Page 18 of 20

Re: Συζήτηση για το νομοσχέδιο

Posted: Sun Sep 04, 2011 9:41 pm
by Adramelch
ShadowMech wrote:http://www.hellenicparliament.gr/UserFi ... EI-pap.pdf
πηγαινε στο αρθρο 37 και θα δεις οτι αυτο το αποσπασμα δεν υπαρχει το original νομοσχεδιο (που ειναι και στο site του ελληνικου κοινοβουλιου αλλωστε)
Σιγουρα δε φταις , και γω δε θα φανταζομουν οτι θα επαιζε παραποιηση. Ισως βεβαια να ειναι καποια παλοιοτερη εκδοση του, και αυτο το κομματι να σβηστηκε (ευτυχως). Ειναι παντως τοσο χοντρο, και η διατυπωση καπως αγαρμπη, γι αυτο μου μυριζει προβοκατσια. Συμβαινουν κι αυτα...
Δεν είναι προβοκάτσια. Ήταν στο αυθεντικό νομοσχέδιο, αλλά ήταν από τα πράγματα στα οποία υποχώρησε (προσωρινά κατά τη γνώμη μου) το Υπουργείο (το άλλο που μου έρχεται είναι ότι το ΔΣ θα ήταν 7 καθηγητές 7 εξωπανεπιστημιακοί κι έγινε 8-6 ή 8-7).

Re: Συζήτηση για το νομοσχέδιο

Posted: Sun Sep 04, 2011 9:43 pm
by ιστορικός mech-eng
ηταν προσχεδιο αυτο και μαλλον αφαιρεθηκε μετα ...

Re: Συζήτηση για το νομοσχέδιο

Posted: Mon Sep 05, 2011 12:20 pm
by giotis
ShadowMech wrote:Πολυ χαιρομαι που μπηκες στη διαδικασια να ασχοληθεις σε συγκεκριμενα θεματα. :)
ιστορικός mech-eng wrote: -αναφερεται οτι εαν ο φοιτητης αποτυχει γ τρεις φορες σε ενα μαθημα ,πρεπει να εξεταστει απο τριμελη επιτροπη.ΔΕΚΤΟΝ!
αλλα δεδομενου των καθηγητων και τρανταχτων παραδειγματων σε πολλα μαθηματα οι καθηγητες πολλες φορες ειναι καταφορα αδικοι απεναντι στο συνολο των φοιτητων,εαν πρωτα δεν διορθωσει αυτα τα κακως κειμενα ΓΙΑΤΙ απειλει κατ αυτον τον τροπο τους φοιτητες?(ΝΑ ΔΗΛΩΣΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΟΡΙΟΥ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΦΟΡΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΟΤΙ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕς ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΨΟΓΟΙ ΚΑΙ ΤΥΠΙΚΟΙ ΣΤΗΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ,ΔΥΣΤΥΧΩς ΟΜΩς ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΑΛΛΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ)
Η επιτροπη ειναι προαιρετικη, και γινεται υστερα απο αιτηση του φοιτητη. Αν αποτυχεις σε αυτη μπορεις να συνεχισεις να δινεις, φανταζομαι ειτε σε επιτροπη ειτε κανονικαεκτος αν το εκαστοτε ιδρυμα ορισει διαφορετικα.
από όσο έχω καταλάβει αυτό το μέτρο είναι υπέρ του φοιτητή κ όχι κατά του.δηλαδή στην λογική ότι τόσο βλάκας είναι τέλος πάντων ο φοιτητήτς που δν μπορεί να περάσει το μάθημα? μήπως φταίει ο καθηγητής? ας τον στείλουμε σε προφορική εξέταση να δούμε? (αυτή την εντύπωση μου έδωσε διαβάζοντάς το)
Adramelch wrote:
ShadowMech wrote:-απο το 2014-2015 παυει η διανομη των διαδακτικων συγγραμματων και η αναλυτικη υλη θα αναρταται στο διαδυκτιο.ΚΑΛΗΜΕΡΑ!ξεστραβωθειτε επειδη δεν εχει λεφτα το δημοδιο!(περισσοτερο χρηστικο ηταν αυτο)
Ας μην ξεχνάμε ότι αρχικά ήταν να πάψει από το 2013 και τελευταία στιγμή το πήραν πίσω, οπότε θα έλεγα ας κρατάμε μια πισινή για το ότι μπορεί άνετα να το περάσουν στη ζούλα σε επόμενη φάση. Κάπου στο forum αναφέρθηκε ότι είναι πρόοδος τα e-books. Τα e-books λοιπόν είναι όντως πρόοδος, με την προϋπόθεση ότι έχει και έντυπο το βιβλίο. Ούτε όλοι έχουν υπολογιστή 24/7 διαθέσιμο, ούτε όλοι έχουν την αντοχή να είναι τόσες ώρες μπροστά σε μία οθόνη. Επίσης να υπενθυμίσω ότι τα μισά μαθήματα της σχολής είναι με ανοιχτά βιβλία.
τα e-books υπάρχουν ώστε να τα διαβάζεις με e-book reader. το να διαβάζεις με την οθόνη του υπολογιστή είναι καταστροφικό για τα μάτια σου.
Οι σημερινές οθόνες έχουν backlight το οποίο κατευθύνετε στα μάτια σου και είναι κουραστικό.
στους e-book reader χρειάζονται μία πηγή εξωτερικού φωτός (άμα θέλετε περισσότερες πληροφορίες ψάξτε το. πάντως ανάγνωση βιβλίων μέσω pc είναι άστα να πάνε)
επίσης άμα δεν μπορούμε να κρατάμε σημειώσεις πάνω χειρόγραφα (αφού έχουμε τις touch οθόνες επίσης θα είναι ....)
επίσης ακόμα κ τα e-book τα πληρώνεις. απλά δν έχουν το κόστος του χαρτιού, βιβλιοδεσίας, διανομής κτλπ. αλλά κ πάλι τα δικαιώματα θα πρέπει να τα πληρώνουν

