Συζήτηση για το νομοσχέδιο
Forum rules
Σας υπενθυμίζουμε να μην δημοσιεύετε μηνύματα σε greeklish ή συνεχή ΚΕΦΑΛΑΙΑ! Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται.
Σας υπενθυμίζουμε να μην δημοσιεύετε μηνύματα σε greeklish ή συνεχή ΚΕΦΑΛΑΙΑ! Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται.
- Kitharistas
- Praetorian
- Posts: 5760
- Joined: Sun May 16, 2010 2:31 am
- Σχολή: Μηχανολόγος
- Gender: Male
- Adramelch
- MechEng Seeder
- Posts: 1730
- Joined: Sun Jan 24, 2010 3:31 am
- Σχολή: Υπ. Διδάκτορας
- Gender: Male
- Location: Βαρκελώνη
Re: Συζήτηση για το νομοσχέδιο
Δεν μου κάνει και ιδιαίτερη εντύπωση αφού συμμετέχει/οργανώνει τα περισσότερα ΠΜΣ αν δεν κάνω λάθος.dpunis wrote: Offtopic : Η ΣΕΜΦΕ το 2010 είχε υπεδιπλάσια επιδότηση από οποιονδήποτε άλλο )
I'm a horny engineer Leonard. I never joke about maths or sex.
-
- MechEng Seeder
- Posts: 1249
- Joined: Mon Jun 13, 2011 1:51 pm
- Gender: Male
Re: Συζήτηση για το νομοσχέδιο
λοιπον θα αναφερω μερικα τμηματα που διαφωνω ,αλλωστε ο σκοπος μου δεν ειναι να κανω πολιτικη αναλυση πισω απο μια οθονη αλλα να γραψω την αποψη μου.
-αναφερεται οτι εαν ο φοιτητης αποτυχει γ τρεις φορες σε ενα μαθημα ,πρεπει να εξεταστει απο τριμελη επιτροπη.ΔΕΚΤΟΝ!
αλλα δεδομενου των καθηγητων και τρανταχτων παραδειγματων σε πολλα μαθηματα οι καθηγητες πολλες φορες ειναι καταφορα αδικοι απεναντι στο συνολο των φοιτητων,εαν πρωτα δεν διορθωσει αυτα τα κακως κειμενα ΓΙΑΤΙ απειλει κατ αυτον τον τροπο τους φοιτητες?(ΝΑ ΔΗΛΩΣΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΟΡΙΟΥ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΦΟΡΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΟΤΙ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕς ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΨΟΓΟΙ ΚΑΙ ΤΥΠΙΚΟΙ ΣΤΗΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ,ΔΥΣΤΥΧΩς ΟΜΩς ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΑΛΛΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ)
-σχετικα με τα συγγραμματα,ενα εντυπο βιβλιο καθοριζει το νομοσχεδιο οτι θα θεωρειται ως συγγραμμα ,και προφανως θα ειναι δωρεαν ,τι θα γινει με συγγραμματα που απαρτιζονται απο περισσοτερα του ενος βιβλια?(θα αναγκαστει ο φοιτητης να τα αγορασει ή μηπως να τρεξει στις βιβλιοθηκες -αδυνατον )
-απο το 2014-2015 παυει η διανομη των διαδακτικων συγγραμματων και η αναλυτικη υλη θα αναρταται στο διαδυκτιο.ΚΑΛΗΜΕΡΑ!ξεστραβωθειτε επειδη δεν εχει λεφτα το δημοδιο!(περισσοτερο χρηστικο ηταν αυτο)
(επισης απαγορευουν απο φετος την δωρεαν διανομη συγγραμματων σε οσους εχουν ηδη ενα πτυχιο!!!)
-επισης διαφωνω και πιστευω οτι ο τροπος με τον οποιο θα διοικουνται τα πανεπιστημια δεν ειναι και ο καλυτερος δυνατος και οτι θα οιδηγησει σε ακομα μεγαλυτερη συγχυση και συμφεροντολογια απο αυτον που εχουμε τωρα.
