Αναστολή κάθε ακαδημαϊκής δραστηριότητας σε ΕΚΠΑ/ΕΜΠ
Forum rules
Σας υπενθυμίζουμε να μην δημοσιεύετε μηνύματα σε greeklish ή συνεχή ΚΕΦΑΛΑΙΑ! Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται.
Σας υπενθυμίζουμε να μην δημοσιεύετε μηνύματα σε greeklish ή συνεχή ΚΕΦΑΛΑΙΑ! Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται.
Re: Αναστολή κάθε ακαδημαϊκής δραστηριότητας σε ΕΚΠΑ/ΕΜΠ
G_TSIRAS από τη μία έχεις δίκιο αφού οι γενικεύσεις συνήθως οδηγούν σε λάθος συμπεράσματα αλλά συμπεριφέρεσαι λες και στη σχολή (σε οργανωτικό επίπεδο) όλα δουλεύουν άψογα. Όλοι μας έχουμε εμπειρίες που αποδεικνύουν ότι οι γραμματείες και γενικότερα η οργάνωση του εμπ είναι το λιγότερο αντιπαραγωγική και ότι η δουλειά που γίνεται τώρα, σίγουρα μπορεί να γίνει από λιγότερα άτομα. Και πιο συγκεκριμένα :
1. Οι υπάλληλοι δουλεύουν ~6 ώρες την ημέρα, με διακοπές 3 μήνες... (σκέψου να δούλευαν 8 με διακοπές ιδιωτικού τομέα )
2. Ακόμα και για τα πιο απλά πράγματα χρειάζεται μία κουραστική και περιττή διαδικασία (πχ να βγάλεις βεβαίωση/ πάρεις αναλυτική. Κάνεις αίτηση και μετά από καμιά 4-5 μέρες είναι έτοιμη λες και πρέπει να τη γράψουν στο χέρι. . . ) Απλώς να σημειώσω ότι σε άλλες σχολές (ΤΕΙ Αθήνας) την τυπώνεις κατευθείαν από το internet.
3. Άλλο τρανό παράδειγμα οι αιτήσεις για βελτίωση βαθμολογίας. Που ακούστηκε να πηγαίνουμε ένας ένας στη γραμματεία και να τη συμπληρώνουμε (έλεος δηλαδή), χώρια η βαθμολογία που θέλει καμιά βδομάδα να περαστεί το internet (έναν έναν τους περνάνε τους βαθμούς?)
4. Υπάρχουν άτομα που πραγματικά αναρωτιέμαι αν κάνουν κάτι (αν κάνω λάθος διορθώστε με). Ένας κύριος που κάθεται σε ένα γραφειάκι δίπλα στο 015. Ένας άλλος που κάθεται στην είσοδο του ΑΝΥΜ και χαζεύει μόνιμα ένα laptop. Οι καθαρίστριες στη βιβλιοθήκη που τις έχω πετύχει αμέτρητες φορές με καφέδες/κουλουράκια να κάθονται και να τα λένε επί ώρες.
Και στο κάτω κάτω είναι ασφαλές συμπέρασμα ότι υπάρχουν κάποιοι που κάθονται/δεν κάνουν τίποτα (ίσως να μην πατάνε στη σχολή), αφού οι προσλήψεις δεν έγιναν με βάση τις ανάγκες του εκάστοτε ιδρύματος και επιπλέον δεν υπάρχει έλεγχος/πίεση από κανένα. Με τη μονιμότητα, για να απολυθείς πρέπει να γίνουν πράγματα και θαύματα. Επομένως δεν έχεις πραγματικά κανένα κίνητρο και το κατά πόσο θα προσπαθήσεις να είσαι καλός και αποδοτικός στη δουλειά σου επαφίεται καθαρά και μόνο σε εσένα.
Φιλικά πάντα.
1. Οι υπάλληλοι δουλεύουν ~6 ώρες την ημέρα, με διακοπές 3 μήνες... (σκέψου να δούλευαν 8 με διακοπές ιδιωτικού τομέα )
2. Ακόμα και για τα πιο απλά πράγματα χρειάζεται μία κουραστική και περιττή διαδικασία (πχ να βγάλεις βεβαίωση/ πάρεις αναλυτική. Κάνεις αίτηση και μετά από καμιά 4-5 μέρες είναι έτοιμη λες και πρέπει να τη γράψουν στο χέρι. . . ) Απλώς να σημειώσω ότι σε άλλες σχολές (ΤΕΙ Αθήνας) την τυπώνεις κατευθείαν από το internet.
