Gb3 wrote:
Οποτε πχ εγραψα μεταφορα θερμοτητας 5 το καλοκαιρι και αφου δεν το δηλωσα για το σεμπτεμβριο σημαινει οτι δεν μπορω να το δωσω τωρα αλλα και ποτε ξανα? Δηλαδη εχεις μονο 2 φορες για καθε μαθημα να προσπαθησεις να παρεις οσο μεγαλυτερο βαθμο μπορεις? Κ αυτον τον γ***μενο τον ΜΟ πως θα τον ανεβασεις?
οπως τον ανεβαζουν ολοι.....δηλαδη ποσες φορες θελεις να δινεις το μαθημα ? καμια 20αρια ?
Δεν καιγομαι και τοσο πολυ για τον ΜΟ απο τωρα γιατι τωρα μπαινω τριτο ετος και μονο ηθελα να περναω μαθηματα, απλα ειχα ακουσει οτι δεν υπαρχει περιορισμος στις φορες που δινεις καποιο μαθημα.
δες τι γραφει ο οδηγος σπουδων που επρεπε να διαβασεις....
5.6 Εξετάσεις - Βαθμολογία
5.6.6 Εκτός από την κανονική τελική εξέταση στο τέλος κάθε εξαμήνου, υπάρχει για κάθε μάθημα και μια
επαναληπτική εξέταση, η οποία γίνεται το μήνα Σεπτέμβριο και για τα δύο (χειμερινό και εαρινό) εξάμηνα.
Για τη διαμόρφωση του βαθμού μαθήματος μετά την επαναληπτική εξέταση, συνυπολογίζονται και όλα τα
άλλα στοιχεία, τα οποία έχουν συγκεντρωθεί για τον φοιτητή κατά τη διάρκεια του εξαμήνου. Οριστική
αποτυχία του φοιτητή σε ένα μάθημα τον υποχρεώνει να το παρακολουθήσει εξαρχής σε επόμενο
εξάμηνο.
Οποιος θελει να ανεβασει τον ΜΟ του,ας διαβαζει στην κανονικη για να εχει το εκαστοτε μαθημα περασμενο και μετα κατεβαινει ανετος και χαλαρος για βελτιωση με τα πρωτοβροχια.
Αλλιως καλο ειναι να διαλεξει τομεα που του αρεσει/ταιριαζει και ετσι να γραφει ανετα 7 (με διαβασμα για 5).
Αν ομως υπαρχουν πολλα χρωστουμενα,το κυνηγι του βαθμου ειναι πολυ,πολυ δυσκολο.
Μην τρελαινεστε παντως με τον ΜΟ.Βγαζοντας ενα 7αρακι γινεστε δεκτοι στο 80-90% των πανεπιστημιων του κοσμου.Στις δουλειες κατα κανονα ο βαθμος δε μετραει.
ΥΓ.Με τοσα θεματα που εχουμε εδω μεσα και με την τεχνολογια που υπαρχει ολοι οι καινουργιοι εχουν περισσοτερες πιθανοτητες να γραψουν καλα σε ολα τα μαθηματα απο εμας τους λιγο πιο παλιους.
Ιδιως αν σκεφτειτε πως ηταν η κατασταση ακομα και 3-4 χρονια πριν.
"Το πρωί στα καβαλέτα και το βράδυ στα μπαλέτα..."-Λευτέρης Λαζάρου,Cooking Engineer.
somekindofgrinder wrote:Οποιος θελει να ανεβασει τον ΜΟ του,ας διαβαζει στην κανονικη για να εχει το εκαστοτε μαθημα περασμενο και μετα κατεβαινει ανετος και χαλαρος για βελτιωση με τα πρωτοβροχια.
Αλλιως καλο ειναι να διαλεξει τομεα που του αρεσει/ταιριαζει και ετσι να γραφει ανετα 7 (με διαβασμα για 5).
Αν ομως υπαρχουν πολλα χρωστουμενα,το κυνηγι του βαθμου ειναι πολυ,πολυ δυσκολο.
Gb3 wrote:Δεν καιγομαι και τοσο πολυ για τον ΜΟ απο τωρα γιατι τωρα μπαινω τριτο ετος και μονο ηθελα να περναω μαθηματα, απλα ειχα ακουσει οτι δεν υπαρχει περιορισμος στις φορες που δινεις καποιο μαθημα.
Μα ειναι δυνατον ρε συ να μπορεις να δωσεις ενα μαθημα οσες φορες θες? τοτε ολοι θα βγαζαν τη σχολη με ΜΟ 10...
Γενικα παντως η μονη σου επιλογη για καλο ΜΟ ειναι να ασχολεισαι με τα μαθηματα σου (ο,τι και αν σημαινει αυτο για τον καθε ενα).
Σωστα, θα διναμε στοιχεια 2, ατμους, και ποσα αλλα μεχρι να παρουμε 10
Ρώτα οποιονδήποτε ευτυχισμένο άνθρωπο και δεν θα σου πει για συστήματα, πολιτικές, δυνάμεις, αριστερά, κεφάλαιο. Δεν θα σου πει τίποτα πέρα από το "ήξερα τι ήθελα".
Δε χρειαζεται να "ασχοληθεις". To μυστικο ειναι να μη χρωστας, ωστε να εχεις σωστες βασεις ανα πασα στιγμη και να δινεις 5-6 μαθηματα ανα εξεταστικη, οχι παραπανω. Οσοι πανε για πολλα χανουν και τα λιγα. Απο εκει και περα, οι 4-5 βδομαδες των 3 εξεταστικων συν μια βδομαδα πριν αρχισουν, φτανουν και περισσευουν για να προετοιμαστεις σωστα για τοσα μαθηματα.
Δεν χρειαζεται καν να κυνηγας τους βαθμους. Αν προετοιμαζεσαι αρκετα καλα για τα μαθηματα που δινεις και δεν κανεις τον καμικαζι, οι βαθμοι θα ερθουν.