-τελος πουθενα δεν ειδα να απαγορευεται η συμμετοχη των κομματων στα πανεπιστημια ,ε οποως και να το κανουμε δεν μπορεις αμα μιλας για ουσιαστικη μεταρρυθμιση να μην απομακρυνεις το κακο ολων ,διαφορετικα εισαι ψευτης.
αυτα εν ολιγοις,πιστευω αυτα που ανεφερα ειναι πολυ τρανταχτα και θα κανουν πολυ μεγαλο κακο ,και επειδη ακριβως θελω να πιστευω οτι το νομοσχεδιο αυτο φτιαχτηκε για να αναβαθμισει το πανεπισυημιο δεν ειναι δυνατον να ριχνει τα βαρη στους φοιτητες και χωρις την καταλληλη οργανωση να ακοουθει προτυπα του εξωτερικου.
-αναφερεται οτι εαν ο φοιτητης αποτυχει γ τρεις φορες σε ενα μαθημα ,πρεπει να εξεταστει απο τριμελη επιτροπη.ΔΕΚΤΟΝ!
αλλα δεδομενου των καθηγητων και τρανταχτων παραδειγματων σε πολλα μαθηματα οι καθηγητες πολλες φορες ειναι καταφορα αδικοι απεναντι στο συνολο των φοιτητων,εαν πρωτα δεν διορθωσει αυτα τα κακως κειμενα ΓΙΑΤΙ απειλει κατ αυτον τον τροπο τους φοιτητες?(ΝΑ ΔΗΛΩΣΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΟΡΙΟΥ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΦΟΡΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΟΤΙ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕς ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΨΟΓΟΙ ΚΑΙ ΤΥΠΙΚΟΙ ΣΤΗΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ,ΔΥΣΤΥΧΩς ΟΜΩς ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΑΛΛΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ)
-σχετικα με τα συγγραμματα,ενα εντυπο βιβλιο καθοριζει το νομοσχεδιο οτι θα θεωρειται ως συγγραμμα ,και προφανως θα ειναι δωρεαν ,τι θα γινει με συγγραμματα που απαρτιζονται απο περισσοτερα του ενος βιβλια?(θα αναγκαστει ο φοιτητης να τα αγορασει ή μηπως να τρεξει στις βιβλιοθηκες -αδυνατον )
-απο το 2014-2015 παυει η διανομη των διαδακτικων συγγραμματων και η αναλυτικη υλη θα αναρταται στο διαδυκτιο.ΚΑΛΗΜΕΡΑ!ξεστραβωθειτε επειδη δεν εχει λεφτα το δημοδιο!(περισσοτερο χρηστικο ηταν αυτο)
(επισης απαγορευουν απο φετος την δωρεαν διανομη συγγραμματων σε οσους εχουν ηδη ενα πτυχιο!!!)
-επισης διαφωνω και πιστευω οτι ο τροπος με τον οποιο θα διοικουνται τα πανεπιστημια δεν ειναι και ο καλυτερος δυνατος και οτι θα οιδηγησει σε ακομα μεγαλυτερη συγχυση και συμφεροντολογια απο αυτον που εχουμε τωρα.
-τελος πουθενα δεν ειδα να απαγορευεται η συμμετοχη των κομματων στα πανεπιστημια ,ε οποως και να το κανουμε δεν μπορεις αμα μιλας για ουσιαστικη μεταρρυθμιση να μην απομακρυνεις το κακο ολων ,διαφορετικα εισαι ψευτης.
αυτα εν ολιγοις,πιστευω αυτα που ανεφερα ειναι πολυ τρανταχτα και θα κανουν πολυ μεγαλο κακο ,και επειδη ακριβως θελω να πιστευω οτι το νομοσχεδιο αυτο φτιαχτηκε για να αναβαθμισει το πανεπισυημιο δεν ειναι δυνατον να ριχνει τα βαρη στους φοιτητες και χωρις την καταλληλη οργανωση να ακοουθει προτυπα του εξωτερικου.