3. Άλλο τρανό παράδειγμα οι αιτήσεις για βελτίωση βαθμολογίας. Που ακούστηκε να πηγαίνουμε ένας ένας στη γραμματεία και να τη συμπληρώνουμε (έλεος δηλαδή), χώρια η βαθμολογία που θέλει καμιά βδομάδα να περαστεί το internet (έναν έναν τους περνάνε τους βαθμούς?)
4. Υπάρχουν άτομα που πραγματικά αναρωτιέμαι αν κάνουν κάτι (αν κάνω λάθος διορθώστε με). Ένας κύριος που κάθεται σε ένα γραφειάκι δίπλα στο 015. Ένας άλλος που κάθεται στην είσοδο του ΑΝΥΜ και χαζεύει μόνιμα ένα laptop. Οι καθαρίστριες στη βιβλιοθήκη που τις έχω πετύχει αμέτρητες φορές με καφέδες/κουλουράκια να κάθονται και να τα λένε επί ώρες.
Και στο κάτω κάτω είναι ασφαλές συμπέρασμα ότι υπάρχουν κάποιοι που κάθονται/δεν κάνουν τίποτα (ίσως να μην πατάνε στη σχολή), αφού οι προσλήψεις δεν έγιναν με βάση τις ανάγκες του εκάστοτε ιδρύματος και επιπλέον δεν υπάρχει έλεγχος/πίεση από κανένα. Με τη μονιμότητα, για να απολυθείς πρέπει να γίνουν πράγματα και θαύματα. Επομένως δεν έχεις πραγματικά κανένα κίνητρο και το κατά πόσο θα προσπαθήσεις να είσαι καλός και αποδοτικός στη δουλειά σου επαφίεται καθαρά και μόνο σε εσένα.
Φιλικά πάντα.
-
- MechEng Seeder
- Posts: 1249
- Joined: Mon Jun 13, 2011 1:51 pm
- Gender: Male
Re: Αναστολή κάθε ακαδημαϊκής δραστηριότητας σε ΕΚΠΑ/ΕΜΠ
κρατα τα υπογραμμισμενα,γιατι και εσυ δεν πας πισω σε γενικευσεις...fontas wrote:G_TSIRAS από τη μία έχεις δίκιο αφού οι γενικεύσεις συνήθως οδηγούν σε λάθος συμπεράσματα αλλά συμπεριφέρεσαι λες και στη σχολή (σε οργανωτικό επίπεδο) όλα δουλεύουν άψογα. Όλοι μας έχουμε εμπειρίες που αποδεικνύουν ότι οι γραμματείες και γενικότερα η οργάνωση του εμπ είναι το λιγότερο αντιπαραγωγική και ότι η δουλειά που γίνεται τώρα, σίγουρα μπορεί να γίνει από λιγότερα άτομα. Και πιο συγκεκριμένα :
η γραμματεια των μηχανολογων (φανταζομαι και των υπολοιπων σχολων) εκλεισε φετος στις 24/7 ανοιξε ξανα γαι το κοινο στις 18/8fontas wrote:1. Οι υπάλληλοι δουλεύουν ~6 ώρες την ημέρα, με διακοπές 3 μήνες... (σκέψου να δούλευαν 8 με διακοπές ιδιωτικού τομέα )
ολα τα εγγραφα τα παραλαμβανεις την αμεσως επομενη μερα (το λεω γιατι τουλαχιστον εγω οποτε πηγα την επομενη μου τα ειχαν ετοιμα) και εαν τους πεις οτι το χρειαζεσαι επειγοντως ,στα βγζουν αυθημερονfontas wrote:2. Ακόμα και για τα πιο απλά πράγματα χρειάζεται μία κουραστική και περιττή διαδικασία (πχ να βγάλεις βεβαίωση/ πάρεις αναλυτική. Κάνεις αίτηση και μετά από καμιά 4-5 μέρες είναι έτοιμη λες και πρέπει να τη γράψουν στο χέρι. . . ) Απλώς να σημειώσω ότι σε άλλες σχολές (ΤΕΙ Αθήνας) την τυπώνεις κατευθείαν από το internet.
αυτο με τις αιτησεις για βελτιωση ειναι καθαρα τυπικο θεμα και προφανως δεν το απαιτησε η γραμματεια (μην σου πω οτι δεν τις νοιαζει κιολας...).στα περισσοτερα μαθηματα μπορεις να δωσεις χωρις να συμπληρωσεις το εντυπο στην γραμματεια...σε καποια αλλα ο καθηγητης δεν βαθμολογει γραπτα με ονοματα εκτος λισταςfontas wrote: 3. Άλλο τρανό παράδειγμα οι αιτήσεις για βελτίωση βαθμολογίας. Που ακούστηκε να πηγαίνουμε ένας ένας στη γραμματεία και να τη συμπληρώνουμε (έλεος δηλαδή), χώρια η βαθμολογία που θέλει καμιά βδομάδα να περαστεί το internet (έναν έναν τους περνάνε τους βαθμούς?)
