Φιλμάτες
Forum rules
Σας υπενθυμίζουμε να μην δημοσιεύετε μηνύματα σε greeklish ή συνεχή ΚΕΦΑΛΑΙΑ! Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται.
Σας υπενθυμίζουμε να μην δημοσιεύετε μηνύματα σε greeklish ή συνεχή ΚΕΦΑΛΑΙΑ! Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται.
Re: Φιλμάτες
Βασικά η κλασική μηχανή του φιλμ σε σύγκριση με την ψηφιακή προσφέρει καλύτερη ποίτητα εικόνας___ οπότε εξαρτάται από το τι 8έλεις εσύ____ μια πολύ καλή φωτογραφία (από άποψη ποιότητας πάντα) 8α βγει από αναλογική φωτογραφική μηχανή
Η ποίηση είναι η τέχνη του να δίνεις στο ίδιο πράγμα διαφορετικά ονόματα, ενώ τα μαθηματικά είναι η τέχνη του να δίνεις σε διαφορετικά πράγματα το ίδιο όνομα---Ανρί Πουανκαρέ
Re: Φιλμάτες
(σε λά8ος τόπικ είμαι! )
Η ποίηση είναι η τέχνη του να δίνεις στο ίδιο πράγμα διαφορετικά ονόματα, ενώ τα μαθηματικά είναι η τέχνη του να δίνεις σε διαφορετικά πράγματα το ίδιο όνομα---Ανρί Πουανκαρέ
Re: Φιλμάτες
χαχαχαχαχαχαχαααα...... δεν ξέρω!!!!___ εγω μόνο αυτό ήξερα για τις φωτογραφίες & εσύ αρχισες την ειδική ορολογία!!!! σε λά8ος τόπικ είμαι!!!HarisSukhoi wrote:Γιατί???Fermat wrote:(σε λά8ος τόπικ είμαι! )
Εδώ δεν είναι της Φωτογραφίας με φίλμ??? Λάθος τα χώρισα?
Η ποίηση είναι η τέχνη του να δίνεις στο ίδιο πράγμα διαφορετικά ονόματα, ενώ τα μαθηματικά είναι η τέχνη του να δίνεις σε διαφορετικά πράγματα το ίδιο όνομα---Ανρί Πουανκαρέ
Re: Φιλμάτες
εξαρτάται __ εδώ Α8ήνα χρησιμοποιώ ψηφιακή αλλά όταν είμαι σπίτι μου εχω και αναλογική (για τις και καλά " καλές" φωτογραφίες---- μου αρέσει περισσότερο εξάλλου__ ποιότητα! )
Η ποίηση είναι η τέχνη του να δίνεις στο ίδιο πράγμα διαφορετικά ονόματα, ενώ τα μαθηματικά είναι η τέχνη του να δίνεις σε διαφορετικά πράγματα το ίδιο όνομα---Ανρί Πουανκαρέ
- sid
- MechEng Seeder
- Posts: 4032
- Joined: Mon Jan 25, 2010 10:47 pm
- Σχολή: Χημικός
- Gender: Male
- Location: 242
- Contact:
Re: Φιλμάτες
HarisSukhoi wrote:Δηλαδή βγάζεις πορτραίτα φίλων ή τοπία επαρχίας?
τοπία φίλων και πορτραίτα επαρχίας
Και μετά ορισμένοι παραπονιούνται ότι ντε και καλά η λέσχη χρησιμοποιεί κατεψυγμένα κρέατα. Τουναντίον λοιπόν.
- soti
- soti
Re: Φιλμάτες
& τα 2____ συνη8ως την προτιμω για φωτογραφίες που 8εωρώ κατα κάποιο τρόπο "μοναδικές"____ είτε πρόκειται για εξοχή είτε πρόκειται για καταστάστεις (σχετικα) μοναδικές ή έστω που έχουν μεγάλη περίοδο Τ επανάληψης (το πήγα λίγο στη φυσική αλλα τεσ πα )
Η ποίηση είναι η τέχνη του να δίνεις στο ίδιο πράγμα διαφορετικά ονόματα, ενώ τα μαθηματικά είναι η τέχνη του να δίνεις σε διαφορετικά πράγματα το ίδιο όνομα---Ανρί Πουανκαρέ
- sid
- MechEng Seeder
- Posts: 4032
- Joined: Mon Jan 25, 2010 10:47 pm
- Σχολή: Χημικός
- Gender: Male
- Location: 242
- Contact:
Re: Φιλμάτες
Fermat wrote:& τα 2____ συνη8ως την προτιμω για φωτογραφίες που 8εωρώ κατα κάποιο τρόπο "μοναδικές"____ είτε πρόκειται για εξοχή είτε πρόκειται για καταστάστεις (σχετικα) μοναδικές ή έστω που έχουν μεγάλη περίοδο Τ επανάληψης (το πήγα λίγο στη φυσική αλλα τεσ πα )
το παθαίνω και εγώ αυτό
μερικές φορές , όλες οι καταστάσεις που φαίνονταν μοναδικές μου μοιάζουν με συνεχή ταλάντωση
έδιτ : ναι το πιστεύω αυτό το ινδιάνικο , όταν είμαι αχτένιστος
αν είμαι από το κομμωτήριο , δεν έχω πρόβλημα
Και μετά ορισμένοι παραπονιούνται ότι ντε και καλά η λέσχη χρησιμοποιεί κατεψυγμένα κρέατα. Τουναντίον λοιπόν.