Re: Συζήτηση για το νομοσχέδιο
Ο νόμος με τις 3 αποτυχημενες προσπάθειες θα ισχύει και για τους παλαιούς φοιτητές ή για τους νεοεισαχθέντες?
lllllllllllllllike a glove
- ShadowMech
- Praetorian
- Posts: 2118
- Joined: Thu Jan 21, 2010 11:20 am
Re: Συζήτηση για το νομοσχέδιο
Πολυ χαιρομαι που μπηκες στη διαδικασια να ασχοληθεις σε συγκεκριμενα θεματα.
Το να μπουν στη διοικηση και ατομα εκτος πανεπιστημιακης κοινοτητας και πιο σχετικα και καταρτισμενα με τα θεματα διοικησης εχει μια λογικη, σε θεωριτικο τουλαχιστον επιπεδο. Οντως ομως αυτο θα γινει σε ενα περιββαλον διαφθορας και αμφιβαλλω αν θα κανει τα πραγματα καλυτερα. Παρολα αυτα δε βλεπω γιατι μπορει να τα κανει χειροτερα, χωρις να το εχω ψαξει τρελα.
Σιγουρα δυσαρεστο παντως να ακους τη μειωση της φοιτητικης εκπροσωπισης, αλλα ετσι οπως ειχε καταντισει μονο τα συμφεροντα των φοιτητων δεν εξυπηρετουσε.
Γενικα συζητη κανουμε παιδες,, να βγαλουμε κανενα χρησιμο συμπερασμα και να ενημερωθει και ο κοσμος. μακαρι να ακολουθησουν και αλλες παρομοιες απαντησεις.
Η επιτροπη ειναι προαιρετικη, και γινεται υστερα απο αιτηση του φοιτητη. Αν αποτυχεις σε αυτη μπορεις να συνεχισεις να δινεις, φανταζομαι ειτε σε επιτροπη ειτε κανονικαεκτος αν το εκαστοτε ιδρυμα ορισει διαφορετικα.ιστορικός mech-eng wrote: -αναφερεται οτι εαν ο φοιτητης αποτυχει γ τρεις φορες σε ενα μαθημα ,πρεπει να εξεταστει απο τριμελη επιτροπη.ΔΕΚΤΟΝ!
αλλα δεδομενου των καθηγητων και τρανταχτων παραδειγματων σε πολλα μαθηματα οι καθηγητες πολλες φορες ειναι καταφορα αδικοι απεναντι στο συνολο των φοιτητων,εαν πρωτα δεν διορθωσει αυτα τα κακως κειμενα ΓΙΑΤΙ απειλει κατ αυτον τον τροπο τους φοιτητες?(ΝΑ ΔΗΛΩΣΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΟΡΙΟΥ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΦΟΡΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΟΤΙ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕς ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΨΟΓΟΙ ΚΑΙ ΤΥΠΙΚΟΙ ΣΤΗΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ,ΔΥΣΤΥΧΩς ΟΜΩς ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΑΛΛΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ)
Σε αυτο το κομματι εχω και εγω αμφιβολιες/ανησυχιες, αν και στο νομο οριζει οτι το συγγραμμα θα πρεπει να καλυπτει το συνολο ή το μεγαλυτερο μερος(δηλαδη?...) της υλης.-σχετικα με τα συγγραμματα,ενα εντυπο βιβλιο καθοριζει το νομοσχεδιο οτι θα θεωρειται ως συγγραμμα ,και προφανως θα ειναι δωρεαν ,τι θα γινει με συγγραμματα που απαρτιζονται απο περισσοτερα του ενος βιβλια?(θα αναγκαστει ο φοιτητης να τα αγορασει ή μηπως να τρεξει στις βιβλιοθηκες -αδυνατον )
Αυτο απο που προκυπτει, ακι μαλιστα και με χρονολογια?-απο το 2014-2015 παυει η διανομη των διαδακτικων συγγραμματων και η αναλυτικη υλη θα αναρταται στο διαδυκτιο.ΚΑΛΗΜΕΡΑ!ξεστραβωθειτε επειδη δεν εχει λεφτα το δημοδιο!(περισσοτερο χρηστικο ηταν αυτο)
Οντως θιγει καποιους, αλλα θεωρω δικαια. Το κρατος σου προσφερει δωρεαν ενα πτυχιο για να μορφωθεις και να εχεις ενα αντιστοιχο εισοδημα. Αν θες να κανεις χομπυ τη συλλογη πτυχιων σωστο ειναι να πληρωσεις.(επισης απαγορευουν απο φετος την δωρεαν διανομη συγγραμματων σε οσους εχουν ηδη ενα πτυχιο!!!)