αυτος ο τυπος που λες ειναι κατι σαν φυλακας και δουλεια του ειναι να κλεινει και να ανοιγει το αμφιθεατο και γενικα να εχει την εποπτεια του χωρου γυρω γυρω,ιδιος φλακας υπαρχει νομζω σε καθενα απο τα τρια αμφιθεατραfontas wrote: 4. Υπάρχουν άτομα που πραγματικά αναρωτιέμαι αν κάνουν κάτι (αν κάνω λάθος διορθώστε με). Ένας κύριος που κάθεται σε ένα γραφειάκι δίπλα στο 015. Ένας άλλος που κάθεται στην είσοδο του ΑΝΥΜ και χαζεύει μόνιμα ένα laptop. Οι καθαρίστριες στη βιβλιοθήκη που τις έχω πετύχει αμέτρητες φορές με καφέδες/κουλουράκια να κάθονται και να τα λένε επί ώρες.
αυτο το τελευταιο ειναι το μονο που μπορω να συμφωνησω καπως,αλλα και παλι η μεγαλη πλειοψηφια των υπαλληλων δουλευει στα πλαισια του φυσιολογικου για εναν μεσο εργαζομενο στο δημοσιο (πραγμα οχι ασχημο ,εαν σκεφτεις οτι οι υπαλληλοι αυτοι δεν εχουν καποια σημαντικη πιεση οπως λες και εσυ...)η δουλεια προφανωςμπορει να γινει και με λιγοτερους αλλα δεν βρισκω δικαιο να απολυουν τοσο κοσμο χωρις καποια προηγουμενη μελετη που θα επιβεβαιωνε την αποδοτικοτητα και την ευελιξια των λιγοτερων υπαλληλων.αυτο που γι μενα ειναι ασχημο ειναι η επ αοριστον κλειστη σχολη απο την πρυτανεια...αλλα αυτο ειναι ενα αλλο θεμα!fontas wrote:
Και στο κάτω κάτω είναι ασφαλές συμπέρασμα ότι υπάρχουν κάποιοι που κάθονται/δεν κάνουν τίποτα (ίσως να μην πατάνε στη σχολή), αφού οι προσλήψεις δεν έγιναν με βάση τις ανάγκες του εκάστοτε ιδρύματος και επιπλέον δεν υπάρχει έλεγχος/πίεση από κανένα. Με τη μονιμότητα, για να απολυθείς πρέπει να γίνουν πράγματα και θαύματα. Επομένως δεν έχεις πραγματικά κανένα κίνητρο και το κατά πόσο θα προσπαθήσεις να είσαι καλός και αποδοτικός στη δουλειά σου επαφίεται καθαρά και μόνο σε εσένα.
Φιλικά πάντα.
- Adramelch
- MechEng Seeder
- Posts: 1730
- Joined: Sun Jan 24, 2010 3:31 am
- Σχολή: Υπ. Διδάκτορας
- Gender: Male
- Location: Βαρκελώνη
Re: Αναστολή κάθε ακαδημαϊκής δραστηριότητας σε ΕΚΠΑ/ΕΜΠ
Οι καθαρίστριες αν δεν κάνω λάθος ανήκουν σε εργολάβο. Κι ο κυριούλης του ΑΝΥΜ είναι βασικά ο επιστάτης, όπως κι αυτός του 015 υποθέτω.
I'm a horny engineer Leonard. I never joke about maths or sex.
Re: Αναστολή κάθε ακαδημαϊκής δραστηριότητας σε ΕΚΠΑ/ΕΜΠ
1. Δεν γενίκευσα μίλησα με συγκεκριμένα παραδείγματα (άσχετα αν συμφωνείς ή διαφωνείς... )
2. Οκ σύμφωνοι ότι χάνουν διακοπές το καλοκαίρι λόγω καταλήψεων κλπ. Αλλά εξακολουθούν να έχουν πολύ περισσότερες διακοπές από τον μέσο ιδιωτικό υπάλληλο. (2 γεμάτες βδομάδες Πάσχα, Χριστούγεννα + τις καταλήψεις).
3. Αν τους πιέσεις όντως μπορείς να τα πάρεις πιο σύντομα αλλά αυτό δεν λέει κάτι για την οργάνωση της γραμματείας, λέει για την διάθεση αυτών που εργάζονται. Και επιπλέον για μία δουλειά που χρειάζονται κυριολεκτικά δευτερόλεπτα γιατί να πρέπει να πιέσεις για να την έχεις την ίδια μέρα.