Re: Συζήτηση για το νομοσχέδιο

Posted: Mon Sep 05, 2011 5:51 pm
by Adramelch
giotis wrote:
Adramelch wrote:Ας μην ξεχνάμε ότι αρχικά ήταν να πάψει από το 2013 και τελευταία στιγμή το πήραν πίσω, οπότε θα έλεγα ας κρατάμε μια πισινή για το ότι μπορεί άνετα να το περάσουν στη ζούλα σε επόμενη φάση. Κάπου στο forum αναφέρθηκε ότι είναι πρόοδος τα e-books. Τα e-books λοιπόν είναι όντως πρόοδος, με την προϋπόθεση ότι έχει και έντυπο το βιβλίο. Ούτε όλοι έχουν υπολογιστή 24/7 διαθέσιμο, ούτε όλοι έχουν την αντοχή να είναι τόσες ώρες μπροστά σε μία οθόνη. Επίσης να υπενθυμίσω ότι τα μισά μαθήματα της σχολής είναι με ανοιχτά βιβλία.
τα e-books υπάρχουν ώστε να τα διαβάζεις με e-book reader. το να διαβάζεις με την οθόνη του υπολογιστή είναι καταστροφικό για τα μάτια σου.
Οι σημερινές οθόνες έχουν backlight το οποίο κατευθύνετε στα μάτια σου και είναι κουραστικό.
στους e-book reader χρειάζονται μία πηγή εξωτερικού φωτός (άμα θέλετε περισσότερες πληροφορίες ψάξτε το. πάντως ανάγνωση βιβλίων μέσω pc είναι άστα να πάνε)
επίσης άμα δεν μπορούμε να κρατάμε σημειώσεις πάνω χειρόγραφα (αφού έχουμε τις touch οθόνες επίσης θα είναι ....)
επίσης ακόμα κ τα e-book τα πληρώνεις. απλά δν έχουν το κόστος του χαρτιού, βιβλιοδεσίας, διανομής κτλπ. αλλά κ πάλι τα δικαιώματα θα πρέπει να τα πληρώνουν
Και καλά, εμένα η οικογένεια μου έχει την οικονομική δυνατότητα να μου εξασφαλίσει ένα e-book reader. Στον άλλον τον κακόμοιρο, που δεν έτυχε να είναι από μια αντίστοιχη οικογένεια, ποιος θα του βρει τα λεφτά να το πάρει; Όπως και να έχει, οποιαδήποτε κίνηση για κατάργηση του έντυπου βιβλίου εμένα μου φαίνεται εντελώς λάθος. Είμαι υπολογιστάκιας και γενικότερα αντέχω 10-12ωρα μπροστά σε οθόνες στο χαλαρό αλλά πως να το κάνουμε, έντυπο βιβλίο>e-book.

