Ανεξαρτητο Πλαίσιο στην Γ.Σ. 19/11/2013
Forum rules
Σας υπενθυμίζουμε να μην δημοσιεύετε μηνύματα σε greeklish ή συνεχή ΚΕΦΑΛΑΙΑ! Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται.
Σας υπενθυμίζουμε να μην δημοσιεύετε μηνύματα σε greeklish ή συνεχή ΚΕΦΑΛΑΙΑ! Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται.
-
- MechEng Seeder
- Posts: 38
- Joined: Sun Nov 07, 2010 3:15 pm
- Σχολή: Μηχανολόγος
- Gender: Male
- Location: Κηφισιά
Ανεξαρτητο Πλαίσιο στην Γ.Σ. 19/11/2013
Το πλαίσιό μας περιέχει τις παρακάτω απόψεις και προτάσεις:
Πλαίσιο Ανεξάρτητων Φοιτητών σχολής Μηχανολόγων Μηχανικών
Αναντίρρητα, οι απολύσεις των διοικητικών υπαλλήλων του ΕΜΠ, γίνονται άκριτα και σπασμωδικά, αγγίζοντας τα όρια του κοινωνικού κανιβαλισμού, με ολέθριες συνέπειες τόσο στην ποιότητα των σπουδών όσο και στα δικαιώματα των εργαζομένων. Δεν θεωρούμε παραγωγικό να εμπλακούμε σε συζητήσεις για την τήρηση ή μη αξιοκρατικών κριτηρίων κατά την πρόσληψη των υπαλλήλων, αφού αυτό θα οδηγούσε σε πόλωση και ένταση. Θα πρέπει να εστιάσουμε στην ορθολογική εξυγίανση της κατάστασης στη διοίκηση των πανεπιστήμιων, η οποία εμπεριέχει αρκετά μελανά σημεία. Βεβαίως, δεν μπορούμε να συνταχθούμε με τις οριζόντιες απολύσεις.
Ωστόσο, κατά την άποψή μας, η κατάληψη της σχολής και η αναστολή λειτουργίας του ιδρύματος, όχι μόνο δεν συμβάλει στην επίλυση του προβλήματος, αλλά οδηγεί σε βαθύτερο αδιέξοδο.
Γιατί η σχολή μας πρέπει να παραμείνει ανοιχτή;
1. Δεν νοείται χειρότερη υποβάθμιση και δυσφήμιση για ένα πανεπιστημιακό ίδρυμα από το να παραμένει και κλειστό και υπό κατάληψη. Απότοκος της μη λειτουργίας του ιδρύματος είναι η απώλεια του κύρους της σχολής και της ισχύος των πτυχίων που προσφέρει, τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό.
2. Η μη λειτουργία του πανεπιστημίου ζημιώνει βαριά τους φοιτητές. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι οι συμφοιτητές μας από άλλες πόλεις επιβαρύνονται αναίτια οικονομικά με ενοίκια και έξοδα μηνών, καθώς η σχολή παραμένει κλειστή, οι τελειόφοιτοι είναι εγκλωβισμένοι καθώς αδυνατούν να προχωρήσουν σε μεταπτυχιακές σπουδές ή να βγουν στην αγορά εργασίας, οι πρωτοετείς που δεν έχουν εγγραφεί παύουν να θεωρούνται προστατευόμενα μέλη, παύουν να έχουν ασφάλιση και υγειονομική περίθαλψη. Αν οι καταλήψεις από πλευράς των φοιτητών γίνονται προς υποστήριξη των απεργών, τότε ίσως μπορούμε να μιλήσουμε για επιλεκτική και μονομερή αλληλεγγύη.
