Page 2 of 4
Re: I am Hellene
Posted: Sun Apr 29, 2012 1:07 am
by ιστορικός mech-eng
Kuchiki_Byakuya wrote:ιστορικός mech-eng wrote:αυτο που αρνουμαστε να καταλαβουμε ειναι οτι οι ξενοι ξερουν πιο πολλα απο μας γ τον ελληνικο πολιτισμο .
Απλά εμείς δεν ξέρουμε τίποτα για τον δικό τους, γιατί είμαστε ελληναράδες και θέλουμε να περνάμε καλά εκεί που πάμε και όχι να μάθουμε για την κουλτούρα ενός λαού και την ιστορία του, ή για να το πω καλύτερα μας αρέσει να μαθαίνουμε αλλά με τον εύκολο τρόπο, συζητώντας μαζί τους με μια μπύρα στο χέρι και όχι με τον δύσκολο τρόπο.
eΝy wrote:Μπα, ούτε καν. Οι περισσότεροι ξένοι είναι ντιπ ζώα που δεν έχει χρειαστεί να παλέψουν για τίποτα στις τέλειες πουτσόχωρές τους. Ενδεικτικά πχ στη Γερμανία απολυτήριο Λυκείου έχει μόνο το 11% του πληθυσμού. Αν υπάρχει πραγματικά κάτι στο οποίο να υπερέχουμε εμείς οι Μπανανέζοι, αυτό είναι το ποσοστό μορφωμένων ανθρώπων ως προς τον πληθυσμό.
Έτσι είναι. οι περισσότεροι ξένοι ξέρουν μόνο τα βασικά, και πάλι σαν πληροφορία και όχι σαν γνώση για την κατανόηση ενός λαού. αλλά ένας στους δέκα που ξέρει ξέρει τα κέρατα του, θα σ' αρχίσει σε ιστορία, φιλοσοφία, μυθολογία, θέατρο και θα μείνει μαλάκας. Αλλά και αυτά ως πληροφορία περισσότερο.
οι ελληνες αν παμε σε ενα μερος θα γυρισουμε σιγουρο οποια ξενυχταδικο υπαρχει (αν υπαρχει ) και θα θεωρησουμε χαμενο χρονο να γνωρισουμε την ιστορια ενος λαου.επισης καλη η ιστορια και προσφορα της ελλαδας στον πολιτισμο αλλα ιδια προσφορα εχουν και αλλες χωρες/λαοι ,χωρις τους οποιους σημερα δεν θα ειχαμε τοσο καλο βιωτικο επιπεδο.θεωρω πολυ μεγαλη βλακεια να λεμε συνεχεια για το ποσο πολυ εχει προσφερει η ελλαδα στον παγκοσμιο πολιτισμο απο την στιγμη που εμεις δεν την ξερουμε καλα καλα και επισης ποτε δεν καναμε τιποτα περα απο το να την διατυμπανιζουμε.
το οτι σαν λαος εχουμε μεγαλο ποσοστο εγγραμματων ,δεν λεει κατι.αυτο το 11% των αποφοιτων λυκειου της γερμανιας την εκανε οικονομικο κυριαρχο στην ευρωπη μετα απο την (σχεδον ) διαλυση της στην β παγκοσμιο πολεμο.στην ελλαδα ολοι ειμαστε επιστημονες αλλα δυστυχως δεν εχουμε καταφερει ακομα να δημιουργησουμε καμια σοβαρη προοπτικη αναπτυξης για την ιδια μας την χωρα.
οχι δεν ειμαι ξενολατρης ,απλα η πλειοψηφια οσων μιλουν για ελλαδα δεν εχουν ποτε ασχοληθει με το τι πραγματικα σημαινει και απλα αναπαραγουν γνωμες που ακουνε απο αλλους.
Re: I am Hellene
Posted: Sun Apr 29, 2012 1:15 am
by Kuchiki_Byakuya
Stathis wrote:διπλοποστάρισμα
ΒΑΝ, ΒΑΝ, ΒΑΝ!!!
ιστορικός mech-eng wrote:οι ελληνες αν παμε σε ενα μερος θα γυρισουμε σιγουρο οποια ξενυχταδικο υπαρχει (αν υπαρχει ) και θα θεωρησουμε χαμενο χρονο να γνωρισουμε την ιστορια ενος λαου.
Επίσης θα θεωρήσουμε μαλακία την πόλη που δεν θα έχει νυχτερινή ζωή.