Re: Συζήτηση για το νομοσχέδιο

Posted: Mon Sep 05, 2011 10:25 pm
by giotis
Adramelch wrote: Και καλά, εμένα η οικογένεια μου έχει την οικονομική δυνατότητα να μου εξασφαλίσει ένα e-book reader. Στον άλλον τον κακόμοιρο, που δεν έτυχε να είναι από μια αντίστοιχη οικογένεια, ποιος θα του βρει τα λεφτά να το πάρει; Όπως και να έχει, οποιαδήποτε κίνηση για κατάργηση του έντυπου βιβλίου εμένα μου φαίνεται εντελώς λάθος. Είμαι υπολογιστάκιας και γενικότερα αντέχω 10-12ωρα μπροστά σε οθόνες στο χαλαρό αλλά πως να το κάνουμε, έντυπο βιβλίο>e-book.
αυτό ακριβώς θέλω να πω κ εγώ. άμα θέλουν να δώσουν e-book πρέπει πρώτα να μας δώσουν ebook-reader
κ συμφωνώ με το έντυπο βιβλίο>e-book όπως κ το είπα μου φαίνεται
επίσης έχεις δοκιμάσει να διαβάσεις λογοτεχνικό βιβλίο σε PC? κ ακόμα χειρότερα να μελετάς? σκέψου να διαβάζεις στοιχεία 2 το βιβλίο του Kωστόπουλου από Pc? ή ακόμα χειρότερα πως είναι δυνατόν να διαβάζεις το βιβλίο ασκήσεων ρευστά αν δν μπορείς να το έχεις κ να γράψεις όσες σημειώσεις κ διευκρινήσεις χρειάζονται?

Re: Συζήτηση για το νομοσχέδιο

Posted: Tue Sep 06, 2011 1:23 am
by ιστορικός mech-eng
βασικα δεν νομιζω να σκεφτονται κατι τετοιο ,για οικονομικους λογους το κανουν και μονο.

εδω φετος τον σεπτεμβη μονο το 10% των βιβλιων θα διατεθουν στα σχολεια λογω ελλειψεων .

γ αυτο ειπα παραπανω πως δεν υπαρχουν οι καταλληλες προυποθεσεις να γινουν ορισμενες αλλαγες που ΑΜΕΣΑ θα επιρρεασουν την φοιτηση μας!
να δηλωσω πως δεν ανοικω πουθενα κομματικα ,αλλα πιστευω οτι σε καποιες τετοιες περιπτωσεις οι κταληψεις ειναι ενα (οχι το μοναδικο) μεσο πιεσης !αλλα δυστυχως ΕΜΕΙΣ οι ιδιοι τις εχουμε απαξιωσει...

Re: Συζήτηση για το νομοσχέδιο

Posted: Tue Sep 06, 2011 2:18 pm
by maro90
Υπαρχει περιπτωση να μπουν υποχρεωτικες παρουσιες σε ολα ή σε μερικα μαθηματα ?

Re: Συζήτηση για το νομοσχέδιο

Posted: Tue Sep 06, 2011 9:10 pm
by Adamaklas
50. Το 1982 καθιερώθηκε το άσυλο, σήμερα καταργείται;
Το πανεπιστημιακό άσυλο -που αποτελούσε κατάκτηση της δημοκρατίας μας- στην εποχή μας έχει εξελιχθεί σε χώρο όπου: παρεμποδίζεται η ελεύθερη έκφραση και μετάδοση της επιστημονικής γνώσης, επικρατούν ακραίες μειοψηφικές απόψεις, καταστρέφεται η πνευματική περιουσία και πολιτιστική κληρονομιά και καταπατούνται οι δημοκρατικές ελευθερίες. Συνεπώς, το άσυλο όπως το γνωρίζαμε στο παρελθόν καταργείται, ενώ είναι βασική αρχή του νόμου η ακαδημαϊκή ελευθερία.
πηγη http://esos.gr/index.php?option=com_k2& ... mo-plaisio
λαϊκισμός ο [laikizmós] Ο17 : ιδεολογία ή στάση που εκφράζεται κυρίως στην πολιτική και στην τέχνη και που χαρακτηρίζεται από υπερβολική και μη αυθεντική λαϊκότητα: H πολιτική της κυβέρνησης / της αντιπολίτευσης κυριαρχείται από φτηνό λαϊκισμό. Ο ~ στην τέχνη πήρε τη μορφή της στείρας και συντηρητικής προσκόλλησης στη μεσαιωνική παράδοση.

