝΟΙΧΤΗ ΣΧΟΛΗ"
Posted: Sun Sep 18, 2011 9:30 pm
by nikon-a
electron wrote:Stallion wrote:HarisSukhoi wrote:Μήπως να παραδεχτούμε απλά ότι η εξεταστική του Σεπτέμβρη μας άφησε χρόνους και να παλέψουμε απλά για να ανοίξουμε κανονικά για το εξάμηνο?
+1
. . . . . Όχι ????? Αυτό καίει τελείως όσους θα τελείωναν τώρα. Επίσης βγάζει από τον προγραμματισμό τους και όσους ήθελαν να τελειώσουν Φλεβάρη (καλοκαιρινά μαθήματα). Αν πούμε να μη γινει εξεταστική για όλους, πρέπει να εισηγηθούμε να γίνει έστω για τους επι πτυχίω. Κρίμα είναι κάποιος που χρωστάει 2 καλοκαιρινά να τελειώσει ένα χρόνο μετά (πιο κρίμα και από το να τελειώσει 6 μήνες μετά αν χρωστάει μόνο χειμερινά). Το λογικο ειναι εστω αυτοι να δωσουν. Το ιδανικο ειναι να δωσουν ολοι ομως. Αν αυτο δε γινεται, μιλαμε μονο για τους επι πτυχιω.
Και τι σε κανει να πιστευεις οτι προλαβαινουμε ;;;
Re: Ανεξάρτητο Πλαίσιο "ΑΝΟΙΧΤΗ ΣΧΟΛΗ"
Posted: Sun Sep 18, 2011 9:43 pm
by electron
nikon-a wrote:electron wrote:HarisSukhoi wrote:Μήπως να παραδεχτούμε απλά ότι η εξεταστική του Σεπτέμβρη μας άφησε χρόνους και να παλέψουμε απλά για να ανοίξουμε κανονικά για το εξάμηνο?
. . . . . Όχι ????? Αυτό καίει τελείως όσους θα τελείωναν τώρα. Επίσης βγάζει από τον προγραμματισμό τους και όσους ήθελαν να τελειώσουν Φλεβάρη (καλοκαιρινά μαθήματα). Αν πούμε να μη γινει εξεταστική για όλους, πρέπει να εισηγηθούμε να γίνει έστω για τους επι πτυχίω. Κρίμα είναι κάποιος που χρωστάει 2 καλοκαιρινά να τελειώσει ένα χρόνο μετά (πιο κρίμα και από το να τελειώσει 6 μήνες μετά αν χρωστάει μόνο χειμερινά). Το λογικο ειναι εστω αυτοι να δωσουν. Το ιδανικο ειναι να δωσουν ολοι ομως. Αν αυτο δε γινεται, μιλαμε μονο για τους επι πτυχιω.
Και τι σε κανει να πιστευεις οτι προλαβαινουμε ;;;
Τίποτα, αλλα αυτο δε σημαινει οτι δεν πρεπει να προσπαθησουμε. Αν ανοιξουμε και δεν ξαναχασουμε μαθημα με γελοια αφορμη παρα μονο για τον εορτασμο του Πολυτεχνειου, δεν θα εχουμε προβλημα. Βαλε κατω ημερομηνιες και τσεκαρε το. Το ειχα κανει για την περιπτωση που ξεκινουσαμε να δινουμε αυριο και εβγαινε μια χαρα (αν ψαξεις καπου στο τοπικ θα το βρεις). Οι 4 μερες διαφορα (αντι για Δευτερα--> Παρασκευη) δεν ειναι τεραστιο προβλημα.