3. Ενώ η κατάληψη θεωρητικά προβάλλει την προάσπιση της δημόσιας και δωρεάν παιδείας, πρακτικά οδηγεί στα ακριβώς αντίθετα αποτελέσματα. Η παύση της λειτουργίας του ΕΜΠ, αναγκάζει τους έχοντες να στραφούν σε ιδιωτικά ιδρύματα ή σχολές του εξωτερικού, ενώ οι μη έχοντες παραμένουν όμηροι των συνθηκών. Έτσι, υπονομεύεται η δημόσια δωρεάν παιδεία και ενισχύονται τα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια. Στ’ αλήθεια όμως θέλουμε μια κοινωνία όπου η πρόσβαση στη γνώση, θεωρείται πολυτέλεια;
4. Η απώλεια του εξαμήνου και της επαναληπτικής εξεταστικής με μαθηματική ακρίβεια δημιουργεί ανωμαλία στην διαμόρφωση του προγράμματος για τα επόμενα εξάμηνα, εντατικοποίηση των παραδόσεων, συρρίκνωση του χρόνου μελέτης, και άρα σε ραγδαία υποβάθμιση της ποιότητας των σπουδών.
5. Η έρευνα και τα προγράμματα σε συνεργασία με πανεπιστήμια του εξωτερικού παγώνουν σε μια περίοδο που η χώρα έχει ανάγκη την ανάπτυξη και την καινοτομία περισσότερο από ποτέ. Η εκπαιδευτική διαδικασία αδρανοποιείται και το ΕΜΠ διαφαίνεται ασυνεπές στις υποχρεώσεις του στην εγχώρια και την διεθνή ερευνητική κοινότητα.
Σκοπός μας δεν είναι να προωθήσουμε τον κοινωνικό κανιβαλισμό. Δεν θέλουμε να ωθήσουμε στην ανεργία τους υπαλλήλους του ιδρύματος, μόνο και μόνο για να ολοκληρώσουμε τις σπουδές μας. Αντίθετα, υποστηρίζουμε έμπρακτα τους υπαλλήλους και προτείνουμε μια συμβιβαστική λύση που επιτρέπει την ομαλή διεξαγωγή της εκπαιδευτικής διαδικασίας, υπό τις παρούσες συνθήκες.
Συγκεκριμένα, προτείνουμε:
1. Εκκίνηση των μαθημάτων και της εξεταστικής άμεσα με την υποστήριξη μεγάλου μέρους των μελών ΔΕΠ. Λειτουργία της σχολής στο πρότυπο των πανεπιστημίων σε Πάτρα και Θεσσαλονίκη, όπου τα μαθήματα και τα εργαστήρια πραγματοποιούνται κανονικά, παρά την απεργία των διοικητικών υπαλλήλων.
2. Απαιτείται να σχεδιαστεί ένα ολοκληρωμένο πλάνο αξιολόγησης το οποίο θα δημιουργηθεί έπειτα από προσεκτική μελέτη του οργανογράμματος των διοικητικών δομών του ΕΜΠ. Μονάχα έπειτα αυτού, μπορεί να πραγματοποιηθεί αξιολόγηση των διοικητικών υπαλλήλων με αξιοκρατικά και διαφανή κριτήρια, έχοντας ως κινητήριο δύναμη τη βέλτιστη δυνατή λειτουργία του ΕΜΠ. Το πλάνο αυτό δεν μπορεί να βασίζεται στην ψυχρή λογική που απαιτεί με την ολοκλήρωση του να τεθούν σε διαθεσιμότητα συγκεκριμένος αριθμός υπαλλήλων.
3. Αναγνωρίζουμε και στηρίζουμε έμπρακτα τον αγώνα των διοικητικών υπαλλήλων. Θεωρούμε ότι ο αγώνας αυτός θα αποκτήσει μεγαλύτερη δυναμική με ανοιχτές σχολές, πανεπιστήμιο ζωντανό και ενεργή φοιτητική κοινότητα. Θεωρούμε ότι η αλληλεγγύη φοιτητών και διοικητικών πρέπει να είναι αμφίδρομη.