-επισης διαφωνω και πιστευω οτι ο τροπος με τον οποιο θα διοικουνται τα πανεπιστημια δεν ειναι και ο καλυτερος δυνατος και οτι θα οιδηγησει σε ακομα μεγαλυτερη συγχυση και συμφεροντολογια απο αυτον που εχουμε τωρα.
Το να μπουν στη διοικηση και ατομα εκτος πανεπιστημιακης κοινοτητας και πιο σχετικα και καταρτισμενα με τα θεματα διοικησης εχει μια λογικη, σε θεωριτικο τουλαχιστον επιπεδο. Οντως ομως αυτο θα γινει σε ενα περιββαλον διαφθορας και αμφιβαλλω αν θα κανει τα πραγματα καλυτερα. Παρολα αυτα δε βλεπω γιατι μπορει να τα κανει χειροτερα, χωρις να το εχω ψαξει τρελα.
Κοιτα, το να απογορευσει την υπαρξη παραταξεων υπο τη μορφη συλλογου (απο νομικης σκοπιας) πολυ πιθανο να ειναι παρανομο. Και ακομα και αν δεν ειναι, θα ειναι αντιδημοκρατικο. Το ενιαιο ψηφοδελτιο αντι των τωρινων κομματικων και ο ενας μονο εκπροσωπος των φοιτητων ειναι ενας τροπος να τους θειξει γερα αλλα και "με το γαντι".-τελος πουθενα δεν ειδα να απαγορευεται η συμμετοχη των κομματων στα πανεπιστημια ,ε οποως και να το κανουμε δεν μπορεις αμα μιλας για ουσιαστικη μεταρρυθμιση να μην απομακρυνεις το κακο ολων ,διαφορετικα εισαι ψευτης.
Σιγουρα δυσαρεστο παντως να ακους τη μειωση της φοιτητικης εκπροσωπισης, αλλα ετσι οπως ειχε καταντισει μονο τα συμφεροντα των φοιτητων δεν εξυπηρετουσε.
Οταν λες βαρη εννοεις τα παραπανω ή και κατι αλλο?αυτα εν ολιγοις,πιστευω αυτα που ανεφερα ειναι πολυ τρανταχτα και θα κανουν πολυ μεγαλο κακο ,και επειδη ακριβως θελω να πιστευω οτι το νομοσχεδιο αυτο φτιαχτηκε για να αναβαθμισει το πανεπισυημιο δεν ειναι δυνατον να ριχνει τα βαρη στους φοιτητες και χωρις την καταλληλη οργανωση να ακοουθει προτυπα του εξωτερικου.
Γενικα συζητη κανουμε παιδες,, να βγαλουμε κανενα χρησιμο συμπερασμα και να ενημερωθει και ο κοσμος. μακαρι να ακολουθησουν και αλλες παρομοιες απαντησεις.
Ρώτα οποιονδήποτε ευτυχισμένο άνθρωπο και δεν θα σου πει για συστήματα, πολιτικές, δυνάμεις, αριστερά, κεφάλαιο. Δεν θα σου πει τίποτα πέρα από το "ήξερα τι ήθελα".