- soti
- soti
Re: Φιλμάτες
Οχι σε φωτογράφο_____HarisSukhoi wrote: Fermat σε καταλαβαίνω, κάνεις σωστή χρήση της μονιμότητας του φίλμ. Τις εμφανίζεις και μόνη σου?
Μοναδικές & ταλάντωση ταυτόχτονα;;;; χμμμ μάλλον η δική σου ταλάντωση είναι φ8ίνουσα με πολύ μεγάλο συντελεστή απόσβεσης (ετσι και μόνο έτσι δικαιολογιται η μοναδικοτητα & οχι η σχετικη μοναδικότητα!)all. koukoulofloros wrote: μερικές φορές , όλες οι καταστάσεις που φαίνονταν μοναδικές μου μοιάζουν με συνεχή ταλάντωση
Η ποίηση είναι η τέχνη του να δίνεις στο ίδιο πράγμα διαφορετικά ονόματα, ενώ τα μαθηματικά είναι η τέχνη του να δίνεις σε διαφορετικά πράγματα το ίδιο όνομα---Ανρί Πουανκαρέ
- sid
- MechEng Seeder
- Posts: 4032
- Joined: Mon Jan 25, 2010 10:47 pm
- Σχολή: Χημικός
- Gender: Male
- Location: 242
- Contact:
Re: Φιλμάτες
ή8ελα να 3ερα γιατί οι σεμφίτες τα παίρνουν όλα τόσο σοβαράFermat wrote:Μοναδικές & ταλάντωση ταυτόχτονα;;;; χμμμ μάλλον η δική σου ταλάντωση είναι φ8ίνουσα με πολύ μεγάλο συντελεστή απόσβεσης (ετσι και μόνο έτσι δικαιολογιται η μοναδικοτητα & οχι η σχετικη μοναδικότητα!)all. koukoulofloros wrote: μερικές φορές , όλες οι καταστάσεις που φαίνονταν μοναδικές μου μοιάζουν με συνεχή ταλάντωση
επί του 8έματος , μ αρέσουν οι μη μοναδικές φωτογραφίες για αυτό έχω μια olympus του 1821
χάρη , εσύ που 3έρεις τα πολλά και ο νους σου φωτογραφίζει , τι εξοπλισμό χρειάζομαι ώστε αντί για το τοπίο/μοντέλο που σημαδεύω με το στόχαστρο , να αποτυπώνω εμένα να το κοιτάω εκστασιασμένος ; σκέφτηκα να γυρνάω την μηχανή ανάποδα αλλά δεν είναι τρέντυ λύση
Και μετά ορισμένοι παραπονιούνται ότι ντε και καλά η λέσχη χρησιμοποιεί κατεψυγμένα κρέατα. Τουναντίον λοιπόν.
- soti
- soti
- Kuchiki_Byakuya
- MechEng Seeder
- Posts: 6498
- Joined: Fri Oct 22, 2010 6:55 pm
- Σχολή: Μηχανολόγος
- Gender: Male
- Location: Seireitei
Re: Φιλμάτες
Για τον αρχάριο μια φιλμάτη κλασσική μηχανή είναι ότι πρέπει. Δίνει αίσθηση και αποκτάς χέρι μέσα από πολλές, πάρα πολλές αποτυχίες. Η αίσθηση και η σιγουριά είναι από τα σπουδαιότερα όπλα ενός καλού φωτογράφου. Επίσης να προτιμήσετε κλασσική αν δεν έχετε πρόβλημα να μετατρέψετε το μπάνιο σας σε θάλαμο, κοινώς αν δεν έχετε μια μάνα σαν τη δική μου που επέμενε ότι το μπάνιο έμοιαζε με μπουρδέλο.
Καλό είναι να προτιμήσετε ένα; μέτριο και φτηνό σώμα, το πιο αναλώσιμο μέρος της μηχανής και να αφιερώσετε το μπάτζετ σε γαμάτους φακούς οι οποίοι με την σωστή συντήρηση (υγρά και πανιά) είναι πράγματι αθάνατοι και θα τους έχετε πρακτικά για πάντα, αλλά και με κακή συντήρηση κρατάνε πολύ. Το δικό μου πρώτο σετ το πήρα στα 12 (κάτι απλά δωδεκάρια, δεκαεξάρια μαζί με φίλτρα) και τα είδε ένας φίλος μου και με ρώτησε αν τα πήρα πριν δυο βδομάδες, αλλά είχα γαμηθεί να τα φροντίζω.