4. Αναβολή των εγγραφών των πρωτοετών μέχρι να διευθετηθεί το ζήτημα των διοικητικών, με μέριμνα όμως να δοθούν τα απαραίτητα δικαιολογητικά ώστε να επιλυθούν σοβαρά ζητήματα, όπως η ιατρική ασφάλιση.
5. Τα μαθήματα της εξεταστικής που σύμφωνα με το νεότερο πρόγραμμα χάθηκαν να δίνονται σαββατοκύριακο κατά την διάρκεια του εξαμήνου.
Πλαίσιο Ανεξάρτητων Φοιτητών σχολής Μηχανολόγων Μηχανικών
Αναντίρρητα, οι απολύσεις των διοικητικών υπαλλήλων του ΕΜΠ, γίνονται άκριτα και σπασμωδικά, αγγίζοντας τα όρια του κοινωνικού κανιβαλισμού, με ολέθριες συνέπειες τόσο στην ποιότητα των σπουδών όσο και στα δικαιώματα των εργαζομένων. Δεν θεωρούμε παραγωγικό να εμπλακούμε σε συζητήσεις για την τήρηση ή μη αξιοκρατικών κριτηρίων κατά την πρόσληψη των υπαλλήλων, αφού αυτό θα οδηγούσε σε πόλωση και ένταση. Θα πρέπει να εστιάσουμε στην ορθολογική εξυγίανση της κατάστασης στη διοίκηση των πανεπιστήμιων, η οποία εμπεριέχει αρκετά μελανά σημεία. Βεβαίως, δεν μπορούμε να συνταχθούμε με τις οριζόντιες απολύσεις.
Ωστόσο, κατά την άποψή μας, η κατάληψη της σχολής και η αναστολή λειτουργίας του ιδρύματος, όχι μόνο δεν συμβάλει στην επίλυση του προβλήματος, αλλά οδηγεί σε βαθύτερο αδιέξοδο.
Γιατί η σχολή μας πρέπει να παραμείνει ανοιχτή;
1. Δεν νοείται χειρότερη υποβάθμιση και δυσφήμιση για ένα πανεπιστημιακό ίδρυμα από το να παραμένει και κλειστό και υπό κατάληψη. Απότοκος της μη λειτουργίας του ιδρύματος είναι η απώλεια του κύρους της σχολής και της ισχύος των πτυχίων που προσφέρει, τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό.
2. Η μη λειτουργία του πανεπιστημίου ζημιώνει βαριά τους φοιτητές. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι οι συμφοιτητές μας από άλλες πόλεις επιβαρύνονται αναίτια οικονομικά με ενοίκια και έξοδα μηνών, καθώς η σχολή παραμένει κλειστή, οι τελειόφοιτοι είναι εγκλωβισμένοι καθώς αδυνατούν να προχωρήσουν σε μεταπτυχιακές σπουδές ή να βγουν στην αγορά εργασίας, οι πρωτοετείς που δεν έχουν εγγραφεί παύουν να θεωρούνται προστατευόμενα μέλη, παύουν να έχουν ασφάλιση και υγειονομική περίθαλψη. Αν οι καταλήψεις από πλευράς των φοιτητών γίνονται προς υποστήριξη των απεργών, τότε ίσως μπορούμε να μιλήσουμε για επιλεκτική και μονομερή αλληλεγγύη.
3. Ενώ η κατάληψη θεωρητικά προβάλλει την προάσπιση της δημόσιας και δωρεάν παιδείας, πρακτικά οδηγεί στα ακριβώς αντίθετα αποτελέσματα. Η παύση της λειτουργίας του ΕΜΠ, αναγκάζει τους έχοντες να στραφούν σε ιδιωτικά ιδρύματα ή σχολές του εξωτερικού, ενώ οι μη έχοντες παραμένουν όμηροι των συνθηκών. Έτσι, υπονομεύεται η δημόσια δωρεάν παιδεία και ενισχύονται τα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια. Στ’ αλήθεια όμως θέλουμε μια κοινωνία όπου η πρόσβαση στη γνώση, θεωρείται πολυτέλεια;
4. Η απώλεια του εξαμήνου και της επαναληπτικής εξεταστικής με μαθηματική ακρίβεια δημιουργεί ανωμαλία στην διαμόρφωση του προγράμματος για τα επόμενα εξάμηνα, εντατικοποίηση των παραδόσεων, συρρίκνωση του χρόνου μελέτης, και άρα σε ραγδαία υποβάθμιση της ποιότητας των σπουδών.