[λόγ. λαϊκ(ός) -ισμός μτφρδ. αγγλ. populism]
πηγη http://www.greek-language.gr/greekLang/ ... %CF%82&dq=

Ριχτε μια ματια. Ετσι για το σώας της ενημερωσης.

Re: Συζήτηση για το νομοσχέδιο

Posted: Tue Sep 06, 2011 9:46 pm
by ShadowMech
Το πανεπιστημιακό άσυλο -που αποτελούσε κατάκτηση της δημοκρατίας μας- στην εποχή μας έχει εξελιχθεί σε χώρο όπου: παρεμποδίζεται η ελεύθερη έκφραση και μετάδοση της επιστημονικής γνώσης, επικρατούν ακραίες μειοψηφικές απόψεις, καταστρέφεται η πνευματική περιουσία και πολιτιστική κληρονομιά και καταπατούνται οι δημοκρατικές ελευθερίες. Συνεπώς, το άσυλο όπως το γνωρίζαμε στο παρελθόν καταργείται, ενώ είναι βασική αρχή του νόμου η ακαδημαϊκή ελευθερία.
παρεμποδίζεται η ελεύθερη έκφραση
Βγες στη συνελευση και μιλα για διαπλοκη παραταξεων ή πχ για παρατυπιες στο καταστατικο ή για ψηφιση ψηφισματων αντι πλαισιων και μετρα τα δευτερολεπτα μεχρι να σου παρουν το μικροφωνο απ τα χερια.
επικρατούν ακραίες μειοψηφικές απόψεις
Στρεβλωση του καταστατικου ωστε να βγαινουν αποφασεις για το συνολο της σχολης απο ~140 ατομα, και να τη κλεινουν παρανομα μεχρι να ξεκαυλωσουν.
καταστρέφεται η πνευματική περιουσία και πολιτιστική κληρονομιά
Ολοι ξερουμε για βανδαλισμους και κλοπες εξοπλισμου
καταπατούνται οι δημοκρατικές ελευθερίες
Ας βγει πχ νεολαια του Λα.Ο.Σ. (εκφραζει ενα ~5% καλως ή κακως) στο πολυτεχνειο, και μετρηστε λεπτα πριν ακουσετε τις σειρηνες του ασθενοφορου.

Οχι οτι αυτα απαραιτητα λυνονται με την αρση του ασυλου, μη λεμε ομως και οτι δεν ισχυουν!

Re: Συζήτηση για το νομοσχέδιο

Posted: Tue Sep 06, 2011 10:00 pm
by anticapitalist
Adamaklas wrote:50. Το 1982 καθιερώθηκε το άσυλο, σήμερα καταργείται;
Το πανεπιστημιακό άσυλο -που αποτελούσε κατάκτηση της δημοκρατίας μας- στην εποχή μας έχει εξελιχθεί σε χώρο όπου: παρεμποδίζεται η ελεύθερη έκφραση και μετάδοση της επιστημονικής γνώσης, επικρατούν ακραίες μειοψηφικές απόψεις, καταστρέφεται η πνευματική περιουσία και πολιτιστική κληρονομιά και καταπατούνται οι δημοκρατικές ελευθερίες. Συνεπώς, το άσυλο όπως το γνωρίζαμε στο παρελθόν καταργείται, ενώ είναι βασική αρχή του νόμου η ακαδημαϊκή ελευθερία.
Το είδα και εγώ αυτό στο "σκονάκι" που τους έδωσε η διαμαντοπούλου...

Σκέφτηκα απο μέσα μου "οταν με το καλο παει ο γιωργάκης με την παρέα του εκεί που πρέπει, αυτόν που έγραψε τούτη την παράγραφο, μην τον ξεχάσουμε"