4. Η γραμματεία δεν απαίτησε τις βελτιώσεις, αλλά κλήθηκε να φέρει σε πέρας αυτή τη δουλειά. Και βρήκε τον πιο αντιπαραγωγικό τρόπο.
5. Σου φαίνεται λογικό δηλαδή να έχουμε ένα "κάτι σαν φύλακα" για κάθε αμφιθέατρο ο οποίος θα πληρώνεται κανα χιλιάρικο το μήνα (οκ δεν το ξέρω αυτό σίγουρα αλλά κάπου εκεί κυμαίνονται οι μισθοί δημοσίου) για να κλειδώνει και να ξεκλειδώνει 3 πόρτες. ΤΙ άλλο θα ακούσω δηλαδή.
6. Το "φυσιολογικό" του δημόσιου τομέα δεν θέλω καν να το σχολιάσω. Συμφωνώ ότι οι απολύσεις θα πρέπει να γίνουν με κάποια μελέτη και όχι αυθαίρετα.
Αυτό που ήθελα να δείξω με τα παραπάνω είναι ότι για το φόρτο εργασίας που έχουν σίγουρα δεν χρειάζονται τόσα πολλά άτομα.
2. Οκ σύμφωνοι ότι χάνουν διακοπές το καλοκαίρι λόγω καταλήψεων κλπ. Αλλά εξακολουθούν να έχουν πολύ περισσότερες διακοπές από τον μέσο ιδιωτικό υπάλληλο. (2 γεμάτες βδομάδες Πάσχα, Χριστούγεννα + τις καταλήψεις).
3. Αν τους πιέσεις όντως μπορείς να τα πάρεις πιο σύντομα αλλά αυτό δεν λέει κάτι για την οργάνωση της γραμματείας, λέει για την διάθεση αυτών που εργάζονται. Και επιπλέον για μία δουλειά που χρειάζονται κυριολεκτικά δευτερόλεπτα γιατί να πρέπει να πιέσεις για να την έχεις την ίδια μέρα.
4. Η γραμματεία δεν απαίτησε τις βελτιώσεις, αλλά κλήθηκε να φέρει σε πέρας αυτή τη δουλειά. Και βρήκε τον πιο αντιπαραγωγικό τρόπο.
5. Σου φαίνεται λογικό δηλαδή να έχουμε ένα "κάτι σαν φύλακα" για κάθε αμφιθέατρο ο οποίος θα πληρώνεται κανα χιλιάρικο το μήνα (οκ δεν το ξέρω αυτό σίγουρα αλλά κάπου εκεί κυμαίνονται οι μισθοί δημοσίου) για να κλειδώνει και να ξεκλειδώνει 3 πόρτες. ΤΙ άλλο θα ακούσω δηλαδή.
6. Το "φυσιολογικό" του δημόσιου τομέα δεν θέλω καν να το σχολιάσω. Συμφωνώ ότι οι απολύσεις θα πρέπει να γίνουν με κάποια μελέτη και όχι αυθαίρετα.
Αυτό που ήθελα να δείξω με τα παραπάνω είναι ότι για το φόρτο εργασίας που έχουν σίγουρα δεν χρειάζονται τόσα πολλά άτομα.
- Kyria_patatokeftou
- MechEng Seeder
- Posts: 697
- Joined: Wed Nov 17, 2010 9:49 am
- Σχολή: Μηχανολόγος
Re: Αναστολή κάθε ακαδημαϊκής δραστηριότητας σε ΕΚΠΑ/ΕΜΠ
πηγή http://www.ntua.gr/announcements/rector ... _typos.pdfΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ
ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟΥ ΤΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΩΝ ΠΡΥΤΑΝΕΩΝ
Μετά τη δηµοσίευση της Κοινής Υπουργικής Απόφασης που θέτει σε διαθεσιµότητα 1.349
διοικητικούς υπαλλήλους σε οχτώ πανεπιστήµια της χώρας και ενόψει της κατάθεσης
προσφυγής από τα ιδρύµατα αυτά στο Συµβούλιο της Επικρατείας, η οποία αφορά σε αίτηση
ακύρωσης και αίτηση αναστολής της συγκεκριµένης ΚΥΑ, το Προεδρείο της Συνόδου των
Πρυτάνεων θα δώσει συνέντευξη Τύπου, τη Δευτέρα 30 Σεπτεµβρίου, στις 12 το µεσηµέρι, στα
γραφεία της ΕΣΗΕΑ (Ακαδηµίας 20, 3ος όροφος).
Οπροεδρεύων της Συνόδου Πρυτάνεων
Καθηγητής Γιάννης Α. Μυλόπουλος,
Πρύτανης ΑΠΘ
Κανονικά θα πρέπει να στείλουμε ανταποκριτή. Τον Αδάμακλα ας πούμε
I'm fine, as long as my buddha smiles to me..!