5. Η έρευνα και τα προγράμματα σε συνεργασία με πανεπιστήμια του εξωτερικού παγώνουν σε μια περίοδο που η χώρα έχει ανάγκη την ανάπτυξη και την καινοτομία περισσότερο από ποτέ. Η εκπαιδευτική διαδικασία αδρανοποιείται και το ΕΜΠ διαφαίνεται ασυνεπές στις υποχρεώσεις του στην εγχώρια και την διεθνή ερευνητική κοινότητα.
Σκοπός μας δεν είναι να προωθήσουμε τον κοινωνικό κανιβαλισμό. Δεν θέλουμε να ωθήσουμε στην ανεργία τους υπαλλήλους του ιδρύματος, μόνο και μόνο για να ολοκληρώσουμε τις σπουδές μας. Αντίθετα, υποστηρίζουμε έμπρακτα τους υπαλλήλους και προτείνουμε μια συμβιβαστική λύση που επιτρέπει την ομαλή διεξαγωγή της εκπαιδευτικής διαδικασίας, υπό τις παρούσες συνθήκες.
Συγκεκριμένα, προτείνουμε:
1. Εκκίνηση των μαθημάτων και της εξεταστικής άμεσα με την υποστήριξη μεγάλου μέρους των μελών ΔΕΠ. Λειτουργία της σχολής στο πρότυπο των πανεπιστημίων σε Πάτρα και Θεσσαλονίκη, όπου τα μαθήματα και τα εργαστήρια πραγματοποιούνται κανονικά, παρά την απεργία των διοικητικών υπαλλήλων.
2. Απαιτείται να σχεδιαστεί ένα ολοκληρωμένο πλάνο αξιολόγησης το οποίο θα δημιουργηθεί έπειτα από προσεκτική μελέτη του οργανογράμματος των διοικητικών δομών του ΕΜΠ. Μονάχα έπειτα αυτού, μπορεί να πραγματοποιηθεί αξιολόγηση των διοικητικών υπαλλήλων με αξιοκρατικά και διαφανή κριτήρια, έχοντας ως κινητήριο δύναμη τη βέλτιστη δυνατή λειτουργία του ΕΜΠ. Το πλάνο αυτό δεν μπορεί να βασίζεται στην ψυχρή λογική που απαιτεί με την ολοκλήρωση του να τεθούν σε διαθεσιμότητα συγκεκριμένος αριθμός υπαλλήλων.
3. Αναγνωρίζουμε και στηρίζουμε έμπρακτα τον αγώνα των διοικητικών υπαλλήλων. Θεωρούμε ότι ο αγώνας αυτός θα αποκτήσει μεγαλύτερη δυναμική με ανοιχτές σχολές, πανεπιστήμιο ζωντανό και ενεργή φοιτητική κοινότητα. Θεωρούμε ότι η αλληλεγγύη φοιτητών και διοικητικών πρέπει να είναι αμφίδρομη.
4. Αναβολή των εγγραφών των πρωτοετών μέχρι να διευθετηθεί το ζήτημα των διοικητικών, με μέριμνα όμως να δοθούν τα απαραίτητα δικαιολογητικά ώστε να επιλυθούν σοβαρά ζητήματα, όπως η ιατρική ασφάλιση.