Προσωπικά τη κλασσική μηχανή την αγάπησα πραγματικά και αν μπορούσα δεν θα τραβούσα με ψηφιακή ποτέ στην ζωή μου.
Μερικές συμβουλές δικής μου εμπειρίας και αισθητικής: Όταν θέλετε να φωτογραφίσετε κάτι, μην το βάζετε ποτέ στο κέντρο της φωτογραφίας, είναι ερασιτεχνισμός. Δηλώνει άγχος και επιτήδευση, πρέπει το μάτι να πηγαίνει μόνο του, να τα;ξιδεύει πάνω στην φωτογραφία και όχι να είναι σαν να υπάρχει ένας αόρατος μαλάκας να σου λέει 'να το, εκεί είναι'. Τοποθετήστε το στα τρία τέταρτα και λίγο προς το κέντρο, δεν είναι τόσο προφανές και πάλι αυτό που θέλεις να προσέξει ο θεατής θα το προσέξει, ειδικά σε αστικά τοπία που μια φωτογραφία 'πιάνει' πολλά πράγματα.
Αλλ μπορείς να σταθείς ανάμεσα σε δύο καθρέφτες σε μια μικρή γωνία και να βγάλεις άπειρες φορές τον εαυτό σου. κοίταξε το.
Καλό είναι να προτιμήσετε ένα; μέτριο και φτηνό σώμα, το πιο αναλώσιμο μέρος της μηχανής και να αφιερώσετε το μπάτζετ σε γαμάτους φακούς οι οποίοι με την σωστή συντήρηση (υγρά και πανιά) είναι πράγματι αθάνατοι και θα τους έχετε πρακτικά για πάντα, αλλά και με κακή συντήρηση κρατάνε πολύ. Το δικό μου πρώτο σετ το πήρα στα 12 (κάτι απλά δωδεκάρια, δεκαεξάρια μαζί με φίλτρα) και τα είδε ένας φίλος μου και με ρώτησε αν τα πήρα πριν δυο βδομάδες, αλλά είχα γαμηθεί να τα φροντίζω.
Προσωπικά τη κλασσική μηχανή την αγάπησα πραγματικά και αν μπορούσα δεν θα τραβούσα με ψηφιακή ποτέ στην ζωή μου.
Μερικές συμβουλές δικής μου εμπειρίας και αισθητικής: Όταν θέλετε να φωτογραφίσετε κάτι, μην το βάζετε ποτέ στο κέντρο της φωτογραφίας, είναι ερασιτεχνισμός. Δηλώνει άγχος και επιτήδευση, πρέπει το μάτι να πηγαίνει μόνο του, να τα;ξιδεύει πάνω στην φωτογραφία και όχι να είναι σαν να υπάρχει ένας αόρατος μαλάκας να σου λέει 'να το, εκεί είναι'. Τοποθετήστε το στα τρία τέταρτα και λίγο προς το κέντρο, δεν είναι τόσο προφανές και πάλι αυτό που θέλεις να προσέξει ο θεατής θα το προσέξει, ειδικά σε αστικά τοπία που μια φωτογραφία 'πιάνει' πολλά πράγματα.
Μην ανησυχείς ρε Fermat. Εγώ ζήτημα είναι αν θυμάμαι το ένα δέκατο της ορολογίας και των σχέσεων των μεγεθών που ήξερα στα 15 και φυσικά βγάζω καλύτερες φωτογραφίες από τότε. Αυτό είναι ένα ακόμα κάλο με την τέχνη της φωτογραφίας, δεν χρειάζεται να ξέρεις τίποτα τεχνικό. Ένας από τους λόγους που την ακολούθησα στα πρώτα χρόνια, δεν χρειαζόταν να ξέρω τίποτα, απλά έβγαινα στο δρόμο, ήμουν ο εαυτός μου και του έδινα και καταλάβαινε. Απόλυτη ελευθερία.Fermat wrote:χαχαχαχαχαχαχαααα...... δεν ξέρω!!!!___ εγω μόνο αυτό ήξερα για τις φωτογραφίες & εσύ αρχισες την ειδική ορολογία!!!! σε λά8ος τόπικ είμαι!!!HarisSukhoi wrote:Γιατί???Fermat wrote:(σε λά8ος τόπικ είμαι! )
Εδώ δεν είναι της Φωτογραφίας με φίλμ??? Λάθος τα χώρισα?
Αλλ μπορείς να σταθείς ανάμεσα σε δύο καθρέφτες σε μια μικρή γωνία και να βγάλεις άπειρες φορές τον εαυτό σου. κοίταξε το.
Be proud to die by my Bankai.
Bankai. Senbonsakura Kageyoshi
Bankai. Senbonsakura Kageyoshi