ιστορικός mech-eng wrote:,δεν λεει κατι.αυτο το 11% των αποφοιτων λυκειου της γερμανιας την εκανε οικονομικο κυριαρχο στην ευρωπη μετα απο την (σχεδον ) διαλυση της στην β παγκοσμιο πολεμο.
Επίσης επί πολλά χρόνια στη Γερμανία η παρακολούθηση στα σχολεία ήταν προαιρετική. Και όταν ρώταγες έναν σου έλεγε 'αυτοί που δεν μπαίνουν θα γίνουν εργάτες στα εργοστάσια και αυτοί που μπαίνουν θα σχεδιάζουν τις μηχανές'. Και ήταν και επίσημη θέση του κράτους για να μην δίνει πολλά δικαιώματα.
Re: I am Hellene
Posted: Sun Apr 29, 2012 2:19 am
by ιστορικός mech-eng
Kuchiki_Byakuya wrote:
ιστορικός mech-eng wrote:,δεν λεει κατι.αυτο το 11% των αποφοιτων λυκειου της γερμανιας την εκανε οικονομικο κυριαρχο στην ευρωπη μετα απο την (σχεδον ) διαλυση της στην β παγκοσμιο πολεμο.
Επίσης επί πολλά χρόνια στη Γερμανία η παρακολούθηση στα σχολεία ήταν προαιρετική. Και όταν ρώταγες έναν σου έλεγε 'αυτοί που δεν μπαίνουν θα γίνουν εργάτες στα εργοστάσια και αυτοί που μπαίνουν θα σχεδιάζουν τις μηχανές'. Και ήταν και επίσημη θέση του κράτους για να μην δίνει πολλά δικαιώματα.
αυτο δεν ειναι απαραιτητα κακο.
να θυμησω οτι την εποχη που αυτοι εστω και με αυτο τον τροπο εφτιαχναν ενα οικονομικο κυριαρχο κρατος εμεις αποθεωναμε τον καραμανλη και τον παπανδρεου,διαλεγεις και παιρνεις.
Re: I am Hellene
Posted: Sun Apr 29, 2012 3:14 pm
by crouch
Μου κάνει εντύπωση που κανένας δε μιλάει για το ουσιαστικό πρόβλημα με το βίντεο της Μουτσάτσου, και της δημοτικότητάς του ανάμεσα στην πλειοψηφία των Ελλήνων.
Μια Ελληνίδα, που ζει στον 21ο αιώνα, μιλάει σε πρώτο πρόσωπο για την εφεύρεση της αγοράς, της κριτικής σκέψης, και της δημοκρατίας.
Ταυτόχρονα, υπαινίσσεται ότι αισθάνεται υπερηφάνεια για τις πολλές παραλίες της χώρας της, μέσα σε όλα τα άλλα (π.χ. στην ελλάδα η οικογένεια είναι ιερή?!?)
Τί από όλα αυτά έχει κάνει πράγματι η ίδια η Μουτσάτσου, και ποιά από τα δεύτερα χαρακτηριστικά της προσφέρουν καμία αξία;
Για να τα πάρουμε από την αρχή:
Πριν 3000 χρόνια περίπου έζησε στον Ελλαδικό χώρο μια ομάδα ανθρώπων που, χάρη στις κοινωνικές, γεωγραφικές, και οικονομικές συνθήκες που επικρατούσαν, έκανε τεράστια βήματα προόδου στο πνεύμα κυρίως, και στις τέχνες δευτερευόντως. Ειδικά η πρόοδος που σημειώθηκε στο πνεύμα εντυπωσιάζει ακόμα τους ανθρώπους, μιας και δεν έχει επιτευχθεί τόσο μεγάλη πρόοδος έκτοτε, με αποτέλεσμα να παραμένει η κυρίαρχη επιρροή του δυτικού πολιτισμού σε πνευματικό επίπεδο ακόμη και στις μέρες μας.
Τώρα, πριν 35-something χρόνια, έτυχε να γεννηθεί στον ίδιο ελλαδικό χώρο μια γυναίκα (ας την πούμε Μουτσάτσου) σε μια πολύ διαφορετική κοινωνία, γεμάτη προλήψεις, ταμπού, ελλειπή μόρφωση, μισαλλοδοξία, κοντόφθαλμο εθνικισμό και διαστρεβλωμένη ιστορική συνείδηση. Μάλιστα, έτυχε οι ακτές της χώρας αυτή την περίοδο να έχουν καλοσχηματισμένες αμμουδιές.