5. Τα μαθήματα της εξεταστικής που σύμφωνα με το νεότερο πρόγραμμα χάθηκαν να δίνονται σαββατοκύριακο κατά την διάρκεια του εξαμήνου.
Last edited by Angelopoulos on Sat Nov 16, 2013 11:46 pm, edited 1 time in total.
Re: Ανεξαρτητο Πλαίσιο στην Γ.Σ. 19/11/2013
Μπορείς να αναπτύξεις λίγο την λέξη έμπρακτα ??Angelopoulos wrote: 2. Απαιτείται να σχεδιαστεί ένα ολοκληρωμένο πλάνο αξιολόγησης το οποίο θα δημιουργηθεί έπειτα από προσεκτική μελέτη του οργανογράμματος της διοικητικών δομών του ΕΜΠ. Μονάχα έπειτα αυτού, μπορεί να πραγματοποιηθεί αξιολόγηση των διοικητικών υπαλλήλων με αξιοκρατικά και διαφανή κριτήρια, έχοντας ως κινητήριο δύναμη τη βέλτιστη δυνατή λειτουργία του ΕΜΠ. Το πλάνο αυτό δεν μπορεί να βασίζεται στην ψυχρή λογική που απαιτεί με την ολοκλήρωση του να τεθούν σε διαθεσιμότητα συγκεκριμένος αριθμός υπαλλήλων.
3. Αναγνωρίζουμε και στηρίζουμε έμπρακτα τον αγώνα των διοικητικών υπαλλήλων. Θεωρούμε ότι ο αγώνας αυτός θα αποκτήσει μεγαλύτερη δυναμική με ανοιχτές σχολές, πανεπιστήμιο ζωντανό και ενεργή φοιτητική κοινότητα. Θεωρούμε ότι η αλληλεγγύη φοιτητών και διοικητικών πρέπει να είναι αμφίδρομη.
Γιατί μου φαίνονται αντιφατικά το 2.) με το 3.). Από την μία να γίνει αξιολόγηση αλλά από την άλλη αναγνωρίζεται στηρίζεται ο αγώνας τον διοικητικών και μάλιστα έμπρακτα. Εκτός αν εννοείς κάτι άλλο. Γιατί κακά τα ψέμματα μια αξιολόγηση το πιθανότερο είναι να δείξει ότι κάποιοι πρέπει να φύγουν ενώ ο αγώνας των διοικητικών είναι για να μην απολυθεί κανείς.
Αλλά μία στις τόσες η αξιολόγηση να δείξει ότι χρειάζονται όλοι στο ΕΜΠ αυτή η έμπρακτη στήριξη τι θα περιλαμβάνει από τη στιγμή που το Υπουργείο θέλει έναν στάνταρ αριθμό.
Να επισημάνω απλά ότι δεν ανήκω σε καμία κομματική παράταξη ούτε τώρα ούτε στο μέλλον ούτε ποτέ πιθανότατα απλά προσπαθώ να καταλάβω καλύτερα το πλαίσιο.
Αυτό απλά για να μην αρχίσει κανα πανηγύρι με σχόλια
Re: Ανεξαρτητο Πλαίσιο στην Γ.Σ. 19/11/2013
Στην περίπτωση που από την πολυπόθητη αξιολόγηση προκύψει ότι οι διοικητικοί είναι ακατάλληλοι για τις θέσεις τους τι γίνεται; Μπαίνουμε στον αγώνα μαζί τους και το ξανακλείνουμε το μαγαζί; Η υποστηρίζουμε την πρόσληψη ανθρώπων με διαφανή κριτήρια και όχι ποιον έχουνε μπάρμπα;
Αυτό που εκλαμβάνω εγώ ώς απλός φοιτητής που δεν ανήκει τώρα ή ποτέ σε κάποια παράταξη, έιναι ότι η κίνηση αυτή προσδοκά σε ανοιχτή σχολή, χωρίς όμως να θέλει να αγριέψει η να "προσβάλλει" τους διοικητικούς και το περιβάλλον τους.