-
- MechEng Seeder
- Posts: 153
- Joined: Tue Mar 02, 2010 11:08 pm
Re: Αναστολή κάθε ακαδημαϊκής δραστηριότητας σε ΕΚΠΑ/ΕΜΠ
Οι γραμματείες δουλεύουν το μεγαλύτερο μέρος των διακοπών Πάσχα, Χριστουγέννων και γενικά δεν αποτελεί κριτήριο το αν κάποιοι ιδιωτικοί υπάλληλοι έχουν λιγότερες μέρες διακοπές. Όπως επίσης και η γραφειοκρατία, η ανορθολογική οργάνωση κλπ δεν μπορεί να αποτελεί ευθύνη μόνο των εργαζομένων. Δεν γίνεται να πιάνουμε ένα ένα τυχαία επιχειρήματα και να προσπαθούμε να τα ανάγουμε σε αντικειμενική κρίση. Μπορεί έυκολα ο καθένας να βρει δεκάδες περιστατικά και καταστάσεις που "αποδεικνυουν" μια θέση.
ιστορικός mech-eng και fontas το "η δουλεια προφανωςμπορει να γινει και με λιγοτερους" και το "για το φόρτο εργασίας που έχουν σίγουρα δεν χρειάζονται τόσα πολλά άτομα" δεν μπορούν να σταθούν λογικά, αποτελούν μόνο υποκειμενικές αξιολογήσεις. Ακόμα περιμένω απάντηση στο άρθρο και στο excel που ανέβασα. Υπάρχει από το υπουργείο, απο κάποιον φορέα, απο κάποιον καθηγητή ή φοιτητή μια σοβάρη ανάλυση που να δείχνει κάτι αντίθετο ;
ιστορικός mech-eng και fontas το "η δουλεια προφανωςμπορει να γινει και με λιγοτερους" και το "για το φόρτο εργασίας που έχουν σίγουρα δεν χρειάζονται τόσα πολλά άτομα" δεν μπορούν να σταθούν λογικά, αποτελούν μόνο υποκειμενικές αξιολογήσεις. Ακόμα περιμένω απάντηση στο άρθρο και στο excel που ανέβασα. Υπάρχει από το υπουργείο, απο κάποιον φορέα, απο κάποιον καθηγητή ή φοιτητή μια σοβάρη ανάλυση που να δείχνει κάτι αντίθετο ;
- Kyria_patatokeftou
- MechEng Seeder
- Posts: 697
- Joined: Wed Nov 17, 2010 9:49 am
- Σχολή: Μηχανολόγος
Re: Αναστολή κάθε ακαδημαϊκής δραστηριότητας σε ΕΚΠΑ/ΕΜΠ
Αράξτε λίγο που πήρατε φόρα και θα απολύσετε και θα προσλάβετε προσωπικό. Η δική μας γνώμη φτάνει μέχρι το πόσο ικανοποιητικά εξυπηρετούνται οι ανάγκες μας. Σιγά μην φτιάξουμε κ το οργανόγραμμα!
Και όσο για τα τεκμήρια @childintime, ούτε είναι δύσκολο να βρεις έρευνες βολικές κομμένες κ ραμμένες στα μέτρα σου, στα μέτρα της θέσης σου. Γενικά, δε βρίσκω κάτι πιο αξιόπιστο από τις καθημερινές μας ανάγκες ως φοιτητές και τα ορατά μετρήσιμα αποτελέσματα στην κοινωνία.
Επίσης, σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, από βρεφονηπιακούς κ νηπιαγωγεία μέχρι λύκεια, οι εκπαιδευτικοί είναι υποχρεωμένοι να δηλώνουν ηλεκτρονικά τη θέση, τα πτυχία και τα όποια προσόντα τους, φυσικά και τον αριθμό τους. Τα Πανεπιστήμια, ελέω "αυτοδιοίκησης", έχουν άλλο μπαϊράκι. Και με το που τους ζητήθηκε η καταγραφή ανθρώπων κ προσόντων, φυσικά δεν απάντησαν.
Έλεγε πιο πάνω ο @ιστορικός ότι πιθανόν να υπάρχει συμφέρον. Σε συζήτηση με κάποιον του χώρου, με διαβεβαίωσε ότι η τωρινή πρυτανική αρχή ψηφίστηκε κ επικράτησε χάρη στην ψήφο των διοικητικών, ας το ελέγξουμε αν μπορούμε για σιγουριά.