Η σύνδεση μεταξύ των δυο κομματιών πού είναι;
Ίσα ίσα, που θα περίμενα από μια γυναίκα που έχει εφεύρει όπως λέει την κριτική σκέψη, να βλέπει πίσω από τα προφανή, και έστω να σταματήσει να στηρίζει επί δεκαετίες ανθρώπους που αποκαλύπτονται ψεύτες και ανήθικοι, από έναν κοινό άνθρωπο μέσης παιδείας.
Ειδικά για την Μουτσάτσου, δε βλέπω πού είναι το κακό με το να ταξιδεύει και να μένει όπου θέλει
Re: I am Hellene
Posted: Sun Apr 29, 2012 3:33 pm
by Διάτανος
ιστορικός mech-eng wrote:πολυ fake ο τσαμπουκας.
αντε και εις ανωτερα .
αυτο που αρνουμαστε να καταλαβουμε ειναι οτι οι ξενοι ξερουν πιο πολλα απο μας γ τον ελληνικο πολιτισμο .
+++++++
μάλλον η μουτσάτσου πήρε το μακρύτερο στην αναζήτηση ''διεθνούς'' καριέρας και σαν κεραυνός εν αιθρία θυμήθηκε την πολιτιστική κληρονομιά που ο νεο-έλλην ντροπιάζει με την πρώτη ευκαιρία του δοθεί με τα Cayen και τα ακρωτήρια.
Κατερινάκι next time try valium
Re: I am Hellene
Posted: Sun Apr 29, 2012 3:41 pm
by Stathis
---
Re: I am Hellene
Posted: Sun Apr 29, 2012 3:42 pm
by ιστορικός mech-eng
Διάτανος wrote:ιστορικός mech-eng wrote:πολυ fake ο τσαμπουκας.
αντε και εις ανωτερα .
αυτο που αρνουμαστε να καταλαβουμε ειναι οτι οι ξενοι ξερουν πιο πολλα απο μας γ τον ελληνικο πολιτισμο .
+++++++
μάλλον η μουτσάτσου πήρε το μακρύτερο στην αναζήτηση ''διεθνούς'' καριέρας και σαν κεραυνός εν αιθρία θυμήθηκε την πολιτιστική κληρονομιά που ο νεο-έλλην ντροπιάζει με την πρώτη ευκαιρία του δοθεί με τα Cayen και τα ακρωτήρια.
Κατερινάκι next time try valium
εγω απορω : εχουμε το κατερινακι και λεει οτι παπαρια της κατεβει ,ενω υπαρχουν σοβαροι ανθρωποι -επιστημονες (εχουμε εναν τασιο ,εναν μπεργελε και αρκετους αλλους στο πολυτεχνειο) οι οποιοι σιωπουν.δεν ξερω πιο ειναι χειροτερο απο τα δυο.
και μην πειτε οτι επειδη ειναι σοβαροι δεν βγαινουν να πουν την γνωμη τους ,οι εφημεριδες κανουν κρα για ενα αρθρο καποιου πραγματικα πνευματικου-πλην οικονομολογου-ανθρωπου.
Re: I am Hellene
Posted: Sun Apr 29, 2012 4:31 pm
by crouch
Stathis wrote:crouch wrote:Ειδικά για την Μουτσάτσου, δε βλέπω πού είναι το κακό με το να ταξιδεύει και να μένει όπου θέλει
τι εννοείς ,
ειδικά για την Μουτσάτσου ;
Εννοώ ειδικά για την περίπτωση της Μουτσάτσου, επειδή πολύς κόσμος την ειρωνεύεται επειδή ζει και εργάζεται στο εξωτερικό εδώ και χρόνια, λες και αν δε μένεις στην Ελλάδα δε μπορείς να μιλάς για την Ελλάδα.
Re: I am Hellene
Posted: Mon Apr 30, 2012 2:00 am
by Stathis
---
Re: I am Hellene
Posted: Mon Apr 30, 2012 2:50 am
by Kuchiki_Byakuya
HarisSukhoi wrote:Σημασία έχει όπως βλέπετε πως όποιος βγαίνει να μιλήσει εν ονόματι της χώρας τα κάνει σκατά όλα.
Ναι ρε, αφού δεν έχουμε ενιαία γραμμή, ούτε ως έθνος ούτε ως κράτος. Όποιος βγει έξω και πει κάτι αμέσως θα βρεθούν άπειροι να τον κράξουν, ακόμα και όταν λέει κάτι αξιόλογο.