Και τι θα γίνει στην επόμενη αφορμή για να κλείσει η σχολή; Πάλι "συμπάσχουμε αλλά...";
Απλά η λειτουργία του ιδρύματος είναι υπεράνω συντεχνιακών διεκδικήσεων, όσο σωστές και δικαιολογημένες είναι αυτές, κάτι που κανείς δεν δείχνει να κατανοεί.
Αυτό που εκλαμβάνω εγώ ώς απλός φοιτητής που δεν ανήκει τώρα ή ποτέ σε κάποια παράταξη, έιναι ότι η κίνηση αυτή προσδοκά σε ανοιχτή σχολή, χωρίς όμως να θέλει να αγριέψει η να "προσβάλλει" τους διοικητικούς και το περιβάλλον τους.
Και τι θα γίνει στην επόμενη αφορμή για να κλείσει η σχολή; Πάλι "συμπάσχουμε αλλά...";
Απλά η λειτουργία του ιδρύματος είναι υπεράνω συντεχνιακών διεκδικήσεων, όσο σωστές και δικαιολογημένες είναι αυτές, κάτι που κανείς δεν δείχνει να κατανοεί.
Re: Ανεξαρτητο Πλαίσιο στην Γ.Σ. 19/11/2013
+1brokor wrote:
Απλά η λειτουργία του ιδρύματος είναι υπεράνω συντεχνιακών διεκδικήσεων, όσο σωστές και δικαιολογημένες είναι αυτές, κάτι που κανείς δεν δείχνει να κατανοεί.
- Kuchiki_Byakuya
- MechEng Seeder
- Posts: 6498
- Joined: Fri Oct 22, 2010 6:55 pm
- Σχολή: Μηχανολόγος
- Gender: Male
- Location: Seireitei
Re: Ανεξαρτητο Πλαίσιο στην Γ.Σ. 19/11/2013
παιδιά εύλογες οι παρατηρήσεις σας. όμως όταν κατεβάζεις ένα πολιτικό κείμενο δεν μπορείς να επαναλαμβάνεις συνεχώς κάποια πράγματα όσο δεδομένα και αυτονόητα να είναι (όπως το να είναι ανοιχτό το ίδρυμα). δεν μπορούμε να μπούμε στην λογική που έχει καταστρέψει την πολιτική στα πανεπιστήμια, δεν μπορούμε να μπούμε στην λογική 'ή μαζί μας, ή εναντίον μας', δεν κάνουμε αυτά που κοροϊδεύουμε και αντιπαθούμε.
στα επί της ουσίας τώρα. η αξιολόγηση πρέπει να γίνει, δεν είναι επιλογή ένας εργαζόμενος να εργάζεται χωρίς να αξιολογείται το έργο που παράγει. αυτό που πρέπει να ισχύσει (και το έχω πει και εγώ προσωπικά από την πρώτη στιγμή) είναι ότι όλοι μαζί πρέπει να συμφωνήσουν ποιος θα κάνει την αξιολόγηση και την νέα οργάνωση του ιδρύματος αλλά και με ποιο στόχο (το πρώτο πράγμα που θα ρωτήσουν οι αξιολογητές είναι 'τι θέλετε να πετύχετε;'). εμείς πρέπει να αποφασίσουμε αν θέλουμε να φύγουμε από την μιζέρια της γραφειοκρατίας και να μπούμε δυναμικά στον σύγχρονο κόσμο ή να μείνουμε στα ίδια και χειρότερα.
το 'έμπρακτα' προφανώς δεν σημαίνει να σηκώσουμε όλοι από μια κόκκινη σημαία και να ξεχυθούμε στους δρόμους, σημαίνει διάλογος για να βρεθεί μια λύση. και προφανώς η λύση δεν είναι ή μας δίνει το υπουργείο ό,τι και αν απαιτήσουμε ή κάνουμε το ίδρυμα ότι γουστάρουμε. οι λύσεις σίγουρα δεν είναι μόνο αυτές.
