Τα ειπες ολα ρε φιλε. Ενα κωλομαθημα χρωσταω κι εγω αλλα επειδη καιρο βρισκομαι στα της αγορας εργασιας θα ηθελα με θλιψη να δηλωσω σε ολα τα παιδια που περιμενουν να παρουν ενα πτυχιο για να εργαστουν οτι εξω το πτυχιο μας ειναι για να σκουπιζουμε παπουτσια με αυτο. ΕΙναι τραγικο! Πρωτος μισθος μηχανικου 800 ευρω? Τι ωρα...? 700 με ασφαλιση και καντε και καμια βαθια υποκλιση. Τα βλεπω καθε μερα μπροστα μου.Arrrr wrote:Πιστεύω πως πρέπει να θεσμοθετηθεί στη σχολή μας πτυχιακή εξεταστική όπως φυσικά γίνεται στους ηλεκτρολόγους πχ.Εκεί στα 3 η 5 τελευταία μαθήματα οι καθηγητές δίνουν την ευκαιρεία σε φοιτητές που όντως πληρούν τα κριτήρια να εξετασθούν πάλι ,χωρίς πολλά γραφειοκρατικά /κωλυσιεργικά συμβούλια κλπ ούτως ώστε οι φοιτητές να προχωρήσουν και να πάρουν πτύχιο.Δεν είναι δυνατόν εν έτη 2011 οι μηχανολόγοι εμπ να κρατάνε ψηλά το λάβαρο της πιο αντι-φοιτητικής σχολής σε όρους φοίτησης!! Ας γίνουμε επιτέλους ρεαλιστές,η χώρα μας βιώνει μια μαζική κατάρευση σε όλα τα επίπεδα,εργασιακά εμείς οι μηχανολόγοι εμπ περνάμε διά πυρός και σιδήρου για να λάβουμε ένα πτυχίο που πλέον δεν λέει τπτ στην αγορά εργασίας και σαν να μην φτάνουν όλα αυτά χαιρόμαστε και πανηγιρίζουμε επειδή για μια φορά στα χρονικά μας κάνανε την χάρη να δώσουμε πτυχιακή εξεταστική!!!
Πρέπει το θέμα να τεθεί σε συλλογική βάση,οι καθηγητές γενικά κατ΄ιδίαν, δέιχνουν προόθυμοι για μια τέτοια αλλαγή αλλά πρέπει να αλλάξουνε πολλά.Η δυσκοίλια γραμματεία μας πρέπει να γίνει ευέλικτη .
Πρέπει να εναρμονιστούμε πλέον με την πραγματικότητα ,ο χρόνος περνάει και οι 7 μήνες που μεσολαβούνε μέχρι τον σεπτέμβρη απο τον γεννάρη είναι τουλάχιστον τραγελαφικό φαινόμενο...Παρακαλέισθε όλοι να το δέιτε το ζήτημα στη σωστή βάση,ειδικά οι παρατάξεις,πρέπει να έχουνε κοινή γραμμή σε αυτό το θέμα,είναι άκρως σοβαρό και επιτακτικό...
Οι συνθηκες εξω ειναι πραγματικα συνθηκες μαχης. Πεφτουν κορμια και αιματοκυλισμα παντου κι εχουμε μια σχολη που εχει αποστασιοποιηθει απο την κοινωνια και ζει στον κοσμο της! Απο μαθηματα που δεν προκειται ΠΟΤΕ να βρεις μπροστα σου, με πληρη αδιαφορια σχετικα με ημερομηνιες που αφορουν εξεταστικες- τεε κτλ. Λες και παιρνουμε πτυχιο να γινουμε θεωρητικοι επιστημονες και δεν υπαρχει σχεση με την αγορα εργασιας. Τι να λεμε ομως οταν υπαρχουν παραταξεις που το στηριζουν αυτο με λυσσα. Μαλλον πλουσιοπαιδα ειναι διοτι εμεις που βγαινουμε εξω να εργαστουμε μας κοροιδευει ο καθε μπαρμπας, ο καθε ανικανος, ο καθε μπουφος που ετυχε να εργαζεται απο τα 18 του χειρονακτικα και εχει εμπειριες, για πραγματα που θα επρεπε να γνωριζεις και ειναι πρακτικα.
Ποσες μελετες θερμανσης καναμε στη σχολη, ποσες φυσικου αεριου, ποσες κλιματισμου, ποσες ανελκυστηρων...? Τιποτα! Ποσο δουλεψαμε autocad? Ουτε καν επιφανειακα. Ενα ψευτομαθημα της πλακας. Βγειτε στην αγορα και πειτε τους "ξερω Θερμοδυναμικη, διπλα τριπλα επικαμπυλια ολοκληρωματα, περιβαλλοντικη τεχνολογια, ρομποτικα συστηματα, στοιχεια μηχανων, μηχανικη ρευστων κτλ.". Θα λαβετε μια απαντηση του τυπου "δηλαδη τι ξερεις να κανεις?". Για αυτο η πλειοψηφια καταληγει σε merchandising και αηδιες που υποτιμουν τη νοημοσυνη και τις σπουδες μας.
Παρολαυτα εξακολουθουν πολιτικες παραταξεις, καθηγητες και φοιτητες να ζουν στον ιδανικο κοσμο μιας σχολης εκτος τοπου και χρονου για τα δεδομενα των συνθηκων της πραγματικης ζωης. Παμε να δωσουμε τους ΚΩΛΟατμους που ενας ψυχακιας κονομημενος βαζει θεματα του τυπου "ποιος θα του ερθει η ιδεα πιο γρηγορα να προλαβει να λυσει ενα θεμα να παρει ενα 5 του κερατα" ετσι γιατι γουσταρει., Τι σημασια εχει αν διαβαζες 3 μηνες καθε μερα επι 8 ωρες. Σημασια εχει να λυσεις εναν ηλιθιο γριφο στα δεδομενα οσο πιο γρηγορα γινεται για να περασεις. Αυτο εχει νοημα για τη σχολη. Ας μενεις πισω στην ζωη σου επι μηνες για ενα κωλοπενταρακι ασχετο και ΑΧΡΗΣΤΟ με την πραγματικη ζωη ποιον ενδιαφερει? Ο καθηγητης παιρνει χιλιαρικα το μηνα και ξυνεται στελνοντς διδακτορικους και οι παραταξεις κανουν επαναστασεις της πλακας διεκδικωντας βλακειες! Αυτα μας αξιζουν κυριοι... ΔΥστυχως!