Αυτό που λές εσύ είναι κοινωνική ηθική, και έχει με την ηθική σχέση είδους - γένους. Είναι δηλαδή εν μέρει σωστό. Η ηθική ορίζεται με βάση τη γενικευσιμότητα , κριτήριο της λογικής δηλαδή και πρέπει να λειτουργεί ως καθολικός νόμος.crouch wrote:Όχι, ας βγούμε offtopic, η ηθική δεν έχει σχέση με την αλήθεια και με απόλυτα συμπεράσματα. Γιατί προκύπτει παρατηρητικά, όχι ενδοσκοπικά. Την ηθική ένα άτομο την αντλεί από το περιβάλλον και την κοινωνία, όποιος νομίζει ότι μόνος του σκέφτεται και αποφασίζει τί είναι καλό και τί όχι, αυταπατάται. Καλό είναι αυτό που δέχεται ως καλό μεγάλο μέρος της κοινωνίας, και άρα δεν έχεις αρνητικές συνέπειες κάνοντάς το.mama mafia wrote:Λές ότι σε κάποιους δε φαίνεται ηθικά σωστό. Έτσι όμως ασπάζεσαι το σχετικισμό, ο οποίος αφαιρεί απ'τον άνθρωπο ένα απ'τα ισχυρότερα νοητικά του εργαλεία : τη σύλληψη. Είναι εχθρός της ελευθερίας και της κριτικής ικανότητας και δεν μπορείς μέσα απ'αυτόν να συγκρίνεις και να εκφέρεις αρνητική κρίση γιατί απλούστατα υποστηρίζει πως όλες οι απόψεις είναι σωστές.
Η ηθική είναι η έρευνα που κάνει ο ορθός λόγος επί του αγαθού, και συνεπώς η αλήθεια είναι μία .
Μπορώ να στο αναλύσω άμα θες, έτσι μπαίνουμε όμως σε μονοπάτια της φιλοσοφίας και νομίζω βγαίνουμε τελείως offtopic
Τελικά σημαίνει κάτι η έκφραση "να είσαι άντρας"?Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι να έχεις πέοςmama mafia wrote:Το ότι είσαι gay δε σημαίνει πως δεν είσαι άντρας. Άλλο το ένα άλλο το άλλο. Το να τη λες σε κάποιον για τις σεξουαλικές του προτιμήσεις σίγουρα δεν είναι δείγμα ανδρισμού, γι'αυτό στην είπα.
Όσο για την απορία σου για το τι είναι άντρας, μεγάλη κουβέντα, αλλά όπως το βλέπω εγώ τουλάχιστον δεν είναι αυτός που θα έκραζε τους άλλους επειδή απολαμβάνουν κάτι διαφορετικό στο κρεβάτι τους.