στα επί της ουσίας τώρα. η αξιολόγηση πρέπει να γίνει, δεν είναι επιλογή ένας εργαζόμενος να εργάζεται χωρίς να αξιολογείται το έργο που παράγει. αυτό που πρέπει να ισχύσει (και το έχω πει και εγώ προσωπικά από την πρώτη στιγμή) είναι ότι όλοι μαζί πρέπει να συμφωνήσουν ποιος θα κάνει την αξιολόγηση και την νέα οργάνωση του ιδρύματος αλλά και με ποιο στόχο (το πρώτο πράγμα που θα ρωτήσουν οι αξιολογητές είναι 'τι θέλετε να πετύχετε;'). εμείς πρέπει να αποφασίσουμε αν θέλουμε να φύγουμε από την μιζέρια της γραφειοκρατίας και να μπούμε δυναμικά στον σύγχρονο κόσμο ή να μείνουμε στα ίδια και χειρότερα.
το 'έμπρακτα' προφανώς δεν σημαίνει να σηκώσουμε όλοι από μια κόκκινη σημαία και να ξεχυθούμε στους δρόμους, σημαίνει διάλογος για να βρεθεί μια λύση. και προφανώς η λύση δεν είναι ή μας δίνει το υπουργείο ό,τι και αν απαιτήσουμε ή κάνουμε το ίδρυμα ότι γουστάρουμε. οι λύσεις σίγουρα δεν είναι μόνο αυτές.
Be proud to die by my Bankai.
Bankai. Senbonsakura Kageyoshi
Bankai. Senbonsakura Kageyoshi
-
- MechEng Seeder
- Posts: 38
- Joined: Sun Nov 07, 2010 3:15 pm
- Σχολή: Μηχανολόγος
- Gender: Male
- Location: Κηφισιά
Re: Ανεξαρτητο Πλαίσιο στην Γ.Σ. 19/11/2013
Εμείς λέμε οτι θα στηρίξουμε τους υπαλλήλους για να δοθεί παράταση έτσι ώστε να γίνει αξιολόγηση από έναν κοινώς αποδεκτό φορέα. Ανάλογα με τα αποτελέσματα μιας τέτοιας αξιολόγησης η οποία θα γίνει με διαφανή τρόπο θα μπορέσουμε και εμείς να αποφανθούμε για το τι μπορεί να γίνει. Γενικά θα ειπωθεί και στην συνέλευση οτι ο συγκεκριμένος τρόπος αντίδρασης (κατάληψη) δεν είναι παραγωγικός αντίθετα καταστροφικός για το πανεπιστήμιο αλλά ούτε απ' όσα δείχνουν τα φαινόμενα βοηθά στην λύση του προβλήματος. Όσο για το έμπρακτα πιστεύουμε οτι το πανεπιστήμιο αν είναι γεμάτο με φοιτητές αυτοί θα μπορούν πιο εύκολα να συμμετέχουν σε εκδηλώσεις και να περάσουν το μήνυμα στην κυβέρνηση οτι οριζόντιες απωλήσεις βασισμένες απλά σε αριθμούς δεν μπορούν να γίνονται αλλά ακόμα και να γίνουν τελικά (να βγάλει η έκθεση που ζητάμε οτι υπάρχει πλεονάζον διοικητικό προσωπικό) θα πρέπει να στηρίζονται σε αξιολογικά κριτήρια και όχι σε κονέ.
Last edited by Angelopoulos on Sun Nov 17, 2013 12:42 am, edited 1 time in total.