Στη δική μας γνώμη μπορεί να είναι και το τι είδους διοίκηση θέλουμε στο Πανεπιστήμιό μας. Θέλουμε να υπάρχει σχέση ανάμεσα στην ανάδειξη πρυτάνεων/κοσμητόρων/υπουργών/νεολαιών κλπ; Μέχρι ποιο βαθμό ενισχύεται η λογοδοσία και ο έλεγχος προς όφελος δικό μας κ της υπόλοιπης κοινωνίας; Και μέχρι ποιο όριο αυτή η σχέση γίνεται εξάρτηση συμφερόντων. Το ξέρω ζητάω πολλά. Προτείνω να αντιμετωπίσουμε τη διοίκηση του Πανεπιστημίου μας με βάση κίνητρα βελτίωσης της κοινής μας ζωής και όχι φιλανθρωπίες που προβάλλονται συνειδητά για το θεαθήναι. Και δεν εξαιρώ από τους "ενόχους" όλες τις πλευρές.
Και όσο για τα τεκμήρια @childintime, ούτε είναι δύσκολο να βρεις έρευνες βολικές κομμένες κ ραμμένες στα μέτρα σου, στα μέτρα της θέσης σου. Γενικά, δε βρίσκω κάτι πιο αξιόπιστο από τις καθημερινές μας ανάγκες ως φοιτητές και τα ορατά μετρήσιμα αποτελέσματα στην κοινωνία.
Επίσης, σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, από βρεφονηπιακούς κ νηπιαγωγεία μέχρι λύκεια, οι εκπαιδευτικοί είναι υποχρεωμένοι να δηλώνουν ηλεκτρονικά τη θέση, τα πτυχία και τα όποια προσόντα τους, φυσικά και τον αριθμό τους. Τα Πανεπιστήμια, ελέω "αυτοδιοίκησης", έχουν άλλο μπαϊράκι. Και με το που τους ζητήθηκε η καταγραφή ανθρώπων κ προσόντων, φυσικά δεν απάντησαν.
Έλεγε πιο πάνω ο @ιστορικός ότι πιθανόν να υπάρχει συμφέρον. Σε συζήτηση με κάποιον του χώρου, με διαβεβαίωσε ότι η τωρινή πρυτανική αρχή ψηφίστηκε κ επικράτησε χάρη στην ψήφο των διοικητικών, ας το ελέγξουμε αν μπορούμε για σιγουριά.
Στη δική μας γνώμη μπορεί να είναι και το τι είδους διοίκηση θέλουμε στο Πανεπιστήμιό μας. Θέλουμε να υπάρχει σχέση ανάμεσα στην ανάδειξη πρυτάνεων/κοσμητόρων/υπουργών/νεολαιών κλπ; Μέχρι ποιο βαθμό ενισχύεται η λογοδοσία και ο έλεγχος προς όφελος δικό μας κ της υπόλοιπης κοινωνίας; Και μέχρι ποιο όριο αυτή η σχέση γίνεται εξάρτηση συμφερόντων. Το ξέρω ζητάω πολλά. Προτείνω να αντιμετωπίσουμε τη διοίκηση του Πανεπιστημίου μας με βάση κίνητρα βελτίωσης της κοινής μας ζωής και όχι φιλανθρωπίες που προβάλλονται συνειδητά για το θεαθήναι. Και δεν εξαιρώ από τους "ενόχους" όλες τις πλευρές.
I'm fine, as long as my buddha smiles to me..!
-
- MechEng Seeder
- Posts: 153
- Joined: Tue Mar 02, 2010 11:08 pm
Re: Αναστολή κάθε ακαδημαϊκής δραστηριότητας σε ΕΚΠΑ/ΕΜΠ
Δηλαδή η έρευνα του Δαμίγου(με συγκεκριμένες πηγές και απλα απαντώντας στη νεοφιλελεύθερη λογική της κοινωνικο-οικονομικής ανάλυσης μόνο με νούμερα) και η εσωτερική αξιολόγηση του πολυτεχνείου είναι κομμένα και ραμμένα στα μέτρα μου η στα μέτρα μιας συγκεκριμένης θέσης. Επείδη είμαστε φοιτητές πολυτεχνείου, πιστεύω ότι έχουμε την ικανότητα να κρίνουμε κάτι με μια σχετική "επιστημονικότητα" και όχι με μυστικοποιήσεις και αναγωγές τύπου: άργησε το χαρτι που έπρεπε να πάρω απο τη γραμματεία -> λογικό άλμα -> φταίνε οι υπεράριθμοι υπάλληλοι. Ακόμα και έτσι, καθηγητές και διοικητικοί υπάλληλοι του ιδρύματος (άνθρωποι που βρίσκονται επομένως πολλά περισσότερα χρόνια στο ίδρυμα απο τον μεσο φοιτητή και αρα μπορούν να γνωρίζουν καλύτερα μέσω μιας απλής υποκειμενικής, εμπειρικής σκοπιάς) δηλώνουν ότι το πολυτεχνείο ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ. Είναι τόσο απλό.