The Don
The Don
-
- MechEng Seeder
- Posts: 1249
- Joined: Mon Jun 13, 2011 1:51 pm
- Gender: Male
Re: Συζήτηση για το νομοσχέδιο
η ημερομηνια προκυπτει απο το νομοσχεδιο ,οτι εγραψα το εγραψα διαβαζοντας το νομοσχεδιο.
σχετικα με την διοικηση πιστευω οτι ανετα μπορει να γινει το πανεπιστημιο παραρτημα των επιχειρησεων και οι φοιτητες απλα πιονα καθοδηγουμενα απο καλα δυκτια συμφεροντων (εντος και εκτος διοικησης πανεπιστημιων)
επισης σχετικα με τα δωρεαν συγγραμματα ,το κρατος οφειλει να τα εχει δωρεαν γιατι ολοι πληρωνουμε φορους ,να ειχαμε ιδιωτικες ασφαλειες να το καταλαβω αλλα οταν δινεις στο κρατος πρεπει να σου δεινει ακι αυτο και θεωρω παραλογο το μετρο του να μην επιτρεπει σε πολλους -γιατι αυτο στην ουσια κανει - την αποκτηση ενος δευτερου πτυχιου (που πολλες φορες δεν σχετιζεται μονο με την παιδεια αλλα και με επαγγελματικους λογους)
τελος οταν αναφερω βαρη εννοω οτι ανεφερα + τις συνεπειες τους ,ουσιαστικα τις αδυναμιες (βλεπε οικονομικα ) και την διαφθορα (βλεπε διοικηση των παν.) ενος κρατους θα τις φορτωθει ο φοιτητης που στην τελικη αυτος ειναι που θα σπουδασει ,και που για 5 χρονια θα συμβιβαστει με οτι του υπαγορευουν.
σχετικα με την διοικηση πιστευω οτι ανετα μπορει να γινει το πανεπιστημιο παραρτημα των επιχειρησεων και οι φοιτητες απλα πιονα καθοδηγουμενα απο καλα δυκτια συμφεροντων (εντος και εκτος διοικησης πανεπιστημιων)
επισης σχετικα με τα δωρεαν συγγραμματα ,το κρατος οφειλει να τα εχει δωρεαν γιατι ολοι πληρωνουμε φορους ,να ειχαμε ιδιωτικες ασφαλειες να το καταλαβω αλλα οταν δινεις στο κρατος πρεπει να σου δεινει ακι αυτο και θεωρω παραλογο το μετρο του να μην επιτρεπει σε πολλους -γιατι αυτο στην ουσια κανει - την αποκτηση ενος δευτερου πτυχιου (που πολλες φορες δεν σχετιζεται μονο με την παιδεια αλλα και με επαγγελματικους λογους)
τελος οταν αναφερω βαρη εννοω οτι ανεφερα + τις συνεπειες τους ,ουσιαστικα τις αδυναμιες (βλεπε οικονομικα ) και την διαφθορα (βλεπε διοικηση των παν.) ενος κρατους θα τις φορτωθει ο φοιτητης που στην τελικη αυτος ειναι που θα σπουδασει ,και που για 5 χρονια θα συμβιβαστει με οτι του υπαγορευουν.
- ShadowMech
- Praetorian
- Posts: 2118
- Joined: Thu Jan 21, 2010 11:20 am
Re: Συζήτηση για το νομοσχέδιο
Επειδη ειναι πολυ σημαντικο,
Οτι συμβαινει και τωρα δηλαδη.