- sid
- MechEng Seeder
- Posts: 4032
- Joined: Mon Jan 25, 2010 10:47 pm
- Σχολή: Χημικός
- Gender: Male
- Location: 242
- Contact:
Re: Ανεξαρτητο Πλαίσιο στην Γ.Σ. 19/11/2013
Angelopoulos wrote:το πανεπιστήμιο αν είναι γεμάτο με φοιτητές αυτοί θα μπορούν πιο εύκολα να συμμετέχουν σε εκδηλώσεις και να περάσουν το μήνυμα στην κυβέρνηση οτι οριζόντιες απωλήσεις βασισμένες απλά σε αριθμούς δεν μπορούν να γίνονται
αυτά - για όσους μας θεωρούν απωλιτήκ
Και μετά ορισμένοι παραπονιούνται ότι ντε και καλά η λέσχη χρησιμοποιεί κατεψυγμένα κρέατα. Τουναντίον λοιπόν.
- soti
- soti
Re: Ανεξαρτητο Πλαίσιο στην Γ.Σ. 19/11/2013
Είναι λάτρης της ελέυθερης αγοράς.
Re: Ανεξαρτητο Πλαίσιο στην Γ.Σ. 19/11/2013
Η ιδέα του ανεξάρτητου πλαισίου είναι πολύ καλή γιατί θα ενώσει όλες τις παρατάξεις και τον κόσμο που θέλουν επιτέλους την σχολή ανοιχτή μετά από 10 εβδομάδες αγώνα...
Ελπίζω οι παρατάξεις που θέλουν το ίδιο να ενωθούν στο αχρωμάτιστο ανεξάρτητο πλαίσιο και να αφήσουν τα παραταξιακά κόλπα. Ο σκοπός αγιάζει τα μέσα.
Θα το προτιμούσα το πλαίσιο να είναι λίτο με μοναδική πρόταση να ανοίξει η σχολή και τίποτα άλλο για να επικεντρωθεί η συζήτηση μόνο στο ανοιγμα σχολής και πουθενά αλλού από διάφορους που επιθυμούν αγώνα μέχρι το Πάσχα.
Τα τηλεφωνάκια και fb να ειδοποιήσουμε συναδέλφους να μαζευτούν την Τρίτη. Όλοι παρόντες την Τρίτη να τελειώνουμε. Αλλιώς αποχαιρέτα το εξάμηνο που χάνεται ....
Το καλό είναι ότι και στις άλλες σχολές έχουν συνέλευση την ίδια μέρα ώστε να μην έρθουν τα πούλμαν με ψηφοφόρους από άλλες σχολές. Άν και θά ρθουν guest stars.
Ελπίζω οι παρατάξεις που θέλουν το ίδιο να ενωθούν στο αχρωμάτιστο ανεξάρτητο πλαίσιο και να αφήσουν τα παραταξιακά κόλπα. Ο σκοπός αγιάζει τα μέσα.
Θα το προτιμούσα το πλαίσιο να είναι λίτο με μοναδική πρόταση να ανοίξει η σχολή και τίποτα άλλο για να επικεντρωθεί η συζήτηση μόνο στο ανοιγμα σχολής και πουθενά αλλού από διάφορους που επιθυμούν αγώνα μέχρι το Πάσχα.
Τα τηλεφωνάκια και fb να ειδοποιήσουμε συναδέλφους να μαζευτούν την Τρίτη. Όλοι παρόντες την Τρίτη να τελειώνουμε. Αλλιώς αποχαιρέτα το εξάμηνο που χάνεται ....
Το καλό είναι ότι και στις άλλες σχολές έχουν συνέλευση την ίδια μέρα ώστε να μην έρθουν τα πούλμαν με ψηφοφόρους από άλλες σχολές. Άν και θά ρθουν guest stars.
Re: Ανεξαρτητο Πλαίσιο στην Γ.Σ. 19/11/2013
εισαι σιγουρος?donk wrote:Η ιδέα του ανεξάρτητου πλαισίου είναι πολύ καλή γιατί θα ενώσει όλες τις παρατάξεις και τον κόσμο που θέλουν επιτέλους την σχολή ανοιχτή μετά από 10 εβδομάδες αγώνα...
.