Για τα συμφέροντα πρυτάνεων, συγκλήτων μικροπολιτικά ή μη κλπ δεν μπορώ να σχολιάσω διότι
1. δεν ξέρω
2. δεν είναι το κύριο ζήτημα που πρέπει να απασχολεί την πανεπιστημιακή κοινότητα αυτή τη στιγμή
Όσο για το τρίτο και πιο σοβαρο κομμάτι. Ναι αυτά και όχι μόνο είναι ερωτήματα που πρέπει να τεθούν. Αλλα η απαραίτητη προυπόθεση όχι μόνο για να τεθούν αλλα και για να συζητηθούν με προοπτική κατάληξης σε συγκεκριμένες θέσεις είναι ενεργό φοιτητικό σώμα (και προφανώς αυτό δεν σημαίνει μόνο συζητήσεις μέσα απο ένα forum). Ας αναλύσουμε λίγο βέβαια και το που είναι οι ενεργοί πολιτικα (με την σωστή έννοια του όρου) φοιτητές του πολυτεχνείου, και αν οι πλειονότητα μας πραγματικά νοιάζεται για κάτι παραπάνω από το να δώσει μαθήματα και συντεχνιακά αιτήματα τύπου "να έχουμε ανταγωνιστικό πτυχίο".
Για τα συμφέροντα πρυτάνεων, συγκλήτων μικροπολιτικά ή μη κλπ δεν μπορώ να σχολιάσω διότι
1. δεν ξέρω
2. δεν είναι το κύριο ζήτημα που πρέπει να απασχολεί την πανεπιστημιακή κοινότητα αυτή τη στιγμή
Όσο για το τρίτο και πιο σοβαρο κομμάτι. Ναι αυτά και όχι μόνο είναι ερωτήματα που πρέπει να τεθούν. Αλλα η απαραίτητη προυπόθεση όχι μόνο για να τεθούν αλλα και για να συζητηθούν με προοπτική κατάληξης σε συγκεκριμένες θέσεις είναι ενεργό φοιτητικό σώμα (και προφανώς αυτό δεν σημαίνει μόνο συζητήσεις μέσα απο ένα forum). Ας αναλύσουμε λίγο βέβαια και το που είναι οι ενεργοί πολιτικα (με την σωστή έννοια του όρου) φοιτητές του πολυτεχνείου, και αν οι πλειονότητα μας πραγματικά νοιάζεται για κάτι παραπάνω από το να δώσει μαθήματα και συντεχνιακά αιτήματα τύπου "να έχουμε ανταγωνιστικό πτυχίο".
- katsanetrino
- MechEng Seeder
- Posts: 350
- Joined: Wed Oct 20, 2010 8:28 pm
- Σχολή: Μηχανολόγος
- Gender: Male
- Location: Inside Satrapy
Re: Αναστολή κάθε ακαδημαϊκής δραστηριότητας σε ΕΚΠΑ/ΕΜΠ
Ας δούμε λοιπόν κάποια πράγματα. Κατά πρώτον, το άρθρο του κ. Δαμίγου μου φαίνεται ελλιπές. Ενδεικτικά, κάνει σύγκριση μεταξύ ΕΜΠ και Stanford και αναφέρει ότι η αναλογία φοιτητών/μέλη υποστηρικτικού προσωπικού είναι μέχρι και 80 φορές μεγαλύτερη για το ΕΜΠ ενώ αν μπεις στην σελίδα του Stanford βλέπεις ότι οι μισοί από τους εργαζόμενους στους οποίους αναφέρεται είναι managerial-professional staff. Πότε μπήκαν οι μανατζαραίοι στο ΕΜΠ για να υπάρχει σύγκριση; Επίσης, γιατί δεν αναφέρει πουθενά ότι τα πανεπιστήμια που παραθέτει είναι ιδιωτικά και συνεπώς πρέπει να έχουν κάποιο staff που να ασχολείται με την προσέλκυση φοιτητών; Αν αφαιρέσουμε τα παραπάνω μήπως τελικά οι 2 αναλογίες είναι πιο κοντά; Τελοσπάντων δεν νομίζω ότι το θέμα είναι οι στείρες αναλογίες οπότε ας πιάσουμε το θέμα της αξιολόγησης.ChildInTime wrote:Ακόμα περιμένω απάντηση στο άρθρο και στο excel που ανέβασα. Υπάρχει από το υπουργείο, απο κάποιον φορέα, απο κάποιον καθηγητή ή φοιτητή μια σοβάρη ανάλυση που να δείχνει κάτι αντίθετο ;
Παραθέτω παρακάτω τα αποτελέσματα των πρυτανικών εκλογών του 10 οπότε και εκλέχθηκε ο σημερινός πρύτανης.