Δεν εχεις απαραιτητα αδικο, απλ δε βλεπω γιατι το νομοσχεδιο επιβαρυνει αυτη τη κατασταση
μπορεις να μας δωσεις το σχετικο αποσπασμα?απο το 2014-2015 παυει η διανομη των διαδακτικων συγγραμματων
Οντως δεν αποκλειεται να συνεχιστει η σημερινη κατασταση (γιατι ουσιαστικα αυτο γινεται τωρα). Απλα μειωνοντας την συμμετοχη των φοιτητων, μειωνεις και το κινητρο που εχουν αυτα τα "συμφεροντα" να κανουν τους φοιτητες πιονια.οι φοιτητες απλα πιονα καθοδηγουμενα απο καλα δυκτια συμφεροντων
Μα η αποκτηση αυτου του δευτερου πτυχιου γινεται σε βαρος -κατα καποιο τροπο- αυτων που ειναι στο πρωτο, Αφου τα λεφτα αυτα θα μπορουσαν να πανε σε κατι -οτιδηποτε πχ εργαστηρια- για το καλο των πολλων που ειναι στο πρωτο πτυχιο. Οπως και να εχει το ποσο ειναι μικρο, αλλα εστω και σαν τροπο σκεψης εγω συμφωνω.να μην επιτρεπει σε πολλους -γιατι αυτο στην ουσια κανει - την αποκτηση ενος δευτερου πτυχιου
τις αδυναμιες (βλεπε οικονομικα ) και την διαφθορα (βλεπε διοικηση των παν.) ενος κρατους θα τις φορτωθει ο φοιτητης που στην τελικη αυτος ειναι που θα σπουδασει
Οτι συμβαινει και τωρα δηλαδη.
Δεν εχεις απαραιτητα αδικο, απλ δε βλεπω γιατι το νομοσχεδιο επιβαρυνει αυτη τη κατασταση
Ρώτα οποιονδήποτε ευτυχισμένο άνθρωπο και δεν θα σου πει για συστήματα, πολιτικές, δυνάμεις, αριστερά, κεφάλαιο. Δεν θα σου πει τίποτα πέρα από το "ήξερα τι ήθελα".
The Don
The Don
-
- MechEng Seeder
- Posts: 1249
- Joined: Mon Jun 13, 2011 1:51 pm
- Gender: Male
Re: Συζήτηση για το νομοσχέδιο
http://www.karatzova.com/2011/07/blog-post_380.html
σελιδα 62 .
την επιβαρυνει γιατι πιθανως θα παμε σε κατι πολυ χειροτερο απο οικονομικης πλευρας (μειωμενα η και καθολου συγγραμματα) και πολυ πιο εντατικοποιημενο απο αποψη αποφοιτησης χωρις να υπαρχουν οι καταλληλε ς προυποθεσεις.
ελπιζω να εγινα κατανοητος...
σελιδα 62 .
την επιβαρυνει γιατι πιθανως θα παμε σε κατι πολυ χειροτερο απο οικονομικης πλευρας (μειωμενα η και καθολου συγγραμματα) και πολυ πιο εντατικοποιημενο απο αποψη αποφοιτησης χωρις να υπαρχουν οι καταλληλε ς προυποθεσεις.
ελπιζω να εγινα κατανοητος...
- Adramelch
- MechEng Seeder
- Posts: 1730
- Joined: Sun Jan 24, 2010 3:31 am
- Σχολή: Υπ. Διδάκτορας
- Gender: Male
- Location: Βαρκελώνη
Re: Συζήτηση για το νομοσχέδιο
Σε Τμήμα καθηγητών που έγινε τον Ιούνη, ήδη αναφέρθηκε ότι θα κοπεί το βιβλίο ασκήσεων των Ατμών (ξέρω δεν έχει να κάνει με το νομοσχέδιο αλλά αξίζει να αναφερθεί), κάτι που πήγε να γίνει και πέρσι με τα ΜΕΚ.ShadowMech wrote: Σε αυτο το κομματι εχω και εγω αμφιβολιες/ανησυχιες, αν και στο νομο οριζει οτι το συγγραμμα θα πρεπει να καλυπτει το συνολο ή το μεγαλυτερο μερος(δηλαδη?...) της υλης.
