Re: Τελευταίο Τμήμα Solidworks
Posted: Sat Mar 03, 2012 5:28 am
Δηλώνω συμμετοχή! Η πρώτη θέση δικιά μου!!!
Δεν μπόρεσα να παρακολουθήσω τα προηγούμενα, αυτό όμως δεν το χάνω!
Είναι εργαλείο που τα λεφτά του τα βγάζει πολλαπλά.
Μου έσκασε coupling από άξονα μετάδοσης στην BowThruster Engine στο καράβι, και αργότερα άξονας μαζί με το Impeller από αντλία,
για τα οποία δεν υπήρχε φυσικά ούτε βιβλίο μηχανής, ούτε Reference με serial no., καθότι η Lohmann & Stolterfoht, όπως και η KSB έχουν κλείσει..(κλασική φάση)
και καθόμουν και έκανα σκαρίφημα, τομές, κτλ, για να στείλω στο WorkShop, να φτιάξουν καλούπι.
Στην τελική να είσαι Μηχανολόγος Μετσοβίου, και να σχεδιάζεις στο χαρτί όπως ο κάθε μπαρκαρούτσος,
δείχνει πολύ άσχημα στη Ναυτιλιακή.
Πέρα από θέμα χρόνου και ευκολιών, είναι και θέμα Prestige.
Πόσο θα μέτραγε να τους τα έστελνα σε 3D model?
και.. P.S. AutoCad Sucks!
Δεν μπόρεσα να παρακολουθήσω τα προηγούμενα, αυτό όμως δεν το χάνω!
Είναι εργαλείο που τα λεφτά του τα βγάζει πολλαπλά.
Μου έσκασε coupling από άξονα μετάδοσης στην BowThruster Engine στο καράβι, και αργότερα άξονας μαζί με το Impeller από αντλία,
για τα οποία δεν υπήρχε φυσικά ούτε βιβλίο μηχανής, ούτε Reference με serial no., καθότι η Lohmann & Stolterfoht, όπως και η KSB έχουν κλείσει..(κλασική φάση)
και καθόμουν και έκανα σκαρίφημα, τομές, κτλ, για να στείλω στο WorkShop, να φτιάξουν καλούπι.
Στην τελική να είσαι Μηχανολόγος Μετσοβίου, και να σχεδιάζεις στο χαρτί όπως ο κάθε μπαρκαρούτσος,
δείχνει πολύ άσχημα στη Ναυτιλιακή.
Πέρα από θέμα χρόνου και ευκολιών, είναι και θέμα Prestige.
Πόσο θα μέτραγε να τους τα έστελνα σε 3D model?
και.. P.S. AutoCad Sucks!