1ος γύρος
2ος γύρος
Μετά το 82,8% του δεύτερου γύρου από το προσωπικό στον Σιμόπουλο, αναρωτιέμαι. Είναι δυνατόν ποτέ να βγει έγγραφο εσωτερικής αξιολόγησης με την υπογραφή του Σιμόπουλου στο οποίο να γίνεται λόγος για πλεονάζον προσωπικό; Μου φαίνεται εξαιρετικά απίθανο.
Τέλος, παραθέτω μια έκθεση εξωτερικής αξιολόγησης που έγινε πέρυσι στους μηχανολόγους εδώ
Παρά τις λίγες μέρες που μείνανε οι αξιολογητές, φωτογραφίζουν πολύ καλά τα τεκταινόμενα στην σχολή μας αλλά θα σταθώ σε 2 πράγματα. Αρχικά δεν είδα πουθενά να αναφέρονται σε ελλείψεις προσωπικού όπως αναφέρουν οι εσωτερικές αξιολογήσεις. Αν κάνω λάθος, ας με διαψεύσει κάποιος που θα έχει την όρεξη να την διαβάσει όλη. Επιπλέον, σε κάποιο σημείο γίνεται λόγος για τους ΙΔΑΧ:
Το ποιός έκανε τέτοιου είδους προσλήψεις είναι ένα καλό ερώτημα όπως επίσης και το αν ένα πλήρως αυτοδιοικούμενο ίδρυμα μπορεί να υπάρξει και να "λογοδοτεί" μόνο σε μια κοινωνία που μαστίζεται από τις πελατειακές σχέσεις.This group provides flexibility but there is no rational correspondence of employee qualifications to job description.
DeterministiC OR StochastiC
Re: Αναστολή κάθε ακαδημαϊκής δραστηριότητας σε ΕΚΠΑ/ΕΜΠ
Η έρευνα του Δαμίγου δεν αμφιβάλλω ότι έχει σωστά νούμερα.
Εξήγησε μου ,όμως, σε ποια βάση συγκρίνεται το MIT και άλλα πανεπιστήμια που βρίσκονται στις πρώτες θέσεις στις διάφορες κατατάξεις με το ΕΜΠ?
Υπάρχει σύγκριση στο ερευνητικό έργο που παράγουν για να συγκρίνει και το ερευνητικό προσωπικό τους? ή υπάρχει έστω σύγκριση στα έσοδα τους ? Τα περισσότερα από αυτά που αναφέρει λειτουργούν με ιδιωτική χρηματοδότηση (πολλαπλάσια του ΕΜΠ) ενώ το ΕΜΠ με δημόσια.
Τα πανεπιστήμια του εξωτερικού δεν ρίχνουν βάρος μόνο στην εκπαίδευση νέων επιστημόνων (καθώς ο Δαμίγος τα αναγάγει όλα σε αριθμό φοιτητών) αλλά και στην έρευνα στην προσέλκυση νέων κεφαλαίων.
Επομένως συγκρίνει 2 τελείως διαφορετικά εκπαιδευτικά ιδρύματα και βγάζει κάποια συμπεράσματα. Οι αναλογίες του είναι σωστές ο τρόπος που τις ερμηνεύει όμως λάθος.
Εξήγησε μου ,όμως, σε ποια βάση συγκρίνεται το MIT και άλλα πανεπιστήμια που βρίσκονται στις πρώτες θέσεις στις διάφορες κατατάξεις με το ΕΜΠ?
Υπάρχει σύγκριση στο ερευνητικό έργο που παράγουν για να συγκρίνει και το ερευνητικό προσωπικό τους? ή υπάρχει έστω σύγκριση στα έσοδα τους ? Τα περισσότερα από αυτά που αναφέρει λειτουργούν με ιδιωτική χρηματοδότηση (πολλαπλάσια του ΕΜΠ) ενώ το ΕΜΠ με δημόσια.
Τα πανεπιστήμια του εξωτερικού δεν ρίχνουν βάρος μόνο στην εκπαίδευση νέων επιστημόνων (καθώς ο Δαμίγος τα αναγάγει όλα σε αριθμό φοιτητών) αλλά και στην έρευνα στην προσέλκυση νέων κεφαλαίων.
Επομένως συγκρίνει 2 τελείως διαφορετικά εκπαιδευτικά ιδρύματα και βγάζει κάποια συμπεράσματα. Οι αναλογίες του είναι σωστές ο τρόπος που τις ερμηνεύει όμως λάθος.