Ας μην ξεχνάμε ότι αρχικά ήταν να πάψει από το 2013 και τελευταία στιγμή το πήραν πίσω, οπότε θα έλεγα ας κρατάμε μια πισινή για το ότι μπορεί άνετα να το περάσουν στη ζούλα σε επόμενη φάση. Κάπου στο forum αναφέρθηκε ότι είναι πρόοδος τα e-books. Τα e-books λοιπόν είναι όντως πρόοδος, με την προϋπόθεση ότι έχει και έντυπο το βιβλίο. Ούτε όλοι έχουν υπολογιστή 24/7 διαθέσιμο, ούτε όλοι έχουν την αντοχή να είναι τόσες ώρες μπροστά σε μία οθόνη. Επίσης να υπενθυμίσω ότι τα μισά μαθήματα της σχολής είναι με ανοιχτά βιβλία.ShadowMech wrote:-απο το 2014-2015 παυει η διανομη των διαδακτικων συγγραμματων και η αναλυτικη υλη θα αναρταται στο διαδυκτιο.ΚΑΛΗΜΕΡΑ!ξεστραβωθειτε επειδη δεν εχει λεφτα το δημοδιο!(περισσοτερο χρηστικο ηταν αυτο)
Γενικότερα λίγη διαφορά μου κάνει το να διοικούν κατ'εξοχήν πανεπιστημιακοί με αυτό που περνάνε τώρα, γιατί και οι μεν και οι δεν τα ίδια συμφέροντα προσπαθούν να εξυπηρετήσουν. Αν έψαχνα να βρω κάτι αρνητικό είναι το ότι κάποιοι καθηγητές είναι τεχνοκράτες οπότε με το να μειώνεις το ποσοστό τους στη διοίκηση του ιδρύματος, χάνεις επιστήμονες που, παρά την όποια ιδεολογία τους, θέλουν να διδάξουν το αντικείμενο τους όσο καλύτερα μπορούν.ShadowMech wrote:Το να μπουν στη διοικηση και ατομα εκτος πανεπιστημιακης κοινοτητας και πιο σχετικα και καταρτισμενα με τα θεματα διοικησης εχει μια λογικη, σε θεωριτικο τουλαχιστον επιπεδο. Οντως ομως αυτο θα γινει σε ενα περιββαλον διαφθορας και αμφιβαλλω αν θα κανει τα πραγματα καλυτερα. Παρολα αυτα δε βλεπω γιατι μπορει να τα κανει χειροτερα, χωρις να το εχω ψαξει τρελα.
Εγώ δεν είμαι πεπεισμένος πως αυτό το μέτρο συμφέρει τον φοιτητή. Εγώ έτσι όπως το βλέπω, θα υπάρχουν ενιαία ψηφοδέλτια στα οποία θα υπάρχουν κλίκες και στο τέλος θα αντιπροσωπεύει όλους τους φοιτητές ένας Δαπίτης, Εαακίτης, Πασπίτης (ανέφερα μόνο αυτούς τους 3 γιατί σχεδόν όλες οι σχολές ανήκουν σε αυτούς και κυρίως στους 2 πρώτους αλλά μπορείτε κάλλιστα να προσθέσετε τους άλλους δύο).ShadowMech wrote: Κοιτα, το να απογορευσει την υπαρξη παραταξεων υπο τη μορφη συλλογου (απο νομικης σκοπιας) πολυ πιθανο να ειναι παρανομο. Και ακομα και αν δεν ειναι, θα ειναι αντιδημοκρατικο. Το ενιαιο ψηφοδελτιο αντι των τωρινων κομματικων και ο ενας μονο εκπροσωπος των φοιτητων ειναι ενας τροπος να τους θειξει γερα αλλα και "με το γαντι".
Βέβαια εμένα ούτως ή άλλως η άποψη μου είναι ότι κάθε κόμμα (και αντίστοιχη παράταξη) έχει δημιουργηθεί για να εξυπηρετεί συγκεκριμένα συμφέροντα (βλέπε συγκεκριμένες κοινωνικές ομάδες) κι επομένως, ακόμα κι αν υπάρχει τρόπος να απαγορευτούν, πάλι οι "ομοιδεάτες" θα "ενωθούν" και θα προσπαθούν να δρουν υπογείως. Αντιθέτως τώρα έχουν και όνομα και χρειάζεται να λογοδοτούν στο καθετί (κι εδώ ρίχνω ευθύνη στους ανεξάρτητους που έχουν οδηγηθεί στην απάθεια και δεν ασκούν την κριτική τους όπως πρέπει).
