Διάτανος wrote:Όσον αφορά τα θρησκευτικά, έπρεπε να χουν καταργηθεί από χτες όπως και η υποχρεωτική προσευχή.
Έστω για την προσευχή να συμφωνήσω. Έστω ότι αποτελεί λίγο πολύ ξένο σώμα σε σχέση με το ρόλο του σχολείου. Αλλά η διδασκαλία των θρησκειών και όχι μόνο αυτής που πιστεύει ή δεν πιστεύει ο καθένας είναι κάτι διαφορετικό. Οι θρησκείες αποτελούν μεγάλο μέρος της ιστορίας της ανθρωπότητας γενικότερα. Βλέπε ιεροί πόλεμοι, σταυροφορίες (αν και οι λόγοι δεν ήταν θρησκευτικοί), Μεσαίωνας κλπ κλπ. Έχε τα θρησκευτικά στο σχολείο αλλά σε άλλη βάση ρε αδερφέ!
Αν το πάμε πιο βαθιά, από νεκρό χρόνο στο Λύκειο έχουμε και τα Κείμενα (lame!!) που πρακτικά δεν βοηθούν σε κάτι πχ ανάπτυξη σκέψης, ικανότητα έκφρασης κλπ κλπ. Ακόμα πιο βαθιά, ποιος είναι ο ρόλος του Λυκείου: το τελικό στάδιο της σχολικής εκπαίδευσης ή η εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Αν είναι το πρώτο, καλό είναι το πρόγραμμα (σχεδόν), ας συνεχίσει έτσι. Αν είναι το δεύτερο, τότε για τον πολυτεχνίτη είναι νεκρός χρόνος: Αρχαία, Νέα Ελληνικά, Ιστορία, Θρησκευτικά, Κείμενα, Κοινωνιολογία, Βιολογία, Ξένη Γλώσσα και ΑΟΘ. Για τον φοιτητή της φιλολογίας τα Μαθηματικά, η Χημεία, η Φυσική, η Πληροφορική, η Βιολογία και και και... Αλλά ποιο το νόημα του να είσαι στο Λύκειο τότε;
Διάτανος wrote:O συντηρητισμός των απόψεων που εκφράζεται είναι εφάμιλλος του Άδωνι εδώ πέρα.
Τον μπουμπούκο δεν τον φτάνει κανένας...