Μιας και αναφέρθηκαν συγκεκριμένα θέματα, είπα να πω τη γνώμη μου γιατί πολλοί αποφάσισαν να μουν την "πουν". Τονίζω όμως ότι είμαι κατά της πολιτικής συζήτησης μέσω forum και γενικότερα γραπτού λόγου, γιατί και αλλιώς είναι να μιλάς με τον άλλον face to face (είναι πιο εύκολο να εκφράσεις κάποια πράγματα και να πιάσεις τον τόνο με τον οποίο μιλάει) και είναι και εύκολο να παρεξηγηθείς εδώ μέσα.
EDIT: Α και να ξεκαθαρίσω ότι η σημερινή κατάσταση δεν είναι καλή και ότι η κατάληψη χωρίς προτάσεις δεν οδήγησε ποτέ πουθενά.
I'm a horny engineer Leonard. I never joke about maths or sex.
- ShadowMech
- Praetorian
- Posts: 2118
- Joined: Thu Jan 21, 2010 11:20 am
Re: Συζήτηση για το νομοσχέδιο
http://www.hellenicparliament.gr/UserFi ... EI-pap.pdf
πηγαινε στο αρθρο 37 και θα δεις οτι αυτο το αποσπασμα δεν υπαρχει το original νομοσχεδιο (που ειναι και στο site του ελληνικου κοινοβουλιου αλλωστε)
Σιγουρα δε φταις , και γω δε θα φανταζομουν οτι θα επαιζε παραποιηση. Ισως βεβαια να ειναι καποια παλοιοτερη εκδοση του, και αυτο το κομματι να σβηστηκε (ευτυχως). Ειναι παντως τοσο χοντρο, και η διατυπωση καπως αγαρμπη, γι αυτο μου μυριζει προβοκατσια. Συμβαινουν κι αυτα...
πηγαινε στο αρθρο 37 και θα δεις οτι αυτο το αποσπασμα δεν υπαρχει το original νομοσχεδιο (που ειναι και στο site του ελληνικου κοινοβουλιου αλλωστε)
Σιγουρα δε φταις , και γω δε θα φανταζομουν οτι θα επαιζε παραποιηση. Ισως βεβαια να ειναι καποια παλοιοτερη εκδοση του, και αυτο το κομματι να σβηστηκε (ευτυχως). Ειναι παντως τοσο χοντρο, και η διατυπωση καπως αγαρμπη, γι αυτο μου μυριζει προβοκατσια. Συμβαινουν κι αυτα...
Απλα ρε συ ελπιζεις οτι για να φτασει να επικρατησει δε θα ειναι (πολυ) τρομπας/μαλακας. Ενω τωρα που ψηφιζουμε (κακα τα ψεματα) ασταυρωτα κομματικα ψηφοδελτια, μπορει να βγει ο καθε αχρηστος ή διαπλεκομενος στα οργανα διοικησης μονο και μονο γιατι τον επελεξε η παραταξη του. Ε σε σχεση με αυτο, το καινουργιο ειναι βελτιωση νομιζω.στο τέλος θα αντιπροσωπεύει όλους τους φοιτητές ένας Δαπίτης, Εαακίτης, Πασπίτης
Last edited by ShadowMech on Sun Sep 04, 2011 9:43 pm, edited 1 time in total.
Ρώτα οποιονδήποτε ευτυχισμένο άνθρωπο και δεν θα σου πει για συστήματα, πολιτικές, δυνάμεις, αριστερά, κεφάλαιο. Δεν θα σου πει τίποτα πέρα από το "ήξερα τι ήθελα".
The Don
The Don